Auteur Topic: The voice of holland  (gelezen 503193 keer)

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2620 Gepost op: 20-11-2020, 15:39:31 »
Vanavond lekker kijken, Jan Smit als nieuw jurylid en Anouk op een scherm op de stoel, bijzondere coronaserie!
...maar soms even niet :)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2621 Gepost op: 20-11-2020, 16:25:12 »
Zin in  ::bravo::
Frankje Lapi

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: The voice of holland
« Reactie #2622 Gepost op: 20-11-2020, 19:52:46 »
ondanks dat het seizoen 110 is  :P Toch benieuwd hoe dit seizoen eruit gaat zien. ik was vorig jaar bij opnamens en sommige auditons komen niet eens in de afleveringen. en die wel uitgezonden zijn die in verschillende afleveringen best apart
chipsverslaafde <3

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2623 Gepost op: 20-11-2020, 20:43:31 »
Ik vond Sem goed maar vrij arrogant qua overkomen.

Nienke vond ik goed én leuk

Verder nog niet veel bijzonders tot nu toe
Frankje Lapi

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: The voice of holland
« Reactie #2624 Gepost op: 20-11-2020, 21:11:27 »
sommige auditons komen niet eens in de afleveringen. en die wel uitgezonden zijn die in verschillende afleveringen best apart
Komt omdat men wil voorkomen dat er afleveringen zijn waarin iedreen doorgaat of waarin helemaal niemand doorgaat, want dat kan behoorlijk saai zijn. Daarom hebben de coaches tijdens de blind auditions ook altijd dezelfde kleren aan.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2625 Gepost op: 20-11-2020, 22:35:33 »
Ik heb ook weer eens gekeken, na 2 jaar afwezigheid (LK is weg, dus het kan weer). De eerste en laatste zijn heel goed, die gaan ver komen. Zag alweer 2 bekende gezichten uit All Together Now (ik hoop echt dat dat programma terugkomen na corona). ::jaja::

Ik moet zeggen dat me van Jan helemaal niks is bijgebleven van deze aflevering. :-X De rest van jury is niets veranderd tov de laatste keer dat ik keek.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2626 Gepost op: 23-11-2020, 12:35:33 »
Nou, Jan was gelukkig wel kritisch in de keuzes die hij maakte, drukte niet overal meteen voor.
...maar soms even niet :)

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2627 Gepost op: 10-01-2021, 15:06:05 »
Favorieten tot nu toe:

Team Anouk - Maurice, Inge, Syldiane, Lucas
Team Ali - Shanelle, Kimberley, Nienke
Team Jan - Brenda, Evie
Team Waylon - Sem

Inge en Brenda toch wel de ultimate favo's  ::jaja:: ::bravo::

Nog twee auditierondes te gaan!
Frankje Lapi

Offline Maarten20

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2628 Gepost op: 10-01-2021, 15:53:56 »
Van de mannen ben ik onder de indruk van Refael, Maurice, Sem en Bram.
Van de vrouwen vind ik Sezina en Evie erg goed.
When life knocks you down, fight back!

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2629 Gepost op: 23-01-2021, 11:28:42 »
Zo, dat waren de audities!  ::ok::

Ik vind het niveau best hoog dit seizoen. De aflevering van gister kon me niet echt boeien, maar in die daarvoor zaten echt alleen maar goede mensen zowat.

Volgende week battles. Nieuw dit jaar is dat de coaches ook hun eigen talenten mogen stelen, maar dan "saven" dus dan zijn ze gelijk door. Ze kunnen ze dus allebei meenemen  ::jaja::

Daarnaast komen er ook pre-battles, waarin coaches mensen al naar huis mogen sturen voordat ze de battle beginnen  ;D dat zie ik Waylon en Anouk wel doen  ::rofl::

Mijn twaalf favorieten (want twaalf liveshowtalenten):
Team Ali - Shanelle
Team Anouk - Syldiane, Maurice, Inge ( ::love::), Lucas, Bram
Team Jan - Dim, Anne, Brenda ( ::love::)
Team Waylon - Renee ( ::love::) Senja ( ::love::), Sem

Droomfinale zou toch wel Senja, Renee, Brenda en Inge zijn maar gaan het allemaal niet halen vrees ik. Denk dat Senja er zelfs al in de pre-battles uit gaat liggen  :-\\
Frankje Lapi

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2630 Gepost op: 23-01-2021, 12:55:59 »
Ik heb ook alle afleveringen gekeken maar ik heb echt al die namen niet onthouden  ::schaam::

Die pre-battles en saves klinken goed  :D

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2631 Gepost op: 23-01-2021, 13:49:33 »
Volgende week battles. Nieuw dit jaar is dat de coaches ook hun eigen talenten mogen stelen, maar dan "saven" dus dan zijn ze gelijk door. Ze kunnen ze dus allebei meenemen  ::jaja::

Daarnaast komen er ook pre-battles, waarin coaches mensen al naar huis mogen sturen voordat ze de battle beginnen  ;D dat zie ik Waylon en Anouk wel doen  ::rofl::

Dat saven is iets wat ik al langer wil. Top dat dat er dit jaar in zit ::bravo::

Het leek alsof de battles zonder publiek op zijn genomen. Ben benieuwd hoe dat dan gaat zijn.

