Auteur Topic: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden  (gelezen 105531 keer)

Offline xj900s

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #140 Gepost op: 18-10-2008, 18:14:14 »
Ben net terug in het land en lees dit verschrikkelijke bericht.

Sterkte iedereen!

Offline Hans (ER 2008)

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #141 Gepost op: 19-10-2008, 13:02:19 »
Het is nu meer dan een week geleden dat het tragische nieuws mij bereikte en ik kan nog steeds niet geloven dat Ernst-Paul niet meer in ons midden is. Ik heb hem in de maanden mei en juni leren kennen en heb enkele weken geleden nog een persoonlijk gesprek met hem gehad, waarbij ik alleen maar meer waardering heb gekregen voor de persoon en zijn werk. Dit gesprek zou nog een vervolg gaan krijgen, maar dit mocht helaas niet zo zijn. Ik wil in navolging van veel andere mensen de familie van Ernst-Paul heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd. Dit geldt uiteraard ook voor de familie van Leentje Custers.

Expeditie Robinson zal nooit meer hetzelfde zijn!

Hans en Monique Meenhorst   

Offline ItsAnne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #142 Gepost op: 22-10-2008, 11:22:59 »
Paul Witteman: moeite met beelden van schoonzoon Ernst-Paul Hasselbach 

Paul kan niet kijken naar het door zijn overleden schoonzoon Ernst-Paul Hasselbach gepresenteerde programma Expeditie Robinson.

Paul schrijft in zijn column voor de VARAgids: "De zender heeft, overigens met toestemming van mijn dochter, besloten tot kerstmis eerder opgenomen afleveringen van dat overlevingsprogramma uit te zenden. Waarschijnlijk zou hij er zelf geen bezwaar tegen hebben. Ik heb het er moeilijk mee, in ieder geval kan ik er niet naar kijken. Het is een onverdraaglijke gedachte dat de robuuste presentator semi-'live' zijn kandidaten allerlei zware tests laat doen die hij zelf makkelijk aankon, maar dat hij door een stom ongeluk niet eens naar zijn eigen programma kan kijken."

Ook de beelden van de gecrashte auto in de rivier liggen Paul en zijn familie zwaar op de maag. "Ik begrijp waarom de redactie van de nieuwsrubriek de foto liet zien, maar de vertoning ervan was voor de nabestaanden niet bepaald een steun in het rouwproces."


Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #143 Gepost op: 22-10-2008, 11:54:06 »
Nog tot Kerstmis!


Mooi om dit te lezen. Zelfs wij vinden het een raar idee, dus hoe moeten de mensen die hem echt gekend hebben tegen die uitzendingen aankijken...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #144 Gepost op: 22-10-2008, 18:49:58 »
Ik vind t ook raar als ik nu naar een uitzending kijk die gemaakt is alsof t zich vandaag afspeelt.
Toch gaat dat zo in televisieland, bij acteurs worden vaak meteen dezelfde dag al films uitgezonden waarin hij meespeelde. Of zoals bij Jos Brink meteen een oud programma van de plank gehaald.
Die foto's van t ongeluk hoeven voor mij ook niet, maar ook hier t zelfde verhaal.
De kranten staan er altijd vol van. Meestal kennen we de mensen hun leven en families niet en bladeren we door.
Ik denk dat iedereen die zoiets meemaakt met een wrang gevoel blijft zitten als beelden van overledenen of ongevallen worden getoond. Maar wij bladeren door. ::schaam::

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #145 Gepost op: 2-11-2008, 21:43:40 »
Zijn liefde voor het programma, in ieder geval voor de eilanden, blijkt wel uit de namen van zijn kinderen....
ik blijf het een raar idee vinden dat hij er niet meer is.... (maar waarom weer een in memoriam na het programma?)

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #146 Gepost op: 2-11-2008, 23:03:03 »
Zijn liefde voor het programma, in ieder geval voor de eilanden, blijkt wel uit de namen van zijn kinderen....
ik blijf het een raar idee vinden dat hij er niet meer is.... (maar waarom weer een in memoriam na het programma?)

De discussie over de namen van zijn kinderen (dat is namelijk voor 2 van de 3 flauwekul) hebben we al gehad, en die discussie is verwijderd.

