Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 502521 keer)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2480 Gepost op: 12-01-2019, 10:03:07 »
Commentaar:
Jet, Laura, M'lissa, Lyall, Kevin, Mariëlle, Natascha. Allemaal steengoed en allemaal weg. Hoe kan dit? Er zitten nu mensen in de knockout-ronde die 1000x slechter zijn Echt, dit is zo zo zonde. De 7 mensen die ik net genoemd heb zouden allemaal de liveshows en zelfs de finale kunnen halen.

Neem nu een Veerle, Mentissa, Quido, Sanne Veltman, Debrah Jade, Owen en Sascha. Kunnen we deze 7 mensen niet inwisselen? Ik weet niet hoe ze deze mensen beter gaan laten zingen etc., maar het is toch ongelofelijk vreemd dat deze mensen wel in de knockouts staan en bijv. een Kevin en een Natascha niet.

Daarnaast is iedereen die nú eindigde op de stealseats minder goed dan deze 7 mensen, behalve Sanne de Winter. Mogen we alsjeblieft andere coaches?

Maargoed, we zullen zien wat er volgende week gaat gebeuren...

Deze battles:
Wytse vs. Niels -> Wytse is heel lief en leuker maar Niels was beter

LAURA vs. Colin -> Heel fijn dat Laura direct zei dat ze niet samen verder wilde. Ik had zeker voor Laura gekozen, iedereen is fan van haar en zingt haar eigen liedjes.

Norah vs. Veerle -> Ik vond zelf Norah beter en Veerle heel onzeker... maar allebei niet goed. Vreselijke versie van Fighter.

Jet vs. Irene -> Allebei zo goed  ::bravo:: maar ik had ook voor Irene gekozen. Jet had zeker gestolen moeten worden.

Dennis vs. Jackie-Lou -> Dennis  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: fantastische battle! Ik had Jackie Lou niet gestolen. Ik vind haar niet heel interessant qua stem.. volgende week zingt ze Proud Mary, jammer.

Navarone vs. Sanne de Winter -> Onmogelijke keuze. Ik zou niet kunnen kiezen. Beste battle van het seizoen  ::bravo::

Béla vs. Walter -> Ik vond dit dus van allebei heel goed. Echter had ik zeker ook voor Bela gekozen, omdat hij veel meer met zijn stem kan. Ben benieuwd of hij de volgende keer gaat knallen  ::bravo::


Volgende week in de Knockouts:
Team Anouk:
Cleo
Navarone
Mikki
Mannus
Jelle
Jackie-Lou
Irene
Sanne Veltman

Dikgedrukt is als ik hoop dat ze doorgaan. Mikki & Irene sowieso, en dan Navarone of Cleo. De rest vind ik niet liveshow-waardig.

Team Ali:
Debrah Jade
Owen
Evelien
Bela
Sarah-Jane
Hard2Get
Menno
Zoë
Niels

Hier hoop ik op Bela, Evelien en dan S-J of Menno.
Frankje Lapi

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2481 Gepost op: 12-01-2019, 10:14:55 »
Volgende week Anouk en Ali. Er kunnen rare dingen gebeuren.

En wat was Anouk vreselijk respectloos naar haar voormalig teamlid Iris Noelle. Ik ergerde mij daar kapot aan.
« Laatst bewerkt op: 12-01-2019, 13:22:38 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2482 Gepost op: 12-01-2019, 12:47:12 »
Wat een rare aflevering! Ben het er zo niet mee eens allemaal ::ohno::
Wat ik écht heel erg vind is dat Iris Noëlle naar huis moest. Zij raakte mij ZO met de Blind Auditions en zong echt met gevoel en alles ::bravo:: Zó zonde.

En wat betreft de Blind Auditions waar ik live bij was, zijn er maar 4 van de 15 naar de Knock Outs.
- Niemand uit Team Waylon
- Team Kleine: Talita Blijd, Sophie van der Stok en Nika Pantovic
- Niemand uit Team Ali
- Team Anouk: Irene Dings
Ik gok dat in elk geval Sophie nog af gaat vallen: dus hopelijk staan er straks 3 van 'mijn' 15 in de liveshows!
Ik had na de Blind Auditions al gelijk gezegd dat de kans groot was dat we de winnaar van The Voice Of Holland 2019 NIET hadden op zien treden. Daar blijf ik nog steeds wel bij, maar zoals ik toen ook al had gezegd is Talita mijn grote favoriet van mijn bezochte Blinds.

