Auteur Topic: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden  (gelezen 105018 keer)

Offline Firesphere

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #160 Gepost op: 1-12-2008, 02:38:48 »
Ontroerend gesproken en in beelden gevat 'in memoriam' voor Ernst Paul als afsluiting van de laatste aflevering vanavond.

Veel sterkte (nog steeds) voor alle direkt betrokkenen en minder direkt betrokkenen.
Ondanks alles, vond ik het een beetje een korte 'in memoriam', maargoed, ik stel waarschijnlijk hoge eisen
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #161 Gepost op: 1-12-2008, 10:51:25 »
Ondanks alles, vond ik het een beetje een korte 'in memoriam', maargoed, ik stel waarschijnlijk hoge eisen

Ik had hetzelfde gevoel, de finale zoals die uitgezonden werd op televisie was naar mijn mening totaal geen eerbetoon aan Ernst Paul. Echter het schijnt dat er een groot aantal zaken niet in de aflevering zijn verwerkt.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #162 Gepost op: 1-12-2008, 10:57:24 »
Ik vod de in memoriam kort... maar wel mooi gedaan, het was ook goed zo, vind ik... ook ik moest deze keer een traantje wegpinken, maar daar zijn redenen voor...
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline pallas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #163 Gepost op: 1-12-2008, 11:09:21 »
Ik had hetzelfde gevoel, de finale zoals die uitgezonden werd op televisie was naar mijn mening totaal geen eerbetoon aan Ernst Paul. Echter het schijnt dat er een groot aantal zaken niet in de aflevering zijn verwerkt.
Versta me niet verkeerd, want ik vond EP ook wel de top in ER en PE. Maar het was gisteren wel de finale van ER. En ook, hoe ver mag je gaan in zo'n eerbetoon zonder:
a) de familie voor de borst te stuiten door van hem net iets teveel een publiekelijk bezit te maken
b) anderen die hem helaas zijn voorgegaan of hebben vergezeld (Leentje Custers) tekort te doen: jammer genoeg sterven dagelijks journalisten of medewerkers die wereldwijd - al dan niet in oorlogsgebieden - in de weer zijn om onze TV avond te vullen.
Voor zover ik op het forum kon lezen was het eerbetoon in Maastricht wel uitgebreider, en dat vind ik zeker gepast.
In the beginning there was nothing and even that exploded

Offline youri_81

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #164 Gepost op: 1-12-2008, 22:11:58 »
Ik heb even de EP in memoriam op youtube gezet:

http://www.youtube.com/watch?v=QWuplbgQqME

Ik heb ook een hoge versie DiVX online gezet voor de geinteresseerden

http://www.dondj.nl/in_memoriam_ep_hasselbach_finale_er_2008.avi

Offline CubaLibre

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #165 Gepost op: 3-12-2008, 12:37:03 »
Een icoon is heen gegaan, rust zacht EP :)

Offline Blaster65

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #166 Gepost op: 7-12-2008, 01:59:07 »
Zijn geest zal op de eilanden zijn bij volgende afleveringen. Het zal niet makkelijk worden om een even markante en aanwezige persoon te vinden om hem op te volgen. Hopelijk blijft Evi Hansen wel. Die bevalt mij stukken beter dan Roos van Acker.