Auteur Topic: Blaas RN nieuw leven in  (gelezen 18774 keer)

Offline Ibung

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Blaas RN nieuw leven in
« Reactie #80 Gepost op: 30-08-2007, 21:56:55 »
beschamende vertoning hier.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 30-08-2007, 22:09:35 »
Even voor de goede orde....als je het gehele topic had gelezen dan had je kunnen weten dat ik het moderatorschap al een tijdje geleden heb opgegeven. Dat ik mijn blauwe kleurtje en titel nog heb wil niet zeggen dat ik nog langer modereer. En trouwens ook een moderator mag zich dingen afvragen en een mening hebben. Zolang ik deze respectvol de wereld in breng is er toch niets aan de hand???

Daarnaast neem jij het woord maffia in de mond en dat kun je mij dus niet verwijten. in mijn ogen blaas jij het geheel weer op door ineens op RN te verschijnen met of zonder bijbedoelingen, dat is mijn niet echt duidelijk.
En jij zegt dat je voor jouw mening uitkomt nou dat doe ik ook want ik spreek niet namens RN!!!

Ja, ik blaas het op, want dat vind ik leuk. Doe ik expres om jou te pesten, want jij hapt zo lekker :)

Grappig dat dat blauwe kleurtje en die bolletjes nu ineens weg zijn... 

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #82 Gepost op: 30-08-2007, 22:10:59 »
::rofl:: ::rofl::

nu MOET ik toch even reageren ::rofl::

ik zit daar tussen schat, zal ik maar gaan dan ??? ::)

::rofl::

ben zoooooooooooooooo beledigd nu  ;D
Eeeuuhhmm,wacht hoor,terwijl ik dit poste was ik aan't kijken naar de Vlaamse TV,was aan't luisteren naar een Franse radiozender,en was aan't posten op een Nederlandse site. (en ik ben geen vrouw,ik kan geen 2 dingen terzelfdertijd,laat staan 3 en dan nog in verschillende talen  ::) ::) )
Minuutje hoor..... denk,denk,denk....Aaaahhh nu heb ik hem  ::dom::

Tja, -18 vind ik jong,+30 vind ik oud,jij valt ertussen en bent dus perfect  ::ok::
hihi,zelf ben ik 30+ dus niemand kan mij verwijten dat ik de "oudjes" pest,ik ben ook 18 geweest dus idem. Enkel ben ik zelf nooit een 28 jarige mooie blondine geweest  ::tandpastasmiley:: ::tandpastasmiley::

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #83 Gepost op: 30-08-2007, 22:23:36 »
Feit is gewoon, Annuh en Floortje, dat jullie hier zitten te zeiken om niets. Ga toch lekker naar flinkfout, dit heeft gewoon totaal geen enkele zin. Waarom zou je je überhaupt nog met een forumg aan bemoeien wat je helemaal niet leuk vindt ??? Ik geef jullie niet 100 % ongelijk, maar ik vraag me wel af waarom jullie je er nou zo nodig mee moeten bemoeien.
First you go backwards, but then forwards again

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #84 Gepost op: 30-08-2007, 22:34:21 »
Feit is gewoon, Annuh en Floortje, dat jullie hier zitten te zeiken om niets. Ga toch lekker naar flinkfout, dit heeft gewoon totaal geen enkele zin. Waarom zou je je überhaupt nog met een forumg aan bemoeien wat je helemaal niet leuk vindt ??? Ik geef jullie niet 100 % ongelijk, maar ik vraag me wel af waarom jullie je er nou zo nodig mee moeten bemoeien.
Jouw reactie slaat nergens op. Denk je a. Realitynet nieuw leven in te blazen door te vragen terug te gaan naar Flinkfout en b.volgens mij zijn ze nog steeds vrij om te reageren. Ik zie dan ook t hele probleem niet. Er zijn geen regels waarin staat dat iemand een bepaald aantal posts per dag moet hebben om in een discussie mee te praten.

