Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 503523 keer)

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: The voice of holland
« Reactie #2420 Gepost op: 2-11-2018, 22:44:31 »
Die laatste jongen was fijn ::jaja:: maar ik hou ook gewoon van dat nummer, Make it rain ::bravo::

Voor de rest, ik heb enkel de tweede helft van de aflevering gezien, maar ik sta nog niet echt te springen

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2421 Gepost op: 3-11-2018, 09:00:45 »
Genoten gisteravond! ::bravo::
En 2 audities gezien waar ik bij was: Maya Shanti & Talita Blijd. Anouks reactie bij Maya was natuurlijk precies waarvoor je erheen gaat en Talita met haar familie was écht mijn hoogtepunt van de opname! Ik hoop zó dat Talita The Voice Of Holland 2019 wordt! ::bravo:: ::bravo::

In totaal hebben we 15 audities voorbij zien komen tijdens de opnamemiddag en ben mega benieuwd of ze allemaal uitgezonden gaan worden. Kan niet wachten om alle anderen voorbij te gaan zien komen!

En voor de mensen die hoopten mij te kunnen zijn: mijn achterhoofd is dus wel even op primetime tv geweest, dus tsja. ::hypocriet:: ::zwaai::

EDIT: Oh, en verder was Ginger ook echt fenomenaal! Héél erg mooie auditie! :\'(
« Laatst bewerkt op: 3-11-2018, 09:05:17 door Gupp »
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2422 Gepost op: 3-11-2018, 09:18:06 »
eens #teamweigertvohnetalsNiekyalsLukie
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2423 Gepost op: 3-11-2018, 09:54:34 »
Ik sluit me aan bij Nieky, Lukie en Schulzy. Drie irritante coaches en een vierde die ook maar matig is, ik trek het niet meer.

Ik vroeg gisteren tijdens de koffiepauze even wie er nog wel zou kijken. De enige die enthousiast riep 'ja dit jaar ga ik wel kijken' was mijn stagiaire. Ze mikken op een jongere generatie, en met succes.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2424 Gepost op: 3-11-2018, 10:14:55 »
O jee we worden oud :(

#teamveeltelangehashtag

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2425 Gepost op: 3-11-2018, 17:49:11 »
Menno woont in dezelfde straat als ik  :) was wel leuk om eens een bekende te zien  :D
I will follow my inner gold

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2426 Gepost op: 3-11-2018, 18:16:29 »
Ik ben fan van Dennis, Eveline en Jade  ::bravo::

Menno is goed maar saai. Die band is ook wel leuk.
Frankje Lapi

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2427 Gepost op: 3-11-2018, 19:12:25 »
EDIT: Oh, en verder was Ginger ook echt fenomenaal! Héél erg mooie auditie! :\'(

Zag het net. Eens!

-edit- Chevelly ook een mooi verhaal trouwens. #teamlilkleine ;D

Navarone ken ik ook, weet niet precies meer waarvan (waren de soloartiesten op?).
« Laatst bewerkt op: 3-11-2018, 19:21:27 door Duncton »
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2428 Gepost op: 3-11-2018, 21:39:24 »
O jee we worden oud :(

#teamveeltelangehashtag
Nieky en ik zijn nog niet zoooooo oud, dus valt mee #teamkijktniet
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: The voice of holland
« Reactie #2429 Gepost op: 3-11-2018, 21:45:51 »
face it D*N ;D

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: The voice of holland
« Reactie #2430 Gepost op: 4-11-2018, 11:32:14 »
Ik onthoud al die namen toch niet ::rofl::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2431 Gepost op: 5-11-2018, 18:56:33 »
Ik vond het best een aardige aflevering, maar dat is de eerste van een serie altijd wel (ze moeten toch ergens kijkers mee trekken?). Maar veel meer dan aardig werd het niet. Ik snap niet wat Lill Kleine in de jury doet. Hij kan niet zingen en dat je raphits kunt produceren houdt niet in dat je kandidaten kunt coachen. Ik was eigenlijk verbaasd dat zoveel (jonge) deelnemers voor hem kiezen, is dat alleen maar omdat hij populair is?

Qua kandidaten zat er niet veel tussen wat mij echt omver blies. Leuk dat er nu ook bands aan meedoen, maar waarom doet een gevestigde naam als Navarone daar in hemelsnaam aan mee? En hoe willen ze bands gaan vergelijken met zangers?

Talitha met haar familie vond ik juist heel erg ergerlijk. Je kiest voor een coach, dan ga je niet met heel je familie in conclaaf om je keuze te veranderen. Ze was mijns inziens bij Ali veel beter af dan bij Waylon.