Ik heb dit jaar niet echt uitgesproken favorieten. Alleen Bram van vorige week sprong er voor mij in de commercials van een tijd geleden echt uit, door zijn bijzondere stemgeluid.

Ik zit nu even de teams door te kijken op de The Voice website, als ik het zo zie heefft Anouk ruim het sterkste team. Daarna Waylon, en vervolgens Jan. Ali's team heeft zo weinig indruk op me gemaakt dat ik 95% van die audities al niet eens meer weet te herinneren :-X

Favoriet van elk team:
Anouk - Bram
Jan - Brenda
Waylon - Sem
Ali - niemand, sorry ::schaam::
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2632 Gepost op: 24-01-2021, 13:08:56 »

Ik vind het niveau best hoog dit seizoen.

Vind ik absoluut niet ::ohno::. Er waren sowieso teveel blind auditie afleveringen, maar het werd ook opgevuld met mensen waarbij het niveau gewoon niet zo hoog lag. Ben blij dat de audities eindelijk voorbij zijn, de battles zijn toch het leukere gedeelte.

Daarnaast leek het wel alsof echt bijna 80% van de kandidaten ooit al eens heeft meegedaan aan the voice kids, een ander seizoen van the voice of een andere talentenjacht. Werd er gewoon een beetje moe van.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2633 Gepost op: 25-01-2021, 12:11:46 »
Ik heb ook alle afleveringen gekeken maar ik heb echt al die namen niet onthouden  ::schaam::

Die pre-battles en saves klinken goed  :D

Dat heb ik ook haha.
...maar soms even niet :)

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2634 Gepost op: 25-01-2021, 12:36:14 »
Er waren sowieso teveel blind auditie afleveringen, maar het werd ook opgevuld met mensen waarbij het niveau gewoon niet zo hoog lag. Ben blij dat de audities eindelijk voorbij zijn, de battles zijn toch het leukere gedeelte.

Eens hoor, al lag dit aan corona waardoor ze wat extra hebben gerekt om langer speling te hebben wat betreft de liveshows. Je merkte wel duidelijk de laatste aflevering dat er een hoog gehalte aan opvulmateriaal was :-X
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: The voice of holland
« Reactie #2635 Gepost op: 5-02-2021, 16:36:31 »


Even dit pareltje delen hoor ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2636 Gepost op: 5-02-2021, 22:31:48 »
Het seizoen begint zich toch een beetje af te tekenen voor mij. Ik heb meer favorieten ::jaja::

Qua steals MOETEN Hanin, Brenda en Renee echt blijven zitten. Jorieke mag wat mij betreft vervangen worden.

Volgende week komt de battle Job vs. Bram (vs. Maurice, maar die gaat al voor de battle weg denk ik). Dat wordt een interessante want dat zijn wel twee favorieten volgens mij. Ik denk dat Anouk Bram meeneemt. Misschien wordt Job gestolen door een ander.

Favorieten per team nu:
Anouk: Bram, Inge
Ali: Brenda
Jan: (andere) Bram, Dionne
Waylon: Sem
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2637 Gepost op: 5-02-2021, 23:09:08 »
Ik snapte niets van deze aflevering. Goede zangers en zangeressen, zoals Maartje, moeten het veld ruimen, terwijl Jorieke nog steeds een stoel bezet? Heel gek. En dan Ali’s gekke viertal. Dat was gewoon echt niet goed! Een ding weet ik nu al, die gaan de finale niet halen en de deelnemers zullen niet zo snel een solocarrière op kunnen bouwen.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The voice of holland
« Reactie #2638 Gepost op: 6-02-2021, 09:34:12 »
Ik vrees voor Brenda  :-[ Ali staat er om bekend behoorlijk vaak zijn steals te wisselen :/

Maar even, Jan die Brenda tegenover een Emma Heesters look-a-like en ook dubbelganger qua zang en muziekstijl is, terwijl Brenda nooit nederlands zingt... tja  :-X

Jan heeft sowieso alleen maar slechte battles, laten we het daarop houden.
Frankje Lapi

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The voice of holland
« Reactie #2639 Gepost op: 6-02-2021, 10:14:11 »
Echt die laatste battle van Ali … ok die dames zijn wel ok, maar samen nee …. Die zullen dus wel de live-shows halen. Vond het niveau vorige week beter.
Team Jan kan me niet bekoren, maar ook de liedjes keuze van Jan .... twijfelachtig zullen we maar zeggen.

Under his eye