Auteur Topic: Survivor 22: Redemption Island  (gelezen 157026 keer)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #40 Gepost op: 14-01-2011, 17:24:49 »
Rob en Russell. Tsja, ik vind ze nog steeds leuk! Ik hoop ook dat ze er lang in blijven. Voor Russell zal het wat moeilijker worden dan voor Rob. Maar Redemption Island kan schade voorkomen.

Kan in ieder geval niet wachten!!

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #41 Gepost op: 18-01-2011, 14:17:28 »
Ik weet niet of er iemand on geeft, maar dit is waarom ik flagrant tegen "Rob vs Russell" ben:

Ten eerste is dit een seizoen dat enkel en alleen gecreëerd is om de Rob vs Russell hype van HvV over te dragen en het en volstrekt EIGEN seizoen te geven. Alles wat ik totnogtoe erover weet wijst, hierop. Redemption Island en een cast die doet denken aan Foa Foa (dus vol kuddedieren en kannonnenvoer) dienen naar mijn mening een duidelijk doel: Rob en Russell ZO LANG mogelijk in het spel houden, opdat de confrontatie tussen hen beiden op een gegeven moment zal volgen. (Hetzij in het spel, hetzij op RI of beiden). Het probleem dat ik daarmee heb is dat men -met 100% zekerheid- haast ALLE aandacht aan R/R zal geven en niets aan de nieuwe mensen. Het gebeurde tijdens Samoa, (aka "The Russell Show feat. Shambo and tons of other nobodies") en in mindere mate in HvV (waar alleen Russell, Rob, Coach, Parvati, Tom en J.T. afdoende aandacht kregen, en de anderen amper.) Het hele R/R spiel zal (alweer) voor ongelijkheid zorgen in het spel, meer dan gewoonlijk. Van de nieuwe gezichten zullen we slechts enkelen leren kennen, als we geluk hebben.

Dat is het tweede probleem: Ik kijk naar Survivor om te zien hoe vreemden kunnen overleven en samen-/tegenwerken om een gelijkwaardig doel (een miljoen dollars) te bereiken. Het idee is dat die "vreemden" ook effectief Vreemden zijn, m.a.w. mensen die we nog niet KENNEN. Het feit (of toch de bijna volstrekte zekerheid) dat we die 16 nieuwen amper zullen leren kennen is erg frustrerend voor mij. Ik hou wel van een All Stars seizoen van tijd tot tijd, maar teveel is trop. Nicaragua was mischien niet het beste seizoen, maar het was zooo veel beter dan HvV en Samoa omdat het zo verfrissend en nieuw aanvoelde.

Punt #3: Rob vs. Russell zelf: Een van de meest overschatte dingen ooit, naar mijn mening. Hun "Vijandschap" was niet onderhoudend, naar mijn mening, omdat het idee achter een rivaliteit hem ligt in het feit dat de twee rivalen elkaar HATEN en elkaar willen dwarsbomen tot het einde der tijden. RvR was dat niet, want het was RUSSELL die een probleem maakte van Rob's populariteit (hij was afgunstig en egocentrisch, zoals gewoonlijk) en als gevolg daarvan zijn eigen team VERWOESTTE en in stukken hakte opdat hij, eindelijk, zelf in de spotlights kon staan. Rob had geen kwade gevoelens ten opzichte van Russell totdat hij besefte was Russell van plan was. De Vijandschap tussen hen beiden was volstrekt eenzijdig tot Rob's eliminatie-aflevering. Erger nog, weer werd alle aandact (zie punt één) naar Russell verschoven, die om eerlijk te zijn helemaal niet entertainend is, terwijl de ECHTE entertainende sterren van HvV (Sandra, Courtney, Coach, Jerri) genegeerd werden EN zodus de meerwaarde die ze aan het seizoen hadden toegevoegd helemaal niet tot zijn recht kwam. Ik vond her verschrikkelijk en langdradig en toonde mij werkelijk wat een afgrijselijk karakter Russell Hantz is.

