Auteur Topic: [Kandidaat] Frits is niet de mol  (gelezen 53545 keer)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #40 Gepost op: 12-01-2012, 22:49:36 »
Misschien telde hij verkeerd op zijn vingers, maar hij gaf wel het juiste antwoord.
Godfried Philip Huffnagel is 23 letters en dat zei hij.

okeee, dan is dat duidelijk in ieder geval ;)
You'll never walk alone

Offline Polargust

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Chinese dierenriem mist de mol die ik zoek!
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #41 Gepost op: 12-01-2012, 23:23:50 »
Ben het met Frits eens als er een ding duidelijk is over WIDM dan is William knettter gek
en er stond van alles in het zand behalve "WIDM"

Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #42 Gepost op: 14-01-2012, 15:57:49 »
Apart vond ik Frits' zijn uitspraak: "Eerst heb ik de eerste twee letters van het woord dat we moesten vormen, viking, goed gedaan... maar daarna was het een ratjetoe" [grijns].
Hij zegt het op een manier alsof hij met opzet de andere letters fout heeft gedaan. ::)
Plus de omgewisselde portofoons, plus de elf uur/ één uur vergissing, plus het niet weten wat links en rechts is - ja, Frits was goed bezig!  ::ohno::
Tell me what your telescope says

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #43 Gepost op: 14-01-2012, 16:08:52 »
Apart vond ik Frits' zijn uitspraak: "Eerst heb ik de eerste twee letters van het woord dat we moesten vormen, viking, goed gedaan... maar daarna was het een ratjetoe" [grijns].

In een biecht zegt Frits ook met een grijns dat hij over vier vragen die hij bij de trap heeft gekregen vier keer de waarheid heeft gesproken. Ook verdacht; alsof hij wil zeggen dat ondanks dat hij niet gemold heeft het toch mis ging.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #44 Gepost op: 14-01-2012, 19:51:59 »
De mol zegt op Twitter: IkBenDeMol Hoe goed ken ik mezelf? Zie me in een wiskundige reeks die een stijgende lijn inzet. #widm Ned 1: 20:30 uur.

(Ivm afl. 2)

De tweet kan verwijzen naar de code 4263; als je dit als wiskundige reeks ziet (4-2, 6-3), zijn de volgende getallenkoppels 8-4, 10-5 en 12-6. Dit is de twaalfde mol dus hier gaat het om; 6 staat voor de F van Frits.

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #45 Gepost op: 14-01-2012, 19:55:17 »
De mol zegt op Twitter: IkBenDeMol Hoe goed ken ik mezelf? Zie me in een wiskundige reeks die een stijgende lijn inzet. #widm Ned 1: 20:30 uur.

(Ivm afl. 2)

De tweet kan verwijzen naar de code 4263; als je dit als wiskundige reeks ziet (4-2, 6-3), zijn de volgende getallenkoppels 8-4, 10-5 en 12-6. Dit is de twaalfde mol dus hier gaat het om; 6 staat voor de F van Frits.

Dacht dat Maarten de wiskundige was?

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #46 Gepost op: 14-01-2012, 19:57:18 »
Aan welke kandidaat hebben we de 4263 nog niet kunnen linken? Dan is dat vast de mol. ;D

Offline Joff

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #47 Gepost op: 15-01-2012, 10:37:40 »
Deze hint lijkt me anders wel heel erg duidelijk... En Frits is ook zeker de meest verdachte van de eerste afleveringen. Zeker omdat hij de vrijstellingen vindt. Ik ga absoluut voor hem als mol.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #48 Gepost op: 16-01-2012, 12:36:56 »
Valt me op dat hij nogal demonstratief blijft zwijgen tijdens de executies.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #49 Gepost op: 17-01-2012, 20:42:03 »
mijn intuitie trekt me de hele tijd weer naar Fits en dat vind ik best irritant omdat als ik naar de feiten kijk, Frits absoluut niks verkeerd doet. hij doet wel eens wat verkerd maar in mijn ogen heeft hij geen opdracht verpest. aan de andere kant, misschien is dat wel helemaal niet nodig omdat liesbeth hem al helpt ::rofl::
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #50 Gepost op: 18-01-2012, 12:40:54 »
In een biecht zegt Frits ook met een grijns dat hij over vier vragen die hij bij de trap heeft gekregen vier keer de waarheid heeft gesproken. Ook verdacht; alsof hij wil zeggen dat ondanks dat hij niet gemold heeft het toch mis ging.
Als hij in de volgende aflevering zogenaamd 6 maal iets goed doet gaan we toch richting de 4263 hint..:)
Omnia vincit amor

