Auteur Topic: De Zwakste Schakel! Seizoen 6!  (gelezen 1205279 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7460 Gepost op: 8-11-2011, 15:13:10 »
 ::oink::



spannend!


al denk ik dat ik er dan uit lig  :\'(
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7461 Gepost op: 8-11-2011, 15:18:38 »


OPNAMES FLIKKEN MAASTRICHT RUW VERSTOORD DOOR HEFTIGE ACHTERVOLGING !

De opnames van het succesvolle televisieprogramma Flikken Maastricht op de servaasbrug, zijn afgelopen weekende ruw verstoord. Een man werd achtervolgt door een andere man. Hierbij moest zonodig over de set van Flikken Maastricht worden gerend, waardoor de spectaculaire schietscene opnieuw gedaan moest worden. Victor Reinier spreekt van een groot schandaal : ' Erg jammer dat de mooiste scene van de serie verstoord wordt door twee vandalen. Bovendien kost dit hele voorval erg veel geld, want alle namaakkogels moeten opnieuw gekocht worden, en de brug moet opnieuw met explosieven zogenaamd opgeblazen worden. Een erg duur grapje'.

Van de twee mannen ontbreekt elk spoor
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7462 Gepost op: 8-11-2011, 15:19:30 »
mogen we niet met ons drieën naar de finale? :(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7463 Gepost op: 8-11-2011, 15:19:54 »
mogen we niet met ons drieën naar de finale? :(

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7464 Gepost op: 8-11-2011, 15:20:46 »
waren dat Nieky en Jann die over de set zijn gegaan? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7465 Gepost op: 8-11-2011, 15:21:48 »
hahahaha, mooi Niek! ::rofl::

Ik denk dat het Mollenvanger is die de Mol op het spoor is ::jaja::
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7466 Gepost op: 8-11-2011, 15:23:11 »
dan is niekypsv zelf de dader ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7467 Gepost op: 8-11-2011, 15:23:42 »
:o


ja! anders had ie ons wel met zn 3-en naar de finale laten gaan ::jaja:: we zijn t alledrie waard ::)
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7468 Gepost op: 8-11-2011, 15:25:39 »
maar dit ga ik ook niet winnen hoor :P. Zou toch ook raar zijn, net alsof een schooldirecteur het gaat verliezen van zn leerling ::rofl::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7469 Gepost op: 8-11-2011, 15:27:55 »
tsss, wie van ons er ook naar de finale gaat, diegene moet gewoon winnen. dat moet!


spreken we gewoon af, ok? ::)
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7470 Gepost op: 8-11-2011, 15:30:09 »
tsss, wie van ons er ook naar de finale gaat, diegene moet gewoon winnen. dat moet!


spreken we gewoon af, ok? ::)
okee deal, als lukie maar niet wint ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7471 Gepost op: 8-11-2011, 15:34:36 »
waren dat Nieky en Jann die over de set zijn gegaan? ::)

Ik ben wel eens over die set gegaan, maar dat was enkele meters voorbij de Servaasbrug  ;D
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7472 Gepost op: 8-11-2011, 15:36:32 »
 >:(

Had ik net heel mijn verhaaltje getypt... Druk ik op kruisje ipv op nieuw tabblad openen  :\'(
You'll never walk alone

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7473 Gepost op: 8-11-2011, 15:37:55 »
>:(

Had ik net heel mijn verhaaltje getypt... Druk ik op kruisje ipv op nieuw tabblad openen  :\'(
:o, das niet zo mooi. Daarom moet je altijd eerst opslaan ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7474 Gepost op: 8-11-2011, 15:39:02 »
zie je wel, niek is de mol, ons nog langer in spanning te houden >:(
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7475 Gepost op: 8-11-2011, 15:41:34 »
zie je wel, niek is de mol, ons nog langer in spanning te houden >:(
vrij zeker ::jaja::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7476 Gepost op: 8-11-2011, 15:49:05 »


De beslissende stemming staat voor de deur, maar voordat deze kan beginnen moet er gewacht worden op de oud-kandidaten. Addie, Dathan, LdHmolletje en NextGP zijn al gespot, Luckyrik is als barman te druk bezig met drankjes inschenken en laat de stemming aan zich voorbijgaan. Maar waar blijven Mollenvanger en Valen-el-topo nou ?

LdHmolletje vertelt dan de rest dat Mollenvanger achter de saboteur is aangerend, en van hem nu elk spoor ontbreekt. Dus ze gaan met zijn allen maar naar de bar, om weer even een drankje te doen voordat mollenvanger er is. En valen-el-topo ? Waar hangt hij eigenlijk uit ? Buiten begint het inmiddels te onweren, het weer wordt onheilspellender, en de wind waait steeds harder. Daardoor vliegt er een duif tegen het raam aan.NextGP rent naar de duif toe en probeert hem een beetje bij te brengen van de klap. Dan ziet hij dat er iets aan zijn pootje hangt. Hij pakt het briefje en bekijkt wat er opstaat.

' Beste kandidaten :

Ik heb de saboteur te pakken gekregen, en jullie geloven nooit wie het is ! De NS heeft weer eens vertraging dus vandaar dat ik niet op tijd bij de stemming kan zijn. Maar via deze duif is dit mijn stem. Ik stem voor Lukie4 als sterkste schakel , want hij heeft nog geen enkele fout gemaakt.

