Maar begrijp ik het nu goed dat je nu geen tuintje meer hebt? Of ben je van het forum geband?
Beide tuintjes hebben de toevoeging DEL_ gekregen.
Ik heb al gezegd dat ik dat dus niet zomaar zal accepteren. Niet als het mezelf betreft, niet als het iemand betreft die via RN is gaan spelen. Geldt in feite voor iedereen die nu via het RN-molehill-subforum speelt.
Mijn standpunt heb ik eerder in dit topic neergezet. Ik weet wel DAT er een spelregel is overtreden, en Ibung snapt dat ook best wel, maar een draconische maatregel als een spel-ban lijkt me in dit geval dus niet op zijn plaats.
Ik heb gezien dat Ibung op 1 februari al aangegeven had dat ook haar zoon meespeelt op hetzelfde account, en juist door dat te doen, geeft Ibung aan juist deze regel te willen respecteren. En dan is het extra zuur dat je (op het moment dat je met echt geld premium koopt), tegen een ban aanloopt.
Het is niet helemaal hetzelfde, maar toen ik die premium kocht, had ook ik onmiddellijk een probleem. Voor die tijd dus helemaal niet. Dat is dus door daniela met excuses van haar kant, helemaal rechtgetrokken.
Ja, het probleem hier ligt ietsje anders, maar dit is dus niet cheaten in de zin van de boel willens en wetens bedonderen.