Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 42205 keer)

Offline hardcoremol

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Aflevering 4
« Reactie #100 Gepost op: 7-04-2003, 18:50:31 »
Ik heb toch nog één vraagje:
zouden de kandidaten te horen hebben gekregen wie de echte en de nep lumberjacks waren??  ???

Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 7-04-2003, 19:35:08 »
Wat nog vreemder is, is dat Ron heel toevallig de kampioen boomklimmen als tegenstander kiest. Ron zou, als hij de mol is, natuurlijk op de hoogte kunnen zijn wie dat was, maar Ron mocht pas als enerlaatste kiezen! Ik vind 't toch wel erg toevallig dat hij dan nog bij de kampioen boomklimmen uitkwam.  :-\

Misschien heeft Ron zich bekwaamd in alle lumberjack bezigheden?

Dan maakte het niet uit wie hij tegenover zich zou krijgen, overgens bepaalden ik meen de enveloppen welke opdracht er gedaan moest worden, en was het op dat punt iig te manipuleren.

(wie weet is die man (de zgn lumberjack) helemaal geen kampioen boomklimmen, of iig niet landelijk oid maar bv in eigen (familie) kring).

Groenenman

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: 7-04-2003, 19:37:57 »
Dat zou idd wel kunnen, want ik vind dat de kampioen boomklimmen toch wel boven moet zijn. Anders zijn ze wel heel slecht in Canada

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 7-04-2003, 19:42:15 »
Nee, de plaats heette saint john. Het hotel fRONtenac. Ik geloof er helemaal niets van dat ron zonder oefenen kan winnen van een kampioen boomklimmen.

Dat kan gewoon flauwekul zijn, wanneer is iemand een kampioen boomklimmen en op welk niveau dan wel?

Bovendien als het al DE kampioen was, misschien had hij een blessure?

Citaat
En voor mij staat het vast dat de elise en ferdi moesten VOORSPELLEN hoeveel lumberjackers er zouden winnen

Weet je dat zeker?

Er heeft maar 1 lumberjack gewonnen meen ik?
(of heb je dit gewoon snel getypt?)

Citaat
En ik denk dat de makers ook tijdens de opdracht de lumberjackres opdracht konden geven om juist te winnen of te verliezen.

Denk ik ook, ze hebben misschien gewoon wat gas terug genomen.

Citaat
Als je de vier afleveringen naast elkaar zet wie is dan nog niet echt verdacht gemaakt? Dat zijn rene, ron en chandrika, onder hen zoek ik dan ook mijn mol.

René als mol lijkt me wel tof!

Weet iemand of René tijdens de grotopdracht (met die spiegels) alvorens hij ging fietsen hij continue bij de groep was of al apart genomen was?

Wie weet heeft hij die deur die niet openging weten te blokkeren?
Citaat

« Laatst bewerkt op: 7-04-2003, 19:44:58 door Cosma »

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #104 Gepost op: 7-04-2003, 20:59:40 »
Denk ik ook, ze hebben misschien gewoon wat gas terug genomen.

Daar ben ik wel van overtuigd eerlijk gezegd. Zo'n lumberjacker kan volgens mij echt wel dunnere plakjes snijden in het geval van Astrid, maar hij wil het gewoon niet al te moeilijk maken.

Hetzelfde bij die boomklimmer, in welke orde hij dan ook kampioen is, volgens mij doet ie het rustig aan en doet niet echt zijn best het fluitje direct goed te pakken.

Ik vind dat de mol echt bijna geen molmogelijkheden heeft bij die opdracht dan alleen zijn/haar persoonlijke duel.
De mol heeft nl. geen invloed hebben op de duel's van de anderen en kan er niet voor zorgen dat Elise en Ferdi goed zullen gokken. Het is nu precies goed gegaan, maar dat hoefde zeker niet te gebeuren...

Er zit niet altijd een masterplan achter een opdracht... Denk maar aan de lasergeweer-fort-verdedigen-opdracht met mol Nico. Of die opdracht: 'In handen van de mol' bij mol Marc. (Waar hij punten moest uitdelen.)

Offline Coen

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 7-04-2003, 21:17:17 »
Inderdaad Bertha, ik denk niet dat we teveel achter de winst op die echter Lumberjacks moeten zoeken. Zij zullen heus wel verteld zijn door de redactie dat ze het niet te lastig moesten maken voor de kandidaten, maar ook zeker niet te makkelijk. Toch moet ik toegeven dat Ron en Astrid het erg goed deden. Vooral Astrid's laatste 'plak' was lekker dun.(daar zat zelfs nog een gat in, linksonder.) Ook Ron ging als een aapje die boom in, dat zou ik 'm niet nadoen.

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #106 Gepost op: 7-04-2003, 22:11:14 »
Ik vind dat de mol echt bijna geen molmogelijkheden heeft bij die opdracht dan alleen zijn/haar persoonlijke duel.
De mol heeft nl. geen invloed hebben op de duel's van de anderen en kan er niet voor zorgen dat Elise en Ferdi goed zullen gokken. Het is nu precies goed gegaan, maar dat hoefde zeker niet te gebeuren...

Ja, ik ben het met je eens.
En bovendien, ik heb net nog eens zitten kijken en het lijkt me echt sterk dat bijvoorbeeld die opdracht van Ron gemanipuleerd is. Die lumberjack zat misschien wel wat met dat fluitje te pielen, maar hij deed het echt niet slecht met z'n 23 seconden en ook al zou Ron er op geoefend hebben dan nog zou het een gok zijn geweest of hij sneller zou zijn.

