Auteur Topic: [Kandidaat] Dio is niet de mol  (gelezen 34513 keer)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #40 Gepost op: 6-01-2012, 13:39:38 »
kan het niet zijn, dat hier iemand een keer iets heeft gepost al met 'ljodalog' en omdat het voor de rest neit vaak voorkomt, zoekt hij die afbeeldingen erbij..

Dat zei ik ook al 5 posts boven je  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline nippon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #41 Gepost op: 6-01-2012, 13:57:05 »
 ??? Dat zou kunnen inderdaad..........toch raar

Offline Mr. Molska

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voorheen KaMol.
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #42 Gepost op: 6-01-2012, 14:38:14 »
Mmm, ik ga nu echt neigen naar Dio als mol!
Expeditie Peking Mol-Boyard. Ik zeg ja.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #43 Gepost op: 6-01-2012, 14:39:38 »
Dio wordt door heel veel mensen verdacht. Wat voor mij een reden is om hem niet te verdenken.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Sapphire

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Molloot in progress
Re: ljodalog-tumtum
« Reactie #44 Gepost op: 6-01-2012, 14:54:33 »
Bij de executie zie je rechts naast Dio een tekst, Ljodalog.


Als je op "Ljodalog" googled op afbeeldingen, is de eerste afbeelding die je ziet deze:



De mol-avator van Tum-Tum!!!

Dio moet de mol zijn..........



Dit klopt inderdaad niet, want als je kijkt waar de afbeeldingen vandaan komen zie je dat ze van dit forum komen... Gewoon omdat er geen afbeeldingen te vinden zijn staat deze vooraan.
(Ookal ben ik nog maar 17... onderschat mijn mening niet)

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #45 Gepost op: 6-01-2012, 15:01:44 »
Ik zat gisteren zo vol op Dio dat ik alle tips eens op een rijtje zette langs zijn kant:

-“Normaal komen hier geen mollen voor” zei Art. Dio is zwart en in Ijsland wonen blanken.
-“De Mol werkt normaal s’nachts, en hier is het bijna altijd daglicht”aldus Art. Dio is zwart.
-Dio zegt “Ik was heel vereerd dat ik mocht deelnemen aan ME is de Mol”
-Dio loopt in de leader voor het vliegtuig, in zijn eentje, te zoeken naar de plaats. In werkelijkheid werd hij door William naar het vliegtuig gebracht en hoefde hij dus echt niet te zoeken.
-Tijdens het invullen van de 1ste test kwam er een beeld met een scriptje of zoiets met Tivoli 1020 op. Nu wil het toeval dat hij de dag van de eerste uitzending s’avonds optreedt in Tivoli.
-In afl 1, de eerste opdracht, duurt die opdracht 3 uur, maar deze verspringt naar 2 uur. Art komt later aan en zegt dat de opdracht weldegelijk 3uur duurde. De klok was een tijdmachine en Dio’s bekendste hit was “tijdmachine”. Ook liep hij alleen voor dat vliegtuig (zie hierboven), wellicht om de klok een uur te verzetten.
Lomperik..

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #46 Gepost op: 6-01-2012, 15:02:32 »
Dio wordt door heel veel mensen verdacht. Wat voor mij een reden is om hem niet te verdenken.

Ik denk dat hij door de gemiddelde kijker niet verdacht wordt, dat maakt dat ik hem weer wel verdenk. Maar je hebt wel een beetje gelijk, al werd hij vooraf nauwelijks verdacht :)

Offline TheeZakje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #47 Gepost op: 6-01-2012, 16:28:22 »
Lol.. "Dio is zwart" .. Komaaaan Nys-Fan  :P

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: ljodalog-tumtum
« Reactie #48 Gepost op: 6-01-2012, 18:42:40 »
Bij de executie zie je rechts naast Dio een tekst, Ljodalog.


Als je op "Ljodalog" googled op afbeeldingen, is de eerste afbeelding die je ziet deze:



De mol-avator van Tum-Tum!!!

Dio moet de mol zijn..........



Of TumTum is de mol ....

Offline rinne90

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #49 Gepost op: 6-01-2012, 18:44:08 »

-Dio loopt in de leader voor het vliegtuig, in zijn eentje, te zoeken naar de plaats. In werkelijkheid werd hij

Op dat plaatje staat links een koffer die volgens mij niet van Dio is. Het kan dus best zo zijn dat er al andere kandidaten waren bij dit shot, maar dat deze niet in beeld zijn. Als het wel Dio's koffer is dan heb ik niks gezegd haha!

Offline Erphon

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #50 Gepost op: 6-01-2012, 19:37:14 »
Heb het betreffende 'Me is de mol' stukje uitgeknipt en ge-upload..
http://www.youtube.com/watch?v=ctd6Ob0e8XE

Offline Douwefok

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #51 Gepost op: 6-01-2012, 19:45:15 »
Hij kan goed de mol zijn want:
Hij zegt op een gegeven moment, mijn grootste hit is de Tijdmachine.
De klok word van 2 uur 59 minuten naar 1 uur 59 minuten gezet.... 1 uur eraf.
Art zegt wel dat het 3 uur heeft geduurd....

