Auteur Topic: Blaas RN nieuw leven in  (gelezen 18731 keer)

WorldExpress

• Gast
Re: Blaas RN nieuw leven in
« Reactie #100 Gepost op: 6-09-2007, 14:02:38 »
Ik heb 't niet helemaal goed uitgelegd denk ik.
Ik vind het hier vaak een sfeertje hebben van: Alle Mod's zijn de ouders, en de rest zijn de leden. Zonder enige recht op kritiek leveren en zo.

Verder kom ik hier zo goed als nooit 'echt' forummen, maar alleen tijdens WIDM of ER, dus de sfeer in de relaxhoek enzo kan en ga ik ook niet beoordelen

Offline Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #101 Gepost op: 6-09-2007, 15:37:15 »
iets te volwassen? ik heb juist af en toe het gevoel dat er weinig diepgang zit in discussies en uitwisseling van meningen/gedachten. de relaxhoek staat vol met post waar niet op gereageerd wordt. soms is dat niet nodig, maar veel topics lenen zich toch echt wel voor wat meer dan het opnoemen van een liedje waar je naar luistert. daar zou voor mij wel wat winst te behalen zijn: leg eens uit wat een liedje, boek of film met je doet, wat je er mooi of juist niet mooi aan vindt, laat een ander daar op reageren.
dat R.N. fatsoenlijk met elkaar omgaan hoog in het vaandel heeft staan is alleen maar te prijzen. wees creatief met je taal en dan kun je je boodschap vast en zeker netjes en zonder te kwetsen ook wel goed overbrengen.
Mee eens, ik mis ook de diepgang. Er zijn zoveel topics waar ik het nut niet van inzie (met 2, me 3, etc.), maar die negeer ik dan ook. Wat meer discussie/uitwisselen van meningen over interessante, al dan niet actuele, kwesties, dat zou veel beter kunnen. Zo kan ik me nog een discussie met veganisten herinneren vorig jaar, die op een gegeven moment wel uit de hand liep, maar waar ik (als zijnde degene die het meest werd 'aangevallen' door de veganisten) toch wel van genoot, het leefde tenminste!

Nu moet ik zeggen dat ik het op het moment wel vooruit vindt gaan. Een poosje ben ik hier ook weinig geweest, omdat ik het idee had dat RN werkelijk overspoeld werd door tieners. Op zich niet erg, als ze maar op z'n tijd wat volwassen gedrag vertonen en niet alleen giebelen en melden dat ze zoooooo verlieeeeefd zijn bijv.

Ik kan overigens niet wachten op de nieuwe reeks ER, de reden waarom ik ooit op dit forum kwam. De basis is toch wel praten over reality-series, en dat moeten we niet vergeten.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Lautjuh

• Forumlid
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
« Reactie #102 Gepost op: 6-09-2007, 16:41:53 »
mmh, ik had een hele post gemaakt, maar die is blijkbaar niet aangekomen  ::ohno::

moraal van het verhaal was dat dit forum wel bedoeld is als enigzins formeel forum omtrent realityseries.

en die onnutige topics in de relaxhoek skip ik ook ja.
sowieso zie ik niet heel veel nut in het bezoeken van de relaxhoek, maar zo nu en dan is ´t wel leuk om even bij te lezen waar RN´ers mee bezig zijn.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #103 Gepost op: 6-09-2007, 17:53:16 »

moraal van het verhaal was dat dit forum wel bedoeld is als enigzins formeel forum omtrent realityseries.

prima, dat snap ik. maar als er dan buiten de seizoenen iets interessants gebeurt in de topics houd je de mensen wel meer hier.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 19-08-2008, 09:02:26 »
Sorry voor het omhoog kicken van een topic met wat oud zeer. Het gaat mij nu niet om het oude zeer, die discussie wil ik niet oprakelen.

