Auteur Topic: Blond moment van de dag  (gelezen 306839 keer)

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1440 Gepost op: 7-08-2019, 23:05:08 »
Vragen aan mijn moeder of ze mijn telefoon heeft gezien terwijl ik 'm in mijn hand had  ::)

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1441 Gepost op: 8-08-2019, 11:46:49 »
Vragen aan mijn moeder of ze mijn telefoon heeft gezien terwijl ik 'm in mijn hand had  ::)
Dat had ik ook ::rofl::

“Oh shit waar is m’n telefoon?”
Een seconde later: “Euh oh. Laat maar ::schaam::

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1442 Gepost op: 8-08-2019, 12:44:58 »
Vragen aan mijn moeder of ze mijn telefoon heeft gezien terwijl ik 'm in mijn hand had  ::)
Was je toevallig ook met je moeder aan het bellen? ;D
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1443 Gepost op: 8-08-2019, 13:53:58 »
Was je toevallig ook met je moeder aan het bellen? ;D

 ::rofl::

Dat zou blond met blonde highlights zijn ;)
...maar soms even niet :)

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1444 Gepost op: 13-08-2019, 22:58:04 »
Vanmiddag wilde ik een cup-a-soupje maken. Ik deed een zakje poeder in een bekertje, vulde het voor de helft met heet water om eerst het poeder te laten oplossen door er in te roeren. Toen het poeder grotendeels was opgelost, wilde ik het verdunnen door weer heet water er bij te doen, maar ik drukte per ongeluk op het knopje voor koud water, waardoor de soep uiteindelijk lauw werd.
Gelukkig was de soep nog wel eetbaar ::hypocriet::
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1445 Gepost op: 27-09-2019, 15:42:06 »
Had me ingeschreven op het werk om een medical device te testen. Ze hadden mensen nodig zonder achtergrondkennis om te kijken of de gebruiksaanwijzing voor een nieuw appraat waar ze aan het werken zijn duidelijk is.

Ik moest dus die gebruiksaanwijzing opvolgen en stap voor stap alles uitvoeren. Ik moest een "swab" van mijn baby nemen. Er lag daar een pop met de mond wagenwijd open, echt zo:  :o dus ik stak het wattenstaafje in de mond en roerde er eens goed mee in het rond. Verder stap voor stap alles opgevolgd en alles perfect gedaan.  8)


En toen de test klaar was zag ik dat ik gewoon ergens overheen gelezen had, namelijk dat het een nasal swab moest zijn. Uit de neus dus. Dus eigenlijk was die hele test vanaf stap 1 al fout. ::schaam::


(gelukkig wilden ze vooral testen of het apparaat handig te gebruiken was en maakte mijn foutje niet zo veel uit, maar toch wel dom!)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1446 Gepost op: 30-09-2019, 18:21:31 »
::rofl::


ik vind het helemaal niet raar gedacht, een swab uit de mond nemen is nogal gebruikelijk ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1447 Gepost op: 20-11-2019, 19:50:19 »
Zie twitterblokje (ja en ik heb ook de bewuste hand gebruikt om dit bericht te typen én kan al mijn vingers pijnloos buigen - dus ik gok dat ik er behoudens één kleine bloeduitstorting en een ingescheurde nagel niks aan heb over gehouden ::zweet:: ::zweet:: ::zweet:: )

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1448 Gepost op: 21-11-2019, 13:01:25 »
Zie twitterblokje (ja en ik heb ook de bewuste hand gebruikt om dit bericht te typen én kan al mijn vingers pijnloos buigen - dus ik gok dat ik er behoudens één kleine bloeduitstorting en een ingescheurde nagel niks aan heb over gehouden ::zweet:: ::zweet:: ::zweet:: )

  :o AU! Ik let daar bewust op, jij vanaf nu ook  ::hug:: en toch kan het zomaar gebeuren als je druk bezig bent

Is het nog wel lekker geworden wat je aan het maken was of kon je niet meer verder?

 o t : Sinterklaaspapier kopen, terwijl je het alleen hier viert  ???
...maar soms even niet :)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1449 Gepost op: 21-11-2019, 14:26:34 »
Sinterklaaspapier kopen, terwijl je het alleen hier viert  ???
::rofl:: ::rofl::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1450 Gepost op: 21-11-2019, 17:47:21 »
Zie twitterblokje (ja en ik heb ook de bewuste hand gebruikt om dit bericht te typen én kan al mijn vingers pijnloos buigen - dus ik gok dat ik er behoudens één kleine bloeduitstorting en een ingescheurde nagel niks aan heb over gehouden ::zweet:: ::zweet:: ::zweet:: )
auwww....

o t : Sinterklaaspapier kopen, terwijl je het alleen hier viert  ???
Zit niets anders op dan je online cadeautjes in te pakken! ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1451 Gepost op: 21-11-2019, 22:32:32 »
  :o AU! Ik let daar bewust op, jij vanaf nu ook  ::hug:: en toch kan het zomaar gebeuren als je druk bezig bent

Is het nog wel lekker geworden wat je aan het maken was of kon je niet meer verder?


