Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 503025 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2460 Gepost op: 15-12-2018, 16:02:41 »
Ja, ik vind die shows ook leuk. Jammer dat Maan de liedjes op het einde altijd verpest  ::rofl::

Gisteravond draaide ik alleen voor Nate, Kevin en Goldie maar die ging niet door.

Amy kende ik al van Idols dus had voorkennis over haar kwaliteiten. Met een ander liedje had ze meer stoelen gehad.
Frankje Lapi

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2461 Gepost op: 19-12-2018, 10:07:20 »
The Voice USA had de finale gisteravond, 16 jarig meisje Chevel Shepherd won, en Kelly Clarkson eerste vrouwelijke coach, ook eerste vervangende coach die the voice meerdere keren wint, 2x op rij ook

Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2462 Gepost op: 22-12-2018, 11:25:28 »
Wow wat een goede uitzending gisteravond  ::oink::

Veel gestolen, maar wel ook bijna allemaal terecht. Commentaar van Jorik sloeg weer nergens op: het enige wat hij zei was 'zo moeilijk, ik kan niet kiezen'. En dat dan 1000x

Mijn winnaars:
Kevin vs Sarah-Jane - Lastig, maar ik zou toch ook voor Sarah-Jane zijn gegaan.
Kimberly vs Natascha - Vreemde keuze. Kimberly mag dan wel de betere zangeres zijn, maar Natascha heeft het hele plaatje en vooral zelfverzekerdheid. Je kon zien dat Kimberly zich tijdens de repetities al niet op haar gemak voelde vanwege de zelfverzekerdheid van Natascha. Ik was dus ook voor Natascha gegaan, ondanks dat Kimberly een betere stem heeft.
Ruben vs Mannus - Mannus won deze voor mij, maar Ruben was ook goed.
M'lissa vs Sascha - Ondanks de fantastische stem van Melissa was ik ook voor Sascha gegaan. Veel interessanter en heeft veel meer potentie.
Maya vs Zoë - Zoë heeft een betere stem, maar die gaat het nooit tot de liveshows schoppen ben ik bang. Maya zie ik het wel halen: ze staat zelfverzekerd op het podium. Ondanks dat ik Zoë vele malen beter vond zingen, had ik voor Maya gekozen. Gelukkig is ze gestolen.
Nika vs Raffie - Nika meer power, Raffie zong mooier. Ik had voor Raffie gekozen, want daar kan je meer mee.
Patricia vs Talitha - Fantastische battle, maar Patricia raakte me en Talitha niet. Duidelijke keuze dus.

Ben benieuwd naar volgende week, maar alle battles gisteren waren al super sterk.  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2463 Gepost op: 22-12-2018, 14:47:38 »
mijn battle winnaars

Kevin - Sarah Jane = allebei waren ze goed, ik had voor Kevin gekozen

Kimberly - Natascha = Kimberly vond ik helemaal niet goed zingen (bij idols klonk ze ook veel beter) Natascha die heeft gewoon het totaalpakket vind ik dus ik had voor Natascha gekozen

Ruben - Mannus = lastig allebei hebben ze hun irritante maniertjes tijdens performen, ik had voor Mannus gekozen gewoon omdat hij het iets geloofwaardiger bracht

M'Lissa - Sascha = M'Lissa voor mij, Sascha vond ik niet prettig klinken vooral in de hoge uithalen (teveel schreeuwen hou ik persoonlijk niet van)

Maya - Zoe = Maya zong beter, ook een meer eigen geluid heeft ze, verrast met Anouk die haar steal inzette voor Maya maar wel verdiend (die maniertjes doet anouk natuurlijk denken aan haar eigen kandidaat Mannus die ook van die aparte maniertjes tijdens performen heeft)

Nika - Raffie = zonder twijfel Nika was de beste en ik had ook voor hem gekozen, een van mijn favorieten dit jaar, zo'n lekkere warme stem fijn om naar te luisteren stem heeft hij

