Auteur Topic: Alle biechten!  (gelezen 36897 keer)

Offline Ibung

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • zurkeltrutte?.
Re: Alle biechten!
« Reactie #100 Gepost op: 22-12-2010, 11:55:28 »
ik heb me kostelijk vermaakt met het doorlezen van alle bovenstaande posts.
daantje is wel een enorme blaaskaak aan het worden  ::tandpastasmiley::
As ge de endjes an mekare moet kneupe bende alted in touw

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Alle biechten!
« Reactie #101 Gepost op: 22-12-2010, 12:08:31 »
Die jeugdige overmoed had hij het hele spel al, ik moest hem steeds in de hand houden: ;D

"Scherp blijven D*N, we zijn er nog lang niet, ook al lijkt misschien het zo. D*N, er kan nog van alles gebeuren, de volgende eilandraad moeten we er weer net zo hard tegenaan. Nee D*N, het wordt geen makkie! Overmoed komt voor de val, D*N! Nee, we hebben het niet 100% in de hand, D*N. Houd er rekening mee dat anderen ook iets onverwachts kunnen doen, D*N!"

 :P
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #102 Gepost op: 22-12-2010, 12:53:51 »
Die jeugdige overmoed had hij het hele spel al, ik moest hem steeds in de hand houden: ;D

"Scherp blijven D*N, we zijn er nog lang niet, ook al lijkt misschien het zo. D*N, er kan nog van alles gebeuren, de volgende eilandraad moeten we er weer net zo hard tegenaan. Nee D*N, het wordt geen makkie! Overmoed komt voor de val, D*N! Nee, we hebben het niet 100% in de hand, D*N. Houd er rekening mee dat anderen ook iets onverwachts kunnen doen, D*N!"

 :P
::rofl::.
jah dat is wel een beetje zo ::).
Na het vertek van elise moest ik wel even nadenken....
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #103 Gepost op: 22-12-2010, 12:59:06 »
ik heb me kostelijk vermaakt met het doorlezen van alle bovenstaande posts.
daantje is wel een enorme blaaskaak aan het worden  ::tandpastasmiley::
;D, nu mogen jullie alles weten hea.. ga straks verder met het tweede deel van de pm's!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #104 Gepost op: 22-12-2010, 13:10:28 »
schaken zorgt voor wanhopigheid:
Citaat
Citaat van: D*N op 14.11.2010, 14:54:31
tja paarden kunnen springen.... maar die anderen zouden toch haasje over kunnen doen .
Stom spel

een slimme opmerking uit onverwachtse hoek:
Citaat
Citaat van: D*N op 14.11.2010, 16:04:50
Ik bedenk me nog steeds of het schaakbord omdraaien misschien een mogelijkheid is? ::spook::
schulz:
kan echt niet,want dan staat zwart schaak en wit is aan zet, dat kan niet
marlie voelt ook nattigheid:
Heej D'N
Kun je me vertelllen hoe ik er voorsta op ons eiland. Ik krijg weinig tot geen reacties op pm's die ik stuur aan de groep. alleen jij en Schulz reageren normaal. Vlieg ik eruit of niet?
Op wie ga jij de rode geven?
En waarom is er massaal op molcrazy gestemd? Dit was dus een afgesproken zak en ook hiervan wist ik niets.
Ycaris kan de druk even allemaal niet meer aan:
Oeh D*N, ik weet niet of ik dat psychisch wel aan kan hoor: jou een groene stem geven  :P. Nou voorruit dan maar. Ten minste: als ik bevestiging van Vieffan krijg dat zij op Schulz stemt en niet ook op jou.

Vieffan:  ::megafoon:: niet vergeten te stemmen!
En dus graag even vantevoren te laten weten wat je van plan bent  :)

Overigens riep M@ri@nne zojuist de spelers van Zuid op om hun groene stemmen aan zwakke spelers te geven. Uit tactisch oogpunt. Wat is ze slecht  >:D  ::rofl::

Ik ben trouwens benieuwd of ons plannetje om M@ri@nne overzee te laten gaan gaat lukken. Als Vieffan één of twee stemmen krijgt, kan het wel eens heel anders uitpakken..... Nou ja, dat houdt het spannend  ;D

Gegroet,
Ycaris
marianne wil zeker niet naar noord:
Als ik het maar niet ben..jullie nemen vast Ycaris weer terug ;)
maar een beetje moederen houd ze ook wel van:
We shall see..en nu naar bed jij ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #105 Gepost op: 22-12-2010, 13:18:18 »
Ik zie dat sommigen echt oprecht teleurgesteld zijn in het spel van anderen. Maar ik moet eerlijk zeggen, als ik zelf deelneem aan zo'n spel, speel ik het misschien nog wel gemener. Een extern forum is heel handig, werkt echt het beste om dingen af te spreken en om samen de opdrachten te maken. Veel prettiger dan pm's. En stemafspraken e.d., dat hoort er gewoon bij.

