Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 502539 keer)

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2580 Gepost op: 8-02-2020, 15:20:50 »
De aflevering was toch wel weer leuk, maar jammer dat niet alle teams in actie kwamen. En hoe Anouk & Lil Kleine elkaar negeerden was natuurlijk ook weer van die typische tv ::rofl::
Wel jammer dat C.J. eruit moest, hoewel ik het ook begrijp. Sanne zal de volgende liveshow in een battle er vast uit moeten aangezien ze gewoon niet heel erg eigen overkomt, terwijl C.J. zich misschien had kunnen ontwikkelen als publiekslieveling in zo'n battle. Maarja.
Kes viel mij live erg tegen en April juist erg positief op. Jammer dat April het veld moest ruimen, maar dat was ook alles behalve onverwacht, met Danilo en Kes in het team.

Ben benieuwd naar volgende week: hoop in elk geval dat Stef door mag! ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2581 Gepost op: 8-02-2020, 16:49:57 »
Ik vind Sanne heel goed  ::jaja::
Verder kansloze uitzending, met maar 6 kandidaten die we gezien hebben. Traag....
You'll never walk alone

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The voice of holland
« Reactie #2582 Gepost op: 8-02-2020, 18:39:00 »
vind het echt bespottelijk dat danilo er niet uit is gegaan!!! april was echt 10 keer beter. maar lil kleine heeft zoals altijd weer een verkeerd nummer gekozen bij haar.
voor de rest zat iedereen er niet echt lekker in  komt sowieso door de die ruzie. ging echt stuk om ali b die een grap maakt ervan haha
chipsverslaafde <3

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2583 Gepost op: 9-02-2020, 14:47:23 »
Grappig hoe mensen zo verschillend kunnen denken over kandidaten. Ik vind Danilo namelijk enorm onderschat en ondergewaardeerd. Een frisse uitstraling en een top stem binnen dat genre. Hoop dat hij ver komt. Kes is veel beter dan het nummer dat voor haar gekozen werd. Die gaat echt vlammen in de halve finale. April naar mijn mening er terecht uit, gewaagde keuze qua nummer maar zoals Waylon en Anouk zeiden had het niks eigens.

Sanne en CJ is voor mij om het even. Ik had gehoopt dat Anouk Ziggy, Zorah of Fleur mee zou nemen naar de liveshows ipv die 2. CJ vind ik dan wel wat origineler en overtuigender als artiest dus ik had zeker hem gekozen boven Sanne. Sanne is een prima zangeres, maar heeft niks bijzonders of uitzonderlijk waardoor ze er niet bovenuit springt.

Volgende week team Waylon en Ali en zeker Waylon gaat een lastige keus moeten maken.
When life knocks you down, fight back!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2584 Gepost op: 9-02-2020, 19:55:00 »
Maarten 20  ::bravo:: ben het dus gewoon echt compleet eens met jouw analyse!

Danilo is ontzettend ondergewaardeerd, ik vind hem beter dan vele anderen die in zijn stijl zingen en in het vak zitten. Echt een talent  ::ok::

Mijn favorieten waren Danilo en Sophia, helaas was Kes wat minder maar dat was inderdaad vanwege het liedje.

Ik kijk erg uit naar Emma, Ayoub, Stef en Fatima. Robin en Daphne mogen er van mij uit vrijdag.
Frankje Lapi

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2585 Gepost op: 21-02-2020, 22:38:02 »
Zo he, dat was nog eens een onverwachte uitslag! Mijn hoop voor de finale is dat Stef wint, maar ik verwacht Sophia of Emma, waarbij Sophia van hun mijn voorkeur heeft.

En Anouk, ze was on fire! ::rofl:: ::bravo::
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2586 Gepost op: 21-02-2020, 23:38:09 »
Zo he, dat was nog eens een onverwachte uitslag! Mijn hoop voor de finale is dat Stef wint, maar ik verwacht Sophia of Emma, waarbij Sophia van hun mijn voorkeur heeft.

En Anouk, ze was on fire! ::rofl:: ::bravo::

Ja en groot gelijk had ze. Wat een afgang was Daphne’s optreden en dat ze er nog mee doorging ook nog!

Stef vond ik wel terecht. Ayoub weet mij niet te raken: Arabisch versta ik niet en zowel in het Nederlands als Engels maakt hij zijn klanken minder mooi (vind ik). Sophia vond ik ook beter dan Danilo, al had ik niet verwacht dat ze door zou gaan. Emma is gewoon super (ze lijkt erg op Pleun die een paar jaar terug heeft gewonnen), al vond ik Kes ook goed. Kortom: sterke halve finale dit jaar! Wel fijn trouwens dat er maar zo weinig liveshows zijn.

