Auteur Topic: prijsstoppers  (gelezen 40398 keer)

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #80 Gepost op: 17-08-2009, 19:34:31 »
Ow jee, ben ik nu aan bumpen   ::)

Ja en pas op hoor daar kun je hier geen ban voor krijgen ;D

Ik vind het daar zo'n stelletje losers...stel dat we hier bij elke overtreding een ban zouden geven dan zou er niemand overblijven...zelfs de moderators niet ;D ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: prijsstoppers
« Reactie #81 Gepost op: 17-08-2009, 21:58:03 »
juist de moderators niet... ::)
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: prijsstoppers
« Reactie #82 Gepost op: 17-08-2009, 22:53:57 »
Upjers zegt dat ik met klachten over de mods contact moet opnemen met de admin, maar dan moet ik inloggen en dat kan niet. Ik heb dus maar weer gevraagd hoe dat dan moet. ::)

Wie is de admin daar dan? ???


Moet trouwens zeggen dat ik verwacht van een zichzelf professioneel noemend bedrijf dat ze kritisch zou zijn richting haar mederatoren. Maar ze hebben of heel veel vertrouwen in de kwaliteit van hun moderatoren (dan vraag ik me af op basis waarvan) of het boeit ze heel weinig hoe een dergelijk forum functioneert. Kan dat toch niet erg professioneel noemen heel eerlijk gezegd.
Geniet nooit met mate...

Offline Rumpel

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #83 Gepost op: 18-08-2009, 00:06:44 »
Wie is de admin daar dan? ???


Moet trouwens zeggen dat ik verwacht van een zichzelf professioneel noemend bedrijf dat ze kritisch zou zijn richting haar mederatoren. Maar ze hebben of heel veel vertrouwen in de kwaliteit van hun moderatoren (dan vraag ik me af op basis waarvan) of het boeit ze heel weinig hoe een dergelijk forum functioneert. Kan dat toch niet erg professioneel noemen heel eerlijk gezegd.
Pearlbay is de admin, maar zij is op vakantie en Duffhead vervangt haar. ::jaja::

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: prijsstoppers
« Reactie #84 Gepost op: 18-08-2009, 00:58:40 »
Ja en pas op hoor daar kun je hier geen ban voor krijgen ;D

Ik vind het daar zo'n stelletje losers...stel dat we hier bij elke overtreding een ban zouden geven dan zou er niemand overblijven...zelfs de moderators niet ;D ;)
;D

Ja tis gewoon erg jammer... het zou daar ook veel gezelliger kunnen zijn. Er zijn al heel veel mensen vertrokken.
Die trokken dat regime niet. Jammer, want meestal waren dat leuke mensen.

Offline Pilgrim

  • Forumlid
  • Ut Fryslân!
Re: prijsstoppers
« Reactie #85 Gepost op: 18-08-2009, 01:00:10 »
Wie is de admin daar dan? ???


Moet trouwens zeggen dat ik verwacht van een zichzelf professioneel noemend bedrijf dat ze kritisch zou zijn richting haar mederatoren. Maar ze hebben of heel veel vertrouwen in de kwaliteit van hun moderatoren (dan vraag ik me af op basis waarvan) of het boeit ze heel weinig hoe een dergelijk forum functioneert. Kan dat toch niet erg professioneel noemen heel eerlijk gezegd.
Ik denk dat ze daar allang blij zijn dat ze mods hebben... anders moeten ze het zelf gaan doen   ::)   beetje lastig omdat ze geen Nederlands beheersen   ::rofl::

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: prijsstoppers
« Reactie #86 Gepost op: 18-08-2009, 01:07:02 »
Pearlbay is de admin, maar zij is op vakantie en Duffhead vervangt haar. ::jaja::

Pearlbay heb ik wel eens mailcontact mee gehad. Dat is wel een geschikte. ::ok::
Misschien moet je ff wachten tot zij terug is van vakantie.
Geniet nooit met mate...

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: prijsstoppers
« Reactie #87 Gepost op: 18-08-2009, 06:56:09 »
Pearlbay is dus Daniela. Waar heb ik nou gelezen dat Upjers zich in principe achter hun mods scharen, stond dat bericht nou hier of op het molehill-forum?

Als ik hier en daar zo mijn licht opsteek, springt er bij mij eigenlijk slechts willekeur uit: waarom de een bannen, wanneer ie bij wijze van spreken slechts een boer laat, en waarom de ander ongemoeid  laten?

