Auteur Topic: Aanwijzingen  (gelezen 141799 keer)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aanwijzingen
« Reactie #280 Gepost op: 18-04-2003, 19:10:00 »
Aan het einde van aflevering 5 (als Astrid binnen komt)  hoor je een mannenstem zeggen: 'Nou, dat is lang geleden.' De enige stem die ik er op vond lijken is die van Ron, maar Ron was het niet, die het zei. (Hij hield zijn mond)








Offline HJL Von Mollensteyn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't give hate a chance!!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #281 Gepost op: 18-04-2003, 19:13:23 »
En welk statement wilt u hiermee maken ???







"I love it when a plan comes together"

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Aanwijzingen
« Reactie #282 Gepost op: 18-04-2003, 19:16:03 »
Dat was zeg maar ook 'net als Tweety' aangaf een uitspraak die je verkeerd kan plaatsen. Ik snap gewoon niet waarom ze dat gedaan hebben.








Offline Cora Bora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re:Aanwijzingen
« Reactie #283 Gepost op: 18-04-2003, 20:07:15 »
Aan het einde van aflevering 5 (als Astrid binnen komt)  hoor je een mannenstem zeggen: 'Nou, dat is lang geleden.' De enige stem die ik er op vond lijken is die van Ron, maar Ron was het niet, die het zei. (Hij hield zijn mond)

montagefoutje??  ???








Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Aanwijzingen
« Reactie #284 Gepost op: 18-04-2003, 21:07:32 »

Is iemand dit al eens eerder opgevallen? Ik vond het in ieder geval erg vreemd om voor een vooruitblik "volgende week"  een shot te gebruiken dat in die hele aflevering van die volgende week niet voorkomt...  ???

Dit viel mij ook op. En het is ook eens eerder gebeurd. In een voorstukje zie je Astrid zitten terwijl ze zegt 'Ik weet wie de Mol is'. In de aflevering erna hoor je haar dit wel zeggen, maar er is een ander beeld bij.







« Laatst bewerkt op: 18-04-2003, 21:07:52 door Heinz »

Offline bertha531

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #285 Gepost op: 18-04-2003, 21:16:09 »
Er zijn trouwens ook nog altijd die voorfilmpjes van de kandidaten; wat mij opvalt is dat tot nu toe dat er shot's zijn gebruikt voor afvallers die niet in de aflevering gebruikt zijn.

Dat geldt voor Julien en Aafke, maar ook voor René (die dus nog gaat afvallen.  ;))

De shots van Ron en Astrid zaten wél in de aflevering.

De shots van Chandrika en Patricia ook, maar het opvallende bij die 2 is dat ze niet uit een opdracht komen.

Of de shot's van Ferdi en Elise ook in de aflevering zitten weten we nog niet, maar ze lijken iig wél uit een opdracht te komen.

Maar wat de hint is weet ik nog niet.








Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Aanwijzingen
« Reactie #286 Gepost op: 19-04-2003, 10:59:57 »
Er zijn trouwens ook nog altijd die voorfilmpjes van de kandidaten; wat mij opvalt is dat tot nu toe dat er shot's zijn gebruikt voor afvallers die niet in de aflevering gebruikt zijn.

Dat geldt voor Julien en Aafke, maar ook voor René (die dus nog gaat afvallen.  ;))

De shots van Ron en Astrid zaten wél in de aflevering.

De shots van Chandrika en Patricia ook, maar het opvallende bij die 2 is dat ze niet uit een opdracht komen.

Of de shot's van Ferdi en Elise ook in de aflevering zitten weten we nog niet, maar ze lijken iig wél uit een opdracht te komen.

Maar wat de hint is weet ik nog niet.

dat heb je goed gevonden zeg!

Hmmmm en dat combineren met het 'gejuich' ? wel gejuich horen terwijl het geen opdracht was? oid? misschien levert dat iets op?

nou ja, het zal wel weer pas duidelijk zijn wat de 'hint' (if any) was bij de een na laaste aflevering  ;)








Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #287 Gepost op: 19-04-2003, 11:59:10 »
Waarschijnlijk zitten Ron en Astrid dan in de Finale.
En daarbij Chandrika of Patricia.








D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Rocky

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re:Aanwijzingen
« Reactie #288 Gepost op: 19-04-2003, 23:42:09 »
Waarschijnlijk zitten Ron en Astrid dan in de Finale.
En daarbij Chandrika of Patricia.

Grappenmaker ;D







Thank U

Offline n@ncy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #289 Gepost op: 20-04-2003, 11:04:14 »
Deze neem ik aan
1. sisethernet - eerste hints
2. deanoldmaniac - de mol in canada
3. itechoeswith - wie is het toch
4. signedloops - de oplossing
5. amagehertz - zeg het maar
Alstu  :)


6. heftedlover - over de helft







je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re:Aanwijzingen
« Reactie #290 Gepost op: 20-04-2003, 13:09:07 »
Volgens mij heb ik hem gevonden wbt de leader.

Het leaderfilmpje van ferdi wijkt af van de rest.
Namelijk: bij iedereen is alleen degene in beeld over wie het gaat.
Bij ferdi niet.

Eerst zie je de helicopter (we weten nu dat ron daarin zat)
dan zie je Rene schieten (blauw lintje om arm = rene)
en dan een close up van ferdi.

hebben we hier de winnaar, verliezer, en mol? :)










Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #291 Gepost op: 20-04-2003, 13:14:39 »
Volgens mij heb ik hem gevonden wbt de leader.

