Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 503679 keer)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2640 Gepost op: 6-02-2021, 11:43:21 »
Ik vrees voor Brenda  :-[ Ali staat er om bekend behoorlijk vaak zijn steals te wisselen :/

Maar even, Jan die Brenda tegenover een Emma Heesters look-a-like en ook dubbelganger qua zang en muziekstijl is, terwijl Brenda nooit nederlands zingt... tja  :-X

Jan heeft sowieso alleen maar slechte battles, laten we het daarop houden.

Eens hoor :-X Echt oneerlijk hoe hij Brenda bij iemand zette die perfect bij het nummer paste. Ik vrees wel voor Brenda, maar als zij blijft zitten is ze wel zo ongeveer de sterkste in Ali's team want hij heeft niet zulke goede ::rofl:: Anouk heeft er in ieder geval nog steeds een handje van om nog steeds negatief op haar in te boren ::)
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2641 Gepost op: 6-02-2021, 20:17:13 »
Ik vond dat Anne Peters er vorige week onterecht uit ging. En ik hoop zeker dat Renee blijft zitten bij Team Jan. Voor de rest kan ik me wel redelijk vinden in de keuzes tot nu toe. Ben benieuwd naar Sezina volgende week.
When life knocks you down, fight back!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2642 Gepost op: 13-02-2021, 10:10:06 »
Brenda  :\'(
Renee  :\'(

Pfff wat een keuzes weer dit jaar, bij de battles zijn de coaches nooit echt in topvorm  :-X

Hopen dat de knockouts iets logischere keuzes worden gemaakt tho. De favorieten van mij die er nog in zitten:
Team Anouk - Bram, Lukas, Inge (Inge en Bram zullen het niet overleven vrees ik)
Team Ali - Shanelle
Team Jan - Dim
Team Waylon - Sem, Senja

Van mij mag de winst naar Sem of Senja gaan dit jaar  ::jaja::
Frankje Lapi

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2643 Gepost op: 13-02-2021, 23:57:30 »
Renee had de knockouts zeker verdiend, erg jammer. Niet opvallend ook dat de 4 in de 'steal' seats alle 4 mensen zijn uit het eigen team die 'gesaved' zijn. Dan heeft het element stelen van een andere coach dus ook geen nut meer als men toch kiest voor de eigen kandidaten. Zeker Job Teunis was daar op het einde nogal het slachtoffer van. Zong fantastisch samen met Bram maar Waylon gaf de voorkeur aan de in mijn ogen vrij doorsnee Channah. Erg jammer.

Ik ben niet zo'n fan van deze nieuwe opzet met de pre-battles en het saven van je eigen kandidaat. Dit maakt het element 'stelen' eigenlijk overbodig en ik vind het allemaal ook nogal rommelig zo.
When life knocks you down, fight back!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2644 Gepost op: 14-02-2021, 02:27:29 »
Pfff wat een keuzes weer dit jaar, bij de battles zijn de coaches nooit echt in topvorm  :-X

Hopen dat de knockouts iets logischere keuzes worden gemaakt tho. De favorieten van mij die er nog in zitten:
Team Anouk - Bram, Lukas, Inge (Inge en Bram zullen het niet overleven vrees ik)
Hahahha jij ook niet als je favorieten in team Anouk deze drie zijn terwijl je gewoon Dani en Hanin in dat team hebt ::rofl:: ::rofl::. Voor mij is het daar duidelijk dat mijn top 3 echt die twee + Bram is ::jaja::. Hopen dat Bram zijn zenuwen onder controle heeft, anders kan ie er nog uitgezongen worden door Lukas.


Citaat
Team Ali - Shanelle
Ali zijn team is weer eens kansloos dit jaar. Ik ben vooral erg benieuwd hoe die groep van hem het gaat doen, maar voor de winst doen ze niet mee denk ik.

Citaat
Team Jan - Dim
Yaaaas same  ::bravo::

Citaat
Team Waylon - Sem, Senja

Van mij mag de winst naar Sem of Senja gaan dit jaar  ::jaja::
Sem?! Die vond ik nou echt niet leuk zingen  ;D. Senja wel echt favoriet in Waylon z'n team ja.

Ik denk dat Dani of Hanin waarschijnlijk gaat winnen ::jaja::.