Verder waren favoriet: Ginger (ben fan, fantastisch; zo mega zonde dat Lil Kleine zijn eigen smaak zo verkiest boven talent!), Walter de Kok (écht zo onwijs jammer dat hij niet door was, zijn auditie was fantastisch: ik was erbij en hij nam de hele zaal mee; echt tof om te zien dat hij zichzelf in zo'n korte tijd al zo had weten te ontwikkelen en zo zonde dat hij niet mee werd genomen...), Wytse Visser (gunfactor én muzikaal; had erg ver kunnen komen!), Luigiano Paals (veel talent) en uiteraard dus Iris Noëlle... De enige ongeveer die mij kippenvel bezorgde met haar Blind Audtion.

Van de nu nog overgebleven kandidaten ben ik vooral voor/hoop ik dat liveshow kandidaten zijn:
Team Waylon: Raigny Jozephia, Dennis van Aarsen en Luminize
Team Kleine: Kimberly Fransens, Talita Blijd en Nika Pantovic
Team Ali: Zoë Livay, Owen Playfair en Evelien van Buren
Team Anouk: Irene Dings, Jelle Glasbergen en Mannus ter Avest
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2483 Gepost op: 12-01-2019, 12:51:18 »
Ja, die opmerking van Anouk naar Iris kon echt niet. Normaal vind ik Anouk haar commentaar fantastisch, maar dit was de eerste keer waarbij zelfs ik het respectloos vond.
Frankje Lapi

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2484 Gepost op: 12-01-2019, 13:22:11 »
Ja, die opmerking van Anouk naar Iris kon echt niet. Normaal vind ik Anouk haar commentaar fantastisch, maar dit was de eerste keer waarbij zelfs ik het respectloos vond.

Ik kon haar dit seizoen ook goed hebben, maar dit was echt volledig overbodig. Dat ze Jelle boven Iris verkoos ok daar waren veel mensen het al niet over eens maar dat kan nog. Gewoon een smaakkwestie.
Maar om Iris dan nog zo'n trap na te geven was echt ver beneden alle peil. Waylon bijna smeken om haar te vervangen in die stoel. Iris koos Anouk uit 4 stoelen en om haar dan als Anouk zijnde zo naar beneden te halen, ik heb er geen woorden voor.

Mijn voorspelling voor de liveshows (niet wat ik hoop, maar wat ik denk):

Anouk: Mikki, Jelle, Navarone
Lil Kleine: Quido, Kimberley, Sophie
Ali: Menno, Evelien, Sarah-Jane
Waylon: Patricia, Dennis, Luminize
When life knocks you down, fight back!

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2485 Gepost op: 12-01-2019, 13:43:48 »
Nu kan ik me die opmerking van Anouk naar Iris totaal niet meer herinneren. Wat werd ook alweer gezegd?

Dan mijn battlekeuzes:
-Dennis vs. Jackie Lou: Dennis is mijn gedoodverfde favoriet van dit seizoen. Zijn stem klinkt heel fijn en heeft iets wat geen andere zanger(es) heeft. Hij was hier ook duidelijk beter, maar Jackie Lou heeft echt goed haar best gedaan om het voor Dennis moeilijk te maken maar m.i. was dit op voorhand al een gelopen race.

-Veerle vs. Norah: geen leuke battle maar als ik dan toch echt moet kiezen, kies ik voor Norah.

-Niels vs. Wytse: hier had ik dus Wytse meegenomen. Ik vond hem in zijn battle echt beter dan Niels.

-Irene vs. Jet: ik vond Jet veel prettiger dit nummer vertolken dan Irene. Irene gooide er zoals al gezegd teveel Amy in. Ik weet dat Irene over-all iets beter is, maar ik vind dat je op de battle af zou moeten gaan als coach en dan zou ik voor Jet kiezen.

-Laura vs. Collin: misschien wel voor mij lekkerste battle dit optreden. Helemaal in mijn straatje dit nummer, met twee artiesten die elkaar perfect aanvullen. Misschien jammer dat ze niet samen zijn gegaan, maar misschien wel beter met een voorkeur voor Nederlands en de ander voor Engels. Echter had ik Laura meegenomen. Zij was beter. En ze heeft iets unieks waar Nederland ook voor zou kunnen gaan stemmen.

-Béla vs. Walter: 100% was Walter beter in deze battle. Hoewel ik Walter niet zo goed vond bij de blind vond ik deze oprecht goed gaan van zijn kant en ik vond het dan ook vreemd dat er niet voor hem werd gekozen.