En wie vindt hij de zwakste ? Roept D*N meteen. ' Dat kan ik niet lezen zegt NextGP : door de regen is het helemaal uitgelopen'. Doordat Mollenvanger zijn stem heeft opgestuurd wordt toch met de sterkste schakel stemming begonnen, en omdat het de laatste stemming is kan het geen kwaad om deze openbaar te doen. De drie halve finalisten mogen als eerste :

D*N : Sterkste schakel is dan toch maar Lukie4. Hoewel ik hem voor geen meter vertrouw, lijkt het me enig om hem in te maken in de finale
Swifty : Lukie4 want hij is foutloos.
Lukie :  ga niet tactisch stemmen.  D*N  zijn foute vraag had ik ook fout gehad. Hij heeft over het hele spel goed gespeeld.

' Dat gaat Lukie makkelijk winnen' ! roept Swifty. Lukie is daar nog niet zo zeker van. Je vergeet even dat D*N een extra stem krijgt omdat hij de meeste stemmen gedurende het hele spel heeft gekregen, en dat Swifty er nog een krijgt omdat ze deze ronde de sterkste was .

3 stemmen voor Lukie, 2 stemmen voor D*N en 1 voor Swifty. Dan mogen de oud deelnemers ( behalve mollenvanger ) nog stemmen.

LdHmolletje : Lukie4, alles goed, need I say more?
Addie : De sterkste schakel is Lukie, die heeft alle vragen goed geloof ik.
Dathan : Sterkste schakel: Lukie, geen enkele fout
NextGP : En de stem voor de Sterkste Schakel gaat naar Lukie natuurlijk. Geen een vraag fout, dat is echt knap!

Daarmee is het wel heel duidelijk ! Lukie4 is de eerste finalist ! Van harte  ::bravo::

Maar wie moet er op de valreep nog weg ? Dat zien we als mollenvanger terug is met zijn saboteur  ::vergroot::
You'll never walk alone

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7477 Gepost op: 8-11-2011, 15:58:19 »
Gefeliciteerd Lukie4! ::bravo::


heel terecht dat jij door bent ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7478 Gepost op: 8-11-2011, 15:59:43 »
Gefeliciteerd Lukie4 ::bravo::

wacht misschien ben ik wel de saboteur en heb ik alle vragen gesaboteerd en vlieg ik er nu uit? ::)


nee rare theorie ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Zwakste Schakel! Seizoen 4!
« Reactie #7479 Gepost op: 8-11-2011, 16:04:34 »


Iedereen wacht gespannen op Mollenvanger met zijn saboteur. Lukie is iets relaxter en hij besluit even te gaan fitnissen in de superluxe fitnessruimte. Hij gaat op de loopband staan, maar hij merkt tot zijn verbazing dat de loopband steeds harder en harder gaat. Pats ! Daar valt hij zo op zijn neus, een beetje zoals Lange Frans. Terwijl hij opkrabbelt hoort hij nog net gegiechel achter zich en hij rent naar de kast. ' De saboteur was toch al gepakt ' ? denkt hij nog. Hij trekt de kast open, en treft daar een lachende relaxhoeker aan.....

De deur zwaait open. Hij ziet allemaal verwachtingsvolle gezichten, en dan tovert hij de saboteur achter zijn rug vandaan. De blikken van LdHmolletje en Dathan spreken boekdelen. Is hij de saboteur ? Maar hij is toch helemaal geen kwajongen ? Dan neemt mollenvanger het woord : ' Ziehier de saboteur! Maar het is niet wat jullie denken wat het is ! Want deze jongenman heeft nog nooit plagerijtjes uitgehaald, maar hij deed dit in opdracht van iemand anders zo vertelde hij mij net. Nadat hij als eerste afgevallen was, was hij een beetje kwaad. En daarom zocht de echte saboteur contact op met Valen-el-topo, en liet hem op een grappige manier het spel verstoren. Om mensen hier te plagen, omdat hij dat altijd doet hier...

Lukie moet even van de schrik bekomen. In die fractie van een seconden krijgt hij zomaar een vinger in zijn oog geprikt. ' Je dacht toch niet dat ik de nieuwe moderator niet ging pesten ' ? Hoort hij Koekoe zeggen, ik heb al die tijd dit spel samen met valen-el-topo proberen te saboteren, om de modjes te pesten. Lukie kan er de humor wel van inzien, en neemt Koekoe mee naar de bar.

De andere kandidaten en ex-kandidaten beginnen ook te lachen wanneer koekoe binnenkomt. Natuurlijk was het Koekoe, wie kon het ook anders zijn... Want de plagerijtjes waren nou ook niet zodanig vervelend dat er mensen pijn mee werden gedaan. Dan neemt Nieky het woord. ' Het is tijd voor de allesblissende stemming. Swifty heeft een joker, en D*N een zwarte stem. Daardoor is de eerste stem voor hem . En hij mag meteen zijn stem uitbrengen :

D*N : Zwakste schakel dan maar Swifty ze heeft een fout gemaakt en die was zeker makkelijker dan de mijne.

Deze stem komt dus te vervallen.

Lukie : Zwakste schakel: Ook hier ga ik niet tactisch stemmen:   Swifty één fout antwoord. Mijn keuze was anders geweest als ze in de instinker gestonken was. Nu moet ik zo stemmen.

1-1

Swifty : D*N was niet foutloos en Lukie wel

D*N 2 - 1 Swifty

Dan is het nu wachten op de oud-kandidaten en hun stemmen.... Pak de bordjes maar jongens !
You'll never walk alone