Auteur Topic: [De Mol!!!] Dennis  (gelezen 220523 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #40 Gepost op: 10-01-2008, 23:22:24 »
Dennis heeft steeds iets knalroods aan:

Groepsfoto

Afleviring 1
Fietsopdracht

Aflevering 2
Gebarenopdracht (rood shirt met pistool erop)
Test en tassenopdracht (rood vest, foto komt nog maar uitzending is nog niet online)

Misschien is dat ze enige t-shirt  ;D
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #41 Gepost op: 10-01-2008, 23:24:29 »
Misschien is dat ze enige t-shirt  ;D

ik heb al 2 verschillende T-shirts gezien en een rood trainingsvest, wel allemaal in die felle rode kleur   :D

Offline babje74

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #42 Gepost op: 11-01-2008, 00:39:10 »
De ultieme dialoog:

P: We hebben cab, taxi betekent dat.
D: Nee, want er zijn 4 letters over. Nu denk je; het is Joris, maar Edo heeft Cab
    Cash gedaan.
P:(diep nadenkend) Nee, ik denk Joris.
D:(net iets te snel) Oké, nou we moeten door.
P:(probeert nog halfslachtig ondersteunt door wat arm bewegingen) want anders had ie
    zichzelf misschien wel... eh...
D: Ja, oké.

Mooi, mooi, mooi.

Dennis probeert nog even of hij 'knecht' Patrick dan echt niet op het goede spoor kan zetten... maar nee Patrick trapt er niet in. Patrick mag uitbeelden en Dennis geeft door arm omhoog of omlaag (of het schuin omhoog en schuin omlaag is dat zegt Dennis er gemakshalve even niet bij :-X) Ik zeg: De nieuwe Onkie en Donkie zijn geboren!!!

Vervolgens werkt Patrick ook weer heerlijk mee met het kilo spel. 'Ik heb het gewoon nodig'.

Nou Den, aflevering 2 en je wordt nog steeds niet verdacht... Alleen het ongeloof op je gezicht toen Patrick achter 3FM kwam... oei dat had je even niet verwacht denk ik.

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #43 Gepost op: 11-01-2008, 08:28:17 »
ja... dat was wel opvallend Mol momentje. Ik twijfel op dit moment tussen alle mannen in het spel... maar Dennis is wel héél sneaky.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #44 Gepost op: 11-01-2008, 09:00:23 »
ik heb al 2 verschillende T-shirts gezien en een rood trainingsvest, wel allemaal in die felle rode kleur   :D
Misschien is hij een aanhanger van Dalai Lama (of welk geloof was het ook alweer, dat iedereen bij voorkeur rode kleding draagt?)
Keep calm and eat chocolates!

Offline mr.mol

  • Forumlid
  • Dennis de Bengel :)
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #45 Gepost op: 11-01-2008, 13:40:17 »
Citaat
D:(net iets te snel) Oké, nou we moeten door.

 ::jaja::, overduidelijk  ;D
Maar helaas voor hem maakte Georgina et weer kloppend :)

om over Joris maar ff te zwijgen,,, ::niet-ok::

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #46 Gepost op: 11-01-2008, 16:19:51 »
kvind dennis echt een schatje :D
dennis for mole !

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #47 Gepost op: 11-01-2008, 16:27:00 »
kvind dennis echt een schatje :D
*kuch* ik ben ook een soort Dennis. Ook ongechoren en zo ::tandpastasmiley::
The British are not impressed.

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #48 Gepost op: 11-01-2008, 17:00:45 »
Dennis wijst op het blaadje (met in het watermerk: de mol)

Het kan niets zijn, maar met tunnelvisie op Dennis, zie ik hier iets in  ;)

Oh ja en op zijn shirt staat 31

31 spiegel 13

13 = letter M in het alfabet

M = Mol
« Laatst bewerkt op: 11-01-2008, 17:06:05 door Lola-aapje »

Offline gebruikersnaam

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #49 Gepost op: 11-01-2008, 21:32:39 »
Rood staat Dennis gewoon goed...

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #50 Gepost op: 17-01-2008, 22:57:52 »
Dennis stond op pagina 2. Maar omdat ie toch wel erg verd8 wordt nu, gaat ie snel naar pagina 1

Offline tinman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...zodat ik je goed kan zien!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #51 Gepost op: 18-01-2008, 08:12:04 »
Welke kandidaten hebben tot nu toe nog niets aan de pot toe weten te voegen (mol of niet)?