4) Russell. Daar. Derde keer in VIER seizoenen tijd. UGH. Hij is een van mijn minst favoriete mensen ooit, OOIT, en gewoon de gedachte aan hem daar zijde, maakt me ziek.

5) Rob is een van mijn favoriete Survivor karakters ooit (TOP 10), maar vier keer? Serieus? En het is niet alsof hij ZO'N Survivor icoon is dat hij het verdient om zo vaak terug te keren. (I.T.T tot Cirie, Hatch, Stephenie, Rupert, alle winnaars, Yau-Man, Jerri, Colby, enz.) Ik haat het om het te denken, maar Rob is alleen terug om de Russell Hype te voederen en om Hantz een vorm van competitie te geven. Bah! Natuurlijk zal ik fanatiek Pro-Rob zijn tijdens S22, maar desondanks haat ik zijn aanwezigheid en vooral de ECHTE reden waarom hij daar is.

Punt Zes: Je kunt toch geen VOLLEDIG seizoen wijden aan EEN enkel moment uit een voormalig seizoen? (en dat is dan nog niet eens het BESTE moment uit dat Seizoen  >:() Dat kun je toch niet MENEN::oink::

Ten slotte: de rest van de cast. Haast allemaal rekruten, haast allemaal uit Californië, haast niemand is een fan van de show en haast niemand heeft een persoonlijkheid. De meesten zijn ofwel 1) Kuddedieren 2) Kannonnenvoer 3) Klonen van vorige Survivors. -m.a.w. een typische blend van allerlei non-factoren om R/R vrij spel te geven.  ::) De enigen die naar mijn mening ECHT authentieke verrijkingen zijn tot het Survivor Pantheon zijn Francesca, Kristina, Philip en MISSCHIEN Ashley. (ironisch genoeg zijn mijn favorieten Mike en Andrea, twee van de Klonen  ::rofl::). Buiten die zes is er NIEMAND die echt *sprankelt* of er echt uitspringt. Het is een echte Paradox voor mij, want ik WIL veel van deze cast te zien krijgen... maar tegelijkertijd geeft ik niet zoveel om de meesten.  :\'(

Dit zijn de belangrijkste punten waarom ik (nu al) dit seizoen absoluut niet mag, en persoonlijk hoop ik dat de meeste van mijn voorspellingen fout blijken... al durf ik daarop niet te veel te hopen. :(
« Laatst bewerkt op: 18-01-2011, 14:25:14 door Lexxan »
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #42 Gepost op: 18-01-2011, 18:18:13 »
Ik verwacht dat het allemaal nog wel mee zal gaan vallen, hetgeen je nu beschrijft is natuurlijk wel een doemscenario. Er zijn naast Russell en Rob nog zestien andere kandidaten die in meer of mindere mate invloed zullen hebben op het spelverloop. Het is nu nog veel te vroeg om al die kandidaten definitief onder de noemers kuddedieren, kanonnenvoer of klonen te zetten. Er zijn weliswaar parallellen te trekken met voormalige kandidaten maar gezien het grote aantal daarvan vind ik dat niet opzienbarend. Hoeveel we te zien gaan krijgen van de nieuwe deelnemers zal naar mijn mening van een groot aantal factoren afhankelijk zijn: hoe spraakmakend zijn de kandidaten, welke concrete tactische/strategische acties ondernemen kandidaten en wat voor relatie hebben ze met Rob of Russell. Daarnaast zal de uiteindelijke verblijfsduur van Russell en Rob ook bepalend kunnen zijn. Indien ze tot het einde in het spel blijven (onwaarschijnlijk) zal dat ten koste gaan van de zendtijd van andere kandidaten maar wanneer ze voortijdig het veld ruimen kan de productie onmogelijk alle kandidaten die verder geraken onderbelichten.