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2587 Gepost op: 22-02-2020, 14:02:35 »
Kes had in de finale moeten staan in plaats van Daphne vind ik. Commercieel gezien is zij veel interessanter en ze is ook nog eens veel diverser. Er staat echt een ster op het podium vind ik.

Met de andere 3 finalisten kan ik goed leven. Stef, Emma en Sophia zijn alle 3 dusdanig goed dat het mij niet uit maakt wie van de 3 gaat winnen. Toch hoop ik dat ze volgend seizoen kappen met die crossbattles in de halve finale. Op deze manier krijg je nooit de 4 beste meer in de finale en ben je op dat moment afhankelijk van de sterkte van je directe tegenstander. Zeker Stef, Kes en Danilo hadden een op papier zware directe tegenstander. En het is geen toeval dat beide kandidaten van Kleine eruit zijn, die heeft niet bepaald sympathie gekweekt door zijn ruzie met Anouk. Dat heeft Danilo en Kes ook geen goed gedaan.
When life knocks you down, fight back!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The voice of holland
« Reactie #2588 Gepost op: 22-02-2020, 19:41:10 »
ik werd echt woedend toen ik zag dat sanne niet door was.
anouk heeft dan ook groot gelijk!

waarom als kijker zou je stemmen op iemand die zijn tekst vergeet?

voor de rest vond ik de rest goed gekozen!  stef,sophia en emma mogen alle 3 van mij winnen
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: The voice of holland
« Reactie #2589 Gepost op: 28-02-2020, 21:51:24 »
Cameo van de mol. Leuk.  ::rofl::.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The voice of holland
« Reactie #2590 Gepost op: 28-02-2020, 22:17:47 »
woooow die zag ik niet aankomen! stef gun ik het voor de rest wel hoor! ze mogen beide winnen van mij
chipsverslaafde <3

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: The voice of holland
« Reactie #2591 Gepost op: 28-02-2020, 22:23:17 »
Ik snap niks meer van dit seizoen. Ik heb dit jaar weer eens braaf gekeken.

Eerst haalt mijn instant favoriet Zorah de liveshows niet. Ze wordt bij de battles niet gekozen (daarna wel gestolen) en bij de knockouts was ze niet super dus mwah vooruit dan.

Vervolgens valt vorige week andere favoriet Sanne af tegen iemand die een tekst vergat en is er een raar systeem waardoor Kes het ook niet haalt (want Emma was verder).

Dus ik vanavond maar voor Emma supporteren. Vliegt die er ook uit en blijven Stef (vlakke stem) en Sophia (dat trucje ken ik nou wel) over.

Sophia zal wel winnen, maar schiet mij maar lek.

Vond het kwalitatief wel een goed seizoen dit jaar. Als Kleine nou eens stopt met coachen en er komt een leuke bij wordt het mss weer wat. Nu draagt Anouk dit programma
You'll never walk alone

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2592 Gepost op: 28-02-2020, 22:52:59 »
Ik vond het kwalitatief ook een goed seizoen maar vond de keuzes ook raar. Mijn ultieme favoriet Vivecka viel al af tijdens de battles en daarna vlogen al mijn favorieten er ook één voor een uit en de winnares is gewoon saai en doet telkens hetzelfde. Vond Stef vele malen beter en origineler....

Emma vond ik bij haar solo vanavond onaangenaam, zat echt net tegen haar range aan.

Goed seizoen qua vocalisten, maar de verkeerde mensen zaten in de finale.
Frankje Lapi

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2593 Gepost op: 29-02-2020, 12:15:19 »
Heb het teruggekeken en vond de finale kwalitatief eindelijk weer eens fijn. In principe had iedereen kunnen winnen. Als Stef fan ben ik uiteraard blij dat hij zelfs tot de laatste 2 kwam, maar toen Sophia een ballad zong was het al duidelijk dat zij ging winnen. Is er ooit een winaar geweest die géén ballad zong? ::rofl::

Al met al positief over dit seizoen. Daphne was natuurlijk een verrassing, maar deed het nu prima. En Emma had ik persoonlijk niks mee en vind haar liedjes altijd veel te zwaar voor iemand zoals haar, dus ik was tevreden met de uitslag. Had Stef graag zien winnen, maar begrijpelijke (voorspelbare) keuze voor Sophia.
Hopen op wat nieuwe gezichten in de jury volgend jaar. Anouk en Ali mogen blijven, maar die man van Di-Rect en bijvoorbeeld Jacqueline Govaert zou ik graag ook als coaches zien. Ben wel beetje Waylon moe ook... :-X We wachten het af...

