Auteur Topic: Toto eredivisie  (gelezen 505473 keer)

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #160 Gepost op: 24-08-2011, 11:03:56 »
waarom kan je niet meer dan 15 doelpunten invullen? ::)
omdat PSV soms medelijden heeft met Feyenoord ::jaja::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #161 Gepost op: 24-08-2011, 11:20:12 »
 ::rofl:: Nou ik wou 16 doelpunten invoeren bij Groningen maar dat wil dus niet ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #162 Gepost op: 24-08-2011, 11:25:12 »
::rofl:: Nou ik wou 16 doelpunten invoeren bij Groningen maar dat wil dus niet ::)
Dat PSV Matavz wilt hebben betekent niet dat hij ook zo goed is ;)
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #163 Gepost op: 24-08-2011, 11:44:31 »
Dat PSV Matavz wilt hebben betekent niet dat hij ook zo goed is ;)
wie wat? ???
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline tdietz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • too hot to be true
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #164 Gepost op: 24-08-2011, 11:47:04 »
wie wat? ???
de spits van Groningen ::rofl::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #165 Gepost op: 24-08-2011, 11:48:53 »
de spits van Groningen ::rofl::
oh grapje ::), nee ik ken geen van al die spelers :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #166 Gepost op: 24-08-2011, 15:49:41 »
oh grapje ::), nee ik ken geen van al die spelers :P.

Het is maar goed dat we van te voren geen topscorers (per team) hadden moeten geven. Dan was D*N vast doorgedraaid...
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #167 Gepost op: 26-08-2011, 10:41:10 »
Ajax - Vitesse is nog verdacht tricky om te voorspellen..

Kan bij mij dit weekend alle kanten op  ::rofl::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #168 Gepost op: 26-08-2011, 18:20:30 »
Ik heb toch Ajax als winnaar ingevuld... Zeker thuis moet Ajax dat toch redelijk makkelijk kunnen winnen lijkt mij!
Ich bin ein Bärliner!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #169 Gepost op: 26-08-2011, 19:17:25 »
Ja, ik bedoelde de exacte stand  ;)

Had oorspronkelijk 2-0, maar vanochtend nog even snel een blik op geworpen en begon toch redelijk te twijfelen. Even naar 2-1 geleund, maar uiteindelijk voor 3-1 gegaan. Het is natuurlijk nog redelijk nattevinger-werk zo vroeg in het seizoen  ;) Ach we zien wel, wil ook weer niet al te veel tijd in de voorspellingen gaan steken, anders wordt het te serieus  :P
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #170 Gepost op: 26-08-2011, 19:20:09 »
Ah, jij hebt 3-1! Dat had ik van de week al neergezet ipv 2-1. Dat moet toch positief zijn voor mij, hopelijk...
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #171 Gepost op: 26-08-2011, 19:33:04 »
Ja, ik bedoelde de exacte stand  ;)

Had oorspronkelijk 2-0, maar vanochtend nog even snel een blik op geworpen en begon toch redelijk te twijfelen. Even naar 2-1 geleund, maar uiteindelijk voor 3-1 gegaan. Het is natuurlijk nog redelijk nattevinger-werk zo vroeg in het seizoen  ;) Ach we zien wel, wil ook weer niet al te veel tijd in de voorspellingen gaan steken, anders wordt het te serieus  :P
als ik zeker wil zijn dat je niet uitloopt moet ik 3-1 invullen, maar als ik mn koppositie terug wil na vanavond zal ik een gok moeten wagen  ;)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #172 Gepost op: 26-08-2011, 20:16:33 »
Ik vind alles prima. Er zijn nog 279 wedstrijden te spelen - dan lijkt het me wat vroeg voor zulke overwegingen  ;)

Heb van de week m'n strategie licht aangepast - vermoed op een positieve manier, maar weet het niet zeker. Krijg wel minder variatie in mn voorspellingen. Vandaar dus dat het de komende tijd alle kanten op kan gaan - misschien zijn m'n achterliggende assumpties incorrect  ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #173 Gepost op: 26-08-2011, 22:23:07 »
Ik vind alles prima. Er zijn nog 279 wedstrijden te spelen - dan lijkt het me wat vroeg voor zulke overwegingen  ;)

Heb van de week m'n strategie licht aangepast - vermoed op een positieve manier, maar weet het niet zeker. Krijg wel minder variatie in mn voorspellingen. Vandaar dus dat het de komende tijd alle kanten op kan gaan - misschien zijn m'n achterliggende assumpties incorrect  ;)
Haha, ja er is nog veel te spelen, maar als je eenmaal in de top staat wil je dat ook blijven. En moet je ook naar de concurrentie kijken. Het is een spel maar toch ergens de wil om te winnen. Ik heb niet echt een strategiem behalve dan dat ik het logische het logische laat(zoals ajax dat wint van vitesse thuis) maar ook de nodige verrassingen invul die mij op 5 goed voorspelde wedstrijden brengt. Maar zoals je zegt, het seizoen is nog heel lang :) (gelukkig maar)

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #174 Gepost op: 26-08-2011, 22:58:25 »
Hmm.. naja de 3-1 zat in ieder geval stukken dichterbij de 4-1 die het is geworden dan de 2-0.