Offline Douwefok

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #52 Gepost op: 6-01-2012, 19:54:22 »
Zagen jullie ook het mollogo op de brug? Alleen in beeld gebracht met Dio. ::vergroot::

waar zie je dat staan?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #53 Gepost op: 6-01-2012, 19:58:04 »
Hij kan goed de mol zijn want:
Hij zegt op een gegeven moment, mijn grootste hit is de Tijdmachine.
De klok word van 2 uur 59 minuten naar 1 uur 59 minuten gezet.... 1 uur eraf.
Art zegt wel dat het 3 uur heeft geduurd....
Ja, maar opdrachten worden niet verzonnen naar aanleiding van wat de Mol in het dagelijks leven allemaal voor werk doet.
En Art zegt dat het 3 uur heeft geduurd omdat de klok begon op 3 uur, en Art kwam aanrijden toen hij op 0 stond. Nou, dat is dan toch 3 uur later? Hoe kon Art nou zogenaamd weten dat er met de klok gefoefeld is? En dat zegt hij natuurlijk alleen maar zodat de kandidaten verward raken, allemaal denken, dat kan niet waar zijn, iemand hier zit de boel te flessen!
The British are not impressed.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #54 Gepost op: 6-01-2012, 21:17:03 »
Het afgelopen uur was Dio mijn mol... en ik hoop dat even vast te houden.

Ik heb op dit moment de aanname dat de mol bij de eerste opdracht de foto met het vliegtuig gekregen heeft die in het begin van de aflevering te zien is, en niet nog een andere foto. <EDIT>Ik ben nog een keer aan het kijken en de mol heeft juist wel twee foto's. Deze aanname gaat dus niet op.</EDIT> Dio is één van de kandidaten waarvan we de foto niet te zien krijgen.
Dat hij in de leader alleen bij het vliegtuig rondloop is ook vaag, maar wil ik me niet te veel door laten leiden.
Ik vindt dat Art bij afloop van opdracht 1 erg vaak de kant van Dio op kijkt. En Dio daar mollige gezichtsuitdrukkingen heeft. Niet dat letten op zulke dingen echt altijd tot succes leidt...

Bij opdracht 2 laat hij zich een beetje leiden door de andere kandidaten. Zijn opmerking over het tellen kan ik nog niet helemaal plaatsen. Hij maakt zichzelf in eerste instantie een beetje verdacht, maar doordat hij vervolgens toch wel het aantal stappen weet en er een grap van maakt, wekt het juist vertrouwen. Hij vindt de kokertjes ook vrij snel.
Hij is vervolgens wel weer snel terug bij de kandidaten met kompas om de boel in de gaten te houden.

Bij de laatste opdracht is iedereen verdacht, maar bij de eerste strijd gaat het toch wel het raarst. Zou het geweer van Marion trouwens gesaboteerd kunnen zijn, of schiet ze in het begin wel?
« Laatst bewerkt op: 6-01-2012, 22:31:35 door Rat »

Offline Kitsune

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • GOING UNDERGROUND
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #55 Gepost op: 6-01-2012, 21:19:35 »
Dio staat nu op mijn 2de plek als Mol. Hij is inderdaad verdacht, maar ik kan niet vertellen of het nou gespeeld is of echt is. Dus we moeten hem niet onderschatten  ;).
De Mol? Liesbeth > Hadewych > Liesbeth.

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #56 Gepost op: 7-01-2012, 01:07:52 »
Ik heb de tekst op de droppingfoto op de kop gezet en gespiegeld en toen zag ik M Dio:



Het zal wel tunnelvisie zijn... :)

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #57 Gepost op: 7-01-2012, 01:27:22 »
waar zie je dat staan?


op de grond op de brug of zie ik nu spoken?
Kijk hier nog een keer naar mijn screenshot (linksonder zit het mollogo volgens mij of is het iets anders?): http://www.wieisdemol.com/forum/index.php?topic=44832.20

En kijk op uitzending gemist rond minuut 43:00, daar kun je het duidelijker zien, dan op mijn screenshot! ::vergroot::

Het komt maar heel even in beeld, misschien dat iemand anders een HD-screenshot kan maken??
« Laatst bewerkt op: 7-01-2012, 14:16:18 door E-ri-Q »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #58 Gepost op: 7-01-2012, 01:41:06 »
Ik heb de tekst op de droppingfoto op de kop gezet en gespiegeld en toen zag ik M Dio:



Het zal wel tunnelvisie zijn... :)
Ik dacht even dat je die stippen uit mijn plattegrondje had gehaald, van waar de kokers verstopt lagen. (hier)
The British are not impressed.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #59 Gepost op: 7-01-2012, 11:24:57 »
Dio lijkt me bijzonder goed beinvloedbaar (zie brug).

Daarom denk ik dat hij er snel uitligt, zeker nu we gezien hebben dat Tim hem adviseert vol op Anne Marie te gaan inzetten bij de test.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)