Overigens, de indruk is een beetje ontstaan dat het wat flinkfout betreft, allemaal om mij alleen ging.
Met nadruk zeg ik erbij, dat ik (dan heb ik het vooral over de begintijd van flinkfout), beslist niet de enige was, die het moest ontgelden. Uit de reactie van Floor kwam dat een beetje naar voren, maar ik denk dus beslist niet alleen aan mijzelf.
Echter: ook Guikie, Plienke, Mapel, en er zijn er nog een paar geweest, kregen de volle laag. Waarom? Wie het weet mag het zeggen. Ook voor hen neem ik het in de laatste berichten in feite op. Het is juist het amuseren ten koste van anderen dat ik aan de kaak heb willen stellen. Ik had daar in 2003 al een gruwelijke hekel aan, en nu nog steeds. Ach, een grapje is leuk, en ik vind het ook helemaal niet erg dat er met en om mij gelachen werd en wordt.
En eerlijk is eerlijk, Annuh, ook al heb je me in de begintijd van het flinkfoutforum behoorlijk teleurgesteld door die opmerking over zogenaamde bemoeizucht, ik herken in je huidige reacties de ''oude'' Annuh weer een beetje.