Auteur Topic: De mol!!!!  (gelezen 5191 keer)

Offline Taupe

• Forumlid
  • Geslacht: Man
De mol!!!!
« Gepost op: 20-02-2002, 13:58:01 »
Hallo iedereen, ik ben een vaste kijker van het programma 'Wie is de mol', zoals zovelen.
Ik ben er al vanaf de 1e uitzending en weet al wel een beetje waar je op moet letten, althans dat denk je, vorig jaar zei ik al heel snel vanaf het begin dat Nico de mol was, waarom ??? ik had er eigenlijk geen echt reden voor.
Dit jaar is het ook zo moeilijk en ik kan jullie het al zeggen, dat je gewoon niet kan weten wie de mol is, dat kan niet. Ja of iemand moet "DE" hint vinden (vorig jaar met het vliegtuigje bij het kasteel, waarbij als je dat stukje achteruit had gespoeld je kon horen dat Nico de mol was.) Maar goed daar kom je toch niet op.

Ik heb inmiddels bijna alle stukjes op het forum zowel op de mol.nl als op de mol.com gelezen. Ik vind het een genot om het allemaal te lezen, zo zie je al dat het programma een groot succes is omdat iedereen er zo mee bezig is, echt SUPER. Maar uit al de stukjes die jullie op het forum zetten zitten veel goede maar vaak ook heeeeel erg vergezochte tips.
Zo weet de een zeker dat Prince de mol is, iemand heeft er zelfs een hele site over gemaakt.
Dan heb je Dick met al zijn opvallende momenten. En iemand anders verdenkt hem dus weer.
Dan Harry met de lettercodes HGMOL, en het Harry Potter boek, dus iemand verdenkt hem weer.
Zo vind je bij iedere deelnemer wel van dat soort hints en opvallende stukjes. Geloof mij nou maar de mol die kun je nog lang niet ontdekken. Maar dat sluit niet uit dat degene die met een tip komt best wel 'DE' tip kan zijn, maar zelfs dat kun je niet zeker weten.

Verder vind ik het geweldig nogmaals om mee te doen op het forum en de stukjes te lezen en blijf zo door gaan.

HARTELIJKE Groeten TAUPE=(Frans voor mol) ;)
En succes met zoeken

DEBORAH, NICO, wie nu??....

Offline DaRealRobje

• Forumlid
  • Hola!
Re: De mol!!!!
« Reactie #1 Gepost op: 20-02-2002, 14:20:50 »
Hey Darling... we zijn ons er allemaal van bewust hoor :-) We zijn collectief zo ontzettend creatief datw e voor iedereen een clue vinden en voor iedereen een vrijbrief. Waar het om gaat is dat we er mee bezig zijn inderdaad. That's quite right en I personally vind dat het wel iets toevoegd aan de beleving van het programma.

Uiteraard kun je het niet weten! Ik heb vanaf minuut 1 een GUT feeling dat het Kerstin is en toch stem ik in de pool gezellig op Harry! Terwijl een vriend van mij die altijd gelijk heeft met dit soort dingen. Zonder forum en zonder veel tijd om er mee bezig te zijn al twee weken roept dat het John is...

Wie hetw eet mag het zeggen... wie het niet weet mag het zingen... in een lied...

« Laatst bewerkt op: 1-01-1970, 01:00:00 door 1017442800 »
Ik zie alles... Denk ik... Soms... Een beetje...

Offline rozefantje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 20-02-2002, 15:32:38 »
Dit is het eerste seizoen dat ik het forum volg, en in het begin was ik bang dat omdat we met zoveel aan het spitten zijn de beslissende aanwijzing heel snel boven water zou komen, en we dus de rest van de serie een beetje de spanning kwijt zouden zijn.
Maar nu blijkt dat we inderdaad voor iedereen voors en tegens vinden, en dat het er eigenlijk alleen maar ondoorzichtiger van wordt.
Wat is nu echt een clou en waar zien we spoken en beren (nou ja, die bloemkool die op Harry leek was vast niet echt ;D)
(sorry harry).
en ik denk dat die verdeeldheid ook wel tot het eind zal blijven, als het programma net zo goed in elkaar zit als altijd.