Nieuw leven blazen in RN.
Het was dit topic van Jos dat mij ertoe aanzette om meer te gaan posten in de Huiskamer en de Relaxhoek. Het gevolg weten jullie, zo'n 8000 posts van mij in het afgelopen jaar  :-X

Het is weer zomervakantie (geweest), en het is weer erg rustig. Vorig jaar spraken we de hoop uit dat het wel weer bij zou trekken tijdens ER. Dat is niet helemaal zo geweest, het was tijdens ER ook veel rustiger dan de jaren ervoor  :(

Ik mis de laatste weken een aantal mensen die in het afgelopen jaar wel actief meededen in de Relaxhoek, de Huiskamer en het Sportboard. Waar zijn KD., Lieke, Lord Menno, m@ri@nne, Maud, Mloesje, Mollemaarten, Siebrand, Test, Tinuzzz, Vieffan, WIDMJokertje en Willemson? Waarom posten jullie niet (zoveel) meer?
Waar blijft de nieuwe aanwas?

Hoe krijgen we weer een beetje leven in RN ???

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #105 Gepost op: 19-08-2008, 09:46:53 »
Het zou in mijn ogen gewoon weer eens gewoon gezellig kunnen zijn en niet constant dat geheimzinnige gedoe in iedere posts en dat gefit onderling ::jaja:: Bovendien zijn er mensen niet eerlijk bezig door hier de schijn van netjes en leuk hoog te houden en ergens anders zich te gedragen als een losgeslagen kleuter! ::jaja:: ... Voor mij bederft dat de enige manier om open en eerlijk te zijn hier, want je weet niet of het hier blijft of dat het morgen ergens anders staat!

Het zou van mij een stuk neutraler mogen hier allemaal.... Dat Pietje, Henkie leuk vind dat weten we allemaal wel nu, het zou een stuk leuker zijn voor allemaal als er eens normaal gepost werd onderling...

Dit is mijn mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn.. ik zeg alleen wat ik denk ::jaja::

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 19-08-2008, 10:56:20 »
om even bij guikie aan te sluiten:

ook ik zie mysterieus gedoe en kleine lettertjes, en onderlinge grapjes waar ik niets van snap.
daar is een forum voor, en het geeft opzich ook niet, maar het kan wel een reden zijn waarom mensen weg blijven. ik heb zelf op dit moment ook niet heel erg behoefte om veel te posten.

daarbij denk ik wél dat het na de vakantie weer drukker wordt hier.
de meeste mensen hebben RN toch wel een beetje in hun hart gesloten denk ik (of ik ben de enige ziel die hier na aardig wat schrammen nog steeds niet weg te slaan is :P).

maarja, er is groepsvorming en dat merk je en ik denk dat dat ook zijn weerslag heeft op het bezoekersaantal.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
  • Viva La Vida Or Death And All His Friends
« Reactie #107 Gepost op: 19-08-2008, 12:28:28 »
Tsja.. eerlijk gezegd vind ik het niet altijd meer even boeiend en stoor me soms aan bepaalde leden :P Daarom post ik bijna niets meer, en moet ook zeggen dat ik het wel met Guikie eens ben.
First you go backwards, but then forwards again

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #108 Gepost op: 19-08-2008, 12:39:46 »
Kan ik me alleen maar bij aansluiten. heb er nog wel een boel aan toe te voegen, maar zoals eerder aangegeven, dat staat straks bij de overburen te lezen. Wie er meer van wil weten, geef ik graag tekst en uitleg via pm, of msn/chat. Naar eigen keuze.

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 19-08-2008, 13:14:42 »
Eigenlijk spelen er 2 dingen dus, als ik Guikies post goed lees.

1. onderlinge grapjes en dergelijke. Tja, daar maakt iedereen zich wel schuldig aan, net wat Lau zegt, daar is het een forum voor. Maar misschien wel een goed idee dus om daar allemaal eens op te letten, of we dat kunnen verminderen, of de grapjes kunnen toelichten. Ik zal hier zeker aan gaan werken.

2. Toch weer dat gedoe met elders.

Guikie roept op om eerlijk te zijn. Dat zal ik dan bij deze zijn.
Ik ben dit voorjaar een kijkje gaan nemen op dat andere forum. In eerste instantie om te zien of en hoe dit gedoe daar nog leeft.
Wat ik daar vond, is een forum waar slap geouwehoerd wordt. Op een minder nette manier dan hier. Dat bleek ik toch ook wel leuk te vinden. Je zou dat kleutergedrag kunnen noemen, zo zie ik het niet. Ik vind FF een ander forum dan RN, en ik zoek daar een ander soort gezelligheid.
Het is er op dit moment wel levendiger dan hier. Vandaar mijn poging om er hier ook weer wat meer leven in te krijgen.