Maar mensen, waar hebben we t over. Laat t eens over zijn met die vete. Laat de mensen die gezellig willen posten hier, posten hier(of ze nou van FF, RN of van een breinaaldenclub zijn) en de mensen die gezellig op FF willen posten, posten daar(wederom of je nou bent van FF, RN of de breinaaldenclub.  :)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #85 Gepost op: 30-08-2007, 22:40:43 »
Jouw reactie slaat nergens op. Denk je a. Realitynet nieuw leven in te blazen door te vragen terug te gaan naar Flinkfout en b.volgens mij zijn ze nog steeds vrij om te reageren. Ik zie dan ook t hele probleem niet. Er zijn geen regels waarin staat dat iemand een bepaald aantal posts per dag moet hebben om in een discussie mee te praten.

Maar mensen, waar hebben we t over. Laat t eens over zijn met die vete. Laat de mensen die gezellig willen posten hier, posten hier(of ze nou van FF, RN of van een breinaaldenclub zijn) en de mensen die gezellig op FF willen posten, posten daar(wederom of je nou bent van FF, RN of de breinaaldenclub.  :)
Ik hoef realitynet niet zo nodig nieuw leven in te blazen (in die zin dan). Natuurlijk zijn ze vrij om te reageren, prima. Ik snap alleen niet waarom ze het moeten doen, ze willen zelf toch niks meer met RN te maken hebben? :)

Dat laatste ben ik trouwens met je eens  ::ok::
First you go backwards, but then forwards again

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 30-08-2007, 22:46:54 »
Kan ik me aanmelden voor de breinaaldenclub?

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #87 Gepost op: 30-08-2007, 23:54:00 »
Overigens, de indruk is een beetje ontstaan dat het wat flinkfout betreft, allemaal om mij alleen ging.

Met nadruk zeg ik erbij, dat ik (dan heb ik het vooral over de begintijd van flinkfout), beslist niet de enige was, die het moest ontgelden. Uit de reactie van Floor kwam dat een beetje naar voren, maar ik denk dus beslist niet alleen aan mijzelf.

Echter: ook Guikie, Plienke, Mapel, en er zijn er nog een paar geweest, kregen de volle laag. Waarom? Wie het weet mag het zeggen. Ook voor hen neem ik het in de laatste berichten in feite op. Het is juist het amuseren ten koste van anderen dat ik aan de kaak heb willen stellen. Ik had daar in 2003 al een gruwelijke hekel aan, en nu nog steeds. Ach, een grapje is leuk, en ik vind het ook helemaal niet erg dat er met en om mij gelachen werd en wordt.

En eerlijk is eerlijk, Annuh, ook al heb je me in de begintijd van het flinkfoutforum behoorlijk teleurgesteld door die opmerking over zogenaamde bemoeizucht, ik herken in je huidige reacties de ''oude'' Annuh weer een beetje.

Offline Suzy89

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 30-08-2007, 23:56:11 »
Kan ik me aanmelden voor de breinaaldenclub?
die bestaat toch al op FF ::rofl::
zusje van Mirtjee :D

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 31-08-2007, 07:21:59 »
Citaat

Grappig dat dat blauwe kleurtje en die bolletjes nu ineens weg zijn... 

Bedankt dat je het even aanhaalde want ik was vergeten te vragen of dit veranderd kon worden...heb het meteen gedaan :D
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #90 Gepost op: 31-08-2007, 12:54:21 »

Al dat geruzie vind ik maar onnodig en overdreven. En ik heb het idee dat sommige dingen door beide partijen nogal eens opgeblazen worden. Jij bent daar ook een kei in Jos. Al vanaf mijn eerste dag op widm.com, viel het me op dat jij regelmatig moet laten weten dat we lief voor je moeten zijn. Dan komt er weer zo'n post met klachten over bepaalde posts, bepaalde leden of een bepaald beleid.
Laat me dit even samenvatten: je bent aldoor ontevreden, je hebt het idee dat mensen je weg willen hebben, en toch kom je terug, want 'je wist dat er over je gelogen was'. Is forummen voor jou een bezigheid waarmee je kunt bewijzen wie je bent? Ookal word je bijna constant weggepest, je gaat door tot het bittere einde, omdat je zelf weet dat je wél een toffe peer bent? Lieve Jos, zoek alsjeblieft een andere hobby, begin een mooie weblog, zoiets. Een serieus advies, misschien ook een goeie voor sommige andere forummers. Het is hier toch geen schoolklasje, of wel? Als je het niet naar je zin hebt, ga je toch gewoon wat anders doen?
Dit klopt van geen kant, Floor. Jij was destijds een van degenen, die woedend reageerde als mensen mij onderuit haalden als het om mijn leeftijd ging. Je zei: je leeftijd op het forum doet er helemaal niet toe. Dat heb je persoonlijk in Gouda tegen me gezegd. Maar het gaat me niet eens zozeer om mijn leeftijd. Er waren er immers verschillenden, die ouder zijn dan ik.

