Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 220519 keer)

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #20 Gepost op: 7-01-2008, 11:11:59 »
Dat hij Annette "hielp" om zo sneller terug te zijn vond ik best verdacht.
Als je van te voren weet wat de bedoeling is, wil je de schaapjes natuurlijk zo snel mogelijk op het droge...  ;)
Laten we jabberen.

Offline Iris_77

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #21 Gepost op: 7-01-2008, 17:41:52 »
Dat hij Annette "hielp" om zo sneller terug te zijn vond ik best verdacht.
Als je van te voren weet wat de bedoeling is, wil je de schaapjes natuurlijk zo snel mogelijk op het droge...  ;)

Tja, aan de andere kant... hoe groot was de kans geweest dat Edo bovenop die rots zou komen? Volgens mij was die 1000 euro waarschijnlijk toch al verloren.
Ik vraag me dus af of de Mol (Dennis in dit geval) tussendoor nog gehoord heeft welke klimmer aan welke fietser was gekoppeld, en wat de volgorde was van de klimmers.

Als Mol met voorkennis wist hij dan dus dat zijn klimmer al boven was, en kon hij inderdaad een beetje de 'held' uithangen. (Vraag is dan wel waarom hij niet harder heeft gefietst om zo eerder binnen te zijn dan dat zijn klimmer boven was.)
Als Mol zonder voorkennis had hij beter door kunnen fietsen om zelf zo snel mogelijk bij het eindpunt te zijn en dus 1000 euro uit de pot te houden.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #22 Gepost op: 8-01-2008, 21:14:24 »
Ik zit de fietsopdracht nog eens te bekijken en niet alleen spoort ie Annette aan om harder te gaan fietsen, maar hij zegt later ook nog eens "doorlopen" als ze de berg op moeten en hij pakt de hand van Annette en sleept haar echt omhoog. Best wel opvallend.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2008, 21:21:34 door Lola-aapje »

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #23 Gepost op: 8-01-2008, 21:20:23 »
.
Tja, aan de andere kant... hoe groot was de kans geweest dat Edo bovenop die rots zou komen? Volgens mij was die 1000 euro waarschijnlijk toch al verloren.
Ik vraag me dus af of de Mol (Dennis in dit geval) tussendoor nog gehoord heeft welke klimmer aan welke fietser was gekoppeld, en wat de volgorde was van de klimmers.

Als Mol met voorkennis wist hij dan dus dat zijn klimmer al boven was, en kon hij inderdaad een beetje de 'held' uithangen. (Vraag is dan wel waarom hij niet harder heeft gefietst om zo eerder binnen te zijn dan dat zijn klimmer boven was.)
Als Mol zonder voorkennis had hij beter door kunnen fietsen om zelf zo snel mogelijk bij het eindpunt te zijn en dus 1000 euro uit de pot te houden.

Het lijkt mij toch wel vrij logische dat als de mol in het fiets groepje zat hij de kennis had van de koppeling welke fietser met welke klimmer.
Dus als Dennis de mol is weet ie dat zijn kandidaat binnen is en kan ie inderdaad mooi de held uithangen. Zie 'm eens behulpzaam zijn en zie'm eens haasten die berg op wetende dat het een verloren zaak is.

Heb net even nagekeken aan wie Dennis ook alweer gekoppeld was maar dat was dus Coen. Als Dennis dus even flink doorgetrapt had was ie ruim op tijd geweest om Coen van het halen van de top te houden, nu moest ie zich inderdaad de pleuris rennen om op tijd te zijn, kortom, dat is toch wel raar als hij de mol is.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2008, 21:28:34 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline Megan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I se le dijo de forma!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #24 Gepost op: 8-01-2008, 21:33:04 »
Ik zit de fietsopdracht nog eens te bekijken en niet alleen spoort ie Annette aan om harder te gaan fietsen, maar hij zegt later ook nog eens "doorlopen" als ze de berg op moeten en hij pakt de hand van Annette en sleept haar echt omhoog. Best wel opvallend.

Ik denk eigenlijk niet dat een mol zo opzichtig te werk zou gaan, zeker niet al in aflevering 1 :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #25 Gepost op: 8-01-2008, 21:57:40 »
Ik denk eigenlijk niet dat een mol zo opzichtig te werk zou gaan, zeker niet al in aflevering 1 :)

Dat "behulpzame" van Dennis was anders voor Joris wel een vrijpleiting dat Dennis juist NIET de mol was. Wat dat betreft kan de mol niet opzichtig genoeg zijn..