...


Dennis en Joris. En Joris was gisteren heel erg fanatiek bezig op die wachttoren, dat zag er niet gespeeld uit.
Maar ik kan Dennis ook niet echt op mollestreken betrappen. Hmmm.

Offline Denpeg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #52 Gepost op: 18-01-2008, 08:57:42 »
Natuurlijk is Dennis de Mol. Ik hou hem vanaf het begin in de gaten en alles lijkt gewoon duidelijk. Maar ja, niets is zo verwarrend als de Mol. Je wordt natuurlijk ook beinvloed door wat de camera ons laat zien he!
Maar met het wwordenspel op de markt loopt Dennis met het woord "IK" en "ACHT". Volgens mij is het de 8e serie van WIDM en dat in combinatie met "IK" is Dennis mijn verdachte nr 1.
Maar we blijven opletten.

gr Dennis (geen Mol)

Offline Lola-aapje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #53 Gepost op: 18-01-2008, 11:10:20 »
Leuke aflevering weer!

Wat mij opvalt is dat tijdens het maken van de test niemand de naam Dennis heeft genoemd, nog geen 1 keer. weggemonteerd? of wordt hij totaal niet verdacht?

Ik - acht is voor mij ook wel duidelijk

8 topitos is een topo en topo = mol

plus de hele 8 theorie-topic

dus ik ben de mol droeg Dennis. Je zag ook dat iedereen een bord mocht kiezen, maar Dennis liep er opeens mee. Verder opvallend, hij hees als eerste de vlag met 1/4 dus ipv 500 euro ==> 125! wouw wat handig. Je creert wel een veilige zone, maar dat bedrag slaat nergens op natuurlijk, daar mogen de hakkers (geldbinnenhalers) wel hun energie aan verspillen! En daarna werd hij meteeen gepakt, als eerste! Niet Dunya zoals je later hoorde tijdens de aflevering.

Ondanks de tunnelvisie wordt het voor mij steeds duidelijker. In mijn achterhoofd zitten ook nog Patrick en Edo (door de strategische plek tijdens de maaiveldopdracht)

Dennis, de kandidaten zien het niet maar je bent:  :D
« Laatst bewerkt op: 18-01-2008, 12:07:34 door Lola-aapje »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #54 Gepost op: 18-01-2008, 13:04:01 »
Dit allemaal plus het ontegenzeggelijke feit dat hij nog helemaal niets, om precies te zijn 0,0 euro, heeft toegevoegd aan de pot, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Joris of Patrick.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #55 Gepost op: 18-01-2008, 13:10:11 »
Wat betreft de muzikale aanwijzingen:

I see trouble on the way:

Dennis merkte dat Annette moeite had met fietsen onderweg, dus toen Dennis boven was hielp ie Annette naar boven toe. Dit zodat de groep klimmers niet meer geld konden verdienen. Verder zag ie volgens mij Coen aan het klimmen, dus wilde ie graag over de finish komen. Want Dennis was toch aan Coen gekoppeld? Des te sneller Dennis binnen zou zijn, des te vergeefs Coen poging zou zijn + 1000 euro niet in de pot.

M.a.w. I see (Dennis merkt op/ziet) trouble (Annette heeft het moeilijk, Coen is al aan het klimmen) on the way (toen Dennis eenmaal gefiinished was hielp ie Annette de finish over en met over de finish komen blokkeerde hij Coen's poging om 1000 euro binnen te halen)

Did you even noticed what you took:

Daar moet ik nog even over nadenken en aflevering 2 voor terug zien om te zien wat Dennis allemaal deed. Kom ik dus nog op terug.

Verder natuurlijk de Maya theorie, mol = achtste maand, het is de 8ste WIDM met dus de 8ste mol. Zoals gezegd liep Dennis rond met het bordje: ik & acht. Daarnaast maken 8 topito's 1 topo. Het heeft allemaal verband met elkaar :P Hij wilde, zo leek het, express niet dat ie vastgeklikt werd aan de groep in een vroeg stadium. Dus ontweek hij ze zo lang als ie kon en toen ie eenmaal aangeklikt werd zag Dennis al dat de zin al niet meer gemaakt kon worden. M.a.w. mission accomplished, want zonder dat je er iets voor hebben te doen krijgen ze niet de volle pond in euro's.