Sandra

In het land der blinden is de mol koning

Offline heike

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 20-02-2002, 15:41:51 »
haha, ik ben erg nieuwsgierig naar die bloemkool!

en darealrobje... die vreind van je heeft gelijk hoor.

dagdag

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 20-02-2002, 17:52:32 »
Kan ik hier ook mijn complimenten over deze site kwijt?

Persoonlijk ben ik van mening dat WIDM juist vanwege dit forum zo leuk is, wanneer ik alleen de afleveringen zou bekijken zou ik het programma nog wel leuk vinden maar ik zou er niet zoveel aandacht aan besteden als nu het geval is.

Het vervelende is wel dat telkens wanneer ik iets lees (bv John en Prince zien signature Jorge niet), ik voor de zoveelste keer de tape ga bekijken ;)

Maar goed, complimenten aan de makers en users.

Offline zimba

• Forumlid
  • alles komt goed
« Reactie #5 Gepost op: 20-02-2002, 18:41:21 »
nou hoppakee!!!!

ik gooi er ook nog een dikke pluim voor het forum tegenaan!!!
                                  :-* :-* :-*
ga zo door en
groet van zimba

we plaren verder...

Offline WCEend

• Forumlid
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
« Reactie #6 Gepost op: 20-02-2002, 21:01:16 »
Nou goed, omdat ik ook professor wil worden ook mijn complimenten  :-*  :D

Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #7 Gepost op: 22-02-2002, 10:22:07 »
Ik ben een oud gediende als het op mollemjagen aankom, nl en be alles gezien en gevolgd. en heb ook in andere fourms rondgehuppeld, maar deze ziet er beter uit dan de anderen en de antwoorden van de ops zijn er snel en vooral correct.

HULDE

we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Lijster

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 22-02-2002, 10:30:51 »
Waarom heb ik ineens zo'n gevoel dat taupe meer weet dan wij.............
Volgens mij iemand met inside information, zit de mol nu onder ons??????

wie o wie is talpa??????????

Offline Jasper

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 22-02-2002, 10:51:40 »
Dat gevoel heb ik ook ......

Hoe zit dat Taupe?

Gr. Jasper

Dit bericht is u aangeboden door Jasper Productions.

Offline Taupe

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 22-02-2002, 11:01:27 »
Sorry jongens ik zou jullie graag meer willen zeggen, maar helaas. Probeer maar goed op te letten das een tip, zou je denken ja duh das logish maar let vooral volgende week goed op en ook vanavond zal er veel gebeuren. GOOD LUK

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 22-02-2002, 11:34:01 »
Citaat

Waarom heb ik ineens zo'n gevoel dat taupe meer weet dan wij.............
Volgens mij iemand met inside information, zit de mol nu onder ons??????

Sorry, maar ik geloof er niks van dat Taupe een insider is. Met wat voor informatie komt hij? Met dat we vanavond en volgende week goed moeten opletten. Alsof dat erop zou duiden dat 't een insider is. Die tip had ik ook wel iedereen kunnen geven.

En die mega tip van 'm in 'n andere topic, zegt ook al niks. Alleen dat we goed op George moeten letten. Als Taupe echt 'n insider is, kan hij ook met wat nuttigere tips komen waardoor we na de uitzending van vanavond ook zeker zijn dat hij er meer van weet. Maar op dit moment hou
ik 't erop dat hij gewoon evenveel weet als ons allemaal.  ;)

Offline Taupe

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 22-02-2002, 11:43:54 »
Hoi Han, het doet me er niet toe dat jij denkt dat ik een gewone vaste kijker ben of incider, maar ik kan je wel zeggen dat ik ook niet weet wie de mol is en dus net zo goed aan het speuren ben als jullie.

