Nieuws Vul nu de Wieisdemol.com Enquête in!
Gedaan! En als dank zal ik wel weer een mol kunnen verwachten. Ben benieuwd op welke server ik m krijg.
dan stuur je dr gewoon eentje terug, op server 2 bv staat een mod bovenaan... doe je gewoon van 'tsjakkaaa'
Al Gartone erscheint erst ab dem 5. Level. Du findest ihn dann unterhalb des Sees in Wurzeltal.Du kannst Al Gartone beauftragen für 400wT absolut anonym einen Maulwurf an einen von dir herausgesuchten Spieler zu verschicken. Dieser Maulwurf besetzt ein Feld im Garten und zerstört die dort befindliche Pflanze. Pflanzen, die mehr als ein Feld belegen und sämtliche Dekoartikel bleiben von Maulwürfen unberührt.Maulwürfe "wandern" nicht durch deinen Garten, sondern bleiben immer an ihrem Platz. Sie zerstören auch keine weiteren Pflanzen.Hat ein Spieler schon 3 Maulwürfe im Garten, kann kein weiterer hinzukommen.In diesem Fall bezahlt der Auftaggeber zwar die 400 wT, es bleibt aber ohne Wirkung. Maulwürfe können nicht nur durch Al Gartone von Mitspielern verschickt werden, sondern werden auch ab und zu vom System verschickt.Mit jedem neuen Maulwurfbefall, bekommt der Empfänger eine Systemnachricht.Ist der Maulwurf von einem Mitspieler lautet diese: Sabotage.....Bei Maulwürfen vom System: Beim Barte meiner Mutter....
Precies! ~Ik trek het antwoord van die Niecke dan ook in twijfel. (sorrie, ben nu eenmaal eigenwijs )Als je een mol van iemand krijgt staat dat duidelijk in het bericht dat je krijgt. Maar je hebt ook berichten die duidelijk afwijken. Die berichten doen denken aan de berichten die je krijgt als je onkruid krijgt.
zullen die dan niet gewoon 3 mollen hebben staan?
Bij mijn mollen stond ook dat ik ze van een medespeler had Maar ik hou ze, ik vind ze lief en degene die nu nog geld steekt in een mol aan mij betaald voor noppes Jaja... het is zuur als je aan de top staat
Op het Duitse forum valt het volgende te lezen over Al Gartone/Maulwurf:
Zouden ze in de gaten hebben dat ze met een groep te maken hebben, hoewel de berichten individueel (dus niet namens RN) geplaatst worden?
Ik ben sinds vandaag vogelverschrikker op server 1.
Ik heb op server 2 oppeens iets van 10.000 Gb minder op m'n rekening staan Dus ze kunnen schijnbaar ook geld van je stelen
Al gedaan maar het is er nog steeds niet bij
Ik heb al ondekt wat het is , ik heb er oppeens een tweede plank bij , dit heb ik naar mijn weten niet gekocht, bovendien was ik vanmiddag ook niet op de tuin
Heb je niet per ongeluk op je tuinhuisje geklikt?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
1322 gasten en 1 vaste bezoeker
RealityTV vandaag