Ik let eigenlijk niet zo op wat anderen stemmen. Ook niet als ik vooraf met zekerheid de stemmen van de anderen zou weten  ;)
Wedstrijden als Twente-VVV misschien uitgesloten aangezien, met 9 stemmen op 1 optie, die grote veranderingen in de poule teweeg kunnen brengen. Heb ik liever niet als koploper.  ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #175 Gepost op: 26-08-2011, 23:24:10 »
Hmm.. naja de 3-1 zat in ieder geval stukken dichterbij de 4-1 die het is geworden dan de 2-0.

Ik let eigenlijk niet zo op wat anderen stemmen. Ook niet als ik vooraf met zekerheid de stemmen van de anderen zou weten  ;)
Wedstrijden als Twente-VVV misschien uitgesloten aangezien, met 9 stemmen op 1 optie, die grote veranderingen in de poule teweeg kunnen brengen. Heb ik liever niet als koploper.  ;)
Ik let er pas op nadat ik zelf mn stem heb uitgebracht, daarom doe ik ook aantal weken vooruit, heel veel staan dan nog op 0-0 omdat die nog ingevuld moeten worden. In ieder geval kijk ik pas achteraf hoe de mensen erover denken, je weet niet of je concurrent hetzelfde heeft ingevuld maar toch een klein beetje een beeld van hoe alles verdeeld is. Desondanks is 1 ding belangrijk: blijf bij je eigen gedachte :P (en verander niet te vaak :P)
« Laatst bewerkt op: 26-08-2011, 23:26:12 door mollenvanger20 »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #176 Gepost op: 27-08-2011, 03:19:25 »
ik doe gewoon maar wat en dat is te merken
You'll never walk alone

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #177 Gepost op: 27-08-2011, 14:49:49 »
ik doe gewoon maar wat en dat is te merken

same here.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #178 Gepost op: 27-08-2011, 16:13:59 »
Nieky & Elise:

Hoe logisch het ook moge klinken, jullie positie-met-verbeteringsmogelijkheden komt niet door vrij willkeurig kiezen van uitkomsten en uitslagen. Hoewel koplopers altijd willen doen laten lijken dat er veel achterliggende gedachten zijn, is het natuurlijk puur gokwerk. Zoals D*n eerder ook al meldde. En hij kan het weten, want hij is ook even koploper geweest.

Serie muntjes opgooien, meer niet. Als muntje zegt dat RKC uit met 7-0 van Ajax wint - dan is dat blijkbaar zo. Nooit je muntjes in twijfel trekken. Dus waar komen dan de verschillen uit voort? Ik zal het verklappen.




Buitenlandse Vlag-icoon. Zoals je kunt zien zijn de twee Nederlandse vlaggetjes maar middenmoters; en bij onderkinnen-mannen is er ook geen pijl op te trekken. Mollenvanger (#2) heeft echter de vlag van Brazilie, en ik heb Ghana.

Nu hoor ik de protesten al, deze theorie lijkt vrij willekeurig. "Ldh heeft de vlag van Honduras", zeggen jullie. Zeker, dat is absoluut waar. Materiaal voor een uitzonderings-hypothese. Misschien ziet Vrouwe Fortuna bijvoorbeeld elke vlag met wit in het midden aan als Nederlands. Misschien is Ze niet zo gesteld op het leger. Misschien is ldh niet in hart en nieren een hondurier.. honda-.. hond.. Goed, iemand uit Honduras.

Mijn advies moge duidelijk zijn:
Ga voor Ghana*, Ga voor Goud.







*Of een ander land naar keuze. Deze kunnen mogelijk al dan niet een positief en/of negatief effect op uw resultaten hebben. Dit advies is slechts as if ter vermaak en dient niet te worden gebruikt voor kansspellen, gokken of andere riskante bezigheden. Tevens kan er aan dit advies geen rechten worden ontleend en is de schrijver niet verantwoordelijk voor enige uitkomst. Behalve een goede uitkomst, dan wel. Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Toto eredivisie 2011/2012
« Reactie #179 Gepost op: 27-08-2011, 17:23:14 »
en wat nou als je geen vlag hebt maar mijn mooie avatar? ::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human