En Douwe Bob dus niet meer in de jury van The Voice Kids?!
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2594 Gepost op: 29-02-2020, 12:32:38 »
Douwe Bob heeft maar één seizoen in de rode stoel gezeten en werd daarna vervangen door Anouk. Ilse DeLange wordt dit seizoen vervangen door Sanne Hans.
Zou Marco Borsato bij de finale zijn? Alles behalve de finale is vorig jaar al opgenomen.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2595 Gepost op: 29-02-2020, 13:25:54 »
Ik ben juist een beetje Ali moe bij The Voice :-X Ja, ik begrijp het vanuit een makersoogpunt, die man brengt er superveel humor in. Maar ergens blijft dat toch ook al deze seizoenen hetzelfde en blijft dat mensen als Anouk of Waylon veel meer aan de kandidaten kunnen leren en je ziet dan ook dat de kandidaten die deze mensen coachen het ook vaak veel beter doen. Lees: Anouk en Waylon werden beide twee keer eerste met een kandidaat van hen, Ali kwam niet verder dan een derde plek in de finale, Kleine schopte het nooit met een kandidaat tot de finale. Ja, ik weet het, ze trekken een ander publiek, maar op het coachgebied vind ik het toch een beetje... Meh of zo. Ik zou liever inderdaad een Jacquelinee Govaert of Marcel Veenendaal willen zien. Wil je een Nederlandstalig-gericht persoon, zet Nielson dan op de stoel neer. Ik weet ook zeker dat ook zij humor bij kunnen brengen aan dit programma, daar heb je Ali niet voor nodig. Desnoods brengen we Sanne weer terug want die heeft aangegeven terug te willen, en was superleuk als coach.

E: Oh, en Ali zit er inmiddels al bijna in drie kwart van de seizoenen sinds het bestaan van TVOH.
« Laatst bewerkt op: 29-02-2020, 13:27:50 door Sven. »
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The voice of holland
« Reactie #2596 Gepost op: 29-02-2020, 13:33:08 »
eerst werd er ook altijd in finale gezegd wat er zou gebeuren met de coachjes. dit is vorig jaar en dit jaar niet gebeurd wat wel jammer is. afwisseling is ook leuk.
chipsverslaafde <3

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2597 Gepost op: 29-02-2020, 14:05:49 »
Snelle in plaats van Lil Kleine en Mr Probz in plaats van Ali en het programma wordt zeker niet minder. Anouk en Waylon mogen van mij blijven, die voegen echt wat toe aan het programma. Verder eens met Sven over Ali. Sophia een voorspelbare maar op zich wel terechte winnaar. Verwacht alleen niet dat we veel van haar gaan horen. De vrouwelijke Jim van der Zee, steengoed maar er is nauwelijks een markt voor haar in Nederland.
When life knocks you down, fight back!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The voice of holland
« Reactie #2598 Gepost op: 29-02-2020, 15:30:09 »
voor mij hoeft alleen kleine weg. de rest vind ik wel prima.

snelle vind ik iemand voor een voice kids ofzo erg goed
chipsverslaafde <3

Offline Gupp

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je links kijkt, zie je rechts niks!
Re: The voice of holland
« Reactie #2599 Gepost op: 29-02-2020, 19:02:39 »
Aan de andere kant: je kan ook denken dat juist alle geweldige zangers/zangeressen kiezen voor Waylon of Anouk. Dus dat Lil Kleine en Ali B. (bijna) niet winnen doordat het bij de Blind Auditions al 'mis' gaat en er voor de andere coaches gekozen wordt. Ik snap het idee dat zij kandidaten misschien niet zelf tot een hoog niveau kunnen laten stijgen (hoewel: zij hebben ook een team om hen heen), maar aan de andere kant zit er dus ook een keuze van de kandidaten zelf. ;)
Finalist TAR 2017 / WIDM Pool 2016 #9, 2018 #16, 2019 #138, 2020 #44 / RN Songfestival 2016 #15, 2017 #8 & #7, 2018 #34 & #14, 2019 #17 & #9, 2020 #10