Patricia - Talitha = Patricia had ik voor gekozen, een reden Patricia zong het loepzuiver en Talitha vond ik niet goed klinken op bepaalde momenten in het liedje
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: The voice of holland
« Reactie #2464 Gepost op: 23-12-2018, 09:19:17 »
@Frank, maar het hele programma draait toch juist om de stemmen van de kandidaten? Niet om de uitstraling of de zelfverzekerdheid of whatever
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2465 Gepost op: 29-12-2018, 01:17:15 »
Rare keuzes deze avond. Vooral erg teleurgesteld dat Kevin Storm weg is. En ook onbegrijpelijk dat Anouk voor Jelle koos ipv Iris Noelle.
When life knocks you down, fight back!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2466 Gepost op: 30-12-2018, 11:05:46 »
wat een rare battle avond was dat, sommige die ik goed vond in de battle gingen niet door

Olorun vond ik meer potentie hebben dan Owen, en ik vind hun soort performance kwaliteit hetzelfde als een Reggie N Bollie die tweede werden bij britse x factor, en ik denk dat Olorun voor goede entertainment hadden kunnen zorgen bij de liveshows met van dat reggae, reggaeton muziek

Sofie vond ik te schreeuwerig, waar ik Luigiano zijn stemgeluid mooi vind en zijn ''over de top'' performen ja ik hou er van, je moet toch een show neerzetten als je je eigen concerten hebt, daarom kijk ik ook een beetje meer naar het totaalplaatje naast stemgeluid natuurlijk
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2467 Gepost op: 30-12-2018, 13:06:44 »
@Lucy: klopt, het is The Voice, maar als mensen daar zonder zelfverzekerdheid gaan staan zingen ze waarschijnlijk ook minder goed. Kijk naar Zoë vorige week: bij de repetities ontzettend onzeker, maar op het podium wist ze wat ze kon en toen won ze.

Oké, deze aflevering was erg goed vond ik zelf. Tot nu toe heb ik alleen niet echt een hele goede battle langs zien komen, terwijl dat in vorige jaren wel anders was.

Mikki vs. Lyall -> Mikki beter, maar Lyall had gestolen moeten worden.
Jade vs. Yentl -> Ik vind het erg goed dat Jade voor zichzelf op kwam tijdens de repetities. Waylon ging in mijn ogen te ver. Jade zong ook vele malen beter dan Yentl en dus terecht gewonnen. Yentl had niet gestolen mogen worden ten koste van Natascha. Natascha kon de liveshows halen, en Yentl is nu al weer weg.
Luigiano vs. Sophie -> Sophie beter, Luigiano was lachwekkend.
Jelle vs. Iris Noelle -> Iris Noelle had moeten winnen. Kan je meer mee dan met Jelle, en Jelle doet mij niks.
Xerxes vs. Raigny -> Raigny terecht gewonnen. Xerxes vond ik ontzettend goed bij de audities maar wat een kwal is het. Echt blegh. Hoop dat Ali snel iemand anders steelt.
Olorun vs. Owen -> Owen beter. Saaie battle en geen goed liedje voor een battle in mijn ogen.
Menno vs. Earl -> Allebei goed, maar Menno heeft een fantastische stem dus terecht gewonnen.
Chevelly vs. Mentissa -> Erg goede battle, maar Mentissa wel veel beter dan Chevelly. Chevelly zag er ook zo zenuwachtig en nerveus uit dat je er op ging letten. Mentissa kan nog ver komen denk ik.

Ben benieuwd naar volgende week!
Frankje Lapi

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2468 Gepost op: 30-12-2018, 13:14:12 »
Ik kijk dit al 5 weken niet, en ik mis het niet . Voornemen om niet te kijken lijkt te lukken  ::trots::
You'll never walk alone

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2469 Gepost op: 5-01-2019, 11:49:47 »
Bryan B, wow wat een prachtstem heeft hij

Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2470 Gepost op: 5-01-2019, 12:03:11 »
Ik vond het een redelijke uitzending.

Bryan B vs. Nate -> Bryan B heeft een fantastische stem, maar ik heb echt een HEKEL aan hem. Wat is hij egoïstisch en irritant zeg. Wel terecht door.

Cleo vs. Billy -> Wauw, wat is Cleo belachelijk goed. Ze heeft me echt verrast. Billy was gewoon echt niet goed.

Sterre vs. Sanne -> Allebei niet goed. Ik had ze allebei weggestuurd, maar wel goed dat Anouk Sanne nog een kans geeft. Ik vind Sanne wel echt een aansteller, en ze had gewoon eerder kunnen zeggen dat ze het liedje niks vond. Nu zegt ze het pas na de battle  ??? en beetje zielig voor Sterre ook.