Zong fantastisch samen met Bram maar Waylon gaf de voorkeur aan de in mijn ogen vrij doorsnee Channah. Erg jammer.
Dat was Sezina, Channah had de battle gewonnen ;). Voor hem misschien willekeur, maar ik vond persoonlijk ook dat Channah die battle had gewonnen. Sezina had van mij niet gestolen hoeven worden.

Sowieso vind ik het vooral stom dat de coaches met stealen en saven soms gewoon niet meer nadenken. Er hebben echt veel betere mensen op de stoelen gezeten dan er aan het einde zitten maar het geheugen van de coaches is soms gewoon aangetast of ze drukken enthousiast in het moment.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2645 Gepost op: 14-02-2021, 08:58:03 »
Ik vind Hanin goed, maar niet zó goed hoor dat ik haar als winnaar zie. Maar goed ze is wel erg sympathiek en heeft een zekere gunfactor over zich ...  ::jaja::
Ik denk dat mijn favorieten bij Waylon zitten dit keer.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2646 Gepost op: 14-02-2021, 09:18:23 »
Ik vind Brams stemgeluid ontzettend fijn dus ik hoop dat hij ver komt. Ik weet niet of Anouk hem voor de liveshows er al uit gooit want na wat coaching op zenuw-gebied moet hij toch wel heel wat kunnen laten zien. Sowieso heb ik het idee dat Anouk groot fan van hem is maar wil ze dat niet teveel door laten schemeren (vandaar het commentaar tegenover Job wat “beter” leek dan wat Bram kreeg).
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2647 Gepost op: 19-02-2021, 22:03:42 »
Na jaren weer eens TVOH gekeken. Nu al klaar mee door de keuzes van Waylon  ::rofl::

Team Ali zaten verrassend goede zangeressen bij!  ::bravo::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2648 Gepost op: 19-02-2021, 22:06:46 »
Ik vond van tevoren alleen Sem en Sezina echt niet leuk in team Waylon dus ik zag het alweer helemaal fout gaan, maar het is dan toch nog half goed gegaan I guess. Maar Senja was wel echt veruit zijn beste imo, dus dat was écht raar.

Bij Ali was het allemaal iets logischer. Robin had ik persoonlijk denk ik nog wel gekozen over Nienke, maar ik snap ook wel waarom het andersom ook kan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2649 Gepost op: 19-02-2021, 22:35:01 »
Ik kijk nu met vertraging. I'm shocked. ::oink::
En er moet er nog één.

Edit: ok. Uiteindelijk kan ik me nog in deze uitslag vinden. Alleen die reden om Senja niet mee te nemen, echt, wat .... vreemd ...


Team Ali was verrassend. Ik had zelf wel Robin verkozen boven Alyssa. Nienke vond ik top. ::ok::
« Laatst bewerkt op: 19-02-2021, 22:44:25 door Daisy »

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2650 Gepost op: 19-02-2021, 23:16:08 »
Ik vond de keuzes weer bijzonder vandaag, heb trouwens wel dubbel gelegen om de gezichtsuitdrukking van Anouk!

Mijn favorieten: Channah en Sezina bij team Waylon en Nienke en Robin bij Ali. Dat Waylon Senja elimineerde snap ik wel, ze is gewoon minder toegankelijk door haar gezicht. De manier waarop was dan weer heel gek. Sem vond ik best oké, maar niet bijzonder (en zijn ouders waren wel heel pusherig). Ali was natuurlijk chaos met die vier bij elkaar gezette zangers, die hadden wat mij betreft niet eens een stoel hoeven krijgen. Robin vond ik veel beter dan Alyssa, gekke keuze.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2651 Gepost op: 20-02-2021, 00:13:01 »
Mwah ben ik het niet mee eens. Bij Alyssa deed het mij echt iets, was echt speciaal. Bij zowel Karlijn als Nienke had ik heel erg van, ja ze zingt super goed maar dat is het dan ook. Er gebeurt niets, ze zingt een leuk liedje maar zou geen kaartje voor haar concert kopen of überhaupt weten wat te verwachten op dat concert.

Senja was juist ook zo'n persoon. Ja misschien niet de meest toegankelijke persoon, maar ze heeft écht iets bijzonders, een eigen geluid, eigen richting. Zo'n 13 in het dozijn zanger die leuk popliedjes kan zingen hoor je straks niets meer van maar juist kandidaten als Senja hebben meer kans om écht artiest te worden.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2652 Gepost op: 20-02-2021, 00:34:35 »
Krankzinnige beslissing van Waylon om Sezina naar huis te sturen. Zij was echt een potentiele winnares. Beetje werken aan haar performance en er staat een top artiest. Echt bizar vind ik het dat hij Channah en Sem boven haar verkiest.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2021, 00:45:53 door Maarten20 »
When life knocks you down, fight back!

