Auteur Topic: Het smoelenboek  (gelezen 930956 keer)

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #460 Gepost op: 13-05-2003, 21:54:53 »
is niet erg hoor annemieke  ;) de meeste ken je toch niet dus die selectie was al goed genoeg  ;) en die lange broeken waren idd warm maar wegens lelijke benen weigerden sommigen hun broek af te doen (als je dan zo wit bent, steek je serieus af tegen de andere). En die van hendrik en ik vind ik echt meeeegagoed geslaagd  ;D en de titel is idd grappig, maar ja, hendrik moet toch ergens titels vinden é  ::) ;) zo weet je ook meteen dat het hendrik en meneer lambrecht is
jaja dat snap ik, zulke titels geef ik zelf ook meestal hoor aan foto's :)

tsja, als je nooit een korte broek aan doet, blijf je natuurlijk ook wit... ::) en als je gaat zwemmen zien mensen toch ook je witte benen, tsja, ik zou me niet zo druk maken om het witzijn, das toch bijna iedereen...
die foto is idd onwijs mooi ja ;) die zal vast wel weer als bureaublad op je computer verschijnen of zo he? ;)
btw kheb de rest nu ook (vluchtig) bekeken hoor.








Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #461 Gepost op: 13-05-2003, 21:56:08 »
die foto is idd onwijs mooi ja ;) die zal vast wel weer als bureaublad op je computer verschijnen of zo he? ;)

 :o :o :o :o

je begint me zowaar echt heel goed te kennen !! hij staat er idd al  :-[







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #462 Gepost op: 13-05-2003, 21:58:35 »
:o :o :o :o

je begint me zowaar echt heel goed te kennen !! hij staat er idd al  :-[
hahahahaha lol
ben je daar zo verbaasd over dan?? ;D das toch alleen maar logisch, als ik jou was (en ik mocht dus bepalen wat er op het bureaublad van mn comp stond ::)) had ik m dr ook meteen neergezet hoor ;)

edit: dit is mn 2400e bericht! :D







« Laatst bewerkt op: 13-05-2003, 21:59:12 door Annemieke »

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #463 Gepost op: 13-05-2003, 22:00:36 »
ik dacht eigelijk gewoon dat je helderziend was  ;)
proficiat met je 2400e post  :-*







banaan begint met een b, soms met een s

Offline DaBOON

  • Forumlid
Re:Het foto-topic!
« Reactie #464 Gepost op: 13-05-2003, 22:53:35 »
Woohoo 2400 berichten al, jeee.

Hoe lang zit je al op dit forum zeg :)?
Ben begonnen met lezen trouwen ;) heb alle foto's bekeken, incl. die van jou in je duivelspak :D

Je ziet er trouwens wel ouder uit dan 17 :o!

Wat doen jullie eigenlijk voor een opleiding allemaal? Op je 17e Natuurkunde afstuderen is nie slecht ;)








Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #465 Gepost op: 13-05-2003, 23:37:35 »


Wat doen jullie eigenlijk voor een opleiding allemaal? Op je 17e Natuurkunde afstuderen is nie slecht ;)

Dit is een fototopic hoor!! ;) :) :D







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Lowprofile

  • Gast
Re:MolFanDag - Nederland (inschrijving geopend!)
« Reactie #466 Gepost op: 14-05-2003, 00:10:03 »
Ik ga ook met de trein naar Amersfoort, maar ik weet nog niet of ik met Daan mee moet (mijn buurjongetje van 13). Daan moet er ong. een uur eerder zijn omdat hij helpt met het organiseren van de MolFanDag. Maar anders lijkt het me leuk om samen te reizen.
Buurjongetje van 13. :o Het klinkt wel of je moet babysitten op Daan. Wat ik van hem ken, babysit Daan op ons !!!
Daan, je hebt de kamer van Elmar toch wel even verbouwd zeker.









Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Het foto-topic!
« Reactie #467 Gepost op: 14-05-2003, 00:27:25 »
en dit is de laatste... deze is himmel onboeiend maar je ziet wel de achterkant van mn truitje :) btw, in t echt heb ik geen rode ogen  ::) best irri dat t nooit lukt met mijn camera om die rode ogen tegen te gaan.
Als je digitaal fotografeert, Doris: er zit toch zo'n rooie ogenfunctie op de meeste toestellen of niet?
Ik had je ook herkend met rode ogen, hoor! Wist wel dat je geen familie bent van Heino, die Duitse albinozanger...  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline Elmar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
Re:MolFanDag - Nederland (inschrijving geopend!)
« Reactie #468 Gepost op: 14-05-2003, 11:13:35 »
Buurjongetje van 13. :o Het klinkt wel of je moet babysitten op Daan. Wat ik van hem ken, babysit Daan op ons !!!
Daan, je hebt de kamer van Elmar toch wel even verbouwd zeker.

Ik geloof dat ik hier wat mis... :-\
Waar heb je het nou over? Daan babysit op ons? En waarom zou Daan mijn kamer moeten verbouwen?







Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Het foto-topic!
« Reactie #469 Gepost op: 14-05-2003, 11:51:13 »
Als je digitaal fotografeert, Doris: er zit toch zo'n rooie ogenfunctie op de meeste toestellen of niet?
jah maar k heb geen digi fototoestel, deze zijn gewoon gemaakt met n ouderwetse ;)

Ik had je ook herkend met rode ogen, hoor! Wist wel dat je geen familie bent van Heino, die Duitse albinozanger...  ;)
lol :D







« Laatst bewerkt op: 14-05-2003, 11:51:54 door Doris »
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:MolFanDag - Nederland (inschrijving geopend!)
« Reactie #470 Gepost op: 14-05-2003, 12:51:09 »
Ik geloof dat ik hier wat mis... :-\
Waar heb je het nou over? Daan babysit op ons? En waarom zou Daan mijn kamer moeten verbouwen?