Overigens had ik het over een groepje dat in 2005 is verkast naar Flinkfout. Nogmaals: verreweg de meesten op flinkfout zijn mensen die in orde zijn. Maar ik pik het niet, dat mensen die mijn naam alleen via via kennen, mij onderuit blijven halen. Vind je DAT dan een zinvolle invulling van de dag? Ik kan namen noemen, maar het gaat echt slechts om 4 personen.

Ik kom mensen van flinkfout ook op een ander forum tegen. Soms kunnen ze cynisch reageren, maar zij kunnen het wel opbrengen om gewoon tegen me te doen. Meer vraag ik niet, meer heb ik nooit verlangd. De vier die dit aangaat, weten het van zichzelf, en zij mogen zich diep schamen.

Overigens horen Annuh en jij niet tot dit kwartet, laat ik dat erbij zeggen.

« Laatst bewerkt op: 31-08-2007, 12:56:14 door Bodejos »

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #91 Gepost op: 2-09-2007, 20:30:26 »
Ik sta totaal perplex dat het nog steeds gaat over Flinkfout guys kom op slik het door. Ik weet niet precies wat er gaande is maar laten we het gewoon gezellig houden dan is er ook niets aan de hand en de mensen van FlinkFout hoeven ook niet de boel te verzieken, als je het hier niet leuk meer vind blijf je weg tenminste dat vind ik en andersom ook de mensen van Realitynet naar FlinkFout. :)

Nicky

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #92 Gepost op: 3-09-2007, 07:03:55 »
Tuurlijk ben je welkom floortje, maar waar het mij persoonlijk omgaat/ging is dat je naar mijn mening nogal van leer trok ten opzichte van RN terwijl je al lang niet meer was geweest...blijf dan weg was mijn gedachte.
Ik snap ook niet waarom mensen ineens inloggen en dan op zoek gaan naar een bepaald topic en daar dan een beetje vaag over gaan lopen doen. Dat roept bij mij veel vraagtekens op..... :-\\
Normaal gesproken bemoei ik me niet echt met dat gedoe rondom FF en RN....mijn stelling is als je het hier niet meer naar je zin hebt maar op een ander forum wel blijf dan weg en maak het gezellig waar je het wel naar je zin hebt.

Dit is wat ik er nog over wil zeggen en that's it....de dag dat ik het poste was ik ook niet in mijn beste humeur, vandaar mijn reactie, want normaal gesproken kun je best met me praten hoor, ik sta open voor veel, maar heb een hekel aan pestkoppen :P ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 3-09-2007, 20:19:23 »
Ondertussen gaat het hier niet meer over de werkelijke doelstelling van de topicstarter,maar goed.Ik weet ook wel dat er sommige mensen denken"he Belgje,wat weet jij nou van het begin van RN (of wie is de mol of hoe het ook begonnen is)Daar heeft men dan ook 100% gelijk in.(ik verkies trouwens liever Vlaming  ;) ). Okee,ik weet dat ik soms scherp gereageerd heb op sommige mensen,maar moest ik die in het echt ontmoeten,dan rijk ik mijn hand uit en vraag of ze iets van me willen drinken,terwijl we wat bijpraten. Want op een forum kan je zitten lullen,maar da's toch allemaal om te lachen,in het echt ga je toch als volwassen mensen met elkaar om(dacht ik toch) maar blijkbaar is dit niet zo(en dit heb ik uit zeer goeie bron) en dit vind ik Kinderachtig? flauw? onbeschoft?,Laag? ik weet het niet,ik heb er geen woorden voor  :( :( :( :( :( :( :(

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 3-09-2007, 21:19:02 »
Zo te lezen word er hier flink geblazen.. ;D ;D , maar of dat nieuw leven is.. ??? ???
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 3-09-2007, 22:15:06 »
Tuurlijk ben je welkom floortje, maar waar het mij persoonlijk omgaat/ging is dat je naar mijn mening nogal van leer trok ten opzichte van RN terwijl je al lang niet meer was geweest...blijf dan weg was mijn gedachte.
Ik snap ook niet waarom mensen ineens inloggen en dan op zoek gaan naar een bepaald topic en daar dan een beetje vaag over gaan lopen doen. Dat roept bij mij veel vraagtekens op..... :-\\
Normaal gesproken bemoei ik me niet echt met dat gedoe rondom FF en RN....mijn stelling is als je het hier niet meer naar je zin hebt maar op een ander forum wel blijf dan weg en maak het gezellig waar je het wel naar je zin hebt.