Nee, ik zie in Dennis nu wel een zeer sterke molverdachte. Ben erg benieuwd naar de aankomende aanwijzing.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #56 Gepost op: 18-01-2008, 13:13:52 »
Wat betreft de muzikale aanwijzingen:

Did you even noticed what you took:

Daar moet ik nog even over nadenken en aflevering 2 voor terug zien om te zien wat Dennis allemaal deed. Kom ik dus nog op terug.


Twee mogelijke verklaringen richting Dennis:

- De titel van het nummer 'Full Color Guilt' zou op diegenen kunnen slaan die in de seinopdracht Edo ervan beschuldigen dat hij met zijn oranje t-shirt het seinen bemoeilijkt omdat door dit shirt de kleuren geel en rood minder goed te zien zijn. Dennis terwijl hij door de verrekijker kijkt: "Echt tè onhandig, een  oranje shirt en gele en rooie mouwen als vlag!" Patrick in een biecht: "Edo die had een oranje t-shirt aan. (..) Toen dacht ik van ja, als jij de Mol bent.." Regina in een biecht: "Ik vond Edo ook wel een beetje verdacht want hij had een oranje t-shirt aan en rood en geel. Hij wilde dat eerste ding doen (..) en toen heeft hij dus Cash Cab misschien in de war kunnen schoppen daardoor." Ze geven alledrie de kleurencombinatie ('Full Color') van Edo de schuld ('Guilt') voor het (mogelijk) hinderen van de opdracht. De hint zou volgens deze uitleg eventueel ook op Edo zelf kunnen slaan.

- Volgens Molien slaat "did you even notice what you took" via Joris op Dennis. In de seinopdracht besloot Joris zijn foto in plaats van die van Coen mee te nemen. De Mol tegen Joris: "Heb je wel in de gaten wat je meenam? Een foto van mij.."

Wordt al met al een mooie lijst mogelijke molacties en hints richting Dennis! ::jaja:: ::vergroot::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #57 Gepost op: 18-01-2008, 13:19:10 »
Daarbij nog wat mogelijke hints richting Dennis die ik erg sterk vind (naast de muzikale aanwijzingen):

- Dennis draagt een pet van de hardrockband 'El Guapo Stuntteam'. Als je van elk woord de laatste letter neemt en deze drie letters achterstevoren naast elkaar zet, krijg je 'mol'. (Op 41:41 in de aflevering kun je de naam van de band lezen.) (Door Irvine)

- Dat Dennis de borden met 'ik' en 'acht' draagt, kan een hint zijn: 'ik' kan het antwoord zijn op de vraag 'Wie is de Mol?' en 'acht' kan er naar verwijzen dat hij de achtste Mol is. Dit is namelijk de achtste serie. (Edo draagt overigens een bord met daarop 'mol', maar omdat hij niet de eerste keuze had, was het niet zeker dat hij dit bord als mogelijke hint om kon doen.) (Door Erik TKS)

- De zin die de kandidaten in de opdracht met de bordjes voor het maximale geldbedrag hadden moeten vormen luidt: "acht kandidaten rennen het dorp op en neer maar de Mol saboteert en die zie ik." Als je deze zin kandidaat voor kandidaat, woord voor woord bekijkt zie je bij het laatste woord 'ik' de kandidaat die de borden met 'ik' en 'acht' draagt. En volgens de zin zie je de Mol ('en die zie ik'). Dit zou een hint kunnen zijn dat de persoon met dit bord de Mol is. Dennis draagt dit bord. Aan het begin van de opdracht zien we Dennis, Edo en Regina al met een bord rondlopen, daarna zien we Edo die uitleg krijgt van Pieter Jan en een bord kiest. Het zou dus kunnen dat Dennis als eerste de kans kreeg om een bord te kiezen (en dus de gelegenheid had om dit bord te kiezen om de mogelijke hint uit te voeren).  (Door Daedalus)

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #58 Gepost op: 18-01-2008, 13:22:48 »
Twee mogelijke verklaringen richting Dennis:

- Volgens Molien slaat "did you even notice what you took" via Joris op Dennis. In de seinopdracht besloot Joris zijn foto in plaats van die van Coen mee te nemen. De Mol tegen Joris: "Heb je wel in de gaten wat je meenam? Een foto van mij.."


Waarop Joris later zegt: wel een duur grapje op deze manier (maw: nu realiseer ik mij pas wat ik gedaan heb...?)
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Denpeg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dennis
« Reactie #59 Gepost op: 18-01-2008, 13:28:07 »
Vraagje, Weet de presentator eigenlijk wie de MOL is?

gr Dennis