Auteur Topic: [Kandidaat] Dio is niet de mol  (gelezen 34514 keer)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #60 Gepost op: 7-01-2012, 14:04:00 »
Hij lachte toen de tijd om was... Opvallend.
...óf niet!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #61 Gepost op: 7-01-2012, 14:57:56 »
Dio is moeilijk te doorgronden deze afleering. Het ene moment is hij echt de mol (zo kneuzig als hij deed met het stappen tellen), het volgende moment is hij een echte kandidaat (zijn discussie met William over de jokers). Maar mede daarom is hij een van de topkandidaten voor mij om de mol te zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline graatje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #62 Gepost op: 8-01-2012, 12:27:53 »
Aha! Bij het terugkijken van de aflevering viel het me op dat Art vlak voor het bekend maken van de uitslag van de test het heeft over het langdurige daglicht en dat dit niet prettig is voor de mol. Hij zegt dan: ".....want DI(e)Opereert het liefst in het donker".
Hij noemt dus de naam van Dio gewoon als hij het over de mol heeft! Duidelijker kan gewoon niet!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #63 Gepost op: 8-01-2012, 12:32:49 »
Leuk opgemerkt graatje! Jammer van het "want" ertussen, anders had Art helemaal "De Mol die o(..)" gezegd.

Offline gemini2012

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #64 Gepost op: 8-01-2012, 22:12:32 »
Ik vond Dio in eerste instantie niet zo verdacht, maar heb de afgelopen dagen een beetje zitten denken.
Mijn redenen om hem de komende afleveringen in de gaten te houden zijn:

- Toch de 'tijdmachine'. Ik bedacht het me gisteren ineens en ik lees het hier terug. Ik weet dat ze niet alle opdrachten kunnen aanpassen aan een kandidaat, maar toch. Terugtikkende tijd + tijd die verspringt + vliegtuig (ook wel machine genoemd) vind ik toch wel erg verdacht.
- in de leader loopt hij alleen bij het vliegtuig. Kan ook knap gefilmd zijn, maar Anne Marie was als eerste bij het vliegtuig.
- Hij vertrouwd William blindelings
- Hij voelt zich niet thuis in Ijsland, met de gletcheropdracht maakte hij een toespeling hierop en Art benadrukte ook nog een keer dat de mol in Ijsland niet van nature voor komt. In afl 4 gaan ze waarschijnlijk naar een ander land. Mocht Dio er dan nog steeds in zitten, ga ik opletten of hij een opmerking maakt dat hij zich een stuk prettiger voelt in dat land oid.

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #65 Gepost op: 9-01-2012, 13:31:56 »
De Mol die bij de allereerste opdracht de seconden aftelt!? #geniaal  ::tandpastasmiley::
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Raime

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #66 Gepost op: 9-01-2012, 16:06:07 »
-Dio loopt in de leader voor het vliegtuig, in zijn eentje, te zoeken naar de plaats. In werkelijkheid werd hij door William naar het vliegtuig gebracht en hoefde hij dus echt niet te zoeken.

Je ziet in het shot van Dio, in de leader, bij het vliegtuig op de achtergrond een koffer staan van een van de andere kandidaten. Je ziet in de uitzending, tijdens het einde van de opdracht, die koffer nog steeds staan. Kortom, het fragment in de leader komt uit de opdracht maar komt niet voor in de uitzending.

Offline Petmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #67 Gepost op: 10-01-2012, 01:11:45 »
Art zegt in 'n interview. "Kijk vanaf de aller eerste seconde."
Ik keek dus terug, en je krijgt informatie te zien over het 2e scherm en dan zie je dus dat de kandidaten op een rijtje staan met daar boven de aantal verdenkingen.. Dit gebeurt allemaal heel snel dus heb ik 'm op pauze gezet en zie dus dat Dio groen staat aangegeven met Jouw mol!

Ook in het dagboek staat er 'OK' dit kan natuurlijk met Maarten te maken hebben ivm Olympische Kampioenschap.. Maar ik kan me herinneren dat in het liedje: Dom, lomp & famous van Dio (samen met 2 andere artiesten..) De eerste zin van het liedje wordt door Dio gezongen en begint ook met: OK!
Hier een link van het liedje:

Misschien een beetje vergezocht die laatste maar die eerste vond ik wel erg verdacht !
« Laatst bewerkt op: 10-01-2012, 01:14:59 door Lukie4, Reden: youtube link aangepast »
Niets is wat het lijkt!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #68 Gepost op: 11-01-2012, 16:43:23 »
Dio tegen William na de brugopdracht: 'Wat probeer je jezelf nou verdacht te maken?'
Weet hij dat het geen echte molactie is? (Tunnelvisioen)
...óf niet!

