Auteur Topic: [Kandidaat] Frits is niet de mol  (gelezen 53905 keer)

Offline dian001

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #180 Gepost op: 10-02-2012, 00:13:04 »
 ::zwaai::

Helaas Frits,

We nemen met moeite afscheid van je: vooral van de zo heerlijke Fritseriaanse uitspraken.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #181 Gepost op: 10-02-2012, 00:30:31 »
Jammer hoor dat Frits eruit is.  :(

Tegelijkertijd denk ik wat is het toch een geweldig programma. Vantevoren heb je zo je bedenkingen en vooroordelen bij sommige kandidaten, omdat je een bepaald beeld van ze hebt door de media, maar naarmate de serie vordert leer je ze op een andere manier kennen. Ik kan wel zeggen dat Frits me nog het meest verrast heeft en ik vond het erg leuk om hem op deze manier te leren kennen.
Je was een hele leuke kandidaat Frits!  ::bravo::

same here....kende hem als hoogst irritant met dat spottende lachje van m.....nu is ook mijn beeld bijgesteld

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #182 Gepost op: 10-02-2012, 11:43:58 »
Leuk dagboek van Frits op de officiële site.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #183 Gepost op: 10-02-2012, 12:04:55 »
Leuk dagboek van Frits op de officiële site.

Inderdaad, heel pakkend. Frits heeft er echt de balen van gehad. Had het hem gegund om verder te komen, we gaan iets missen volgende week!

Edit: nu ik de aflevering terugkijk is alles wat Frits zegt ineens heel zuur.
Bij het verliezen van de vrijstelling: "ik lever hem met liefde in! Dit is toch veel meer waard?"
Bij het verkrijgen van de pot: "er lijkt een soort doem te rusten op het penningmeesterschap."
« Laatst bewerkt op: 10-02-2012, 12:37:28 door Lautjuh »

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #184 Gepost op: 10-02-2012, 15:36:07 »
Frits twijfeld na het verlaten duidelijk aan zijn keuze voor een vrouw.. hij spreekt het letterlijk uit zelfs.. winnaar een van de vrouwen of William..
(niet TIM)
en lijkt zich hardop af te vragen of dat Tim niet gewoon de mol is...
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #185 Gepost op: 10-02-2012, 18:05:02 »
Jammer, daar gaat mijn mol van de eerste 4/5 afleveringen. Maar hij was een topkandidaat!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #186 Gepost op: 10-02-2012, 18:32:02 »
Leuk dagboek van Frits op de officiële site.

Ook leuk om te lezen wat we eigenlijk al wisten: dat de opdracht wordt uitgelegd door Anton en Rick. :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #187 Gepost op: 10-02-2012, 19:31:48 »
Frits, je was een leuke kandidaat. Van mij mogen er vaker politici mee doen!

Frits zegt in het Roodshow interview dat hij zeker wist dt hij er uit vloog toen hij alleen met Liesbeth over was bij de executie. Dit kan er op duiden dat Liesbeth zijn mol was. Wat weer betekend dat Liesbeth waarschijnlijk niet de mol is.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2012, 21:54:55 door Rat »

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #188 Gepost op: 10-02-2012, 21:40:27 »
Frits, je was leuke kandidaat. Van mij mogen er vaker politici mee doen!

Frits zegt in het Roodshow interview dat hij zeker wist dt hij er uit vloog toen hij alleen met Liesbeth over was bij de executie. Dit kan er op duiden dat Liesbeth zijn mol was. Wat weer betekend dat Liesbeth waarschijnlijk niet de mol is.

Tja of iedereen zit al op Liesbeth in dit stadium natuurlijk, maar ik hoop het niet en het lijkt mij ook niet.

@Frits, je was een fantastische kandidaat, goed gespeeld, jammer dat je eruit ligt.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #189 Gepost op: 14-02-2012, 19:22:24 »
Frits zegt in het Roodshow interview dat hij zeker wist dt hij er uit vloog toen hij alleen met Liesbeth over was bij de executie. Dit kan er op duiden dat Liesbeth zijn mol was. Wat weer betekend dat Liesbeth waarschijnlijk niet de mol is.
Dit wordt in het terugblik filmpje van de molmail zo goed als bevestigd. Liesbeth zakt dus verder op mijn lijstje... o ja, ze stond al met stip onderaan.  ;D

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #190 Gepost op: 14-02-2012, 19:47:30 »
Alleen is dat een omgekeerde redenatie, want als Liesbeth jouw mol is ("jou" is even Frits) en dus volgens jou in het spel blijft, en je moet daaruit concluderen dat je dus zelf afvalt, dan is de volgende redenatiestap dat jij het wel fout zal hebben (anders zou je niet afvallen), dat Liesbeth dan dus niet de mol is (anders had je goed gezeten) en dat het dus helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat jij afvalt. Volg je 'm nog? ::rofl::

Liesbeth zakt dus verder op mijn lijstje... o ja, ze stond al met stip onderaan.  ;D
Tja, is het bluf of dubbel bluf? De productie maakt Liesbeth verdacht. Dus zij is het niet. En de molloten redeneren zo, en dat weten zij. En dus is het weer net andersom?

