Snotverdorie, wat een commotie (dat woord heb ik voor de zekerheid maar even door de spellingchecker gehaald, Dolfie)!
Ik had het bij deze opdracht al gauw opgegeven. Die landen herkende ik nog wel, maar voor elk land was wel een reden te verzinnen om die er uit te gooien. Toen die mannen. De eerste leek verdomd veel op Maxime Verhagen, maar was het net niet, en verder was ik clueless. De films wist ik wel en ook de uitbijter wist ik daar wel. Maar ik zou deze opdracht hopeloos onderaan hebben gebungeld. Petje af voor alle deelnemers
En dan de ontknoping. Eerst Mloesje winnares en dan toen toch Maud! Maar op aanvechtbare gronden. Lastig lastig. Misschien inderdaad toch maar voor een gedeelde eerste plaats gaan? Of is dat dan weer niet eerlijk tegenover de anderen; met zo weinig keus op wie je nog mag stemmen
Vragen vragen.
Genoten van de catfight tussen KD en Schulz. Ze zeggen altijd dat alleen vrouwen dat kunnen, maar zo zie je maar weer. Goede televisie
. Wat ik me dan wel afvraag: is dit gespeeld voor de camera en speelt er achter de camera heel wat anders? En hoe zullen de deelnemers met elkaar omgaan in het dagelijks leven op het eiland? Worden er bij de finale nog robbertjes uitgevochten? En hoe gaat men met elkaar om als alles achter de rug is?
Nog meer vragen, vragen.
En als ik dan toch bezig ben
Welke van de deelnemers zullen we terug zijn bij The virtual mole seizoen 2?
Hè, ik moest ook maar eens een biertje pakken