Offline Rumpel

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #88 Gepost op: 18-08-2009, 12:35:23 »
Pearlbay is dus Daniela. Waar heb ik nou gelezen dat Upjers zich in principe achter hun mods scharen, stond dat bericht nou hier of op het molehill-forum?

Als ik hier en daar zo mijn licht opsteek, springt er bij mij eigenlijk slechts willekeur uit: waarom de een bannen, wanneer ie bij wijze van spreken slechts een boer laat, en waarom de ander ongemoeid  laten?
Dat stond in een bericht van mij. Dat antwoord kreeg ik van Upjers na mijn klacht.
Ik heb het e-mailadres van Duffhead gehad, hem een mail gestuurd.....Zijn mailbox is vol. Het schiet lekker op zo. ::rofl::

Offline Rutg3rDutchWolf

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • MWAM
Re: prijsstoppers
« Reactie #89 Gepost op: 18-08-2009, 12:43:49 »
Die naam ook.
Citaat
Duffhead
  ::rofl::
Why don't I ever listen to me?

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #90 Gepost op: 18-08-2009, 15:25:04 »
Hmm, ik kan het even niet vinden, en moet nu weg, probeer het later weer   :-\\

Aha, gevonden, deze zocht ik  :D

Lang geleden dat ik hier geweest ben, halloo allemaal.

Hebben jullie nog geen last gehad hier van het Molehill forum?? Op een ander forum werd er namelijk gedreigd dat we een ban zouden krijgen omdat we openlijk onderling handelde  ::niet-ok:: (het is duidelijk dat ze de mensen alleen daar op het forum willen hebben)

Nou als jullie wat nodig hebben stuur maar een pb via het tuintje, op server 1 ben ik sizodi (rozenplukker) en op server 2 roonans (bosbesbaron).
Keep calm and eat chocolates!

Offline Rumpel

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #91 Gepost op: 18-08-2009, 16:14:36 »
Aha, gevonden, deze zocht ik  :D

Roan zit ook op Vol. Denk aan het linkje dat ik je gestuurd heb. ::hypocriet::

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #92 Gepost op: 18-08-2009, 16:17:25 »
Dat vroeg ik me dus al af, of dit op VOL was, of dat er nog meer fora door de moderators gevolgd moeten worden. Ze hebben het er maar druk mee  ::)

Overigens stopt Nientje als moderator...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: prijsstoppers
« Reactie #93 Gepost op: 18-08-2009, 19:53:46 »
Op de een of andere manier vind ik het gewoon jammer dat Nientje stopt. Begin dit jaar had ik best een leuk contact met haar, en ik had ook de indruk dat ze wilde luisteren.

Aan dse andere kant: ik heb geen zin om risico te lopen dat ik zonder enige geldige reden een ban krijg, alleen om het feit dat ik ''toevallig'' hier op RN zit.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: prijsstoppers
« Reactie #94 Gepost op: 18-08-2009, 20:17:33 »
ik heb nog geen ban gekregen, gelukkig, maar ik zit daar ook nooit op het forum
ik denk dat zolang je daar niet op het forum gaat je ook niet zo snel wordt geband :)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #95 Gepost op: 18-08-2009, 20:25:58 »
ik heb nog geen ban gekregen, gelukkig, maar ik zit daar ook nooit op het forum
ik denk dat zolang je daar niet op het forum gaat je ook niet zo snel wordt geband :)


Klopt, want het is idd alleen een forumban.

Maar het gaat mij om 3 dingen:

1. Ik heb inmiddels van Niecke gehoord dat ik ongepast gedrag heb vertoond op het forum. In mijn ogen is dat niet zo, en ik heb haar gevraagd naar een voorbeeld, en daar antwoord ze niet op. Dat kan ook niet, want ik heb daar geen ongepaste postings gedaan. Waarom geeft ze dat niet toe?
2. Ik zag afgelopen weekend in een topic dat Nientje opende enkele forummers daar van leer trekken tegen de Prijsstoppers. Daarbij werden woorden gebruikt als mierenneukers en prijsneukers. Degene die dat heeft gepost, zie ik nog steeds posten. Ik kan je verzekeren dat ik nooit dergelijke woorden heb gebruikt, en ik heb een ban. Er worden dus met 2 maten gemeten, en dat vind ik oneerlijk, en daar kan ik dus absoluut niet tegen.
3. Ik ga binnenkort met vakantie, en heb nu niet eens de mogelijkheid om zelf op dat forum te vertellen wie mij sit. Stel dat mijn man ook mee gaat spelen, dan kunnen we niet melden dat we 2 accounts op 1 IP-adres hebben. De oplossing is volgens Niecke dat ik haar dan igm moet berichten, dan zal zij het posten. Nogal omslachtig dus. Verder blijf ik graag op de hoogte van de updates, en dat is wel erg lastig zo...
Keep calm and eat chocolates!