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #51 Gepost op: 18-01-2012, 16:25:27 »
mijn intuitie trekt me de hele tijd weer naar Fits en dat vind ik best irritant omdat als ik naar de feiten kijk, Frits absoluut niks verkeerd doet. hij doet wel eens wat verkerd maar in mijn ogen heeft hij geen opdracht verpest. aan de andere kant, misschien is dat wel helemaal niet nodig omdat liesbeth hem al helpt ::rofl::


Tja molvankaas, hier nog zo een, ik voel ergens steeds een onbedwingbare kriebel dat Frits de mol is, ik vul m ook braaf in in de pool en dat terwijl ik anderen dus eigenlijk verdachter vind..... ken jij er nog kaas van maken????  ::tandpastasmiley:: ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 18-01-2012, 16:27:18 door saem »
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline rinne90

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #52 Gepost op: 18-01-2012, 17:21:43 »
Is het iemand opgevallen dat aan het eind van aflevering 2, tijdens de aftiteling, Frits heel erg zijn best doet om zijn lachen in te houden. Het lijkt dat hij eigenlijk moet lachen om het feit dat William tegen Anne-marie (?) zegt: nou ik hoorde Dio nog tegen jou zeggen als jij het bent dan eh....
Het lijkt echt een beetje een situatie dat hij moet lachen omdat hij denkt, jongens ik ben de mol.

Maar alsnog is Frits nog niet echt mijn mol :P

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #53 Gepost op: 19-01-2012, 14:47:14 »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #54 Gepost op: 19-01-2012, 16:49:03 »
Voor de liefhebbers.  ;)

http://www.bnr.nl/programma/bnrzakendoenmet/827708-1201/wie-is-de-mol-is-een-mindfuck

Ghehehe, hij lijkt ook echt met volle teugen te genieten van alles wat er momenteel om hem heen gebeurt en wie weet, leest hij hier ook wel mee!  ;D

Citaat
Zelf kijkt hij ook vaak wat er over hem en de andere deelnemers wordt geschreven. "Even kijken wat er langskomt", zegt hij handenwrijvend. "Het is smúllen."

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #55 Gepost op: 19-01-2012, 17:40:55 »

Frits heeft in elk geval een broer dus.

(dit in verband met de testvraag, 'hoeveel broers en zussen heeft de mol', waar 0 geen optie was waardoor je een kandidaat die enigs kind is kan afschrijven)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #56 Gepost op: 19-01-2012, 18:01:09 »
Voor de liefhebbers.  ;)

http://www.bnr.nl/programma/bnrzakendoenmet/827708-1201/wie-is-de-mol-is-een-mindfuck
Tof interview, maar um... Het gaat heel erg over dat het lastig is om er drie weken tussen uit te gaan als je in de politiek zit. Nou is het niet expliciet gezegd, maar bij mij is de indruk ontstaan dat 'ie drie weken afwezig is geweest van zijn normale werkzaamheden.
Daarnaast zegt hij nadat hij uit het programma was nog in New York is geweest (wat hij vooraf als excuus had gebruikt richting mensen waarom hij 3 weken afwezig was). Kunnen wij hieruit concludere ndat hij de finale niet haalt? Als dat wel zo was, had hij toch geen tijd meer om ook nog naar New York te gaan? Of vul ik nou zelf te veel gaten op om tot deze conclusie te komen?

Offline Vivace

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #57 Gepost op: 19-01-2012, 20:46:06 »
Frits zegt bij de eerste opdracht;
A=50,-
B=50,-
C=200,-

Maar C=100,- waard

Offline zwarte balk

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • I'n sexy and I know it :)
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #58 Gepost op: 19-01-2012, 20:57:04 »
Help! Bij bord van Frits, het woord sporters, staat in de vorm van een M, van Mol...

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: [Kandidaat] Frits is (niet) de mol
« Reactie #59 Gepost op: 19-01-2012, 21:49:40 »
Frits zegt bij de eerste opdracht;
A=50,-
B=50,-
C=200,-

Maar C=100,- waard
Biechts worden naderhand afgenomen. Het is goed mogelijk dat hij het simpelweg is vergeten...