Evelien vs. Johalee -> Leukste battle van de avond, en Evelien gewoon fantastisch.

Luminize vs. Hard2get  -> Verdienen allebei een plek in de knockouts en de meiden zeker in de liveshows. Dit was de beste & leukste battle van dit seizoen tot nu toe.

Mariëlle vs. Quido vs. Ginger -> Jorik kende Quido al, beetje oneerlijk dit. Mariëlle en Ginger waren allebei beter dan Quido. Het had me niks uit gemaakt wie er door was gegaan van die twee, maar Quido is onterecht.

Debrah vs. Amy -> Wat onterecht dit. Slechte nummerkeuze, Amy veel interessanter en ook sympathieker, maar dat maakt nu niet uit. Debrah deed een poging Ariana na te doen, die compleet mislukte. Amy deed een poging Amy na te doen, die lukte. Ze bleef zichzelf en deed niet aan al dat overdreven gedoe en had het niet nodig. Toen Debrah Amy ging coachen was ik er al klaar mee, dus ik hoop dat Debrah er zo snel mogelijk uit vliegt.


Volgende week eindelijk Dennis, Irene, Laura & Bela  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2471 Gepost op: 5-01-2019, 12:11:11 »
Wat ben ik teleurgesteld dat Ginger eruit ligt zeg... Pfff wat belachelijk, hij is één van de hele weinigen dit seizoen die mij echt weet te raken... Las gelukkig dat hij een platencontract getekend heeft bij Mr. Probz, dus hoop nog veel van hem te gaan horen!
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2472 Gepost op: 5-01-2019, 12:52:54 »
Wat ben ik teleurgesteld dat Ginger eruit ligt zeg... Pfff wat belachelijk, hij is één van de hele weinigen dit seizoen die mij echt weet te raken... Las gelukkig dat hij een platencontract getekend heeft bij Mr. Probz, dus hoop nog veel van hem te gaan horen!

Ik snap je wel maar begrijp de keuze ook wel. Hij blijft een rapper die absoluut niet kan zingen. Dan heb je in The Voice gewoon weinig te zoeken. Hij had beter met Holland's Got Talent mee kunnen doen. Quido is allesbehalve origineel qua stemgeluid maar hij is wel veruit de beste zanger van de 3. Dus ik vond dit wel een logische keuze van Kleine.
When life knocks you down, fight back!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2473 Gepost op: 5-01-2019, 13:06:39 »
Aan de andere kant; bij zijn Blind Audition is er gedraaid. Dan had niemand moeten draaien of had hij überhaupt niet mogen auditeren, want "we zoeken zangtalent". Dus een lastig puntje wel...
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2474 Gepost op: 5-01-2019, 13:12:48 »
Ik vond Mariëlle beter dan Quido.
Frankje Lapi

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2475 Gepost op: 5-01-2019, 18:57:55 »
Ja, ik vond Marielle ook leuker. Bij de groepen vond ik de jongens beter, maar dan gaan ze ineens voor bijzonderder  ??? Evelien was goed en Johalee mag het programma wel gaan presenteren  :D
...maar soms even niet :)

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2476 Gepost op: 6-01-2019, 14:56:45 »
Aan de andere kant; bij zijn Blind Audition is er gedraaid. Dan had niemand moeten draaien of had hij überhaupt niet mogen auditeren, want "we zoeken zangtalent". Dus een lastig puntje wel...

Ja dat is inderdaad wel een discussiepunt. Ik vind persoonlijk dat ze rappers hier niet toe moeten laten omdat je die nooit echt kan vergelijken met zangers.
When life knocks you down, fight back!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2477 Gepost op: 11-01-2019, 14:33:22 »
Ik vond Mariëlle beter dan Quido.
   ja dat was ook een persoonlijke keuze voor Lil Kleine om Quido te kiezen
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2478 Gepost op: 11-01-2019, 23:52:06 »
Pfoe, morgen zal ik er even een uitgebreider verslagje van typen maar man wat was ik het oneens met de coaches vanavond zeg.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2479 Gepost op: 11-01-2019, 23:58:15 »
Pfoe, morgen zal ik er even een uitgebreider verslagje van typen maar man wat was ik het oneens met de coaches vanavond zeg.

Same
Frankje Lapi