Maar goed, het is wel raar en ik ga ook weer meer twijfelen (niet dat ik ooit niet twijfelde).
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #191 Gepost op: 14-02-2012, 19:56:38 »
Alleen is dat een omgekeerde redenatie, want als Liesbeth jouw mol is ("jou" is even Frits) en dus volgens jou in het spel blijft, en je moet daaruit concluderen dat je dus zelf afvalt, dan is de volgende redenatiestap dat jij het wel fout zal hebben (anders zou je niet afvallen), dat Liesbeth dan dus niet de mol is (anders had je goed gezeten) en dat het dus helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat jij afvalt. Volg je 'm nog? ::rofl::
Tja, is het bluf of dubbel bluf? De productie maakt Liesbeth verdacht. Dus zij is het niet. En de molloten redeneren zo, en dat weten zij. En dus is het weer net andersom?

Maar goed, het is wel raar en ik ga ook weer meer twijfelen (niet dat ik ooit niet twijfelde).
Als ik mee zou doen aan wie is de mol en ik ben aan het einde van de executie (van aflevering 6) alleen nog over met de persoon waarop ik mijn vragen heb ingevuld, dan pak ik alvast mijn tas. (Of zeggen we gewoon hetzelfde?)

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #192 Gepost op: 14-02-2012, 21:04:25 »
Alleen is dat een omgekeerde redenatie, want als Liesbeth jouw mol is ("jou" is even Frits) en dus volgens jou in het spel blijft, en je moet daaruit concluderen dat je dus zelf afvalt, dan is de volgende redenatiestap dat jij het wel fout zal hebben (anders zou je niet afvallen), dat Liesbeth dan dus niet de mol is (anders had je goed gezeten) en dat het dus helemaal niet zo vanzelfsprekend is dat jij afvalt. Volg je 'm nog? ::rofl::

Grappig, hier zat ik net ook aan te denken. :-)

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #193 Gepost op: 15-02-2012, 15:07:34 »
2024: wie is de Mol?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #194 Gepost op: 15-02-2012, 15:22:15 »
 ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #195 Gepost op: 15-02-2012, 19:27:34 »
Erg leuk om te lezen.

Ik vond Frits eerst maar een vreemde snuiter (sorry, Frits), maar gaandeweg, naarmate de serie vorderde, begon ik Frits te waarderen, en begreep ik ook waarom de makers van het programma voor hem gekozen hadden. 

Kennelijk hebben meer mensen dat zo ervaren, want wat dat jochie van 8 weergaf, zo voelde ik het ook: een van de meest dramatische exits van alle seizoenen.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #196 Gepost op: 15-02-2012, 19:35:41 »
Leuk interview!  ::ok::

Interessant om te lezen dat hij niet de mol wilde zijn.

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #197 Gepost op: 15-02-2012, 19:42:01 »
 M.b.t. Interview;

Ach gossie, dat ontroostbare jongetje van 8.

Frits, je bent een schat!  ::bravo::
Omnia vincit amor

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #198 Gepost op: 15-02-2012, 21:07:23 »
Erg leuk om te lezen.

Ik vond Frits eerst maar een vreemde snuiter (sorry, Frits), maar gaandeweg, naarmate de serie vorderde, begon ik Frits te waarderen, en begreep ik ook waarom de makers van het programma voor hem gekozen hadden. 

Inderdaad, ik had 'm een paar keer in dat mislukte ochtendprogramma voorbij zien komen en vond het maar een weirdo maar wat is die man me meegevallen!

Citaat
Kennelijk hebben meer mensen dat zo ervaren, want wat dat jochie van 8 weergaf, zo voelde ik het ook: een van de meest dramatische exits van alle seizoenen.

Het was in elk geval de eerste keer dat ik ook een traantje mee zat weg te pinken.   ::bloos::

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Frits is niet de mol
« Reactie #199 Gepost op: 16-02-2012, 01:58:57 »
Inderdaad, ik had 'm een paar keer in dat mislukte ochtendprogramma voorbij zien komen en vond het maar een weirdo maar wat is die man me meegevallen!
Het was in elk geval de eerste keer dat ik ook een traantje mee zat weg te pinken.   ::bloos::
Yep, zo leer je iemand op een andere manier kennen...en ik moet zeggen; prettig!
Hij is/was oprecht en dat is/was  mooi te zien...
Ik pinkte een traan met je mee! Nooit verwacht.

Morgen aub geen tranen...trek ik niet... ::ohno::






Omnia vincit amor