Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 220273 keer)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
[De Mol!!!] Dennis
« Gepost op: 23-11-2007, 19:51:03 »

In dit topic kunnen jullie alles kwijt over Dennis!
« Laatst bewerkt op: 7-03-2008, 18:40:50 door Molcrazy »
2024: wie is de Mol?

Offline Pierce_Brosnan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #1 Gepost op: 24-12-2007, 11:47:14 »
Na gisteren hem gisteren gezien te hebben in Die Is De Mol,denk ik dat hij ook een mogelijk 2de keuze is waarvan ik denk dat hij de Mol is of dat hij in de aflevering vetrekt voor of na Dunya. Vetrekt Dunya in aflevering 4 dan denk ik dat hij in aflevering 3 vetrekt en zo niet dat hij in aflevering 4 vetrekt en Dunya in aflevering 3. In Wie is De Mol kan alles (bijna dan) en daarom sluit een gelijk vetrek (Gijs Staverman/Jim de Groot) niet uit met deze 2.

Offline gebruikersnaam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #2 Gepost op: 3-01-2008, 23:02:35 »
Makkelijk, het is Dennis... Let maar op

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #3 Gepost op: 3-01-2008, 23:07:30 »
Makkelijk, het is Dennis... Let maar op

Nou, dan zijn we klaar. :P

Sluit het forum maar, Dennis is de Mol. :D ::rofl::

Offline gebruikersnaam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #4 Gepost op: 3-01-2008, 23:45:47 »
Bij de fietsopdracht molt hij, ook met de tune (heeft de sufferd een ipod aan???????? da's wel heel relaxed als je alles moet volgen...)

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #5 Gepost op: 3-01-2008, 23:46:39 »
Bij de fietsopdracht molt hij

Hij ging juist langzamer fietsen, wat goed was voor de opdracht...

Offline babje74

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #6 Gepost op: 4-01-2008, 00:29:08 »
Gelukkig heeft 'fietsknecht' Patrick goed zijn best gedaan. Hoefde Dennis zelf niet zo hard te buffelen en kon hij gezellig met Annette mee fietsen om zo een beetje sympathie te kweken.

Gewoon één jokertje pakken om die vervolgens niet in de doos te stoppen, zodat hij zeker wist dat er iemand naar huis moest. Bikkelhard, zoals het spel behoort te zijn.  ::jaja::

Lekker rustig aan beginnen hoor, Den  ::ok:: dan val je tenminste niet zo op.

Offline gebruikersnaam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #7 Gepost op: 4-01-2008, 01:15:51 »
Gelijk heeft ´ie, maar hij valt dus toch wel op.... ::tandpastasmiley::

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #8 Gepost op: 4-01-2008, 14:05:48 »
Ik dacht spontaan 'Dit is 'm dan, den mol' toen ik Dennis erg druk zag doen over die Mol-tune, meteen onrust en chaos zaaiend. Maar goed, dat is wel erg kort door de bocht, het was vast gewoon grappig bedoeld.
Toch ga ik die Dennis in de gaten houden.....

Wat ik me trouwens afvraag is of de mol op een of andere manier weetwelk glas water en welk glas tequila bevat (misschien is een glas licht gemarkeerd), in dat geval heeft de mol er baat bij om als eerste een glas uit te kiezen, en dat was Dennis. 

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #9 Gepost op: 4-01-2008, 16:13:05 »
Hij staat hoog op mijn verdachtenlijstje.
Laten we jabberen.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #10 Gepost op: 4-01-2008, 16:18:59 »
Sinds de muzikale aanwijzing van vandaag staat Dennis nu ook bij mij hoog op het lijstje:

I see trouble on the way

Dennis blijft met fietsen achter om Annette te helpen. Hij zag dat ze achterbleef en dat moet niet, want dan zou de watergroep nog iemand omhoog kunnen hijsen. Dennis zag het en ging Annette helpen..

Dennis was 1 van de eersten die tequilla mocht drinken en had (als glazen inderdaad gemerkt waren) gekozen voor het fietsen.

Over de verwarring rond of ze nu wel of niet iets gehoord hebben in de auto? Moet ik nog es goed nakijken.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline xativa5

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #11 Gepost op: 4-01-2008, 17:44:49 »
Zo duidelijk als wat, Dennis is de mol... De eerste keer dat ik het nu al zeker weet ::hypocriet:: 8)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #12 Gepost op: 4-01-2008, 17:53:44 »
Makkelijk, het is Dennis... Let maar op
Hij staat hoog op mijn verdachtenlijstje.
Zo duidelijk als wat, Dennis is de mol... De eerste keer dat ik het nu al zeker weet ::hypocriet:: 8)