Offline yfpyfke

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2653 Gepost op: 20-02-2021, 13:00:33 »
Ik vind in de nieuwe opzet vooral zo jammer dat er van de liveshows zo weinig overblijft.

Met meer kandidaten per team en er dan wel van ieder team 1 laten afvallen, krijgen de kandidaten wel nog de kans op te groeien. En wij als kijker de kans om ze in verschillende stijlen te zien.
Een Sezina zou in de oude opzet wel aan haar performance kunnen werken. Nu niet.
Vraag me wel af hoeveel liveshow er komen en of het dan wel 1 afvaller per liveshow is.
Maar ook dat zal wel niet.

De pre battles sloegen al helemaal nergens op. Had op zich nog wel gekund, maar dan had je ze wel moeten laten performen. En dan kunnen wij ook snappen waarom iemand afvalt.

Het saven op zich kan ook nog wel, maar dan 1 stealen en 1 saven.
Dan 7 kandidaten die in de knock out fase zitten en laat er daar dan 2 van afvallen.
5 per coach door naar liveshows. Of 4 door en laat de kijkers de 5e kiezen.
Dan heeft een coach ook de kans om een gevorderde maar ook een echte beginner te kiezen.

Jammer, maar we zullen het toch moeten doen met hoe het nu is.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2654 Gepost op: 20-02-2021, 13:44:43 »
Senja  :(
Frankje Lapi

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: The voice of holland
« Reactie #2655 Gepost op: 20-02-2021, 23:34:26 »
Erg blij dat Sezina eruit is, maar ook erg teleurgesteld dat Senja eruit is en Sem door is. Opvallende keuzes inderdaad, heb weer genoten om de reacties van Anouk. Leuk dat Alyssa het gehaald heeft, tot nu toe mijn favoriet van de vier liveshowkandidaten ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2656 Gepost op: 21-02-2021, 11:59:44 »
Het probleem is dat ze (door Corona?) extreem hebben gesnoeid in het aantal liveshows, waardoor er al ongelofelijk veel mensen eerder moeten afvallen. Dat zag je bij de pre-battles en nu ook weer bij de knock-outs. Ze gingen van (minimaal) 15 kandidaten, naar 6 en nu naar 2 per coach. Dat is wel een hele grote schifting. Eigenlijk heb je als kandidaat nauwelijks kans om überhaupt in de live-shows te komen. Tegelijkertijd: in eerdere seizoenen werden de liveshows ook wel enorm uitgemolken en was ik er ook wel een beetje klaar mee om zóveel rondes te bekijken. Het blijft een lastige balans, tussen aan de ene kant kandidaten de kans te geven om te groeien en aan de andere kant te zorgen voor vaart en snelheid in het programma.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2657 Gepost op: 26-02-2021, 22:07:16 »
Samenvatting van vanavond imo:

Team Anouk
........................................
.......................................
......................................
.....................................
....................................
...................................
..................................
.................................
................................
...............................
..............................
.............................
............................
...........................
..........................
.........................
........................
.......................
......................
.....................
....................
...................
..................
.................
................
...............
..............
.............
............
...........
..........
.........
........
.......
......
.....
....
Team Jan

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2658 Gepost op: 26-02-2021, 23:38:38 »
Ik denk dat het maar goed is dat ik geen coach ben, snap wederom niets van de keuzes. Evie was voor mij een van de smaakmakers van team Jan, veel beter dan de anderen in zijn team. Jasper zong uiteindelijk best goed, maar of hij genoeg stappen kan maken? Wel duidelijk dat Anouk verreweg het beste team heeft, wat een verschil met team Jan!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2659 Gepost op: 27-02-2021, 09:39:40 »
Het feit dat je iemand meeneemt die compleet de fout in gaat en altijd bloednerveus is, zegt eigenlijk al genoeg over het niveau van je team  :-X

Team Anouk had van mij daarentegen helemaal door mogen gaan, allemaal goed  ::bravo::

Rooting for Dim, Lucas en Sem nog!

Top 8 voor de liveshows:

1. Lucas
2. Dim
3. Sem
4. Nienke
5. Channah
6. Alyssa
7. Dani
8. Jasper
Frankje Lapi