Ik heb toen Molcrazy eruit werd gestemd, iedereen gewezen op oudere edities van Survivor, die in de archieven terug te vinden zijn. Als je daar een poosje had rondgekeken, had je volgens mij wel gezien hoe dat destijds werd gespeeld. Dit soort tactieken horen er m.i. gewoon bij.

Ik durf wel te stellen dat ik als deelnemer valser ben dan Vieffan, maar minstens zo fanatiek in de opdrachten als KD. Met die valse tactieken behaal ik wel de finale, ik win alleen nooit ::)
Keep calm and eat chocolates!

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle biechten!
« Reactie #106 Gepost op: 22-12-2010, 13:22:46 »
Citaat
Citaat van: D*N op 14.11.2010, 16:04:50
Ik bedenk me nog steeds of het schaakbord omdraaien misschien een mogelijkheid is?
schulz:
kan echt niet,want dan staat zwart schaak en wit is aan zet, dat kan niet

::rofl:: Je had het helemaal goed D*N.... en zwart stond inderdaad ook niet schaak, maar schaakmat.

Maar sjemig zeg... wat zijn jullie een stelletje valse gasten bij elkaar ::rofl::

en ik denk dat ik liever zou spelen dan Bakker of Swifty ::) :P
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle biechten!
« Reactie #107 Gepost op: 22-12-2010, 13:29:24 »
Lijkt mij ook, dat iedereen dat al wist, in elk geval kon vermoeden.  ::jaja::
Ik heb daar in elk geval geen enkele moeite mee, ook niet met Vieffan's actie (wat niet weg neemt dat ik er erg boos om was, maar wel boos binnen het spel). Dat was allemaal binnen de 'ongeschreven' en 'geschreven' regels wat mij betreft.
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle biechten!
« Reactie #108 Gepost op: 22-12-2010, 13:30:09 »
::rofl:: Je had het helemaal goed D*N.... en zwart stond inderdaad ook niet schaak, maar schaakmat.

Maar sjemig zeg... wat zijn jullie een stelletje valse gasten bij elkaar ::rofl::

en ik denk dat ik liever zou spelen dan Bakker of Swifty ::) :P
quote was van mij!
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #109 Gepost op: 22-12-2010, 13:32:12 »
Lijkt mij ook, dat iedereen dat al wist, in elk geval kon vermoeden.  ::jaja::
Ik heb daar in elk geval geen enkele moeite mee, ook niet met Vieffan's actie (wat niet weg neemt dat ik er erg boos om was, maar wel boos binnen het spel). Dat was allemaal binnen de 'ongeschreven' en 'geschreven' regels wat mij betreft.
goed dat er ook mensen zijn die het wel kunnen waarderen ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #110 Gepost op: 22-12-2010, 13:33:11 »
quote was van mij!
::ohno::
jij zei dat het niet kon. dat van dat omdraaien heb ik vanmezelf gequote
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Schulz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle biechten!
« Reactie #111 Gepost op: 22-12-2010, 13:44:11 »
 ::jaja:: ik bedoelde ook het tweede gedeelte over dat dat niet kan.

het omdraaien kan geen opmerking van mij zijn, dat is nl zo'n slimme opmerking, want dat is namelijk de briljante oplossing   ::ok:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 22-12-2010, 13:53:38 door Schulz »
“Tactiek, tactiek? Das ist der Coentje,der Rinus und der Willem.”

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle biechten!
« Reactie #112 Gepost op: 22-12-2010, 13:51:42 »
het omdraaien kan geen opmerking van mij zijn, dat is nl zo'n slimme opmerking, want dat is natuurlijk de oplossing ::rofl::

::ok:: ;) :P
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Dwaastoo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Alle biechten!
« Reactie #113 Gepost op: 22-12-2010, 14:11:59 »
::jaja:: ik bedoelde ook het tweede gedeelte over dat dat niet kan.

het omdraaien kan geen opmerking van mij zijn, dat is nl zo'n slimme opmerking, want dat is namelijk de briljante oplossing   ::ok:: ::rofl::

::rofl:: ::ok::
"It's all a joke! Everything anybody ever valued or struggled for...  it's all a gag!  So why can't you see the funny side? Why aren't you laughing!"