Realitynet blijft mijn nummer 1 forum. Het respect dat we hier altijd hadden voor elkaar, vind ik een groot goed. Dat zie ik ook heel graag weer terug komen. Hier op RN was altijd meer diepgang te vinden, naast de onzintopics als me 2, me 3, etc. Dat maakt dat voor mij Realitynet het forum is waar ik het eerste ga lezen, als ik online ben.
En ik heb helemaal geen zin om dingen van hier daar neer te zetten of andersom. Ik weet dat een aantal van jullie problemen hebben met een aantal mensen daar. Dat is echter niet mijn zaak, en ik wil daar geenszins in stoken, daarvoor zijn jullie, de Realitynetcommunity, mij veel te dierbaar.

Evenstar meldt dat ze het minder boeiend vind geworden hier. Daar zit wat in.
Hoe kunnen we dat weer wat verbeteren? Hoe kunnen we het weer interessant maken voor de mensen die hier het afgelopen jaar vaak waren, maar ook voor nieuwe mensen?

Offline Lautjuh

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 19-08-2008, 14:02:22 »
als je het hier niet leuk vind, blijf dan lekker weg.
probleem opgelost.

(ik bedoel op RN, niet in dit topic)

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #111 Gepost op: 19-08-2008, 14:13:26 »
Goed... topic gaat even op slot :) Zal even kijken wat ik weghaal zo, het is ook wel heel erg offtopic, ipv over nieuw leven inblazen een beetje gaan zitten bekvechten ::ohno::

Ik zet m weer open, maar graag  ::ontopic:: vanaf nu ::tandpastasmiley::
« Laatst bewerkt op: 19-08-2008, 14:36:40 door Megan »
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 19-08-2008, 15:28:21 »
Oja, waar ik me ook aan stoor is dat discussies steeds worden weggehaald.. waarom is dat toch? Ik ben er echt niet op uit om ruzie te zoeken ofzo, maar ik vind het zooo vaag dat die berichten telkens worden verwijderd.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #113 Gepost op: 19-08-2008, 16:01:25 »
Oja, waar ik me ook aan stoor is dat discussies steeds worden weggehaald.. waarom is dat toch? Ik ben er echt niet op uit om ruzie te zoeken ofzo, maar ik vind het zooo vaag dat die berichten telkens worden verwijderd.

Deze discussie is weggehaald omdat het erg persoonlijk werd, wat ook in de pm staat die jij gehad hebt, en omdat de betrokken personen er zelf om vroegen omdat ze er spijt van hadden ::vergroot::
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Evenstar

• Winnaar pool ER 2006
  • Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 19-08-2008, 16:04:02 »
Deze discussie is weggehaald omdat het erg persoonlijk werd, wat ook in de pm staat die jij gehad hebt, en omdat de betrokken personen er zelf om vroegen omdat ze er spijt van hadden ::vergroot::
Oh ok :)

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #115 Gepost op: 19-08-2008, 18:12:39 »
Ik ben gewoon een beetje uitgeblazen de laatste tijd... ::)

Dat heeft gewoon met een verandering van interesses te maken en met niet zoveel hebben met bepaalde personen die hier posten.
Geniet nooit met mate...

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #116 Gepost op: 19-08-2008, 18:38:49 »
Ik ben gewoon een beetje uitgeblazen de laatste tijd... ::)

Dat heeft gewoon met een verandering van interesses te maken en met niet zoveel hebben met bepaalde personen die hier posten.
kan ik me heel goed een voorstelling van maken, test.......dat leven heeft ook lucht nodig, dus blaas ze.......

Offline Swifty

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 19-08-2008, 19:11:22 »
kan ik me heel goed een voorstelling van maken, test.......dat leven heeft ook lucht nodig, dus blaas ze.......

;D

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #118 Gepost op: 19-08-2008, 20:01:07 »
;D
hoe blaast een schildpad eigenlijk? ::rofl::

Offline Swifty