Het leaderfilmpje van ferdi wijkt af van de rest.
Namelijk: bij iedereen is alleen degene in beeld over wie het gaat.
Bij ferdi niet.

Eerst zie je de helicopter (we weten nu dat ron daarin zat)
dan zie je Rene schieten (blauw lintje om arm = rene)
en dan een close up van ferdi.

hebben we hier de winnaar, verliezer, en mol? :)

We kunnen nog niks zeggen over Elise vind ik :)







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Suske

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #292 Gepost op: 20-04-2003, 13:17:16 »
Ik heb ook nog iets ontdekt.
Ik weet het "niet zeker", heb nog niet voor de 2e keer de aflevering bekeken.

Maar iig, op het zwemvest/duikpak van Patricia staat een getal en ik dacht dat het 28 was.

Wil dat zeggen dat de mol op het eiland was.
Dus onder Ferdi, Ron en Chandrika, want Patricia is al naar huis.

Het heeft niks met de winnaar/verliezer te maken omdat je dat nog niet kan weten tijdens de opdracht.
En de mol wel :D :D

Ik weet het niet zeker, maar ik zal het zodadelijk weer bekijken.







D E  M O L  I S  V O O R  1 0 0 %  R O E L A N D . . . !

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #293 Gepost op: 20-04-2003, 17:32:02 »
Ik ga het toch maar weer in de introfilmpjes zoeken. Bij Ron, Elise en René hoor je duidelijk wat geroep op de achtergrond. Alleen volgens mij bij Elise wijkt de tekst van het geroep af van de vorige keer. Ik kan me van één aflevering herrineren dat er 'kom op Elise je kan het!' geroepen werd, en afgelopen zaterdag hoorde ik iets met 'gas geven!'. Kan iemand dit controleren. Want dit zou een sterke aanwijzing naar de 3 finalisten zijn (volgens mij wordt ook het geluid bij ron steeds zachter, is hij de verliezer?)








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #294 Gepost op: 20-04-2003, 17:34:28 »
Ik ga het toch maar weer in de introfilmpjes zoeken. Bij Ron, Elise en René hoor je duidelijk wat geroep op de achtergrond. Alleen volgens mij bij Elise wijkt de tekst van het geroep af van de vorige keer. Ik kan me van één aflevering herrineren dat er 'kom op Elise je kan het!' geroepen werd, en afgelopen zaterdag hoorde ik iets met 'gas geven!'. Kan iemand dit controleren. Want dit zou een sterke aanwijzing naar de 3 finalisten zijn (volgens mij wordt ook het geluid bij ron steeds zachter, is hij de verliezer?)

Zeer interessant. Ik hoorde ook iemand iets roepen over gas. Ik ga ff alle introfilmpjes van de 6 afleveringen bekijken. Kan wel ff duren trouwens...







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #295 Gepost op: 20-04-2003, 17:42:28 »
Veel kijk plezier iig  ;D








Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Aanwijzingen
« Reactie #296 Gepost op: 20-04-2003, 18:26:11 »
Veel kijk plezier iig  ;D

Wel Daisy, het was inderdaad plezierig. Bij drie van de kandidaten hoor je de aanmoediging: "kom op". Bij Ron, René en Elise. Opvallend is dat René wordt aangemoedigd door een vrouwenstem, terwijl er bij die opdracht geen vrouw aanwezig was. Bij de anderen is er ook wel geluid, maar geen aanmoedigingen.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #297 Gepost op: 20-04-2003, 19:02:10 »
Ik ga het toch maar weer in de introfilmpjes zoeken. Bij Ron, Elise en René hoor je duidelijk wat geroep op de achtergrond. Alleen volgens mij bij Elise wijkt de tekst van het geroep af van de vorige keer. Ik kan me van één aflevering herrineren dat er 'kom op Elise je kan het!' geroepen werd, en afgelopen zaterdag hoorde ik iets met 'gas geven!'. Kan iemand dit controleren. Want dit zou een sterke aanwijzing naar de 3 finalisten zijn (volgens mij wordt ook het geluid bij ron steeds zachter, is hij de verliezer?)

Dit was me vanmorgen ook opgevallen tijdens 't herbekijken van aflevering 6, maar ik was 't vergeten te posten. Aangezien ik de introfilmpjes in de vorige afleveringen al tientallen keren heb bekeken, weet ik zeker dat bij haar de aanmoediging veranderd is. Eerst werd er steeds alleen 'Elise, je kan 't!' geroepen en nu hoor je duidelijk ineens 'Gas geven, Elise!'. Vreemd dat de makers ineens haar intro-fimpje veranderen....  :-\

Ik ga denk ik straks maar 'ns goed luisteren of er bij andere kandi's nog iets veranderd is, maar dat heb ik iig nog niet eerder opgemerkt.








Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Aanwijzingen
« Reactie #298 Gepost op: 20-04-2003, 19:15:24 »
Finalisten: René, Ron en Elise? Ik ben er vrij zeker van. Ik bekijk sowieso vanavond de uitzending van gisteren en ik heb ook aflevering 2 nog op band staan. Kan ik ook effe vergelijken. Als hier geen hint uit te halen valt, weet ik het niet meer.








Offline tureluurs

  • Forumlid
Re:Aanwijzingen
« Reactie #299 Gepost op: 20-04-2003, 19:15:28 »
Het viel mij tijdens de uitzending ook nog op dat het geluid dat bij de intro van Chandrika hoort op het eiland te horen was. Patricia riep daar : CHAN - DRI - KA, en dat is ook zachtjes bij de intro te horen volgens mij.