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Alle biechten!
« Reactie #114 Gepost op: 22-12-2010, 15:35:14 »
Ik sta er nog wat gemengd in. Complotten, allianties, etcetera horen er zeker bij. Maar wat ik wel jammer vind, is dat het voor een aantal mensen het enige was. Zoals Marlie (geloof ik) terecht stelt: die opdrachten hadden we dus net zo goed niet kunnen maken. Of nu het ene eiland won of het andere, of je je nu inzette of niet, het maakte allemaal niet uit.

Ik geef toe dat ik in een alliantie zat (valt ook niet meer te ontkennen hè  :P), maar die was wat mij betreft bewust beperkt, omdat je weet dat je met maximaal 7 mensen naar de samensmelting kan. Je wilt geen loze beloften doen en niet alle andere bij voorbaat uitsluiten, dus een aantal van 4 is net mooi. Ik heb D*N er nog wel eens op aangesproken toen hij het over al zijn contacten had, dat hij nooit al zijn beloften kon waarmaken, maar hij verzekerde me (althans in mijn herinnering) dat het allemaal wel snor zat. Ook heb ik elke keer (behalve bij Reaver, maar dat was angst) geprobeerd er op aan te sturen om de actieve mensen er in te houden. Dat D*N en Vieffan andere belangen hadden en daarom geweldig leuke kandidaten de wacht aanzegde, wist ik niet en ik ging er meestal ook niet in mee.

Ik blijf er bij dat het beter was geweest als de regel was geweest dat er geen contact tussen de eilanden mocht zijn. Dan kun je evengoed complotten, maar ben je beperkter in je mogelijkheden en maakt het bovendien veel meer uit welk eiland de opdracht wint. Ideetje voor de volgende keer  ::)?

Anderzijds heb ik zelf wel enorm veel lol gehad mede door het complotten. Een beetje naief spelen, gign me geloof ik best goed af en ik vond het leuk om te kijken welke informatie ik los kon krijgen zonder mezelf verdacht te maken. En ik werd ook met mijn eigen normen en waarden geconfronteerd. Levenslessen dus  ::rofl::

De rekening opmakend kan ik stellen dat ik weliswaar even boos en teleurgesteld ben geweest, maar vooral erg veel plezier heb gehad.

Oh ja, van dat externe forum: ik zie inderdaad het verschil met PM's niet. Als ik er zelf aan gedacht had....... Zit nu alleen op autorisatie te wachten, zodat ik dat forum eens goed kan gaan ontleden  ::vergroot::
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #115 Gepost op: 22-12-2010, 16:17:00 »
::jaja:: ik bedoelde ook het tweede gedeelte over dat dat niet kan.

het omdraaien kan geen opmerking van mij zijn, dat is nl zo'n slimme opmerking, want dat is namelijk de briljante oplossing   ::ok:: ::rofl::
dat vond ik ook echt om te lachen, daarom moest die quote er echt bij ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #116 Gepost op: 22-12-2010, 16:30:57 »
gelukkig hoef ik marlie niet te verneuken:
Je mag hem wel aan mij geven  :D? Ik heb er evenveel als M@ (stem van opdr meegerekend), dus de kans dat ik dan over moet is niet zo groot.

Anders maar aan iemand die we er toch nog uit willen werken. 

Prima trouwens als jij niet op Marlie stemt. Iedereen die alvast een negatief saldo is mooi meegenomen, nietwaar?
marlie krijgt kamikaze plannen:
Mijn plan:
Ik ga te laat stemmen en krijg daardoor een rode. Vervolgens stem ik op mezelf en krijg nog een rode. Grote kans dat ik er dan uitga. Maar dan kan ik maud niet tegenwerken. dus ik ben er nog niet uit. Ik heb met niemand meer contact behalve met jou. En zoals ik al vaak zei. Weer geen reactie op mijn pm van gisteren.Hoe zielig!!
maar ze pakt het toch anders aan:
mooi, ik heb niet op marianne gestemd
niet alleen vieffan liep te mollen in eigen team:
De dames gaan waarschijnlijk voor Ycaris, omdat Daisy contact met mij opnam en het over Vieffan en haar had. Ik zei dat ik Vieffan tot mijn contacten mocht rekenen, en we kwamen op Ycaris uit. Vief heb ik ondertussen al een mailtje met de uitleg over Daisy gstuurd en ook aan Ycaris. Jann nog niet, aangezien hij ook contact schijnt te hebben met in ieder geval Daisy. Mocht jij contact met Jann hebben, pols hem dan eens of hij voor Ycaris of Daisy wil gaan!