-Navarone vs. Sanne: steengoede battle. Allebei heel goed. Ik zou dan toch voor Navarone kiezen, maar ik ben denk ik bevooroordeeld omdat ik ze ooit al eens live heb mogen meemaken.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2486 Gepost op: 18-01-2019, 14:56:34 »
ik hoop op

Anouk: Navarone/Mikki/Irene
Ali: Debrah Jade/Evelien/Menno
Kleine: Nika/Quido/Kimberly
Waylon: BryanB/Patricia/Dennis
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2487 Gepost op: 18-01-2019, 23:00:03 »
Dit is mijn lievelingsprogramma, maar ik ben er nu echt helemaal klaar mee. Wat doen de coaches allemaal?! Ik zal morgen uitgebreid reageren op de aflevering van vanavond.
Frankje Lapi

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2488 Gepost op: 19-01-2019, 09:51:56 »
Evelien eruit slaat echt nergens op. Het lijkt wel of Ali niet wil winnen. Hier laat ie een potentiele winnares vertrekken onder het mom van ze moet nog rijpen. Echt bizar.
When life knocks you down, fight back!

Offline Nicky991

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Reality/SoapVerslaafd
Re: The voice of holland
« Reactie #2489 Gepost op: 19-01-2019, 10:26:32 »
3 door van mijn favorieten (lijstje voor wie ik heb gedrukt bij blinds)

Navarone - Chandelier wow helemaal niet een liedkeuze die je bij een rockband zou verwachten maar wel een heel goed optreden

Debrah Jade - dit was zoveel keren beter dan bij de battles, heel mooi

Sarah Jane - ik was helemaal in tranen bij haar uitvoering van say something
Robinson 2023 Favorieten: Roosmarijn, Eva, Krista, Iris E, Maxim

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2490 Gepost op: 19-01-2019, 11:42:18 »
Team Anouk:
1. Irene - ontzettend goed, prachtige stem. Terecht door.
2. Mannus - zijn beste optreden so far en het raakte mij, en vele anderen volgens mij ook. Waarom heeft Anouk hem weggestuurd? Hij hoorde daar te staan ipv Mikki.
3. Mikki - Jammer van de nummerkeuze, zo wordt ze een tweede Maan en dat wil niemand. Als ze zo doorgaat ligt ze er waarschijnlijk snel uit. Het zou jammer zijn, want ze is een hele goeie zangeres. Op basis van haar optreden gisteravond zou ze niet door horen te zijn gegaan.
4. Sanne Veltman - Eens met Waylon & Lil' Kleine. Ze was goed, maar is haar woorden niet nagekomen. Ze heeft niet staan knallen en het was een beetje standaard. Terecht weg.
5. Jelle - Wat saai is hij. Ik vergeet gewoon altijd dat hij er ook nog is. Zijn optredens zijn ook zo ontzettend slaapverwekkend. Ik snap niet dat Anouk hem op de plaats van Mannus zette. Gelukkig is hij weg.
6. Jackie-Lou - Goed, maar ik zou haar ook niet zien winnen. Terecht geen stoel.
7. Cleo - wauw, Cleo verrast me gewoon elke keer weer. Zo'n goede zangeres. Ik had haar zeker op de plek van Mikki gezet. Jammer weer van Anouk.
8. Navarone - Goed, maar ik vind het jammer dat ze een popliedje zingen. Hun eigen muziek is niet mijn smaak, maar ik zie liever dat ze zichzelf blijven. Hoop dus dat ze gewoon weer rockliedjes gaan zingen.

Op basis van de Knockouts had ik Mannus, Cleo en Navarone door laten gaan. Irene en Cleo zijn gelijkwaardig, dus dat vind ik niet zo erg. Dat Mikki ipv Mannus door is... dat is gewoon niet te geloven.


Team Ali:
1. Hard2Get - Leuk, maar niet bijzonder en goed genoeg voor de liveshows.
2. Debrah Jade - Veel beter dan in de battles, maar zo nietszeggend. De kijker heeft haar nog helemaal niet leren kennen en ben bang dat dat haar stemmen zal gaan kosten in de liveshows.
3. Niels - dit was gewoon echt niet goed genoeg.
4. Bela - wauw, weer een mooi optreden. Hij heeft zo'n bijzondere stem die me gewoon elke keer raakt. Het was niet vlekkeloos, maar met zo'n stem hoor je gewoon door te gaan. Hij kan mensen raken, en dat kunnen 2 v/d 3 die nu door zijn niet.
5. Zoë - Leuk optreden, niet goed genoeg voor de liveshows. Fijn dat ze een deal bij Ali's label heeft nu.
6.  Sarah-Jane - Mooi optreden. Is samen met Bela en Evelien de enige die me kan raken uit Team Ali. Terecht door, al zie ik haar niet ver komen...
7. Menno - Zijn beste optreden tot nu toe in mijn ogen, dus terecht door. Ik vind hem alleen niet heel sympathiek, en net als Debrah Jade weten we bijna niks over hem. Ik had hem wel een stoel gegeven, terecht door.
8. Evelien - Ja, zij had gewoon door moeten gaan. Beste van de hele uitzending.