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2432 Gepost op: 5-11-2018, 19:56:47 »
Talitha met haar familie vond ik juist heel erg ergerlijk. Je kiest voor een coach, dan ga je niet met heel je familie in conclaaf om je keuze te veranderen. Ze was mijns inziens bij Ali veel beter af dan bij Waylon.

Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, maar wat je niet zag op tv is hoe enorm lang ze heeft getwijfeld, geluisterd naar haar zoontje, heeft uitgelegd hoe belangrijk het voor haar is, daarna nogmaals twijfelde, luisterde naar haar zoontje en uiteindelijk de keuze maakte voor Ali, waarnaar haar moeder dus alsnog aangaf dat ze beter een andere keuze kon maken, wat met opnieuw veel twijfel en nadenken gepaard ging. Hoe het nu op tv kwam was inderdaad een beetje snel en alsof ze er niet goed over had nagedacht. ;)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2433 Gepost op: 5-11-2018, 20:23:22 »
Zo te lezen ben ik blij dat ik het niet heb gezien
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2434 Gepost op: 7-11-2018, 19:05:13 »
Ik heb het niet gezien maar ik vind kandidaten die moeilijk gaan doen over de keuze sowieso irritant.  Daar heb je toch al lang 100 keer over nagedacht voor de auditie? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2435 Gepost op: 10-11-2018, 18:11:32 »
Ik vind het niveau niet zo hoog de eerste 2 afleveringen. De spoeling wordt toch steeds dunner lijkt het. Er zijn er wel 3 die er voor mij uitspringen en die ik als potentiële winnaars zie en dat zijn Menno Aben en Evelien van Buren uit Aflevering 1 en Patricia van Haastrecht uit aflevering 2.
When life knocks you down, fight back!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2436 Gepost op: 10-11-2018, 18:44:12 »
Ik vond Patricia geweldig  ::bravo::

Die jongen die Margherita zong had een prachtige stem. Met wat coaching zou hij echt de underdog van dit seizoen kunnen worden.
Frankje Lapi

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2437 Gepost op: 11-11-2018, 10:28:51 »
Ik onthoud al die namen toch niet ::rofl::

Ik ook zeker niet. Maar dat laatste meisje, met blond haar, die vond ik erg goed. Eindelijk iemand met bezieling. ::bravo::
...maar soms even niet :)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2438 Gepost op: 12-11-2018, 21:28:55 »
Na 2 afleveringen heb ik 5 mensen die ik echt graag in de liveshows zie komen. Ik luister hun audities vaak terug omdat ze zo goed zijn: Patricia, Xerxes, Natascha, Evelien en Dennis.

Jade is ook een favoriet, maar die ligt er denk ik de volgende ronde al uit vanwege haar zonnebril  ::rofl::

Ik snap trouwens niet dat Bo Neeleman niet door ging? Ze zat voor mij bij de betere helft die aflevering. Zeker Quido, Hard2Get en  Ruben vond ik minder zingen dan Bo.
Frankje Lapi

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2439 Gepost op: 16-11-2018, 20:02:04 »
Oh, helemaal vergeten om te vertellen bij welke Blind Auditions van vorige week ik live bij was!
In totaal zijn het er nu 5 geweest, afgelopen week waren het:
- Ruben Anthony (was als eerste van de middag, kreeg meteen het dak eraf qua sfeer: positief!)
- Bo Neeleman (deed het echt niet slecht, maar vergeleken met de anderen ook niet heel opvallend goed ofzo)
- Nikki Wennekes (ook niet bijzonder goed... Wij waren haar ook eigenlijk vergeten, maar door de mensen in de zaal wisten we weer dat wij daar ook bij waren. ::rofl:: Wel grappig om op tv te horen dat ze dus al eerder meedeed: dat wisten wij toen niet)

Ben benieuwd naar vanavond: in het voorstukje zag ik dat Kimberly Fransens van Idols 2016 ook meedoet!! ::bravo::

EDIT:
Gisteravond dachten we even dat we niemand zouden herkennen, maar de laatste 2 Blind Auditions waren dan toch nog twee waar wij bij waren:
- Mariëlle Flens (fantastisch natuurlijk, heel mooi. ::bravo:: Wat wel opvallend was - en niet is uitgezonden - is hoe de coaches probeerden om een verhaal uit haar te krijgen. Dat gevoel hadden we al toen we in de zaal zaten, maar nu we haar heftige verhaal op tv hebben gehoord in het voorstukje, begrijp ik helaas beter hoe tv werkt. En des te dapper dat Mariëlle na haar Blind Audition op het podium niet verder ging op haar verhaal!)
- Sophie van der Stok (gewoon heel goed, tof om bij te mogen zijn)
« Laatst bewerkt op: 17-11-2018, 10:35:17 door Gupp »
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10