Overigens, doordat Russell en Rob naar alle waarschijnlijkheid in verschillende teams terecht komen is de productie min of meer verplicht om dieper in te gaan op de verhoudingen in beide teams waardoor automatisch meer kandidaten betrokken worden in het verhaal. Een herhaling van de eenmansshow van Russell in Samoa is alleen daardoor al onaannemelijk. Wat betreft Redemption Island en de mogelijke bevoordeling van Russell of Rob ben ik vooralsnog niet compleet overtuigd. Er zitten nog teveel haken en ogen aan. Zal de uitdaging telkens veranderen of wordt er één uitdaging tot in den treurnis herhaald? Zal de uitdaging mentaal of fysiek van aard zijn? Hoe vaak keert er een kandidaat terug in het spel? Hoe hoog ligt het concurrentieniveau dit seizoen? Voordat die vragen beantwoord worden kunnen we eigenlijk enkel stellen dat onnozele en zwakke kandidaten weinig kans maken en daar heb ik geen problemen mee.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #43 Gepost op: 7-02-2011, 19:14:32 »
Misschien past dit beter in het nieuws gedeelte maar het betrefd ook een van de kandidaten van dit seizoen.
Het gaat over missyae maar maak je maar geen zorgen hij gaat niet spoilen. Lees het zelf in onderstaand artikel:
http://www.examiner.com/survivor-in-national/survivor-spoiler-revealed-mysterious-missyae-is-outed-claims-familiar-source

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #44 Gepost op: 11-02-2011, 00:38:33 »
Hah! Komt ervan!

Ik ben een "regular poster" op SurvivorSucks, het forum waar Missy zijn spoilers postte, en daar werd -voor zover ik weet- volkomen positief gereageerd op dit nieuws. (Oud nieuws trouwens, het is al minstens een week oud.)

Voor de geïnteresseerden, hier is een groot artikel dat er meer uitleg over biedt. 
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #45 Gepost op: 15-02-2011, 22:05:46 »
Wen er maar alvast aan dit zijn waarschijnlijk de enigste twee koppen die we in de eerste aflevering te zien zullen krijgen:http://insidetv.ew.com/2011/02/15/survivor-redemption-island-boston-rob-russell-hantz-interview-part-4/
Ik vond het wel een leuk interview. Rob die het over Russells voordeel heeft in HvsV. En Russell die toegeeft dat er iets zuigt aan zijn social-game.

Ik heb er echt zin in en dat komt stiekem toch ook een beetje doordat die twee terugkomen :-[

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #46 Gepost op: 17-02-2011, 11:49:12 »
Ben nu de eerste aflevering aan het kijken.
Het valt me nog mee met het russel en rob gehalte. Natuurlijk zijn ze wel iets meer dan de rest te zien, maar ik vind het niet vervelend.

Er zijn al gelijk frustraties naar een persoon en vooral van de gene die ironisch gezien een pact heeft met hem :P.

De challenge is leuk, erg divers.

tribal council was vrij spectaculair.

Offline Da Wizz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #47 Gepost op: 17-02-2011, 12:07:32 »
En daar ging mijn favoriet al direct. Ik vond haar echt leuk omdat ze strategisch was, toch veel plezier in het spel leek te hebben en ook wel entertainment was :(
Ik ben bang dat de vijf die zich nu bij Rob hebben gevoegd niet veel interessants gaan doen en heel voorspelbaar gaan spelen. Mijn enige hoop op dit moment in dat team is Kristina, maar zij gaat waarschijnlijk ook geen schijn van kans hebben. Rob zal denk ik geen moeite hebben om te overleven in dit team.
In het andere team denk ik dat Russell het wel zwaarder gaat krijgen en ik hoop dat hij snel het spel verlaat, want ik ben hem nu alweer beu. :P