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #26 Gepost op: 8-01-2008, 23:18:32 »
hoofdstuk 1: Drink me. Muzikale hint clear water.

Ik heb trouwens net 'tig' keer het fragment met de borrelglaasjes terug gekeken. Ik tel ook steeds 9 glaasjes als PJH komt aanlopen met het blad. Wat me nog meer opvalt is dat wanneer Dennis zijn eerste glaasje van het blad pakt dat totaal buiten beeld wordt gehouden. Zou hij een glaasje uit z'n bagage hebben gepakt en in z'n hand houden? Dan zit de rest echt te slapen. Of het zijn er toch 10 en Dennis weet welke glaasje op het blad hij moet pakken. Heb echt het idee dat Dennis niet toevallig als eerste in het rijtje staat plus zijn gedrag tijdens het fietsen. Vervolgens zegt hij ook nog eens letterlijk net voordat het fietsen in beeld wordt gebracht.

Dennis: "Het vreemde is wel dat er werd gezegd. Tijd is belangrijk, jullie moeten binnen dertig minuten er zijn".

Daarbij was Dennis aan Coen gekoppeld, maar omdat hij even Annette op ging jagen, moest hij toch gaan opschieten, omdat Coen begon met klimmen. Hij spoort Annette aan, met "doorlopen" omdat anders Coen eerder boven is dan hij zelf en dat betekent 1000 extra erbij. Ook de muzikale hint: I see trouble (Annette vertraagd de boel) on the way" past hier mooi bij.

Hij kon Annette niet meer in de steek laten, zou teveel opvallen, maar hij moet wel boven zijn voordat Coen boven is!

Ik ga maar eens van molletje switchen  Ik zie in Dennis een ware George

EDIT: nog iets over Dennis, nadat hij het 'drankje' op heeft zegt hij tegen Edo "Tequilla" en in het programma "tequilla" betekent deze kreet zoiets van "haha gefopt" Net als bij bananensplit en "Gotcha"....



« Laatst bewerkt op: 8-01-2008, 23:40:34 door Lola-aapje »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #27 Gepost op: 8-01-2008, 23:56:36 »
Hmm, als je een glaasje aangeboden krijgt, je weet niet wat er in zit, je slaat het achterover en blijkt tequila te zijn, dan is de uitspraak "tequila" toch niet zo heel gek? Had hij "bier!" geroepen, dan had ik er ook wel mijn vraagtekens bij gezet, nu is er niks vreemds aan.
Als je daarentegen denkt tequila te krijgen en het blijkt water te zijn, dan uitroept "damn it", ja, dat is een vreemde uitspraak op dat moment. Helemaal niet verbaasd, nee, verontwaardigd bijna dat je water krijgt! Dat is toch gek?
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #28 Gepost op: 9-01-2008, 00:01:03 »
Hmm, als je een glaasje aangeboden krijgt, je weet niet wat er in zit, je slaat het achterover en blijkt tequila te zijn, dan is de uitspraak "tequila" toch niet zo heel gek? Had hij "bier!" geroepen, dan had ik er ook wel mijn vraagtekens bij gezet, nu is er niks vreemds aan.
Als je daarentegen denkt tequila te krijgen en het blijkt water te zijn, dan uitroept "damn it", ja, dat is een vreemde uitspraak op dat moment. Helemaal niet verbaasd, nee, verontwaardigd bijna dat je water krijgt! Dat is toch gek?

Ik ben het wel met je eens, maar ik denk ook dat Georgina een beetje een maf mens is, die bij wel meer dingen 'damn it' zou roepen.

Offline -A-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #29 Gepost op: 9-01-2008, 12:14:05 »
Ik ben het wel met je eens, maar ik denk ook dat Georgina een beetje een maf mens is, die bij wel meer dingen 'damn it' zou roepen.

Of ze is gewoon een enorme fan van Jack Bauer van 24

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #30 Gepost op: 9-01-2008, 12:25:30 »
Dat "behulpzame" van Dennis was anders voor Joris wel een vrijpleiting dat Dennis juist NIET de mol was. Wat dat betreft kan de mol niet opzichtig genoeg zijn..