Offline Marlie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #147 Gepost op: 2-11-2008, 23:57:24 »
(maar waarom weer een in memoriam na het programma?)
Uit respect, trots en verdriet, denk ik. Ik vind t netjes

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #148 Gepost op: 3-11-2008, 08:17:28 »
(maar waarom weer een in memoriam na het programma?)

ik neem aan dat ze dat iedere keer doen, uit respect en als een soort verklaring dat ze toch nog afleveringen met EP uitzenden. Ik vind het alleen maar erg mooi  ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #149 Gepost op: 4-11-2008, 01:49:00 »
De discussie over de namen van zijn kinderen (dat is namelijk voor 2 van de 3 flauwekul) hebben we al gehad, en die discussie is verwijderd.
Dat wist ik niet... ik wist dat ik er ergens hier iets van had gezegd maar kon niets meer terugvinden... met zodoende het idee dat ik iets fout had gedaan met het bericht plaatsen. Jammer dat de discussie is verwijderd (want ik heb nu geen idee waarom het wel/niet flauwekul is), maar het zij zo.

Offline darrylneave

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #150 Gepost op: 9-11-2008, 22:06:43 »
zie nu pas na deze aflevering dat hij er niet meer is, hadden niks ervan gehoord wegens vakantie... i'm in shock................

Offline Starry Night

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #151 Gepost op: 10-11-2008, 14:31:07 »
Peking Express is na het eerste seizoen nooit meer hetzelfde geweest toen Hasselbach stopte. Voor Expeditie Robinson zal dat wat mij betreft helemaal gelden.

Offline Millesime

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #152 Gepost op: 11-11-2008, 17:22:24 »
Peking Express is na het eerste seizoen nooit meer hetzelfde geweest toen Hasselbach stopte. Voor Expeditie Robinson zal dat wat mij betreft helemaal gelden.

Sommigen waren het met mij niet eens maar ik vind dat ook dat ER niet kan zonder Ernst Paul...

Offline Asherah

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #153 Gepost op: 17-11-2008, 20:24:15 »
Vreselijk. Het was een fantastische man.

Offline sellie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #154 Gepost op: 23-11-2008, 22:08:06 »
De laatste "echte" aflevering van ER met Ernst-Paul. Het blijft onwerkelijk om hem daar te zien en te weten dat hij er niet meer is. Kan het nog steeds maar moeilijk geloven  :\'(
Erg moedig van de nabestaanden om de uitzendingen toch door te laten gaan. Een mooi eerbetoon. Wil jullie heel veel sterkte, moed en kracht wensen in deze moeilijke tijd.
Ik denk aan jullie.

Offline ika

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #155 Gepost op: 24-11-2008, 23:16:48 »
ik vind het echt heel erg wat er gebeurt is
tis door hem dat de programma's zo zijn geworde en ik denk dat we hem allemaal heel erg zulle miss
eewige nagedachtenis aan ERNST-PAUL en nog veel sterkte toegewenst aan zijn familie

Offline Stanley_Yelnats

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #156 Gepost op: 30-11-2008, 23:52:56 »
EP is afgelopen zaterdag overleden. Althans, dat staat op de homepage van deze site....

Offline The Miracle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #157 Gepost op: 1-12-2008, 00:25:35 »
EP is gewoon de grote held van alle edities van ER.... ;)

Offline langkousonline

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #158 Gepost op: 1-12-2008, 01:05:04 »
EP is gewoon de grote held van alle edities van ER.... ;)

Precies!



Rust Zacht en dank je wel!!!!!! ::respect::
"Ik ben overal tegen. Tot ik een besluit neem, dan ben ik ervoor. Lijkt me logisch."

Offline mic1

  • Forumlid
Re: Ernst-Paul Hasselbach (42) overleden
« Reactie #159 Gepost op: 1-12-2008, 02:36:48 »
Ontroerend gesproken en in beelden gevat 'in memoriam' voor Ernst Paul als afsluiting van de laatste aflevering vanavond.

Veel sterkte (nog steeds) voor alle direkt betrokkenen en minder direkt betrokkenen.