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #107 Gepost op: 7-04-2003, 23:22:14 »
Ik denk niet dat het nut heeft om de uitslag te manipuleren... Ook niet (want daar gaat het nu om) omdat Ron niet als laatste was dus niet de eindstand kon bepalen...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 8-04-2003, 00:05:02 »
En bovendien, ik heb net nog eens zitten kijken en het lijkt me echt sterk dat bijvoorbeeld die opdracht van Ron gemanipuleerd is. Die lumberjack zat misschien wel wat met dat fluitje te pielen, maar hij deed het echt niet slecht met z'n 23 seconden en ook al zou Ron er op geoefend hebben dan nog zou het een gok zijn geweest of hij sneller zou zijn.

Idd. Stel die lumberjack pakt toevallig net wel meteen het fluitje dus uitslag 4-2: heeft Astrid mooi voor niets in Nederland zitten oefenen met een kettingzaag.  ;)

Offline CALIMERO

• Forumlid
  • Wat een mollestreek!
« Reactie #109 Gepost op: 8-04-2003, 00:10:00 »
Idd. Stel die lumberjack pakt toevallig net wel meteen het fluitje dus uitslag 4-2: heeft Astrid mooi voor niets in Nederland zitten oefenen met een kettingzaag.  ;)

Astrid had dan gewoon verloren , 1000 euro weg.
En je kan er toch moeilijk om heen dat er iets niet klopt . Een ongeoefend iemand kan nooit winnen met een  kettingzaag van een LJ. Dus het is gewoon die LJ die er met zijn pet nagegooid heeft.

Volgend jaar : Wie is de kandidaat ?

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 8-04-2003, 00:18:40 »

Dus het is gewoon die LJ die er met zijn pet nagegooid heeft.

Hij was toch geen kampioen in deze zover ik weet?

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 8-04-2003, 00:26:54 »
Dacht het niet nee. :)
En ze zijn vast gewend om hele grote brokken te zagen, dus hij hoeft er niet persé heel goed in te zijn.

Vreemd vond ik trouwens dat er werd afgeteld oid? Er was toch geen tijdsdruk?

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 8-04-2003, 00:44:22 »

Vreemd vond ik trouwens dat er werd afgeteld oid? Er was toch geen tijdsdruk?

Was dat bij het boomklimmen of het zagen?

(het is mij niet opgevallen maar bij het boomklimmen moest het record verbroken worden, misschien vandaar?)

Overigens (offtopic) hoe kan het dat een van de kandidaten voorzien van blinddoek wist te melden dat ze nog 2/4 minuten hadden tijdens die boomopdracht?

Offline Cosma

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 8-04-2003, 01:30:47 »
Dat zou idd wel kunnen, want ik vind dat de kampioen boomklimmen toch wel boven moet zijn. Anders zijn ze wel heel slecht in Canada

Na enig zoekwerk:

Citaat
LUMBERJACK CLIMBING  WORLD  RECORDS

HEIGHT        CONTESTANT'S NAME      TIME     Location      YEAR
TREE CLIMBING
100 Feet      Guy German             24.82     Albany       1989
 90 Feet      Brian Bartow           20.05     Hayward      1999
 80 Feet      Brian Bartow           17.97     Morton       2001
 60 Feet      Brian Linville         13.75     Hayward      2000

Offline Jayne

• Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 8-04-2003, 08:59:20 »
Wel opvallend trouwens (zuur ook voor Aafke ;D) dat degene die vorige keer de test het slechtst gemaakt had, het nu kennelijk een stuk beter heeft gedaan. Iemand toch van mol gewisseld?

Offline Momferdina

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 8-04-2003, 09:43:19 »
Wel opvallend trouwens (zuur ook voor Aafke ;D) dat degene die vorige keer de test het slechtst gemaakt had, het nu kennelijk een stuk beter heeft gedaan. Iemand toch van mol gewisseld?
*fluistert*:
Jaaa... die mannuh hebben ut op een accoordje gegooid... ze kunnen het niet alleen tegen een vrouwelijke mol  ;)

« Laatst bewerkt op: 8-04-2003, 09:44:05 door Momferdina »
Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline meel4free

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 8-04-2003, 10:17:00 »

Ik vind het wel toevallig dat op zulke momenten altijd iedereen doorgaat. Volgens mij kijken ze op dan niet eens meer wie de test het slechtst heeft gemaakt, maar gaat gewoon iedereen door. Ze hebben niet voor niets meer dan 8 afleveringe gepland.

AJAX4ever

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 8-04-2003, 13:44:50 »

Of Aafke is van mol gewisseld en dat heeft niet bepaald goed uitgepakt.  

Ik denk eerlijk gezegd nog steeds dat Aafke op Patricia heeft gestemd. Ze lijkt namelijk op '109' als kamernummer van de mol te klikken. Ferdi zagen we kamer 108 ingaan en Astrid kamer 117. Van de drie verdachten die ze noemt, blijft zodoende alleen nog Patricia over. Maar wellicht heeft Aafke dit keer geprobeerd ook op meerdere mollen te stemmen en is 't daarom dat ze haar test 't slechtste gemaakt had.  :-\

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #118 Gepost op: 8-04-2003, 13:54:35 »
Weet iemand wat precies die vraag was mer kamer 109??
Kan het ook de vraag zijn: Naast welke kamer sliep de mol??
Of ze zijn weer heel vaag bezig met de montage want ik krijg zeer duidelijk de indruk dat Aafke wel twijffelt maar dar Ferdi nog steeds haar hoofdverdachte is.

Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #119 Gepost op: 8-04-2003, 14:06:07 »
Naast wie sliep de mol lijkt mij een onlogische vraag, tenzij de mol op een hoekwoning sliep...

Life's a riddle, keep answering the questions...