Auteur Topic: [Kandidaat] Dio is niet de mol  (gelezen 34516 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #80 Gepost op: 13-01-2012, 15:06:14 »
Ik denk dat ik de enige ben maar ik vond het eigenlijk niet heel erg dat hij afviel. Natuurlijk is het jammer dat er iemand naar huis moet, maar hij was niet een van de kandidaten waarvan ik echt hoopte dat ie nog even zou blijven. Op de een of andere manier vond ik zijn speelstijl niet zo interessant. Geen zin om de trap op te lopen, leek vaak de opdracht niet te begrijpen, dat soort dingen. Maarja, het is wel waar dat hij op een bepaalde manier naar dingen keek inderdaad en voor meer variatie zorgde op die manier. Maargoed, je kan niet alles hebben...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #81 Gepost op: 14-01-2012, 01:12:29 »
Heel ontwapenend, dat moment na zijn afscheid! Maarja, eerlijk gezegd ben ik er ook niet rouwig om dat net Dio eruit ging. Je zou denken dat als je aan dit programma wil deelnemen je je toch wat meer inzet en wat meer het spelletje probeert te spelen. Hij leek er geen snars van te begrijpen dus een vroege exit is wel de terechte plek voor Dio. Ik vraag me wel af wat voor iDIOte :P acties we nu van hem moeten missen. Dat had ongetwijfeld enkele hilarische televisiemomenten kunnen opleveren.

En dat hij op het laatste moment is opgevist als kandidaat zegt eigenlijk ook genoeg. Ze vonden hem dus een risico om mee te nemen, anders zat hij vast wel bij de eerste selectie.

Ik betwijfel of Dio ooit een schijn van kans maakte. Hij snapte niet bijster veel van het spel, was ietwat te passief en eigenlijk zag ik hem liever vertrekken dan nog een paar afleveringen te overleven d.m.v. puur geluk. Ik heb toch liever een stel kandidaten die wat steviger in het spel staan. Ik huiverde ook stilletjes bij de gedachte van hem als Mol. Heb niet zo graag zo'n Mol die alles steekt op zijn natuurlijke klunzigheid en daar leek het met hem bijna op uit te draaien. Gelukkig niet dus.

Maar om positief af te sluiten. Zijn dagboek maakt wel ongelofelijk veel goed (dat is blijkbaar gewijzigd, vlak na de uitzending stonden daar maar een paar regels, nu bijna een heel boek ::tandpastasmiley::), daar komt hij toch al iets snuggerder over. Eigenlijk is dat toch een vergiftigd geschenk, dat die makers je een dag voor vertrek opbellen of je nog mee wil doen. Zoiets moet je toch ook wel durven dus dat is wel een erg positieve kant van Dio. Een echte durver die niet bang is om op zijn bek te gaan. Ik hoop voor hem dat hij ondertussen terug bij positieven is na al dat vreselijke kou lijden in IJsland. ;)

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #82 Gepost op: 14-01-2012, 15:48:27 »
Hij zal wel vol op Hadewych zijn gegaan - misschien vandaar ook dat Hadewych verdrietig was, want ze had hem op één op andere manier misleid en ze wou hem er graag inhouden.
Tell me what your telescope says

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: [Kandidaat] Dio is niet de mol
« Reactie #83 Gepost op: 9-03-2012, 20:10:43 »
Dio zegt net bij DWDD dat hij er wel een beetje expres uit is gegaan, omdat hij IJsland niks vond.
The British are not impressed.

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dio is niet de mol
« Reactie #84 Gepost op: 9-03-2012, 20:16:17 »
Dio zegt net bij DWDD dat hij er wel een beetje expres uit is gegaan, omdat hij IJsland niks vond.

Nou een beetje nuance lijkt me wel op zijn plaats, hij maakt gewoon een geintje

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [Kandidaat] Dio is niet de mol
« Reactie #85 Gepost op: 9-03-2012, 20:18:57 »
Idd, ik heb het ook gezien !

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dio is niet de mol
« Reactie #86 Gepost op: 9-03-2012, 21:32:01 »
Ja maar was idd een geintje hoor, leuk nummer trouwens wat hij zong!