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: prijsstoppers
« Reactie #96 Gepost op: 18-08-2009, 20:37:51 »
Klopt, want het is idd alleen een forumban.

Maar het gaat mij om 3 dingen:

1. Ik heb inmiddels van Niecke gehoord dat ik ongepast gedrag heb vertoond op het forum. In mijn ogen is dat niet zo, en ik heb haar gevraagd naar een voorbeeld, en daar antwoord ze niet op. Dat kan ook niet, want ik heb daar geen ongepaste postings gedaan. Waarom geeft ze dat niet toe?
2. Ik zag afgelopen weekend in een topic dat Nientje opende enkele forummers daar van leer trekken tegen de Prijsstoppers. Daarbij werden woorden gebruikt als mierenneukers en prijsneukers. Degene die dat heeft gepost, zie ik nog steeds posten. Ik kan je verzekeren dat ik nooit dergelijke woorden heb gebruikt, en ik heb een ban. Er worden dus met 2 maten gemeten, en dat vind ik oneerlijk, en daar kan ik dus absoluut niet tegen.
3. Ik ga binnenkort met vakantie, en heb nu niet eens de mogelijkheid om zelf op dat forum te vertellen wie mij sit. Stel dat mijn man ook mee gaat spelen, dan kunnen we niet melden dat we 2 accounts op 1 IP-adres hebben. De oplossing is volgens Niecke dat ik haar dan igm moet berichten, dan zal zij het posten. Nogal omslachtig dus. Verder blijf ik graag op de hoogte van de updates, en dat is wel erg lastig zo...
oke, echt raar, maar waarschijnlijk zullen die gasten, die niet worden geband maar het wel verdienen, geld uitgeven aan het spel
wij moeten ook geld uitgeven ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: prijsstoppers
« Reactie #97 Gepost op: 19-08-2009, 11:52:15 »
Overigens is het zo dat ik het niet voor mensen in het bijzonder opneem. Mijn opmerkingen eerder in dit topic zijn meer algemeen bedoeld.

Ik vind gewoon dat er zo snel mogelijk een eind moet komen aan de nare sfeer die er nu ontstaan is.

We spelen allemaal een spel, weten inmiddels van het bestaan van elkaars (sub-)forum af. Ik weet niet wie van het molehillforum er allemaal weet van heeft dat het molehill-subforum hier op RN een onderdeel is van het grotere geheel dat Realitynet heet. (Ik lees alleen dat daar gepraat wordt over ''dat andere forum'', min of meer op de manier waarop wij praten over flinkfout). Ik hoop gewoon dat de sfeer over en weer snel opklaart.

Waarom ik me dit allemaal aantrek? Ik heb het al min of meer aangegeven. Dit subforum vindt zijn oorsprong in een enkele post van mij, half december vorig jaar. Het is misschien onnodig en niet aan de orde, maar op de een of andere manier voel ik me dan toch een beetje verantwoordelijk.

Ik durf nu niet goed meer te posten op het molehillforum (deed dat overigens al een tijdje niet meer, maar dat stond los van de gebeurtenissen de laatste weken). Ik hoop dat dat binnenkort weer gewoon kan. Ik wil gewoon niet dat zij ons, en wij hen, als ''vijanden'' zien. Kom op zeg, het is een spel, waar een groot aantal mensen ontzettend veel plezier aan beleven. En juist het simpele, het niet ''flitsende'' grafische gedeelte, dat maakt het allemaal erg leuk. Niemand verwacht dat er achter een ogenschijnlijk suf spel, zo'n leuke virtuele wereld schuilgaat.




Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: prijsstoppers
« Reactie #98 Gepost op: 19-08-2009, 12:37:47 »
Je kan daar denk ik best posten hoor. Het is niet heel duidelijk wie jij op dat forum bent en als je niet reageert op de dingen die aan de hand zijn maakt het niet zo veel uit. als je gewoon een bestelling ofzo wilt plaatsen kan dat best.

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: prijsstoppers
« Reactie #99 Gepost op: 19-08-2009, 13:45:43 »
Volgens mij kunnen jullie allemaal prima posten daar, het zijn alleen de Prijsstoppers die het moeilijk hebben, en de mensen die voor de Prijsstoppers opkomen  ;)
Keep calm and eat chocolates!