Hmm,dit vind ik een interessant topic van Swifty. Normaal trek ik mij van politiek niets aan,maar nu ben ik betrokken partij he.Begrijp me niet verkeerd ik ben zeker geen voorstander van het Vlaams belang,en hoe het zal aflopen weet ik ook niet,ik kan enkel mijn mening geven. Zelf ben ik ook voor een onafhankelijk Vlaanderen.Want België is zo'n klein landje en toch zijn er zeer grote verschillen.Steek je de taalgrens over,dan waan je je precies in het noorden van Frankrijk,grijs,grauw,vervuilende industrie,achtergestelde buurten-criminaliteit enzo.
En ik kan het weten,want ik woon (voor de mensen die het nog niet wisten )op de Franse grens,en ga er om de haverklap naartoe(Lens,het voetbal). Vlaanderen en Wallonië zijn gewoon 2 verschillende werelden.(nu spreek ik natuurlijk niet over het toerisme in de Ardennen).Maar Vlaanderen bij Nederland? nee ik denk het niet,er zouden denk ik honderdduizenden (rijke) Nederlanders daarmee niet akkoord gaan.Want wij dachten steeds dat de grootste groep "allochtonen" in België noord-Afrikanen waren,vergeet het

bij de top 3 staan de rijke Nederlanders omwille van het belastingsvoordeel
Persoonlijk(maar wie ben ik?) vind ik dat we zouden moeten doen zoals Tsjechie en Slowakije,gewoon vreedzaam onze eigen weg opgaan. Maar zoals Bodejos zei zijn er idd nog de Oost-kantons.Das niet moeilijk,die gooien we bij de Duitsers

Maar hoe het ook zal uitdraaien,zoals ik reeds zei woon ik op de Franse grens en het voor mij dichtsbijzijnde Nederlands stadje is op een uur rijden(Sluis),dus ik zal altijd met het Frans geconfronteerd worden.
Maar goed,nu ff gebruik maken van het knoppie,en wat lachen met de Walen

(Rob is een Vlaming hoor

)