Auteur Topic: Je eigen tuintje  (gelezen 202964 keer)

Offline m@ri@nne

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je eigen tuintje
« Reactie #860 Gepost op: 12-01-2009, 20:05:05 »
tweede tuintje eerst denk ik.
maar eerst dat geld zodat ik meteen optimaal van mijn premium kan profiteren.

Met die dertig coins kun je al een premium kopen, het enige voordeel van een premium is de waterkabouter[1000Gb], en je kan een autootje kopen[500Gb] zodat je elke dag naar het tweede dorpie kan.
Een tweede tuintje kun je ook kopen zonder premium, dus ben je daar niet afhankelijk van.
Nu mijn vraag ,waarom wil je dan een premium ???
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #861 Gepost op: 12-01-2009, 21:57:20 »
ehmmm... daar moet ik even over nadenken...

omdat ik 30 coins heb.

::rofl::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #862 Gepost op: 12-01-2009, 22:02:04 »
ehmmm... daar moet ik even over nadenken...

omdat ik 30 coins heb.

::rofl::

Grapjas ::rofl::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Firesphere

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't ever try that again
« Reactie #863 Gepost op: 12-01-2009, 22:05:25 »
Met die dertig coins kun je al een premium kopen, het enige voordeel van een premium is de waterkabouter[1000Gb], en je kan een autootje kopen[500Gb] zodat je elke dag naar het tweede dorpie kan.
Een tweede tuintje kun je ook kopen zonder premium, dus ben je daar niet afhankelijk van.
Nu mijn vraag ,waarom wil je dan een premium ???
3e tuintje?
tweede kast vanaf BosBesBaron?

Zijn toch ook grote voordelen!
I'm not a complete idiot; some parts are missing

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #864 Gepost op: 12-01-2009, 22:15:42 »
3e tuintje?
tweede kast vanaf BosBesBaron?

Zijn toch ook grote voordelen!

En wie moet dat allemaal betalen, k'heb nog lang geen tweede tuintje laat staan een derde :(

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #865 Gepost op: 12-01-2009, 22:38:26 »
geen idee wat ik eigenlijk aan het doen ben. mijn uiteindelijke doel is een zentuin. en wat ik daar dan mee moet    ???

stom spel, ik ben liever verslaafd aan iets anders.
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #866 Gepost op: 13-01-2009, 06:19:58 »
::rofl:: ik en Elise wisten laatst eigenlijk ook nniet waarom we dit speelde eigenlijk was alles stom. planten was saai water geven was saai wachten was saai :P. en toch ben je verslaafd :P.
Ik weet trouwens ook niet meer of ik nog wel prmium ga kopen. Ik kan ook wel zonder die waterkabouter en daar doe ik het voor... :P. Kan ik beter mijn coins verkopen voor meer dan ik ervoor betaald heb :P.

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #867 Gepost op: 13-01-2009, 08:31:00 »
Ik dacht dat er stond dat je geen pruimen wilde  ::rofl:: ik maar denken waarom wil ze geen pruimen,keek ik ff goed stond er premium maar ja t'is nog vroeg he .
Persoonlijk vind ik de watergeefkabouter super handig, maar achteraf gezien had ik denk ik ook eerst gespaard voor een tweede tuin,dan verdien je toch wat sneller je geld.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #868 Gepost op: 13-01-2009, 12:46:32 »
Pruimen zitten er niet bij geloof ik. Lastig als je lisdectie hebt....... ::schaam::

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #869 Gepost op: 13-01-2009, 15:13:45 »
:P
Ik begin heel erg te twijfelen, wat denken jullie zal ik premium kopen of zal ik de coins verkopen voor geld zodat ik misschien nog een leuk tuintje erbij kan kopen en kunstmest etc?
Ik denk dat ik het al weet ga de coins verkopen. Verdien ik veel meer geld en straks ook nog een keer die coins kopen :P

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #870 Gepost op: 13-01-2009, 16:16:31 »
Volgens mij helemaal geen slecht idee om het zo te doen ::ok::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #871 Gepost op: 13-01-2009, 20:13:48 »
Ik hoorde van Roan dat de beste optie dat tweede tuintje is, zo weinig mogelijk decoraties (degenen die die al hebben, daar maakt het niet zoveel voor uit), en proberen de oogsttijd zo kort mogelijk te maken, dus de investering voor het tweede tuintje is een zinvolle.