Ja, inderdaad, voor Joris viel Dennis al af, maar deze anti-mol actie was best wel erg mollerig (held-theorie inderdaad)

Ik heb de aflevering nog maar eens gekeken en speciaal op Dennis gelet. Bij het fietsen ligt hij zeker in het begin steeds voorop (eerste kwartier ongeveer) Er wordt niets over gezegd door de andere kandidaten, maar hij brengt aardig het tempo omhoog. Ik denk dat Dennis, Patrick en Regina heeft overtuigd van het feit dat er snel gefietst moet worden en gaat later nog eens bij Annette kijken. Joris trapt ook wel door. Die 30 minuten is bekent, want dat zei PJH aan het begin van de opdracht. Dennis voegt eraan toe (mede door Regina?) dat er binnen 30 minuten moet worden gefietst.
« Laatst bewerkt op: 9-01-2008, 12:53:17 door Lola-aapje »

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #31 Gepost op: 10-01-2008, 20:19:15 »
Na deze uitzending zijn jullie allemaal overtuigd dat Dennis de mol is!  ::ok::

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #32 Gepost op: 10-01-2008, 20:23:16 »
Na deze uitzending zijn jullie allemaal overtuigd dat Dennis de mol is!  ::ok::

Wow, dat belooft wat..  :D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #33 Gepost op: 10-01-2008, 21:32:03 »
Ik zag tijdens de 2e opdracht bij Dennis ineens heel groot 'MOL' op zijn voorhoofd komen te staan..

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #34 Gepost op: 10-01-2008, 21:34:22 »
Wat mij opviel was het teleurgestelde gezicht van Dennis, toen Patrich opmerkte dat de natuuurlijk: 3FM bedoelden! ::vergroot::

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #35 Gepost op: 10-01-2008, 21:35:40 »
Ik vond Dennis erg grappig deze keer. Leuke kerel. Maar ik denk niet dat ie de mol is.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #36 Gepost op: 10-01-2008, 21:36:54 »
Wat mij opviel was het teleurgestelde gezicht van Dennis, toen Patrich opmerkte dat de natuuurlijk: 3FM bedoelden! ::vergroot::

Ik kreeg het gevoel dat Dennis daar acteerde dat hij het ook ineens zag. Ik neig nu behoorlijk naar Dennis als Mol. Van erg veel waarde was hij die opdracht niet, en zijn geweldig actie (slechts 4 kilo) in de derde opdracht was ook opvallend. Het zal me niets verbazen als hij ondertussen de persoon was die opperde om de bagage in Coens tas te stoppen.

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #37 Gepost op: 10-01-2008, 21:38:54 »
Ik kreeg het gevoel dat Dennis daar acteerde dat hij het ook ineens zag. Ik neig nu behoorlijk naar Dennis als Mol. Van erg veel waarde was hij die opdracht niet, en zijn geweldig actie (slechts 4 kilo) in de derde opdracht was ook opvallend. Het zal me niets verbazen als hij ondertussen de persoon was die opperde om de bagage in Coens tas te stoppen.

Hahah ja precies  :), dat ie als mister goodwill met 4 kilo niet verdacht word, maar uiteindelijk kiloos vol nutteloze spullen in Coens tas heeft gestopt ::rofl::

Offline JvB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #38 Gepost op: 10-01-2008, 21:53:39 »
Wat mij opviel was het teleurgestelde gezicht van Dennis, toen Patrich opmerkte dat de natuuurlijk: 3FM bedoelden! ::vergroot::

Ja inderdaad!

Komop, als je een aantal jaar bij 3FM hebt gewerkt en dan niet door hebt dat DRIEFM 3FM moet zijn... En dan ook nog heel slecht acteren als Patrick erachter komt. Ik ga voorlopig even voor Dennis :)
Bekijk elke week de WIDM Vodcast! Te vinden via www.WieIsDeMol.com/vodcast/.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #39 Gepost op: 10-01-2008, 23:20:04 »
Dennis heeft steeds iets knalroods aan:

Groepsfoto

Afleviring 1
Fietsopdracht

Aflevering 2
Gebarenopdracht (rood shirt met pistool erop)
Test en tassenopdracht (rood vest, foto komt nog maar uitzending is nog niet online)
« Laatst bewerkt op: 10-01-2008, 23:21:53 door Lola-aapje »