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #48 Gepost op: 17-02-2011, 18:22:00 »
Veelbelovend begin! Rob en Russell zijn relatief weinig in beeld geweest en in beide teams zitten op het eerste oog een aantal kleurrijke karakters. Vooral Philip is hilarisch: “excuse me? excuse me! EXCUSE ME!” Het ziet er naar uit dat Rob al een meerderheidsalliantie heeft gevormd en zich de komende twee eilandraden niet druk hoeft te maken. Francesca, Kristina en Philip hebben verkeerd gegokt en verloren. Opvallend dat het juist de drie oudste deelnemers van Ometepe betreffen die zichzelf buiten spel hebben gezet. Een behoudende speelstijl past zeker in het begin beter bij oudere deelnemers. Zou het misschien zo zijn dat de jongere deelnemers onmiddellijk een alliantie hebben gevormd en de overige drie kandidaten daarmee tot elkaar veroordeelden? Ik kan me namelijk maar moeilijk voorstellen dat Kristina zonder gegronde reden over wilde gaan op het gebruiken van de NIET-verborgen immuniteitsketting. Zo vroeg in het spel wil je niet bekend komen te staan als een van de gevaarlijkste spelers tenzij je geen andere uitweg ziet. De enige juiste beslissing die ze gemaakt heeft is af te zien van haar oorspronkelijke plan. Daarmee heeft ze in ieder geval een aantal extra dagen gewonnen om te vechten voor wat ze waard is. Overigens: Francesca had er verstandig aan gedaan om op Kristina te stemmen en vice versa daar het overduidelijk was dat één van hen zou worden geslachtofferd.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #49 Gepost op: 17-02-2011, 18:26:28 »
Hier een geweldig geschreven stukje van Bob Dawg n.a.v. de eilandraad:

Tribal Council:

Jeff: Welcome to the First Tribal Council of Redemption Island. So, I ...
Phillip: Shut up Jeff! I am an ex Federal Agent! I am voting for Franktwisckwa! Kristina has an immunity idol! My bank account number is 4396832610 at Bank of America! Sometimes I masturbate!
Francesca: It's "Francesca."
Phillip: Excuse me! I'm talking here! Jeff...JEFFREY!!! Helloooooo? Jeffrey, will you tell Fwatistoilis to shut up please?!?! I am an ex Federal Agent!
Francesa: It's "Francesca!"
Phillip: Fitwaski?
Francesca: "FRANCESCA!"
Phillip: Flantmestwarian? What kind of name is that? Are you an ex federal agent?
Francesca: No.
Phillip: Well I am, so shut up!
Rob: Phillip, what's your screen name and pin number?
Phillip: It's "ExFederalAgent", and my pin number is 94035! I am an ex Federal Agent!!!
Rob: Kristina, do you really have an immunity idol?
Kristina: Who? Me? Me?!?! Uh...yes! I mean, no! No way Jose! (I think that fooled him).
Rob: Can I see it?
Kristina: (gotta think fast)...Uh...Uhhh....See what? I said I don't have it, Jesus Christ! But maybe I do... What's the right answer? Get out of my head Rob! Dang, I can't decide! I need some advice. Rob, what should I do?!?!?
Rob: You should let me see it.
Kristina: Hmmmm...good idea! Here it is right here.
Erik Reichenbach: Yes! I am free! The monkey is off my back!
Jeff: [shakes head, takes swig from flask]. I wish BobDawg was here...That dude is the best.
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #50 Gepost op: 17-02-2011, 18:29:54 »
Russell zit in het seizoen en meteen word de eerste aflevering een HII gevonden zonder clue. Wat verwacht je dan?

Ik hoopte daarna uiteraard meteen grootse dingen van Kristina maar ze weet mijn verwachtingen meteen al teleur te stellen.
Russell en Rob hebben inderdaad niet het scherm voor zich alleen. Gelukkig.
En waar ik vorig seizoen in challenges diep werd teleugesteld vond ik deze eerste eigenlijk meteen al te gek.

Offline Goyathlay

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #51 Gepost op: 17-02-2011, 20:30:44 »
En waar ik vorig seizoen in challenges diep werd teleugesteld vond ik deze eerste eigenlijk meteen al te gek.

De uitdaging was inderdaad wel vermakelijk én mooi vorm gegeven! Probst schrijft in zijn blog dat deze uitdaging een indicatie is voor de overige uitdagingen in dit seizoen: "Our opening challenge is indicative of what to expect this season. Big challenges. Our challenge department had a lot of pent up energy left over from having to do smaller challenges during Survivor: Nicaragua (aka Old vs Young.) This one set the tone that you’ll be earning everything this year."
"I was born on the prairies where the wind blew free and there was nothing to break the light of the sun. I was born where there were no enclosures."