Het zou ook niet leuk zijn als ik het al zou weten, ik zou dan kunnen proberen om jullie op andere gedachten te brengen, nou inmiddels doet iedereen dat zonder opzet maar toch gebeurd het. Het is in dit spel zo dat de maker er juist voor zorgen dat de kijker het niet door krijgt maar juist wel zo dat de kijker aanwijzingen krijgen door gedrag of door fouten juist omdat iedereen de mol zou kunnen zijn. En wie zich ook maar een beetje verdacht maakt tja die wordt meteen ook verdacht en zo wordt er argument na argument op tafel gegooid en dat maakt het programma juist aantrekkelijk.

Groeten Taupe

Offline Lijster

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 22-02-2002, 12:39:59 »

Citaat

Sorry, maar ik geloof er niks van dat Taupe een insider is. Met wat voor informatie komt hij? Met dat we vanavond en volgende week goed moeten opletten. Alsof dat erop zou duiden dat 't een insider is. Die tip had ik ook wel iedereen kunnen geven.

En die mega tip van 'm in 'n andere topic, zegt ook al niks. Alleen dat we goed op George moeten letten. Als Taupe echt 'n insider is, kan hij ook met wat nuttigere tips komen waardoor we na de uitzending van vanavond ook zeker zijn dat hij er meer van weet. Maar op dit moment hou
ik 't erop dat hij gewoon evenveel weet als ons allemaal.  ;)

Het gaat mij vooral om zijn eerste bericht in deze topic, als je dit leest dan bekruipt mij het gevoel dat er een mol aanwezig is. En dan bedoel ik de MOL

wie o wie is talpa??????????

Offline Master3L

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 22-02-2002, 14:51:17 »
Of Taupe is één van de kandidaten die er na een paar rondes uitgegaan is en dus niet weet wie de mol is (maar wel heel benieuwd is). Heb info gekregen, maar leeftijd en e-mail adres zeggen niets.....

waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 22-02-2002, 14:55:21 »

Citaat

Of Taupe is één van de kandidaten die er na een paar rondes uitgegaan is en dus niet weet wie de mol is (maar wel heel benieuwd is).

volgens z'n profielgegevens is hij 15, dus misschien is de zoon van ......  ;)

groetjes
vlaming

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline zimba

• Forumlid
  • alles komt goed
« Reactie #16 Gepost op: 22-02-2002, 14:59:33 »
Feit blijft dat taupe de vervelende neiging heeft iets te zeggen over iets waar hij nix over mag zeggen.
Dan liever geen bericht taupe!!! :-/

groet van zimba  :)

we plaren verder...

Offline Barth

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 22-02-2002, 15:18:26 »
Jullie moeten 't niet zo ver zoeken.....
Als ik zeg dat ik de mol persoonlijk ben kan ik dat zeggen. Wat jullie er dan weer mee doen is een tweede.
Beste Taupe kom maar op met je tips, en...
geniet vooral van 't spel.

Oja..... Eigenlijk he.... ben ik de mol!

Wees gegroet, Barth!

Offline jorg

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 22-02-2002, 15:28:43 »
Taupe heeft helemaal gelijk: allemaal goed opletten deze uitzending. En de volgende ook. En die daarna. En zo voort. Ik heb een belangrijke tip: elke keer zien jullie de mol AAN HET WERK!!!!!!!!!!!!! Meer kan ik op dit moment niet mededelen

G H A S A L

Offline mariek

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 22-02-2002, 15:30:25 »
Tjonge... ik ben echt onder de indruk van iedereens speurkwaliteiten... Ikzelf denk dat Dick de mol is en de reden daarvoor heb ik nog niemand horen noemen:
In het spel van vorige week is het duidelijk dat Kerstin de druivenplukster is. Het hele team is het daar ook over eens, totdat Dick zegt dat het Karen is ipv Kerstin! En hij krijgt nog bijna zijn zin ook! Jammergenoeg voor hem zijn de anderen (vooral Ellen) zo slim om toch voor Kerstin te kiezen. Pogingen tot sabotage zijn ook mollenstreken...
Ik ben erg benieuwd naar vanavond... en hou Dick en John in de gaten (verdacht aardig en rustig die John). En niemand denkt toch serieus dat Karen de mol is???
Fijne molavond vanavond! :)
Mariek

The moment I let go of it
Was the moment I got more than I could handle
The moment I jumped off of it
Was the moment I touched down...