Op basis van deze aflevering had ik Evelien, Menno en Bela door laten gaan. Sarah-Jane verdiende het ook dus dat vind ik prima, maar Debrah Jade had gewoon weggemoeten. Jammer van Bela en vooral Evelien..


Volgende week Team Waylon en Lil' Kleine:

Waylon: Patricia, Dennis, Bryan B, Sascha, Luminize, Sanne de Winter, Raigny, Jade
Lil Kleine: Kimberly, Nika, Sophie, Mentissa, Quido, Collin, Talita, Veerle

Wat ik hoop:
W - Patricia, Dennis, Jade
Lil Kleine: Sophie, Talita, Kimberly

Wat ik denk:
W - Patricia, Bryan B, Luminize
Lil Kleine - Quido, Kimberly, Nika
Frankje Lapi

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2491 Gepost op: 19-01-2019, 13:59:23 »
Pfff ik ben ook een partijtje geïrriteerd door de keuzes gisteravond ::rofl::

Mijn hoop was dus als volgt:
Team Ali: Zoë Livay, Owen Playfair en Evelien van Buren
Zoë vind ik echt heel goed en ik gun haar écht het allerbeste bij Ali's label. Maar... het heeft ook wel een beetje een zure nasmaak. Ik bedoel: gaat dit dan nieuw worden? Is dit dan de nieuwe 'Jij komt er sowieso wel, dus ik kies je tegenstander'-move? Ze had voor mij best in de liveshows kunnen komen: de enige persoon ongeveer dit seizoen die ik écht als volwaardig artiest zie.
Owen deed het echt prima en was best interessant voor de liveshow. ::ok:: Vind het erg jammer dat hij niet door mocht, maar oké, ik snap het ook.
Evelien deed het ZOOOO goed! Eindelijk iemand die gewoon lekker haarzelf lijkt te zijn, heel veel plezier en vrolijkheid meeneemt en ook gewoon erg veel talent heeft. Maar er is al genoeg gezegd: écht heel jammer.

Wat betreft de 3 die wél door zijn:
Debrah Jade vind ik echt niet interessant eigenlijk. Ze heeft inderdaad weinig laten zien, komt niet echt over als iemand die een publiek mee kan nemen als ik vergelijk met anderen. Ik vind haar gewoon niet echt liveshow-waardig en ben bang dat ze er meteen de eerste uitvliegt.
Sarah-Jane was ik een beetje vergeten, maar wow! Zij gaat héél ver komen als ze dit slim aanpakken. Heel erg verdiende liveshowplek!
Ik heb nog niet zoveel met Menno; moet hem echt vaker zien optreden of meer van hemzelf zien...

En zó jammer dat Hard2Get niet doormocht. Zij hadden echt iets vernieuwends kunnen brengen. Hard2Get, Sarah-Jane en Evelien was mijn keuze geweest na alle optredens, al had ik Zoë Livay ook héél graag in de liveshow gezien, misschien zelfs toch in het nadeel van Hard2Get.

Bij Anouk hoopte ik dus:
Team Anouk: Irene Dings, Jelle Glasbergen en Mannus ter Avest.
Ben heel blij dat Irene dus daadwerkelijk een liveshow heeft gekregen! Leuk omdat ik bij haar auditie was, maar vooral ook om haar wat zelfvertrouwen te geven. Doet mij ergens wel denken aan Pleun en ook wel een klein beetje Kelly Clarkson, dus ben benieuwd wat ze gaat laten zien!
Jelle heeft in zijn Blind Audition gewoon zoiets moois neergezet, dat het jammer is dat hij dat niet heeft waar kunnen maken. Terechte beslissing om hem niet mee te nemen.
Mannus had ik héél graag door zien gaan. Echt een bak talent heeft die jongen!! Hoop dat hij weer terugkomt!

