Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 195875 keer)

Offline Vieffan

• Forumlid
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #820 Gepost op: 10-01-2009, 19:31:28 »
ja maar het is wel vervelend, omdat wij dan minder  kans hebben op de eerste plaats. of eigenlijk geen kans :P.
Ze zouden eens moeten overwegen om een server alleen voor betalende mensen te openen en een server voor niet betalende mensen.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #821 Gepost op: 10-01-2009, 19:34:30 »
ik zou zeggen: doe geen moeite om het voor te stellen, want het is immers niet eerlijk ten opzichte van de eerste spelers, he?

Al weet ik natuurlijk ook wel dat dat onzin is.

Offline -ELISE-

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #822 Gepost op: 10-01-2009, 19:38:06 »
K ben vandaag weer een level verder gekomen!! perseerhouder:P:P Nog 8 coins te gaan voor een premium account en nu heb ik mijn hele veld vol staan met spinazie.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #823 Gepost op: 10-01-2009, 19:39:22 »
K ben vandaag weer een level verder gekomen!! perseerhouder:P:P Nog 8 coins te gaan voor een premium account en nu heb ik mijn hele veld vol staan met spinazie.

ik ben vandaag ook gepromoveerd tot perceelhouder...wij gaan aardig gelijk op geloof ik!
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #824 Gepost op: 10-01-2009, 19:42:07 »
ik vandaag ook :P heb nu 360996 punten en over 25 minten kan ik een lading sppinazie oogsten en mijn quest voltooien :D
en ik kan niet op verzenden drukken omdat die stomme balk ervoor zit en als ik omhoog ga verzenden niet meer in beeld is...
ahhh het lukt :D

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Don't ever try that again
« Reactie #825 Gepost op: 10-01-2009, 20:14:04 »
en ik kan niet op verzenden drukken omdat die stomme balk ervoor zit en als ik omhoog ga verzenden niet meer in beeld is...
ahhh het lukt :D
wat ook werkt op zo'n moment:
Als je klaar bent met typen op [tab] rammen, en dan [enter] :)
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #826 Gepost op: 10-01-2009, 20:14:48 »
ik ben ook perceelhouder. Het maffe is, dat die stappen steeds groter worden, maar dat ik binnen no time alweer halverwege dat niveau ben. Wel grappig dat wij het ogenschijnlijk beter doen dan mensen die er al sinds juli aan meedoen.

We hebben inmiddels twee vogelverschrikkers, een aantal mensen van adel (bosbes-baronnen en dito baronessen), wat perceelhouiders, en ik denk ook nog een paar moljagers.

gaat goed, allemaal.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #827 Gepost op: 10-01-2009, 20:31:22 »
We hebben inmiddels twee vogelverschrikkers,

3 :)
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #828 Gepost op: 10-01-2009, 21:03:27 »
vogelverschrikster dus......... ::rofl::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #829 Gepost op: 10-01-2009, 22:49:56 »
Ik heb op beide servers al meer dan 500.000 punten en al dicht bij de bosbessenbaron[es] ::trots::
Heb op server 2 een premium  met eigengespaarde coins gekocht , en level 1 kunstmest,op server 1 heb ik ook level 1 kunstmest.
Ben nu hard aan't sparen voor een tweede tuintje op beide servers. ::tandpastasmiley::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline xchielx

• Forumlid
« Reactie #830 Gepost op: 11-01-2009, 00:18:36 »
Ik heb net de quest met de aardappelen afgerond, en ben eigenlijk in voorbereiding voor de spinazie-quest. Maar ik weet niet wat wijsheid is  ??? Heeft het zin om die quests te blijven doen? Of is het gewoon een beetje tegen de verveling, dat je een doel hebt om te kweken of zo?

Wat is jullie mening over die quests?? (niet alleen deze, maar ook de andere)
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #831 Gepost op: 11-01-2009, 09:21:55 »
ze zij niet verplicht om te doen, dat op de eerste plaats. veel geld en punten levert het niet op, dus puur daarvoor hoef je het ook niet te doen. het fonteintje dat je krijgt bij 1 van de volgende quests, dat staat massaal te koop voor een habbekrats op de markt...