Lowprofile bedoelt dat hij vond dat Daan een 'grootsere' indruk gemaakt heeft op de mfd in België dan enkel de indruk van een dertienjarig jongetje en dat het niet nodig is dat iemand op hem babysit maar dat hij best wel op ons kan babysitten. denk ik é  :-\







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #471 Gepost op: 14-05-2003, 20:53:10 »
Hoe lang zit je al op dit forum zeg :)?
Hey Bart wat leuk dat je speciaal op mij reageert ;) :D.
Hoe lang zit ik op dit forum... nouehh staat ook in mn profiel, sinds april vorig jaar geloof ik, en ja ik ben nogal praatgraag ;) (typgraag dus ook) zoals in de bar -en de rest van de hk ook wel- te merken valt... ::) ;)
Dusseh nog veel succes met lezen he! :D

Citaat
Je ziet er trouwens wel ouder uit dan 17 :o!
:o Wow thnx zeg, haha, dat hoor ik nou echt niet vaak!! :)

Citaat
Wat doen jullie eigenlijk voor een opleiding allemaal? Op je 17e Natuurkunde afstuderen is nie slecht ;)
Haha :P, das dus mn eindexamen vwo, ik begin morgen met Grieks... ::) (zie ook de bar :P) Kheb al verteld een paar berichtjes geleden wat ik komend jaar ga doen... ::) enne zie verder maar weer de bar he :P

Ik geloof dat ik hier wat mis... :-\
Waar heb je het nou over? Daan babysit op ons? En waarom zou Daan mijn kamer moeten verbouwen?
::)
ik stoorde me ook al aan dat neerbuigende 'buurjongetje van 13' maar ja ik dacht laat ik er maar niets van zeggen... ::) Maar ben blij dat Lowpro het met me eens is...

Naja, iig niet zo bedoeld blijkbaar, dat scheelt :).

En Debbie, het gaat heus niet alleen om de 'indruk die Daan maakte op de mfd' hoor (volgens mij), tgaat gewoon om hoe Daan is... meer dan 'een buurjongetje van 13' dus. Maar goed. Nm zullen we maar zeggen.








Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #472 Gepost op: 14-05-2003, 21:00:35 »
Het is een FOTOTOPIC, geen CHATBOX!!!!







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Amy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ara Halici !
Re:MolFanDag - Nederland (inschrijving geopend!)
« Reactie #473 Gepost op: 14-05-2003, 21:15:59 »
IK ga alleen naar de wie is de mol dag, en ga in den bosch de trein op. Gaan er dus nog mensen naar deze dag via Den Bosch? Kunnen we samen gaan...misschien :)
Ik heb al op je oproepje gereageerd in het topic over vervoer naar de MFD, maar je reageert niet. Vind je mij niet leuk genoeg  :(







'Elke dag dank ik God op m'n blote knieën dat er geen penopauzende kerel aan m’n kop zeurt.'

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Het foto-topic!
« Reactie #474 Gepost op: 14-05-2003, 21:17:31 »
je kan ook een pm sturen  ;)







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Knikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je moet toch wat
Re:Het foto-topic!
« Reactie #475 Gepost op: 14-05-2003, 23:16:58 »
Het is een FOTOTOPIC, geen CHATBOX!!!!

Heb niet het idee dat een topicstarter daar enige zeggingskracht over heeft, gelukkig hebben we daar mods voor. Aangezien er scherp wordt gemodereerd op het forum, zal dit allemaal keurig binnen het beleid vallen.







Geen boodschap hebben is ook een boodschap............

Offline Malcolm

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #476 Gepost op: 15-05-2003, 02:53:09 »
Praten over de foto's is prima. Maar Arco heeft wel een beetje gelijk dat het hier even een chatbox lijkt te worden.

Omdat ik merk dat men van elkaar wil weten wat men dagelijks doet heb ik het topic "Dagelijkse bezigheid (occupation)" geopend.


Vanaf nu hier weer verder met foto's. :)







« Laatst bewerkt op: 15-05-2003, 03:36:27 door Malcolm »

Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Het foto-topic!
« Reactie #477 Gepost op: 15-05-2003, 14:39:12 »
Heb niet het idee dat een topicstarter daar enige zeggingskracht over heeft, gelukkig hebben we daar mods voor. Aangezien er scherp wordt gemodereerd op het forum, zal dit allemaal keurig binnen het beleid vallen.

denk je niet dat arco dat als grapje bedoeld heb?








Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Het foto-topic!
« Reactie #478 Gepost op: 15-05-2003, 15:19:21 »
denk je niet dat arco dat als grapje bedoeld heb?

Ik was heel serieus!! :D ;) :)







ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline @miesh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re:Het foto-topic!
« Reactie #479 Gepost op: 15-05-2003, 15:34:46 »
Arco is áltíjd serieus... ::)

Om maar weer eens ontopic te gaan plaats ik wel ff een foto van mij (wel een jaar geleden) die ik hier wel eerder gepost heb maar heel lang geleden... En daarbij mijn liefe luie kat! ;)
« Laatst bewerkt op: 15-05-2003, 15:35:23 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...