Erik
jaja ycaris geloof me! Je krijgt waanbeelden!
Oké, ik ga LdhM subtiel proberen op Daisy te zetten.
Overigens probeert Daisy mij zover te krijgen om op Vieffan te stemmen. Snappen jullie het nog? Ik ga bij haar ook maar eens voorzicht vragen.

Zijn jullie er redelijk van overtuigd dat Daisy en LdhM niet samen in een complot zitten?

van wie komen steeds die 4 gelijke stemmen?
want onze (KD, Mloesje, D*N, Schulz) groene stemmen zijn altijd genoeg om een van jullie te redden. Maar we moeten weten wie!
ook mol marianne verklapt iets te veel:
Ik heb al een afspraak met Dolfie, dus als jij haar ook een groene stem wilt geven ::ok::
ja hea vieffan, als jij het zegt! ::)
braaf :P.
haha, nee KD vertrouw ik ook wel, maar mloesje heb ik geen contact mee. Maar als jij het zegt geloof ik je ;).
Heb trouwens jann laten weten dat ik denk dat ik gevaar loop door de extra rode stem. misschien dat dit ze over de streep trekt om op mij te stemmen, want dat gaan we denk ik gewoon redden. Maar wie weet stemt hij wel gewoon met ons mee. Stel dat hij vraagt wat ik stem, wat moet ik dan zeggen? Daisy gewoon, want misschien dat hij doet alsof hij niet met hen werkt maar ondertussen toch met hen werkt en doorvertelt wat wij/ik gaan stemmen  :-\\
Volgen jullie het nog xd. Lijkt wel widm.  ::rofl::

wordt vervolgd
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #117 Gepost op: 22-12-2010, 16:45:07 »
Ycaris ook al aan de bak bij daisy?
Ik heb zojuist Daisy nog even flink in de waan gelaten dat ik echt helemaal niets van complotten afweet en dat op Vieffan stemmen een heel goed idee is. Sorry Vieffan  ::sorry:: En ondertussen wat naieve vragen gesteld over tactiek en wat ze van anderen afweet. Ben benieuwd of ze hapt  8)
LdhM heeft beloofd zijn best te doen om ook meer te weten te komen  :D

Is het overigens het overwegen waard om hem na deze stemming dichter bij de alliantie te betrekken? Als deze stemming goed verloopt, kunnen we in theorie voor elk eiland drie kandidaten 'bepalen', toch? Ik vind het een beetje lullig om hem alleen te gebruiken (misbruiken). Anderzijds heeft hij ook veel groene stemmen en wat dat betreft zou het beter zijn om iemand als Jann mee te nemen.  >:D
Maar misschien moeten we het hier later pas over hebben.

Gegroet,
Ycaris

is dit wel waar schulz?
wat zijn wij toch onzelfzuchtig!!!
Denken alleen aan het belang van onze Zuidse-vriendinnen!
sorry Ycaris daar was ik het niet helemaal mee eens:
'Vrienden' (op Ts maak je natuurlijk geen echte vrienden, zoals Antony ook helder zag bij ER), wat is de stemming weer heerlijk verlopen.  ::feest::

Er beginnen echter wel wat zure reacties te komen en dat is tegelijkertijd begrijpelijk en jammer. Ik weet niet of we daar wat mee/aan moeten doen.

Even alvast over de volgende stemmingen. Het is natuurlijk niet te voorzien wie er volgende keer naar de eilandraad moeten. Maar sowieso hebben we meerdere keuzemogeljkheden:
- Doorgaan met diegenen er uit stemmen met diegenen die we als de vijand beschouwen;
- Degenen met de beste puzzelkwaliteiten/meeste groene punten wegstemmen (concurentie elimineren);
- De ongezelligste mensen elimineren;
- Ieder kiest voor zichzelf, maar we bereken wel even of het risico niet bestaat dat één van ons er uit moet;
- .....

Zelf ben ik eigenlijk toch het meest voor het laatste, zodat we het verwijt van een complot zoveel mogelijk kunnen pareren. Als de stemmen wat meer verdeeld zijn, komt dat op de één of andere manier toch aardiger over.  8) En ik denk zelf dat het het spel ook gezellig houdt.

Op zich is dit van latere zorg, maar ik hoor toch wel graag jullie meningen hierover.