Offline Lexxan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Just call me a SURVIVOR -- Helena Paparizou
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #52 Gepost op: 18-02-2011, 00:53:00 »
Hmpf... Ik  ben niet echt onder de indruk van de episode. Ik ben wel blij dat drie van mijn pre-show favorieten veel aandacht kregen... maar niemand anders kreeg aandacht and dat is waar ik voor vreesde. Gelukkig zijn Kristina/Francesca/Phillip alledrie geweldige karakters en vrijwel onmisbaar in dit seizoen. Het was verschrikkelijk om Francesca zo vroeg the verliezen... maar de eilandraad was het waard, naar mijn mening. God Bless You, Phillip. Hij is zo geweldig <33
HOEZO, HYENA'S??? DIE ETEN JE ZO ALS EEN BORRELNOOT OP!!! *nom nom nom*

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #53 Gepost op: 18-02-2011, 12:07:38 »
Goed begin! Te gekke eilandraad direct, hehe!

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #54 Gepost op: 19-02-2011, 03:43:01 »
Leuke opener van het nieuwe seizoen.

Phillip?  pff die kerel ziet ze echt vliegen, als je weet dat zulke mensen je land moeten verdedigen dan stel ik me toch vragen op welke basis ze zulke mensen aanwerven om zo'n functie te bekleden... Hij heeft waar voor zijn eieren gekozen in de hoop vertrouwen te winnen maar met deze actie is hij de volgende die gaat indien Kristina haar Idol speelt, hopelijk krijgt ze erna nog een kans om zich beter in te werken.  (Indien beide teams 2 leden verliezen is de kans groot dat er een shuffle komt waarbij ze terug nieuwe kansen krijgt en zelfs de swingvote kan zijn)

Van het ander kamp vind ik Ralph best amusant, hopelijk krijgt hij genoeg support om Russell op de knieën te krijgen.

Qua mannen zijn de anderen nog beetje op de achtergrond gebleven, Matt is beetje de vage schim van Fabio (minder klungelig), ben wel benieuwd naar Mike en Steve hoe zij zich in dit spel gaan ontwikkelen...

Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #55 Gepost op: 19-02-2011, 11:16:23 »
Op de één of andere manier vindt ik Russell tot nu toe meer meevallen dan Rob. Rob lijkt meer een tv whore, met dat slijmen bij alle bimbo's in z'n team. Dit is pas de tweede serie die ik met hem heb gezien en ben het nu al kotsbeu, die eerste twee series waar hij er in zat lijken me wss leuker. Nu is hij naar mijn mening een beetje aan het slijmen bij iedereen en aan het profiteren van zijn populariteit.
Nadat ze bijvoorbeeld de opdracht hadden verloren zei één zo'n blonde zelfs; 'Ik had het gevoel dat we Rob hadden laten vallen!'
Kom op zeg, je bent toch voor jezelf in het spel?  ::ohno::

Ik vond het trouwens heel erg jammer dat Fransesca er uit ging! Zij was echt één van mijn favorieten. Nu maar hopen dat ze alle Redemption Island duels haalt, maar dat lijkt me nogal sterk. Ik vind Philip he-le-maal niets. Evenals zo'n beetje heel het oranje team. Die zijn veel overdrevener allemaal gebracht. Maar dat komt wss ook doordat zij naar de eilandraad moesten. Nu maar hopen dat de volgende keer het paarse team meer aandacht krijgt, want er zitten daar een paar personen bij die ik wel interessant vindt (Julie, Stephanie, Russell), ben benieuwd hoe zij zich ontwikkelen.
Ik heb trouwens een spoiler gelezen dat

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
eruit gaat. Vindt ik opzich wel jammer.