Dit is wat ik er nog over wil zeggen en that's it....de dag dat ik het poste was ik ook niet in mijn beste humeur, vandaar mijn reactie, want normaal gesproken kun je best met me praten hoor, ik sta open voor veel, maar heb een hekel aan pestkoppen :P ;)

Dat topic waar we vaag over deden staat op pagina 6 van de huiskamer, ga maar eens kijken :) Iets over afgelopen zaterdag... Iets van leden van 'vroegah', waar helaas niets mee is gedaan... Leden van nu wisten het niet, leden van vroegah moesten afwassen o.i.d.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 3-09-2007, 22:44:06 »
*kijkt naar laatste pagina's van dit topic en slaakt een hééééle diepe zucht*

Stelletje drama queens allemaal.  ;) <- kijk een knipoog-smilie. Dat betekent dus dat het een grapje is! (voordat er nog meer drama posts komen)

Idee om leven in te blazen: maak nog meer topics aan waarin RN en FF vergeleken worden. Dan laaien de gemoederen zo te zien bij sommigen hoog op en wordt er ineens een boel gepost!  ::ok::

Offline Fossiel

• Forumlid
  • Ben jij niet gewoon de mol?
« Reactie #97 Gepost op: 4-09-2007, 23:38:45 »
Ik wil ook nog even inhaken op al deze dingen, want voor mij geld het ook.

Ik kom hier de laatste maanden ook veel minder dan ik vroeger deed. Waarom? Omdat het hier gewoon best wel saai is. Ik ken genoeg andere forums waar ik veel meer lol aan kan beleven dan aan deze (en ga nu geen opmerkingen maken over FlinkFout, want daar ben voelde ik me na 3 dagen weggepest...). Vooral in een tijd dat er bijna tot helemaal geen realityprogramma's (en dan bedoel ik de grote drie) op TV zijn, is hier bijster weinig interressants te beleven. Af en toe wil het nog wel is gezellig worden in de relaxhoek (als er veel mensen online zijn), maar die momenten komen erg weinig voor. In ieder geval veel te weinig.

Er moet in ieder geval iets gaan veranderen. Anders dan zal het eind van de site (of in ieder geval de site buiten de pagina's over WidM en ER) binnen een paar jaar (maanden?) onvermijdelijk zijn.

Bloedt RN? Ja. Zal deze bloeding fataal worden? Als er iets veranderd misschien niet!

WorldExpress

• Gast
« Reactie #98 Gepost op: 6-09-2007, 12:01:29 »
Op kritiek volgt namelijk een lachsalvo, óf een persoonlijke aanval.
En dát is nou net het punt waar ik me hier een tijd geleden zo aan kon ergeren hier.
Het is allemaal zo strikt en streng voor mijn gevoel hier. Daarmee bedoel ik niet dat RN dan opeens moet worden omgetoverd tot FF of welk ander forum dan ook, maar af en toe vind ik de sfeer hier gewoon iets té volwassen.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #99 Gepost op: 6-09-2007, 13:59:57 »
iets te volwassen? ik heb juist af en toe het gevoel dat er weinig diepgang zit in discussies en uitwisseling van meningen/gedachten. de relaxhoek staat vol met post waar niet op gereageerd wordt. soms is dat niet nodig, maar veel topics lenen zich toch echt wel voor wat meer dan het opnoemen van een liedje waar je naar luistert. daar zou voor mij wel wat winst te behalen zijn: leg eens uit wat een liedje, boek of film met je doet, wat je er mooi of juist niet mooi aan vindt, laat een ander daar op reageren.
dat R.N. fatsoenlijk met elkaar omgaan hoog in het vaandel heeft staan is alleen maar te prijzen. wees creatief met je taal en dan kun je je boodschap vast en zeker netjes en zonder te kwetsen ook wel goed overbrengen.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw