Auteur Topic: [Kandidaat] ARJEN is niet de mol  (gelezen 144410 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #200 Gepost op: 27-01-2010, 00:13:35 »
Misschien dat de montage nog denkt dat Arjen onopvallend in beeld gebracht wordt

Tja maar de montage is niet gek na 10 series. Elk jaar zie je die mollenstreken eigenlijk nauwelijks in beeld maar sparen ze maar net genoeg op dat er een paar minuten beeldmateriaal is uit alle afleveringen samen... om te laten zien in de evaluatieaflevering. ::regenboog::

Ik vind de serie echt opvallend makkelijk dit jaar want bomvol Arjen=mol. Veel te. Zo erg dat je alleen daarom Arjen haast zou schrappen als mol. Daarom ga ik ook geen geld op Arjen als mol zetten behalve dan mn molbeursdukaten ;).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #201 Gepost op: 27-01-2010, 12:25:24 »
behalve dan mn molbeursdukaten ;).
Ik heb waarempel ook mijn eerste aandelen Arjen mol gekocht...
Ich bin ein Bärliner!

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #202 Gepost op: 28-01-2010, 13:45:52 »
Toch vind ik het wel gek... Arjen wordt voor mijn gevoel niet oververdacht neergezet... niet verdachter als de anderen in ieder geval! Toch valt hij op, maar meer op een indirecte manier ofzo... niet dan? Als je naar het lijstje van Heinz kijkt vallen de in beeld gebrachte molacties wel mee, het is meer de sfeer die hij over zich heeft, en het feit dat veel andere kandidaten een aantal duidelijke kandidaatdingen hebben gedaan.

Offline tartarus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #203 Gepost op: 28-01-2010, 14:11:20 »
Dat MIAuw hea?

M = Mol
I = Is
A = Arjen

Dus Mol is Arjen
Arjen is Mol?? ;D

En dat terwijl ik Arjen niet al Mol wil hebben, omdat m'n gevoel zegt dat de Avro ons er in luist :|

Nou ik dacht het eigenlijk wat anders. Iets wat me vanaf de eerste aflevering door de kop bleef spoken was het mannetje dat hun van het vliegveld haalde. In plaats van een bordje met avro/mol noem het maar op, heeft hij een bordje met niets is wat het lijkt.
En dan een shirtje met een vogel die miauw zegt. Wat dus ook niet is wat het lijkt.
"hier klopt wat niet", zei de hartchirurg

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #204 Gepost op: 28-01-2010, 15:44:24 »
Mol in al uw winters :P
Stelletje molloten...

Offline Crue

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #205 Gepost op: 29-01-2010, 07:55:56 »
Blijft bij jullie op .nl om Arjen zijn foto (in de groepsfoto) ook die groene lijn ?
Bij de andere kandidaten gaat hij weg als je je muis op een andere foto zet, bij Arjen blijft hij groen...
....niets is wat het lijkt....

Offline Dootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #206 Gepost op: 29-01-2010, 08:48:44 »
Dat komt doordat jij Arjen als verdachte hebt aangemerkt

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #207 Gepost op: 29-01-2010, 08:51:30 »
Blijft bij jullie op .nl om Arjen zijn foto (in de groepsfoto) ook die groene lijn ?
Bij de andere kandidaten gaat hij weg als je je muis op een andere foto zet, bij Arjen blijft hij groen...

Ligt dan toch aan jouw tunnelvisie ...  ;D
(of gewoon aan je computer natuurlijk... hier verdwijnt die groene lijn gewoon...)
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline blomke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #208 Gepost op: 29-01-2010, 09:45:40 »
Blijft bij jullie op .nl om Arjen zijn foto (in de groepsfoto) ook die groene lijn ?
Bij de andere kandidaten gaat hij weg als je je muis op een andere foto zet, bij Arjen blijft hij groen...

Dan heb je op Arjen gestemd als mol. Als van mol wisselt wordt die groen.  ::jaja::

Offline daantje17

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Geen mol, wel de leukste kandidaat ever!
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #209 Gepost op: 29-01-2010, 13:56:01 »
Vreemd dat een schrijver de opdracht met het dictee niet goed oplost.
Ik ben niet lui, ik ben selectief productief

Offline thorinnl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #210 Gepost op: 29-01-2010, 14:05:31 »
Het was ook wel een moeilijk dictee, maar: hij verbeterd wel nochtans bij Kim, maar ze zitten wel te tellen op haar blaadje, en niet op de zijne. Misschien gewoon montage, maar toch.

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #211 Gepost op: 29-01-2010, 15:01:25 »
Het was ook wel een moeilijk dictee, (...)
Nou, volgens mij alleen met woorden uit oude Grote Dictees der Nederlandse Taal. Lijkt me toch dat je als conscientieuze schrijver dat gewoon volgt.
The British are not impressed.

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #212 Gepost op: 29-01-2010, 15:33:21 »
Nou, volgens mij alleen met woorden uit oude Grote Dictees der Nederlandse Taal. Lijkt me toch dat je als conscientieuze schrijver dat gewoon volgt.
Nochtans ben ik van mening dat je dat nog wel enigszins consciëntieuzer had kunnen noteren ::trots::

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #213 Gepost op: 29-01-2010, 16:51:47 »
Had ik geen zin in :P
The British are not impressed.

Offline Fossiel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ben jij niet gewoon de mol?
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #214 Gepost op: 29-01-2010, 17:22:27 »
Het was ook wel een moeilijk dictee, maar: hij verbeterd wel nochtans bij Kim, maar ze zitten wel te tellen op haar blaadje, en niet op de zijne. Misschien gewoon montage, maar toch.

Ja dat viel me ook al op. Waarom gebruikt onze Neerlandicus niet gewoon zijn eigen blaadje?

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #215 Gepost op: 30-01-2010, 21:20:46 »
Wat ik dus wel verdacht vond is dat het Arjen was die koos voor juist dat lokaal (taalopdracht). Als schrijver kan hij die opdracht natuurlijk makkelijk verzieken...
Tell me what your telescope says

Offline M90

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] ARJEN
« Reactie #216 Gepost op: 30-01-2010, 21:53:08 »
Ik krijg een beetje een 'Sebastiaan Labrie gevoel' bij Arjen. Prominent aanwezig in de biechten, is grappig, doet verdachte dingen maar doet soms ook dingen waarvan ik denk dat een mol die niet (snel) zou doen. Ik zat steevast op Arjen de eerste twee afleveringen maar het zou me nu niet meer verbazen als hij er ineens uit vliegt.

revadebe

  • Gast
De hit 'Jelle'
« Reactie #217 Gepost op: 30-01-2010, 22:07:38 »
In 2001 heeft Arjen een parodie gemaakt op het nummer 'Stan' van Eminem. Ik heb het destijds gemist, maar het was toen zelfs een nummer 2 hit geworden. Ik vind het echt geniaal gevonden, vooral als je het origineel kent. Arjen met dat accent, echt super!

http://www.youtube.com/watch?v=whp31cLYxrQ


Mogelijk zitten er ook aanwijzingen naar dit nummer verwerkt in het programma, als Arjen daadwerkelijk de mol zou zijn.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2010, 22:14:40 door revadebe »

Offline jumper

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De hit 'Jelle'
« Reactie #218 Gepost op: 31-01-2010, 02:45:04 »

Mogelijk zitten er ook aanwijzingen naar dit nummer verwerkt in het programma, als Arjen daadwerkelijk de mol zou zijn.
Goed dat je die link hier hebt gezet! Ik kende het nummer wel vaag, maar niet precies. Nu ik het nog eens hoor, valt me meteen dat piepje van de cavia op (3:50). Dat heb ik ook in een van de laatste backstage filmpjes gehoord! Dacht toen dat het vogelgeluiden waren, maar er was iets vreemds mee, ongeveer alsof er in een rubbereendje werd geknepen.
Link naar filmpje: http://www.youtube.com/user/ikbendemol2010#p/u/1/blsPdMCO3ww
« Laatst bewerkt op: 31-01-2010, 03:21:42 door jumper »

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De hit 'Jelle'
« Reactie #219 Gepost op: 31-01-2010, 10:10:02 »