Gegroet,
Ycaris
vieffan is het er wel mee eens:
Ik vind het een goed plan om allemaal zelf te kiezen waar we op stemmen en dan even overleggen of het veilig is voor ons allen.
waarom dringt maud voor?
dit heb ik ingezonden
even daarvoor had ze namelijk gezegt:
leef je uit
marianne voelt hem al aankomen:
Zou dit onze volgende opdracht zijn ::)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cijfers_en_Letters
had ik nou maar samen geantwoord :(
Maar hoe denken jullie erover, ieder voor zich of toch samen ::)

wordt vervolgd!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Alle biechten!
« Reactie #118 Gepost op: 22-12-2010, 16:56:49 »
foute antwoorden sturen naar jann....en  maar denken dat hij erin was getrapt....
Hey D*N,

bedankt voor je antwoorden!
Ik heb geen andere woorden gevonden, maar ben in ieder geval blij met de rekensommen  :) Ik heb het intussen opgestuurd.

kd krijgt medelijden:
Jezus, jij bent echt door en door slecht!  :o

Die arme, arme jongen, was zo goed van vertrouwen!  :(

 >:D

Nee, serieus: ik vind het echt wel een beetje zielig voor hem. Maar goed, hij heeft het blijkbaar ook helemaal niet gecheckt.
schulz blijft leuke dingen zeggen:
Hé D*N,
het gaat gelijk fout hè, als jij het niet meer regelt!  ::tandpastasmiley::

Ycaris was degene die jann heeft gered:
Hoi D*N,

Hoe onfortuinlijk nou toch, dat we er allebei uitliggen hè. En we waren nog wel zo overtuigd dat we met ons vieren de samensmelting zouden halen. Ik wel tenminste. Jij toch ook?

Toch moet ik wel even iets bij je opbiechten. Toen Swifty plots met haar spelwending kwam bij opdracht 9, ben ik eens gaan rekenen. Ik kwam tot de conclusie dat het mogelijk was dat kamp Zuid twee mensen moest verliezen doordat ze de opdracht het slechtst gemaakt hadden en dat Vieffan, Schulz en ik vervolgens één van ons weg moesten stemmen. Ik vermoedde namelijk al dat KD de opdracht zou winnen.
Onder andere in mijn eigen belang moest dit tegen elke prijs voorkomen worden. Daarom heb ik mijn antwoorden aan Jann ge-pbt. En om het een beetje eerlijk te houden dan ook maar aan Vieffan. Zij hoorde immers bij de alliantie!

Ik heb geen idee of dit zijn invloed heeft gehad op wie er weg moesten. Gezien de grote fout die je gemaakt hebt, denk ik dat het doek toch wel gevallen zou zijn voor jou. Maar ik wilde het toch even eerlijk vertellen.

Overigens is gebleken dat de alliantie voor één iemand nog minder waard was: Vieffan heeft niet alleen zelf op mij gestemd, maar zelfs stemmen tegen mij georganiseerd!
Vraagje: heb jij ooit eerder een vermoeden gehad dat zij niet 100% te vertrouwen was? Of was zij voor jou juist wel te vertrouwen en was jij op de hoogte dat ik snel het haasje zou zijn?

Ben erg benieuwd.

Gegroet,
Ycaris

ps: ik zie je weer op het paradise swifty of in de pub  ::hug::

met alle plezier:
Nu je eruit ligt zou ik graag je beweegredenen weten waarom jij een actie tegen mij hebt opgezet in trivial survivor...
tja.... het is niet anders hea als je eruit ligt... ik mis dat geregel met de stemmen nu al!
Hee, Ik heb jullie accounts op 'ons' forum gedeactiveerd. Ik wil geen scheve gezichten krijgen als de rest het leest ;)
schulz wordt ten onrechte achterdochtig:
ik weet ze allemaal, maar ik zou niet verbaasd zijn als jij het doospeelt aan KD of Vieffan, dus  ::ohno:: geen antwoord van mij!
hint van swifty:
het land wat je zoekt was de oplossing van de opdracht net voor die Eilandraad ;)
en ldhmolletje begrijpt hem gelijk:
Dan zou het dus om Singapore moeten gaan...
KD wint en zo komt er een einde:
He Dennis!

Bedankt voor je samenwerking!  ::ok::

Dat waren dan alle leuke quote's uit mijn pm box!
 ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Alle biechten!
« Reactie #119 Gepost op: 22-12-2010, 17:02:40 »
Ohja, die rekenopdracht  :P
Nee, D*N, zo stom was ik ook weer niet.  >:D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)