Firesphere heeft een overzicht gemaakt met quests en de voordelen die daarbij horen.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #832 Gepost op: 11-01-2009, 10:32:03 »
Ik heb net de quest met de aardappelen afgerond, en ben eigenlijk in voorbereiding voor de spinazie-quest. Maar ik weet niet wat wijsheid is  ??? Heeft het zin om die quests te blijven doen? Of is het gewoon een beetje tegen de verveling, dat je een doel hebt om te kweken of zo?

Wat is jullie mening over die quests?? (niet alleen deze, maar ook de andere)

Voor zover ik het kan zien , leveren de quest te weinig op en kost veel tijd , zeker als je nog maar 1 tuintje heb.
Ik ben er nu ff mee gestopt.
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #833 Gepost op: 11-01-2009, 10:42:50 »
Voor zover ik het kan zien , leveren de quest te weinig op en kost veel tijd , zeker als je nog maar 1 tuintje heb.
Ik ben er nu ff mee gestopt.
Ik ben er ook ff mee gestopt, ik ga wel weer verder als ik een 2e tuin heb, ben nu alles aan t verkopen om zo veel mogelijk geld te verdienen, maar heb nu 12000 gB, dus moet nog ff sparen
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #834 Gepost op: 11-01-2009, 10:44:19 »
ik doe ze gewoon. vind ik leuk. en bovendien verdien je er natuurlijk wel meer mee dan dat zij aan geven. want je krijgt ook gewoon dde punten van het oogsten van die dingen. 'door' de spinazie quest ben ik 2 levels omhoog gegaan.

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #835 Gepost op: 11-01-2009, 10:52:07 »
ik doe ze gewoon. vind ik leuk. en bovendien verdien je er natuurlijk wel meer mee dan dat zij aan geven. want je krijgt ook gewoon dde punten van het oogsten van die dingen. 'door' de spinazie quest ben ik 2 levels omhoog gegaan.

Tuurlijk moet je ze gewoon doen als je het leuk vind om te doen. ::ok::
MAAR... die punten verdien je net zo hard met elke groente of bloemen. De quests zorgen er alleen er voor dat je geldelijke opbrengst minder is omdat je de produckten op de markt voor meer geld kan verkopen. En die twee levels was je dus ook omhoog gegaan in dezelfde tijd als je en andere groente had gekweekt.
Geniet nooit met mate...

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #836 Gepost op: 11-01-2009, 10:55:58 »
ja dat is waar :P. maar nu heb ik een beetje een doel. :P.  ik doe het nu trouwens zo dat ik de helft van mijn tuintje gebruik voor de queste en de andere helft plant ik alles op. en nu probeer ik van elk ding er 100 te hebben :P. en dan ga ik naar de 200 etc. dan heb ik altijd een voorraadje en op een gegeven moment als ik bij de 1000 per ding zit dan verkoop ik alles tot 50 ofzo. en dan heb ik bakken met geld :D

Offline lord menno

• Forumlid
  • Oranje is de bomp
« Reactie #837 Gepost op: 11-01-2009, 11:16:37 »
ik ben vandaag ook gepromoveerd tot perceelhouder...wij gaan aardig gelijk op geloof ik!
ik word dat denk ik vandaag ::bravo::
Menno is gek

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #838 Gepost op: 11-01-2009, 11:26:24 »
Ik denk dat Megan vandaag bloemkool en aspergesoep gaat eten  ;D
Thanks voor de aankoop ::bravo::

Offline xchielx

• Forumlid
« Reactie #839 Gepost op: 11-01-2009, 12:00:54 »
ja dat is waar :P. maar nu heb ik een beetje een doel. :P.  ik doe het nu trouwens zo dat ik de helft van mijn tuintje gebruik voor de queste en de andere helft plant ik alles op.

Ja ik denk dat het bij mij ook zoiets wordt. Vind het wel leuk om een doel te hebben, maar ook om andere dingen te planten en te verkopen. DIe fontuin die iedereen al heeft neem ik dan wel op de koop toe...
Het is tenslotte toch een beetje bezigheidstherapie...
En als ik straks een lang weekend weg ben, zaai ik vlak voor vertrek gewoon paprika's en courgettes in...
Als we straks al ons plastic hebben gerecycled, hebben we genoeg tuinstoelen om van het broeikaseffect te genieten.