Auteur Topic: De opdrachten  (gelezen 155137 keer)

Offline Schulz

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De opdrachten
« Reactie #1080 Gepost op: 8-12-2010, 22:04:11 »
Beetje flauw, Schulz... Als je een discussie voert hoef je toch niet iedere keer al je eerdere posts te herhalen, omdat mensen anders iedere post als een totaal losse statement gaan zien...  :-\\
vind ik niet flauw, ik las het als afgerond geheel, schreef ik al
Overigens stond in de betreffende post ook nog:
en had eindantwoord niet goed
::jaja:: heb je gans gelijk in, geheel over heen gelezen.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #1081 Gepost op: 8-12-2010, 22:12:49 »

Alleen door de paniek hier kwam jij er tussen zetten.ja best wel. Zie hier alleen geen fout :P

volgens mij is quote niet qoute ;D.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #1082 Gepost op: 8-12-2010, 22:15:21 »
Gefeliciteerd Maud. ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Geniet nooit met mate...

Offline Vieffan

• Forumlid
« Reactie #1083 Gepost op: 8-12-2010, 22:33:06 »
volgens mij is quote niet qoute ;D.

oh haha, helemaal overheen gekeken. ook jou zin moest ik drie keer lezen om het verschil te zien ::rofl::

Offline Dolfie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #1084 Gepost op: 8-12-2010, 22:44:06 »
typ dan in het vervolg ook het woordje "jouw" i.p.v. "jou" zin.......

(tsja, nu we toch op taalfoutjes gaan letten...)  ;D
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #1085 Gepost op: 8-12-2010, 23:35:23 »
Snotverdorie, wat een commotie (dat woord heb ik voor de zekerheid maar even door de spellingchecker gehaald, Dolfie)!

Ik had het bij deze opdracht al gauw opgegeven. Die landen herkende ik nog wel, maar voor elk land was wel een reden te verzinnen om die er uit te gooien. Toen die mannen. De eerste leek verdomd veel op Maxime Verhagen, maar was het net niet, en verder was ik clueless. De films wist ik wel en ook de uitbijter wist ik daar wel. Maar ik zou deze opdracht hopeloos onderaan hebben gebungeld. Petje af voor alle deelnemers ::respect::

En dan de ontknoping. Eerst Mloesje winnares en dan toen toch Maud! Maar op aanvechtbare gronden. Lastig lastig. Misschien inderdaad toch maar voor een gedeelde eerste plaats gaan? Of is dat dan weer niet eerlijk tegenover de anderen; met zo weinig keus op wie je nog mag stemmen  ??? Vragen vragen.

Genoten van de catfight tussen KD en Schulz. Ze zeggen altijd dat alleen vrouwen dat kunnen, maar zo zie je maar weer. Goede televisie ::ok::. Wat ik me dan wel afvraag: is dit gespeeld voor de camera en speelt er achter de camera heel wat anders? En hoe zullen de deelnemers met elkaar omgaan in het dagelijks leven op het eiland? Worden er bij de finale nog robbertjes uitgevochten? En hoe gaat men met elkaar om als alles achter de rug is?
Nog meer vragen, vragen.

En als ik dan toch bezig ben  ;D Welke van de deelnemers zullen we terug zijn bij The virtual mole seizoen 2?

Hè, ik moest ook maar eens een biertje pakken  :D

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #1086 Gepost op: 9-12-2010, 00:42:22 »
Je kunt niet iemand feliciteren en 10 punten geven en daarna weer intrekken en aan een ander geven. De fout ligt geheel bij Swifty in deze. Dus ik zou zeggen deel die punten in 2 ieder 5 dus of allemaal geen punten. Er is tenslotte al zoveel gesjoemeld in dit spel.

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #1087 Gepost op: 9-12-2010, 00:47:20 »
 ??? Gesjoemeld ??? Vertel  ???
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #1088 Gepost op: 9-12-2010, 06:49:54 »
Gefeliciteerd Maud ::ok:: sneu mloesje ::hug::

....en lieve mensen het is een spelletje hoor....geen real life...dus bekijk het allemaal met een knipoog zou ik zeggen ;)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Schulz

• Forumlid
« Reactie #1089 Gepost op: 9-12-2010, 07:40:04 »
Je kunt niet iemand feliciteren en 10 punten geven en daarna weer intrekken en aan een ander geven.
Dit is niet gebeurd volgens mij. Wel het feliciteren, maar het 10 punten geven en weer intrekken niet. Swifty heeft niet geschipperd of wat dan ook, ze had één goede oplossing van Maud over het hoofd gezien. En daarom had Maud 2 punten meer. Dit heeft niets met sjoemelen te maken. Er is niet eerst iets goedgekeurd en later niet ofzo. Vanaf het begin is Swifty glashelder en eenduidig geweest in wat ze goedkeurde en niet.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #1090 Gepost op: 9-12-2010, 08:37:09 »
Je kunt niet iemand feliciteren en 10 punten geven en daarna weer intrekken en aan een ander geven. De fout ligt geheel bij Swifty in deze. Dus ik zou zeggen deel die punten in 2 ieder 5 dus of allemaal geen punten. Er is tenslotte al zoveel gesjoemeld in dit spel.