Ik vond het overig wel een leuke episode, de opdracht was leuk om naar te kijken, maar je kon wel zien dat het paarse team fysiek veel sterker is. Ach, dat is toch het leukere team xd.
Trouwens, heeel erg stom van Kristina om gelijk al te zeggen dat ze de HII had. Maargoed, zij komt toch niet ver denk ik.  :) 

Offline reaver

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #56 Gepost op: 19-02-2011, 14:17:49 »
Op de één of andere manier vindt ik Russell tot nu toe meer meevallen dan Rob. Rob lijkt meer een tv whore, met dat slijmen bij alle bimbo's in z'n team. Dit is pas de tweede serie die ik met hem heb gezien en ben het nu al kotsbeu, die eerste twee series waar hij er in zat lijken me wss leuker. Nu is hij naar mijn mening een beetje aan het slijmen bij iedereen en aan het profiteren van zijn populariteit.

Rob viel voor mij persoonlijk het beste mee in heroes vs villains.

Ik vond Rob redelijk hautain op de eilandraad toen hij Kristina om de idol vroeg, als ze die werkelijk had afgegeven, had ze alsnog grote kans om weggestemd te worden of de eilandraad erachter.  Rob en Russel verschillen eigenlijk niet zoveel, eens ze een meerderheid of een zeker macht hebben verworven worden ze te zelfzeker en maken ze fouten die hen destijds de overwinning hebben gekost. 

Beiden komen in het begin vrij intimiderend over tegenover de rookies, de vraag is enkel  of het niet te laat is eer de aanhang beseft dat ze Rob en Russell helemaal niet nodig hebben...
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)



Offline Chocolade

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #57 Gepost op: 19-02-2011, 15:38:05 »
Jaa, ik zat wel even in spanning toen Rob om die HII vroeg  :o.
Maar de eerst volgende keer dat het oranje team naar de eilandraad moet, kan je eigenlijk zeker zijn dat Kristina alle stemmen op zich krijgt, mits ze de HII inzet. Want ze heeft echt niemand aan haar kant. Het is Rob en drie blondines en die surfer, dan heb je Kristina in d'r eentje, Philip alleen en Matt alleen. Misschien kunnen Matt & Kristina nog iets afsluiten, maar ik heb Matt wel veel bij Rob en de rest in de buurt gezien.

Ik hoop eigenlijk gewoon dat Fransesca in het spel blijft tot aan het moment dat ze er weer in mag. Zou geweldig zijn.  :)

Offline catshee

  • Forumlid
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #58 Gepost op: 19-02-2011, 15:48:52 »
Het is Rob en drie blondines en die surfer, dan heb je Kristina in d'r eentje, Philip alleen en Matt alleen. Misschien kunnen Matt & Kristina nog iets afsluiten, maar ik heb Matt wel veel bij Rob en de rest in de buurt gezien.
Volgens mij haal je Grant en Matt door elkaar ;) En het zijn niet alleen maar blondines :P
Op de één of andere manier vindt ik Russell tot nu toe meer meevallen dan Rob. Rob lijkt meer een tv whore, met dat slijmen bij alle bimbo's in z'n team. Dit is pas de tweede serie die ik met hem heb gezien en ben het nu al kotsbeu, die eerste twee series waar hij er in zat lijken me wss leuker.
Ik heb nog nooit iets tegen Rob gehad en nu ook niet. Hij komt ook niet zo bij mij over. Hij zit niet te slijmen bij de bimbo's het is eerder omgekeerd.
Ik ben wel bang dat Rob de anderen gaat onderschatten. Vooral zijn commentaar bij zijn stem.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Survivor 22: Redemption Island
« Reactie #59 Gepost op: 20-02-2011, 14:29:17 »

Voor de tweede keer speelt Survivor zich in Nicaragua af. Maar deze keer met een nieuwe twist: Redemption Island.

De hele reeks zal waarschijnlijk wel op Youtube komen, maar via MIRC kan je ze ook allemaal downloaden. Of deel hier met de rest waar jij het downloadt.

Meer info over deze reeks vind je op deze pagina.
« Laatst bewerkt op: 20-02-2011, 15:51:44 door Robbieazerty »