Hallo iedereen, ik ben een vaste kijker van het programma 'Wie is de mol', zoals zovelen.
Ik ben er al vanaf de 1e uitzending en weet al wel een beetje waar je op moet letten, althans dat denk je, vorig jaar zei ik al heel snel vanaf het begin dat Nico de mol was, waarom

ik had er eigenlijk geen echt reden voor.
Dit jaar is het ook zo moeilijk en ik kan jullie het al zeggen, dat je gewoon niet kan weten wie de mol is, dat kan niet. Ja of iemand moet "DE" hint vinden (vorig jaar met het vliegtuigje bij het kasteel, waarbij als je dat stukje achteruit had gespoeld je kon horen dat Nico de mol was.) Maar goed daar kom je toch niet op.
Ik heb inmiddels bijna alle stukjes op het forum zowel op de mol.nl als op de mol.com gelezen. Ik vind het een genot om het allemaal te lezen, zo zie je al dat het programma een groot succes is omdat iedereen er zo mee bezig is, echt SUPER. Maar uit al de stukjes die jullie op het forum zetten zitten veel goede maar vaak ook heeeeel erg vergezochte tips.
Zo weet de een zeker dat Prince de mol is, iemand heeft er zelfs een hele site over gemaakt.
Dan heb je Dick met al zijn opvallende momenten. En iemand anders verdenkt hem dus weer.
Dan Harry met de lettercodes HGMOL, en het Harry Potter boek, dus iemand verdenkt hem weer.
Zo vind je bij iedere deelnemer wel van dat soort hints en opvallende stukjes. Geloof mij nou maar de mol die kun je nog lang niet ontdekken. Maar dat sluit niet uit dat degene die met een tip komt best wel 'DE' tip kan zijn, maar zelfs dat kun je niet zeker weten.
Verder vind ik het geweldig nogmaals om mee te doen op het forum en de stukjes te lezen en blijf zo door gaan.
HARTELIJKE Groeten TAUPE=(Frans voor mol)

En succes met zoeken