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #872 Gepost op: 13-01-2009, 20:20:59 »
Ik hoorde van Roan dat de beste optie dat tweede tuintje is, zo weinig mogelijk decoraties (degenen die die al hebben, daar maakt het niet zoveel voor uit), en proberen de oogsttijd zo kort mogelijk te maken, dus de investering voor het tweede tuintje is een zinvolle.

maar om de oogsttijd zo kort mogelijk te maken zijn die waterkabouter en level 1 van het wateronderzoek ook een goede investering, dat verkort samen de groeitijd met 6%  ;)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #873 Gepost op: 13-01-2009, 20:28:57 »
Decoraties trekken misschien meer klanten aan, maar je moet er al veel hebben, wil j 1 klant per dag erbij krijgen. Zoals ik het lees: bij 100 decoratiepunten, krijg je 1 klant meer dan normaal. Als die dan ook nog meer biedt dan eerst, daar heb je dan wel iets aan.

Wat kan ik nu bijvoorbeeld met 21000 Gb doen? Ik heb mijn fonteintjes maar opgeborgen, heb er niet zoveel aan nu. Moet wel af en toe kijken, straks heb ik een lekkage in mijn kast...... ::rofl::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #874 Gepost op: 13-01-2009, 20:53:52 »
Decoraties trekken misschien meer klanten aan, maar je moet er al veel hebben, wil j 1 klant per dag erbij krijgen. Zoals ik het lees: bij 100 decoratiepunten, krijg je 1 klant meer dan normaal. Als die dan ook nog meer biedt dan eerst, daar heb je dan wel iets aan.

Wat kan ik nu bijvoorbeeld met 21000 Gb doen? Ik heb mijn fonteintjes maar opgeborgen, heb er niet zoveel aan nu. Moet wel af en toe kijken, straks heb ik een lekkage in mijn kast...... ::rofl::

Decoraties trekken dan wel meer klanten , alleen betalen die weer zo slecht :( Dus een tuin zonder versieringen is de meest zinvolle tuin.
Ik heb wel een waterkabouter aangeschaft op server 2, en op beide levels  ook de eerste level bemesting, scheelt bij langdurige produkten echt wel tijd. ::ok::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #875 Gepost op: 13-01-2009, 22:55:15 »
Inmiddels heeft ook Duikertje, veel mensen kennen hem van de molfandagen, zich op server 1 ingeschreven.

Duikertje, welkom bij de club, en stel je vragen hier als je die hebt,  iedereen wil je wel op weg helpen.

Je begint met drie kroppen sla, en drie wortels, maar hebt echt binnen no time een hele groentenwinkel bij elkaar.

Let maar op.

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #876 Gepost op: 13-01-2009, 23:03:13 »
Dankoe.. Ik ben nu met de 3e oogst bezig... Dus wortels en sla genoeg. Nu nog geld ervoor zien te krijgen
Molloot sinds seizoen 4

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #877 Gepost op: 13-01-2009, 23:12:53 »
klanten genoeg.

Offline Duiker

• Forumlid
  • Carpe Fucking Diem
« Reactie #878 Gepost op: 13-01-2009, 23:16:27 »
klanten genoeg.
waarom willen mensen die zooi kopen als ze het zelf ook in 10 minuten kunnen kweken?
Molloot sinds seizoen 4

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #879 Gepost op: 14-01-2009, 07:22:59 »
daar vraag je me wat, dat geldt misschien voor sla en wortelen, maar niet voor bijvoorbeeld paprika´s, die je in een hoger level kunt kopen.