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #69 Gepost op: 11-01-2012, 17:05:59 »
Dio is vanavond te gast bij Ali B in op volle toeren, ik ga kijken omdat ik helemaal niets van die jongen weet.   ::jaja::

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #70 Gepost op: 11-01-2012, 17:44:41 »
Opvallend vond ik ook het filmpje in de molmail over wat de kenmerken zijn van een goede mol, volgens de kandidaten. Alle kandidaten hebben het over 'een goed mol' of 'die persoon zou'. Dus 3e persoon enkelvoud.

Dio heeft het alleen over zichzelf...
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #71 Gepost op: 11-01-2012, 18:25:02 »
Kan ook zijn dat Diorno gewoon heel graag over zichzelf praat.

Of dat zijn antwoord op de echte vraag niet interessant genoeg was om in dat filmpje te stoppen.

Ik weet het niet. Maar het is wel raar inderdaad.
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #72 Gepost op: 11-01-2012, 19:25:01 »
Kan ook zijn dat Diorno gewoon heel graag over zichzelf praat.

Of dat zijn antwoord op de echte vraag niet interessant genoeg was om in dat filmpje te stoppen.
;D

Ik herinner me dat n.a.v. serie 4 kandidaten op het forum vragen beantwoordden.
Er was een opdracht waarbij de kandidaten elkaar mochten ondervragen (ik meen in de Chateau Frontenac/lumberjack aflevering). Ferdi en Ron hadden daar een uitermate merkwaardig gesprek met elkaar, wat veel speculatie opleverde op het forum.

Achteraf bleek dat ze een beetje hadden zitten keuvelen en zelf verbaasd waren dat de montage dit er nog van had kunnen maken.  ::rofl::

Dio heeft zelf meermaals aangegeven dat hij veel en graag praat, dat zegt hij zelfs in dit filmpje.
Zijn 'mysterieuze alter-ego' heb ik tot nu toe nog niet kunnen ontdekken..  :-X
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #73 Gepost op: 11-01-2012, 19:35:01 »
Dit topic is op slot tot donderdagavond 20.30 uur.
Degene die de internet uitzending bekijken kunnen hun bevindingen kwijt in het speciaal daarvoor aangemaakte Aflevering 2: spoilertopic
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #74 Gepost op: 12-01-2012, 23:39:58 »
Dio is inderdaad niet de mol, heel jammer, want het was zo'n leuke kandidaat. Had ook alles in zich een goede mol te zijn, kon zich dommer voordoen dan hij is etc.
Deed deze aflevering ook heel mollig:
1) gaat zijn letters in zijn naam in alle rust tellen
2) zaait verwarring over zijn hit
3) Zorgt ervoor dat hij boven aan de berg met de porto zit
4) heel snel met die vaten open en weer dicht, waardoor de code niet te volgen is.

Maar helaas hij is niet de mol, toffe kandidaat dat wel  ::zwaai::

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #75 Gepost op: 13-01-2012, 00:06:14 »
Zuur voor Dio dat hij zich niet kon voorbereiden en mede daarom er zo snel uit lag. Aan zijn dagboek te zien had hij er echt wel lol in. Ik had het hem wel gegund om wat verder te komen.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #76 Gepost op: 13-01-2012, 00:46:05 »
Jammer! Hij had wel een leuke rol in de groep, hij bracht een beetje vrolijkheid en humor. Maar hij was niet vernuftig genoeg in het spel. Volgens mij werd hij in de groep wel een beetje verdacht, dan is er geen reden om zo vroeg al volledig op één kandidaat te gaan. Maar goed, tunnelvisie is mij ook niet vreemd.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #77 Gepost op: 13-01-2012, 01:43:48 »
jammer, was toch één van de kandidaten die ik totaal niet verdacht vond :(.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #78 Gepost op: 13-01-2012, 08:54:22 »
Bij de molbeurs kon ik door een foutje niet genoeg aandelen meer van Dio kopen.
Ik ben daarentegen wel blij dat hij eruit is, als hij was gebleven had ik hem waarschijnlijk nog veel te lang verdacht. Dat is in elk geval een stoorzender minder in mijn zoektocht naar de mol. Wel jammer, was erg grappig en gezellige kandidaat.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] Dio is (niet) de mol
« Reactie #79 Gepost op: 13-01-2012, 13:43:35 »
Heel erg zonde dat hij eruit is, moest enorm om hem lachen. Smaakmaker!
No Milk today???