Auteur Topic: Vragen en/of problemen?  (gelezen 79853 keer)

Offline Vieffan

• Forumlid
Re: Vragen en/of problemen?
« Reactie #160 Gepost op: 6-02-2009, 16:51:42 »
kun je niet gewoon met een nieuw emailadres opnieuw beginnen?

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
  • Geslacht: Man
« Reactie #161 Gepost op: 6-02-2009, 17:26:28 »
En zojuist weer iemand gestopt met het spel door de leiding van het foum  ::ohno::

Begrijp ik het nou goed dat de forumleiding je een ban van het spel kan opleggen? Dat vind ik wel heel erg ver gaan. Of gaat het alleen om een ban op het nl forum?

En laat die Haspara eens eerst dingen uitzoeken voordat ie allerlei dratische beslissingen neemt. ::ohno::
Geniet nooit met mate...

Offline Roonans

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #162 Gepost op: 6-02-2009, 17:31:12 »
Begrijp ik het nou goed dat de forumleiding je een ban van het spel kan opleggen? Dat vind ik wel heel erg ver gaan. Of gaat het alleen om een ban op het nl forum?

En laat die Haspara eens eerst dingen uitzoeken voordat ie allerlei dratische beslissingen neemt. ::ohno::
het gaat om een ban van het forum, maar zij was daar zo verbaasd,verbijsterd en verdrietig om, ook omdat het daar niet om ging, haar dochter miste ineens 37000 gb en daar ging hun vraag over. Vervolgens kreeg ze dat vreemde antwoord over ip's en hebben ze allebei een ban.
Maar er wordt aan gewerkt er is een mail naar Upjers gestuurd en ze heeft zelf ook een mail gestuurd aan de admin.
Mallika heeft geprobeerd het aan te kaarten op het forum maar voordat we antwoord konden geven was het topic alweer gesloten.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #163 Gepost op: 6-02-2009, 19:03:57 »
Heb het ook gezien, en ook de manier van Nientje (niet te verwarren met Niecke), bevalt me allerminst.

Het kan best dat Mallika wat al te snel reageerde door te zeggen dat ze geen pm heeft gehad, maar het gaat ook om de toon in het antwoord aan haar.

Offline MaRLieS1976

• Forumlid
  • MoLJaGeR
« Reactie #164 Gepost op: 6-02-2009, 20:34:52 »
kan ook nog gewoon stemmen op je tuintje, dus ik denk dat ie nog niet gedelete is, maar op nonactief ofzo
WSDM (wie stuurde die mol?)

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #165 Gepost op: 6-02-2009, 21:45:11 »
er is nog hoop voor mij. zonet een berichtje terug gekregen van haspara. normaal gesproken gaat een tuin op slot en wordt die vooralsnog niet gedeleted. maandag krijg ik hierover uitsluitsel (upjers gaat over de blokkades) maar hij gunt mij in ieder geval een tweede kans. hij vermeldde nog wel dat mijn account dan toch tot 15febr. geblokkeerd blijft omdat ik voor de fraude wel gestraft moet worden. (gestraft is zijn woord, strenge meester!)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #166 Gepost op: 6-02-2009, 21:59:21 »
Dat hij dat fraude noemt, wil nog niet zeggen dat het dat ook is, heb ik eerder ook aangegeven.

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #167 Gepost op: 6-02-2009, 22:05:49 »
nee, ik noem het fraude, hij heeft het alleen maar over straf en de billen branden ::)
ik wacht wel af...intussen groeit het gewas hopelijk nog gewoon door.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #168 Gepost op: 6-02-2009, 22:08:39 »
ik wacht wel af...intussen groeit het gewas hopelijk nog gewoon door.

tuurlijk, mag hopen voor je dat je lange dingen gepoot hebt ;) en die van je zoon? is die nog wel actief?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #169 Gepost op: 6-02-2009, 22:11:23 »
Ik praat even voor mijn beurt: ik heb gezien dat bij beide tuintjes de toevoeging DEL_ staat......

Betekent dus dat beide op non-actief staan.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #170 Gepost op: 6-02-2009, 22:12:18 »
Ik praat even voor mijn beurt: ik heb gezien dat bij beide tuintjes de toevoeging DEL_ staat......

waar zie jij dat dan?
Sommige mensen verwarren het recht op vrije meningsuiting met het recht op verbaal geweld.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #171 Gepost op: 6-02-2009, 22:15:31 »
via het topic hier in het subforum (Wie speelt waar).

Klik op de linkjes, en je ziet dus Del_Ibung en Del_Frankman  staan.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #172 Gepost op: 6-02-2009, 22:17:02 »
Klik op de linkjes, en je ziet dus Del_Ibung en Del_Frankman  staan.

en je kan gewoon op ze stemmen :-\\

Offline Ibung

• Forumlid
  • zurkeltrutte?.
« Reactie #173 Gepost op: 6-02-2009, 22:20:40 »
vooral doen, hoewel ik test niet kan verslaan.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #174 Gepost op: 6-02-2009, 22:28:24 »
Vanaf zondag kan dat. Geen probleem........

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #175 Gepost op: 7-02-2009, 10:45:13 »
Ik hoop voor je dat je er weer bij mag komen! even op non actief vind ik een redelijkere straf dan volledig weg. gezien de omstandigheden.

Online Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #176 Gepost op: 7-02-2009, 10:58:05 »
Zetten hem dan weer op aktief, dan is het te doen. Houden ze zich niet aan hun woord, dan heb ik wel nog iets in gedachten. Dat heeft nu echter weinig nut.

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #177 Gepost op: 7-02-2009, 12:16:47 »
wat een forum ::ohno:: ik stel een vraag, wacht een week op antwoord en dan krijg ik een antwoord dat ik zelf ook kan bedenken en meteen zit er een slotje op t topic ::niet-ok::

ik heb steeds minder trek in dat forum :-\\

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #178 Gepost op: 7-02-2009, 12:21:55 »
wat een forum ::ohno:: ik stel een vraag, wacht een week op antwoord en dan krijg ik een antwoord dat ik zelf ook kan bedenken en meteen zit er een slotje op t topic ::niet-ok::

ik heb steeds minder trek in dat forum :-\\

En dat slotje is dus niet de bedoeling als ik mijn mailtje van Daniela goed begrijp. Dus als je wilt, zou je dat kunnen melden aan Daniela. Ik denk hoe meer klachten over die crew hoe eerder ze daar weg zijn. ::)

Dan nemen wij het forum daar wel over. ;D
Geniet nooit met mate...

Offline Megan

• Forumlid
  • I se le dijo de forma!
« Reactie #179 Gepost op: 7-02-2009, 12:27:40 »
En dat slotje is dus niet de bedoeling als ik mijn mailtje van Daniela goed begrijp. Dus als je wilt, zou je dat kunnen melden aan Daniela. Ik denk hoe meer klachten over die crew hoe eerder ze daar weg zijn. ::)

ga ik doen zodra ik antwoord heb op mn vorige mail aan upjer ::tandpastasmiley:: is Daniela een upjer?