Waarom is iedereen er zeker van dat dennis de mol is??  :-\\
Ik heb hem nog niks verdachts zien doen  ???
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #13 Gepost op: 4-01-2008, 19:56:00 »
Dat is het hem nou juist. Ik heb zo'n voorgevoel dat Dennis de mol is. Degenen die nu juist als mol worden verdacht, zoals Regina en Joris, zijn naar mijn inziens gewoon hele goede kandidaten met een grote kans om te winnen ;)

Wat wel zo is, is dat Dennis niet zoveel in beeld is geweest. En als ik zo terugkijk was dat bij Inge bijvoorbeeld juist wel zo. Maar dat zou ook kunnen zijn door de soort mol die ze was. Maar toch, Dennis zou wel wat meer in beeld moeten komen denk ik (bijvoorbeeld met zijn mening op de test), omdat we dan achteraf kunnen denken: goh, zus of zo was slim zeg, daar had ik niets achter verwacht.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #14 Gepost op: 4-01-2008, 23:28:26 »
Dennis staat na aflevering 1 ook hoog op mijn verdachtenlijstje. Niet te opvallend, maar wel zorgen dat Annette nog even doorfietst, zodat er in elk geval niet al te veel geld in de pot komt bij het klimmen.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #15 Gepost op: 4-01-2008, 23:39:14 »
Met het fietsen kan je er op 2 manieren naar kijken.

Hij ging langzaam, geen molactie en goed voor de pot, maar hij spoorde anette ook aan, waardoor ze vast sneller fietste dan wanneer ze alleen had gefietst.

Verder vind ik Dennis niet verdacht. Als mol zorg je ervoor dat je een beetje veel jokers pakt, zodat de rest er minder heeft. Hij pakte er maar 1 en ook meteen in het begin. De vraag in de quiz had hij wel weer fout. hm het is moeilijk, maar ik vind em toch duidelijk een kandidaat.

Ik denk zelfs ondanks dat je geld uit de pot haalde met het inleveren van je joker, dat de mol zijn jokers toch bij zich houdt. Liever een kandidaat minder dan minder geld en een kandidaat die in het spel blijft.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #16 Gepost op: 5-01-2008, 21:31:31 »
Dennis is een van mijn hoofd-verdachten

hij heeft de vraag fout over wat er op edo's pet stond. de mol moet in deze ronde haast wel mollen.

hij doet vaag over de tune.

hij is als eerste bij het drinken en kan dus invloed uitoefenen

hij speelt de held bij het fietsen (mol is de held-theorie), heel aardig annette ophalen, maar aan het einde wel heel hard rennen en bezweet boven komen zodat iedereen denkt dat hij hard heeft gewerkt. En Coen kan niet meer naar boven. En je weet niet hoeveel hij heeft gezegd over snel fietsen, met het hele team binnenkomen etc.

Als de mol wil dat zoveel mogelijk mensen hun jokers inleveren, zoveel mogelijk geld uit de pot, wil hij/zij ervoor zorgen dat veel mensen maar 1 joker hebben. Het lijkt me logischer dat je 1 joker inlevert dan dat je een stapeltje inlevert terwijl anderen er misschien 0 hebben. Dennis zet de trend van snel 1 joker pakken.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #17 Gepost op: 5-01-2008, 23:01:29 »
Mooi lijstje ishtara. Dennis is om de redenen die jij noemt ook een van mijn hoofdverdachten. Maar dit vind ik er niet tussen horen:

hij doet vaag over de tune.

Wat is het nut hiervan? Dat noem ik onnodig vreemd/verdacht doen.

Offline ishtara

  • winnaar WIDMjr-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #18 Gepost op: 6-01-2008, 22:35:04 »
Dank je Heinz. Ik ben weer helemaal klaar voor een goeie mol-discussie. Tja, die tune. Ik zie het nut ook niet, maar het komt op mij over alsof hij staat te liegen als ze het daarover hebben. Misschien wel een tegenargument, want hij maakt zich hiermee onnodig verdacht. Maar ja, tegenwoordig zijn alle kandidaten bezig met verwarring scheppen en verdacht doen, dus misschien dat onnodig verdacht doen inmiddels wel een goede mol-tactiek is.
'Mensen struikelen niet over bergen, alleen over molshopen' (Confucius)

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #19 Gepost op: 6-01-2008, 22:55:03 »
Wat ik vreemd vond: Dennis drinkt als eerste, de beste positie. Wil eerst ruiken en drinkt, herkent het als Teqeilla. Als vervolgens Edo als 2e drinkt (blijkt water te zijn) vraagt hij aan Edo: "Wat is het?" (wat heb je gedronken?). Edo laat het in het ongewisse. Was het bekend dat er water of alcohol werd gedronken? De mol zou zo'n vraag toch niet stellen, of juist wel?
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"