Auteur Topic: Finale Eilandraad  (gelezen 47891 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #220 Gepost op: 21-12-2010, 21:22:44 »
aangepast ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Test

  • Realitynet.nl Administrator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #221 Gepost op: 21-12-2010, 21:23:22 »
Gefeliciteerd KD!!!!

Ik wil nog een ding weten, Wie wist allemaal uiteindelijk dat ik ook bij de alliantie hoorde, want ik had t idee vrij onzichtbaar te zijn... Was dat ook zo??

Gefeliciteerd KD.

Voor een min of meer gemiddelde kijker was het overduidelijk dat er een complot gaande was met KD, Vieffan en nog wat "jonkies". Dat jij daar bij hoorde was misschien niet zo duidelijk, maar niet moeilijk te raden als zijnde vriendinnetje van Vieffan. ;D Daarbij lag je natuurlijk al redelijk snel uit het spel, dus dan is het ook misschien wat minder duidelijk.

Ik wil de complimenten geven aan Swifty. Ik vond het spel lekker snel en de opdrachten erg leuk.  ::bravo:: ::bravo::

Misschien nog een kleine tip om het nog iets spannender en misschien iets "eerlijker" te maken voor een volgende keer. Zet alle stemmen per ronde weer op 0. Dan heeft iedereen per ronde weer evenveel kans. Nu waren er soms een paar spelers erg in het voordeel/nadeel bij het begin van een nieuwe ronde.
Geniet nooit met mate...

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #222 Gepost op: 21-12-2010, 21:24:29 »
Laatste plaatje is een verrassing?
edit:Ah daar is ie krijg ik er maar 1tje  :(
er staat boven, heel veel ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #223 Gepost op: 21-12-2010, 21:24:53 »
ik ben wel heel nieuwsgierig naar dat externe forum ::nieuwsgierig:: had je daar het verhaal naartoe gekopieerd of zo?


@ LdHmolletje, ik heb er juist expres voor gekozen om dat niet te doen. Zo kun je redelijk nieuw aan de samensmelting beginnen.

Dan was Vieffan geen finalist geweest, maar voor alle anderen was het verschil alleen maar groter geweest. Zie de tabel. Eerste getal is het aantal groene punten waarmee jullie nu naar de samensmelting gingen, het tweede getal is dat met behoud van rode punten. Dat zou Jann en Vieffan allebei al direct op grote achterstand zetten, dus dat maakt het m.i. minder interessant:

Jann   6   2
KD.   11   11
LdHmolletje   8   8
maud   11   9
Mloesje   8   7
Schulz   13   13
Vieffan   13   5
Keep calm and eat chocolates!

Offline m@ri@nne

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #224 Gepost op: 21-12-2010, 21:25:10 »
KD ..Gefeliciteerd met je overwinning ::bravo::
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #225 Gepost op: 21-12-2010, 21:26:11 »
Misschien nog een kleine tip om het nog iets spannender en misschien iets "eerlijker" te maken voor een volgende keer. Zet alle stemmen per ronde weer op 0. Dan heeft iedereen per ronde weer evenveel kans. Nu waren er soms een paar spelers erg in het voordeel/nadeel bij het begin van een nieuwe ronde.

Dat zou ik eerder doen idd.

Maar (voorlopig?) moet ik echt niet denken aan een volgende ronde. Andere vrijwilligers mogen het van harte van me overnemen ;D
Keep calm and eat chocolates!

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #226 Gepost op: 21-12-2010, 21:27:00 »

Jann   6   2
KD.   11   11
LdHmolletje   8   8
maud   11   9
Mloesje   8   7
Schulz   13   13
Vieffan   13   5

duidelijk dat LdHm helemaal wel gelijk heeft  ::rofl::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #227 Gepost op: 21-12-2010, 21:31:09 »
Wat ik hiermee probeerde te zeggen is dat je in zo'n geval eventuele complotten misschien een kleine extra moeilijkheid zou kunnen geven. Nu hadden de leden van het grote complot (dit is een voorbeeld...) elkaar min of meer naar de finale kunnen stemmen door alle groene stemmen die men aan elkaar gaf in de voorronde. Als je nu de rode stemmen had laten meetellen had je toch iets gehad waarop een complot veel minder invloed had kunnen hebben...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #228 Gepost op: 21-12-2010, 21:33:20 »
Ook al heb ik KD een rode stem gegeven, is KD in mijn ogen een de terechte winnaar. KD gefeliciteerd! ::bravo::