Je beschrijft hier nu precies mijn dilemma van gisteravond. Aan de punten van Mloesje valt niet te tornen, zij heeft gewoon 24 punten behaald.
Bij maud had ik al 10 punten toegekend voor het eindantwoord. Ik had ook nergens beschreven dat je een ander aantal punten kon halen voor het eindantwoord, het was 10 of 0.
Toen ik werd gewezen op de optelfout, kon ik niet alsnog een paar punten aftrekken bij maud, en dus kon ik niet anders dan haar de overwinning op punten toewijzen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Ycaris

• Forumlid
« Reactie #1091 Gepost op: 9-12-2010, 10:41:13 »
Toch wel gewoon lekker kunnen slapen hoop ik Swifty ? De strijd wordt even heftig gestreden, en dan legt iedereen zich ongetwijfeld bij je beslissing neer. Komt goed  ::hug::

En in de tussentijd hebben we tenminste spannende televisie  ::ok::

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #1092 Gepost op: 9-12-2010, 11:14:44 »
Ik wil even benadrukken dat ik níet vind dat Swifty heeft gesjoemeld en iedere suggestie dat ze dat wel heeft gedaan vind ik onterecht.

Zoals inmiddels wel duidelijk is, heb ik mijn vraagtekens geplaatst bij de beslissing om de volle punten toe te kennen aan een eindantwoord dat niet exact goed was. Maar goed, die keuze heeft Swifty gemaakt en daar heeft ze zich vervolgens aan gehouden.

Als je een vage beschuldiging uit dat er 'al zoveel gesjoemeld is', dan moet je dat ook kunnen onderbouwen...
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #1093 Gepost op: 9-12-2010, 16:51:41 »
Ik heb niet geschreven dat Swifty gesjoemeld heeft.
Wel dat er in dit spel gesjoemeld is. Ik heb dat ook geschreven een aantal weken geleden al. Dat was een reactie op Dolfie. Toen wilde er niemand iets van weten waarom nu dan wel. Diegenen die t aangaan weten t zelf wel.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #1094 Gepost op: 9-12-2010, 17:05:11 »
Maud, gefeliciteerd ::bravo:: en Mloesje, balen... ::hug::
Ich bin ein Bärliner!

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #1095 Gepost op: 9-12-2010, 17:34:08 »
Ik heb niet geschreven dat Swifty gesjoemeld heeft.
Wel dat er in dit spel gesjoemeld is. Ik heb dat ook geschreven een aantal weken geleden al. Dat was een reactie op Dolfie. Toen wilde er niemand iets van weten waarom nu dan wel. Diegenen die t aangaan weten t zelf wel.

??? ??? Hoe moet ik dit nu opvatten? Positief of negatief?
Doe me een lol, en gooi het even in een spoilertje alsjeblieft......... Of gewoon, even ter verduidelijking: waar staat het eigenlijk?

Ik ben me van geen kwaad bewust  :o
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #1096 Gepost op: 9-12-2010, 17:37:57 »
Toen Marlie net uit het spel was, schreef Dolfie iets over complotten of zo. Marlie reageerde daarop, maar dat had ik verwijderd, omdat spelers die eruit liggen dat soort dingen niet meer kunnen delen met anderen.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Marlie

• Forumlid
« Reactie #1097 Gepost op: 9-12-2010, 19:49:48 »
??? ??? Hoe moet ik dit nu opvatten? Positief of negatief?
Doe me een lol, en gooi het even in een spoilertje alsjeblieft......... Of gewoon, even ter verduidelijking: waar staat het eigenlijk?

Ik ben me van geen kwaad bewust  :o
Dat mag je positief opvatten je hebt niets verkeerd gedaan. En ik ook niet!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #1098 Gepost op: 9-12-2010, 21:35:09 »
Niemand niet. Ik durf stellig te beweren dat je zonder één enkele stem afspraak nooit de finale kan halen in dit soort spellen. Het hoort er gewoon bij. Ik kan me voorstellen dat je je 'genaaid' voelt, maar mij doet 't niks. Gegokt en verloren, so be it. Ik heb misschien makkelijk praten, omdat ik ooit zelf zo het spel heb gespeeld (en de finale ermee bereikt heb), maar er komt in mijn ogen gewoon meer bij kijken dan alleen opdrachtjes oplossen. De gun factor speelt maar een zeer kleine rol in dit spel denk ik, zeker aan het einde. Dan is het gewoon overleven en hopen dat jezelf niet 'genaaid' wordt. Iedereen die nu nog in het spel zit, heeft het gewoon slim gespeeld, anders zit je er niet meer in. ::jaja::

[sluikreclame]Misschien is de Virtual Mole een geschikter spel ;D[/sluikreclame]

Offline KD.

• Forumlid
  • Make ONDERTITELS great again!
« Reactie #1099 Gepost op: 9-12-2010, 21:45:52 »
Daisy:  ::respect::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.