Maar Anouk koos dus naast Irene voor:
Navarone; een makkelijke keuze vond ik dat eigenlijk. Had graag gezien dat ze wat kritischer was, want zo goed vond ik de vertolking van Chandelier echt niet, eigenlijk... Stevenen nu denk ik af op een gemakkelijke finaleplek...
Mikki ben ik eigenlijk ook geen fan van. Vind haar erg dertien-in-een-dozijn overkomen. Weet ook niet of ze het publiek kan overtuigen om op haar te stemmen. Ze zou al snel 'die ene kandidaat die er ook nog in zit' kunnen worden...

Na de aflevering had ik graag in de liveshow voor Team Anouk zien staan: Iris, Mannus en Cleo. Niet omdat Cleo nou fenomenaal heeft gezongen, maar vooral omdat ik denk dat die 3 mensen het meest interessant zijn om een groei in door te zien. Ik snap trouwens niet dat Jacky Lou genoemd werd als mogelijk winnaar: ik heb bij haar steeds het gevoel dat ik naar een musical zit te kijken :o

Maargoed, volgende week kijken we gewoon weer en hoop ik op:
Team Waylon: Raigny Jozephia, Dennis van Aarsen en Luminize
Team Kleine: Kimberly Fransens, Talita Blijd en Nika Pantovic
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2492 Gepost op: 19-01-2019, 15:54:33 »
Ik weet in ieder geval dat ik Ali's team heel erg tegen vind vallen en dat Mikki door is vind ik ook nogal een vreemde keuze.

Als volgende week Dennis maar door is, maar ik ben er zó bang voor dat hij weg moet.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2493 Gepost op: 25-01-2019, 22:38:34 »
Nou, Waylon wil ook dit jaar niet winnen... :o ::ohno:: Luminize eruit... :\'(
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2494 Gepost op: 25-01-2019, 22:59:14 »
Bryan B door en Sanne & Luminize weg? Really?
Frankje Lapi

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2495 Gepost op: 25-01-2019, 23:08:47 »
Bryan B door en Sanne & Luminize weg? Really?

Ja, echt belachelijk inderdaad. Bryan kan goed zingen, maar zijn uitstraling trekt mij helemaal niet (en als je dan toppers als Sanne en Luminize hebt zitten zou ik het wel weten).

Opvallend trouwens dat Lil Kleine voor iedereen verkeerde liedjes heeft gekozen qua stembereik en toonsoort. Ze kwamen er allemaal niet echt goed uit.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2496 Gepost op: 26-01-2019, 01:24:00 »
Sanne de Winter eruit bij Waylon en Evelien van Buren eruit bij Ali zijn echt belachelijke keuzes. Verpest voor mij gewoon het kijkplezier. Dit heeft niks met smaakverschil te maken, maar met een gunfactor. Waylon kent Bryan B uit het wereldje, Ali kent Debrah Jade uit het wereldje. Die vriendjespolitiek verpest het.
When life knocks you down, fight back!

Offline Nigel

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Realitynet's Song Contest Helsinki 2017
Re: The voice of holland
« Reactie #2497 Gepost op: 26-01-2019, 12:57:07 »
Aan wie ik mijn stoelen zou afstaan;


Anouk: Irene, Jackie Lou, Navarone
Ali B: Menno, Sarah-Jane, Debrah Jade
Lil' Kleine: Kimberly, Mentissa, Talita
Waylon: Luminize, Sanne, Patricia


Mijn top 12:

1. Patricia
2. Menno
3. Kimberly
4. Talita
5. Irene
6. Sarah-Jane
7. Navarone
8. Debrah Jade
9. Mikki
10. Bryan B.
11. Dennis
12. Quido
Mijn Mollen; 2015: Carolina Dijkhuizen, 2016: Taeke Taekema, 2017: Thomas Cammaert, 2018: Simone Weimans

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2498 Gepost op: 26-01-2019, 13:11:51 »
Mijn huidige top 12 van de liveshows:

1. Talita Blijd
2. Irene Dings
3. Kimberly Fransens
4. Patricia van Haastrecht
5. Sarah-Jane
6. Menno Aben
7. Navarone
8. Dennis van Aarsen
9. Bryan B.
10. Debrah Jade
11. Mikki van Wijk
12. Quido van de Graaf

Maar mijn top 5 staat het minst vast/kan het meest in geschoven worden aan de hand van de komende optredens.
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2499 Gepost op: 26-01-2019, 13:42:04 »
Mijn top 12:

1. Dennis
2. Patricia
3. Menno
4. Irene
5. Navarone
6. Talita
7. Sarah-Jane
8. Kimberley
9. Mikki
10. Debrah Jade
11. Bryan B
12. Quido
Frankje Lapi