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #229 Gepost op: 21-12-2010, 21:35:53 »
Ook KD. een applaus  ::jaja::

Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #230 Gepost op: 21-12-2010, 21:42:51 »
Wauw, gewonnnen... ::bloos:: Na al die weken van afzien, onmenselijke ontberingen en schier eindeloze worstelingen n met mijn geweten... :D

Ik ben blij dat ik niet al te hard ben afgerekend om mijn tactische speelwijze. :) Gelukkig delen velen van jullie mijn opvatting dat strategische afspraken een interessant en essentieel onderdeel vormen van het spel. Maar ergens begrijp ik ook wel de frustratie van anderen. Ik hoop alleen niet dat ze mij mijn complotten lang blijven nadragen: ik zag het boven alles als een tactisch spel... ;)

Ik wil van deze gelegenheid gebruikmaken om een heleboel mensen te bedanken. Ik wil iedereen bedanken die in de loop van het spel mijn bondgenoot is geweest, hun namen zijn inmiddels bekend: D*N, Vieffan, Mloesje, -ELISE- en LdHmolletje maar óók Jann en Schulz, met wie ik korter contact heb gehad. Ik wil ook alle mensen bedanken die me geen rode stem hebben gegeven (Reaver, Dolfie, koekoe, Ibung, Marlie en Ycaris) En ik wil toch ook de mensen bedanken die me wél een rode stem hebben gegeven (Daisy, m@ri@nne en Molcrazy) want jullie hebben allemaal een even mooie bijdrage geleverd aan dit spel. En uiteraard bedank ik ook de laatste kandidaat die ik nog niet heb genoemd, medefinalist Maud, met wie ik 12 afleveringen lang op een eiland heb gezeten. Verder past ook een woord van dank voor Go_Ahead, die een paar dagen de honneurs voor me heeft waargenomen.

Maar het meest van iedereen bedank ik Swifty, voor de organisatie van dit prachtige spel. Je hebt er veel tijd en energie in gestoken en enorm afwisselende opdrachten bedacht. ::ok:: ::respect::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #231 Gepost op: 21-12-2010, 21:45:59 »
Goed gespeeld KD  ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #232 Gepost op: 21-12-2010, 21:47:07 »
Gelukkig delen velen van jullie mijn opvatting dat strategische afspraken een interessant en essentieel onderdeel vormen van het spel.
::jaja:: er is er volgens mij slechts één die dat niet vindt. ::jaja::
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #233 Gepost op: 21-12-2010, 21:50:12 »
Van harte gefeliciteerd KD!  ::bravo::

Wat een super inzicht heb jij in dit spel gehad!



(had je de verhaallijn nu wel of niet gekopieerd voordat Swifty die verwijderde........., of heb je gewoon zo'n fenomenaal geheugen? )
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #234 Gepost op: 21-12-2010, 21:52:59 »
geweldig KD, bij de VM laatste, hier eerste ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #235 Gepost op: 21-12-2010, 21:56:38 »
(had je de verhaallijn nu wel of niet gekopieerd voordat Swifty die verwijderde........., of heb je gewoon zo'n fenomenaal geheugen? )

Bedankt... Ik héb een vrij fenomenaal geheugen, dat klopt... ;D ;) Singapore bijvoorbeeld vond ik niet zo lastig, omdat ik zelf komende zomer via Singapore naat Maleisisch Borneo vlieg.

Maar om zeker te zijn van een 100% score heb ik gebruik gemaakt van Google in Cache. Ik had eigenlijk verwacht dat iedereen dat vroeg of laat wel zou bedenken. :P ;)

geweldig KD, bij de VM laatste, hier eerste ::bravo::
Bedankt dat je iedereen er nog eens aan herinnert. Hoeveelste was ik ook alweer bij VM?  ::) ;D
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #236 Gepost op: 21-12-2010, 21:57:35 »
Gefelciteerd KD, zeer verdiend gewonnen.  ::bravo::

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #237 Gepost op: 21-12-2010, 22:02:16 »
Van harte KD! Wat een puzzelaar ben jij! Petje af.

The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #238 Gepost op: 21-12-2010, 22:02:59 »

Bedankt dat je iedereen er nog eens aan herinnert. Hoeveelste was ik ook alweer bij VM?  ::) ;D
graag gedaan ;)
bij het ene spel werd een complot je ondergang en bij het andere je overwinning ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Finale Eilandraad
« Reactie #239 Gepost op: 21-12-2010, 22:10:16 »
Een complot met dezelfde persoon nog wel!  ::vergroot::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.