Ja uiteindelijk wel verder gegaan ('gelukkig' was het links en ik ben rechtshandig) en cake smaakte goed vandaag. ::jaja::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1452 Gepost op: 4-12-2019, 21:03:26 »
Misschien niet echt blond maar meer zo'n "dat heb ik weer"-moment. Ik heb de laatste tijd een paar keer afgesproken met een meisje en zij heeft aangegeven dat ze me leuk vindt. Ben het afgelopen weekend voor het eerst bij haar thuis geweest.

Elders kwam ik deze week een (gewoon vriendschappelijke) vriendin van vroeger tegen. Ze was net verhuisd en ik was wel benieuwd naar haar nieuwe woning, dus kom ik overmorgen bij haar langs. Ze had wel ongeveer verteld waar ze woonde, maar nog geen adres gestuurd. Tot vandaag. Blijken ze allebei in precies hetzelfde pand te wonen. ::zweet::

In principe is er natuurlijk niets mis mee, maar awkward is het wel. ::schaam:: Heeft Emile Ratelband die rubriek in de HitKrant nog? :-X
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1453 Gepost op: 4-12-2019, 21:25:23 »
Da's akward, blond is iets zoals dit vandaag:

Bij het schudden van een flesje drinken je te laat realiseren dat je de dop eral had afgedraaid.

Ik ben echt nog veel te moe....  ::ohno::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1454 Gepost op: 4-12-2019, 21:39:51 »
Da's akward, blond is iets zoals dit vandaag:
In dat geval telt het feit dat ik de post in het verkeerde topic plaatste als mijn blonde momentje van vandaag. ::tandpastasmiley::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1455 Gepost op: 4-12-2019, 21:47:00 »
Ik deed een bingo organiseren en had per ongeluk niet alle getallen in de molen gedaan ::blond:: ::schaam::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1456 Gepost op: 4-12-2019, 21:50:33 »
Ik deed een bingo organiseren en had per ongeluk niet alle getallen in de molen gedaan ::blond:: ::schaam::

 ::rofl::  en wat duurde het toch lang!
...maar soms even niet :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1457 Gepost op: 4-12-2019, 21:51:52 »
Misschien niet echt blond maar meer zo'n "dat heb ik weer"-moment. Ik heb de laatste tijd een paar keer afgesproken met een meisje en zij heeft aangegeven dat ze me leuk vindt. Ben het afgelopen weekend voor het eerst bij haar thuis geweest.

Elders kwam ik deze week een (gewoon vriendschappelijke) vriendin van vroeger tegen. Ze was net verhuisd en ik was wel benieuwd naar haar nieuwe woning, dus kom ik overmorgen bij haar langs. Ze had wel ongeveer verteld waar ze woonde, maar nog geen adres gestuurd. Tot vandaag. Blijken ze allebei in precies hetzelfde pand te wonen. ::zweet::

In principe is er natuurlijk niets mis mee, maar awkward is het wel. ::schaam:: Heeft Emile Ratelband die rubriek in de HitKrant nog? :-X

Grappig toeval!
...maar soms even niet :)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1458 Gepost op: 21-12-2019, 19:59:02 »
Ik wilde witte chocola smelten om in strepen over koekjes te verdelen en dacht dat dat in de magnetron wel snel zou gaan. Eerst maar eens een minuut op de laagste stand.......niets te zien. Toen een stand hoger, weer een minuut, niets te zien. Toen nog een stand hoger en weer op een minuut....zwart! En stinken!!!!!!!
...maar soms even niet :)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Blond moment van de dag
« Reactie #1459 Gepost op: 21-12-2019, 20:30:03 »
Nou, gig, ik vind zwarte chocola óók lekkerder dan witte, maar om het nou op deze manier te doen... ::ohno:: ::tandpastasmiley::
Sky might be falling but remember you can fly