Auteur Topic: Wie is de Mol in de Media  (gelezen 230166 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #280 Gepost op: 28-02-2012, 16:10:11 »
Ga je erbij zijn in het publiek?

Nope. :)

Offline Def Digital

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Whack-a-Mole anyone?
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #281 Gepost op: 28-02-2012, 19:19:19 »
Dit lijkt me wel een toepasselijk topic...

Net gezien op 1:
Promofilmpje voor Nederland 1, getiteld "Wij zijn 1." Kijk 'm op YouTube.

Wie is de Mol? komt een aantal keer voorbij als fragment. Meestal is dit een groepsshot. Echter eenmaal zie je slechts Hadewych prominent juichend in beeld.

Op het laatst zie je na een aantal snelle shots met meerdere kandidaten erin wederom Hadewych juichend in beeld (terwijl het logischer was geweest als ze hier Anne-Marie hadden gemonteerd, omdat zij de baal geraakt zou hebben).

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat de editors vonden dat toevallig die twee shots van Hademini leuk zijn omdat ze zo enthousiast juicht...

Edit: het juichen zou natuurlijk ook kunnen betekenen dat ze de winnaar is.
::oink::

Ik zit nogal in een Hadewych-tunnel, dat moge duidelijk zijn.
;)
« Laatst bewerkt op: 28-02-2012, 19:31:15 door Def Digital »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #282 Gepost op: 28-02-2012, 19:27:52 »
Ik heb me ook opgegeven voor Koffietijd, maar heb nog niks gehoord.

@Joeri: als je morgen niet kunt, stuur ze maar door. ;)
Joeri tweet net dat hij er morgen bij zit. Top!  ::ok::

@joeribreuk: "Morgen kunt u mij tussen 10 en 11 uur live aanschouwen op RTL 4. Ik ben te gast in Koffietijd. Het gaat over #WIDM, uiteraard."

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #283 Gepost op: 28-02-2012, 19:40:11 »
Leuk! Veel succes en plezier Joeri. ::ok::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #284 Gepost op: 28-02-2012, 19:44:31 »

 Het gaat over #WIDM, uiteraard."
Gut, ik dacht dat je het over de prijs van de wintergroenten ging hebben......


Ik zal kijken of ik er iets van kan oppikken. Hopelijk levert het je een paar duizend hits op voor je vodcast.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #285 Gepost op: 29-02-2012, 09:46:14 »
Nog even en dan genieten  ::tandpastasmiley::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #286 Gepost op: 29-02-2012, 10:16:57 »
Nog even en dan genieten  ::tandpastasmiley::

Raar dat ze alleen George aankondigen. Maar het is na de reclame, leuk!

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #287 Gepost op: 29-02-2012, 10:20:19 »
Raar dat ze alleen George aankondigen. Maar het is na de reclame, leuk!
Hebben ze net een heel gesprek gevoerd over verkeerd uitgesproken namen, kondigen ze ineens Mol 'Djordsj' aan...
...óf niet!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #288 Gepost op: 29-02-2012, 10:23:45 »
Elijah werd door Lauretta net ook verkeerd uitgesproken...Ik hoop dat ze zo aam de beurt zijn want ik moet om 10.50 uur echt weg!

Nee natuurlijk bewaren ze het leukste voor het laatst!

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #289 Gepost op: 29-02-2012, 10:32:05 »
Er zal nog wel een keer reclame tussen zitten...

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #290 Gepost op: 29-02-2012, 10:35:36 »
het is begonnen :D
You'll never walk alone

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #291 Gepost op: 29-02-2012, 10:43:58 »
Wel leuk maar niemand denkt dat het Hadewych is. Jammer dat ze geen stukje Vodcast uitzonden..

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #292 Gepost op: 29-02-2012, 10:45:38 »
Oooh no, ik was te laat! Ik hoorde nog net één zinnetje Joeri en toen was het item voorbij... hoe was het? :D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #293 Gepost op: 29-02-2012, 10:49:29 »
Leuk hoor! Wel een beetje te kort. Jelsir zal het met een grijns terugkijken als ie het nog niet gezien heeft: zijn hele JUNGIS-filmpje werd getoond. Roosmarijn Reijmer dacht dat dit de hint was.

Joeri en George denken allebei dat Liesbeth het is. George vertelde een paar zinnen over hoe het is om de Mol te zijn en Joeri over zijn werk voor de vodcast. Roosmarijn en Joeri werden met een titeltje in beeld "molloot" genoemd.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #294 Gepost op: 29-02-2012, 10:55:39 »
Haha, leuk! Balen dat ik het gemist heb! Maar het komt vast online. :)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #295 Gepost op: 29-02-2012, 10:57:00 »
Leuk hoor! Wel een beetje te kort. Jelsir zal het met een grijns terugkijken als ie het nog niet gezien heeft: zijn hele JUNGIS-filmpje werd getoond. Roosmarijn Reijmer dacht dat dit de hint was.

Joeri en George denken allebei dat Liesbeth het is. George vertelde een paar zinnen over hoe het is om de Mol te zijn en Joeri over zijn werk voor de vodcast. Roosmarijn en Joeri werden met een titeltje in beeld "molloot" genoemd.
Sja George is er eentje van de 'oude stempel' mollen he. Mollen waar je gelegenheid ziet.  ;D
Begrijpelijk en heel mooi alleen helaas al een paar series lang weinig opgaand.  ::ohno::
De serie is in die zin ook zeker wel veranderd heb ik het idee, vooral ook hoe de kandidaten zich opstellen.

Ik vind het bijvoorbeeld heel grappig dat ook Frits in de 'Liesbeth tunnel' zegt te zitten (alsmede Dennis, maar die dacht ook aan Tim dus qua edit is dat sws wel verklaarbaar imo). Hij zat echter wel in een seizoen met een überduidelijke mol dus ook dat kan zijn visie beïnvloeden.

Vorig jaar werden er ook kenners / ex-kandidaten & mol bijgehaald en die zaten bijna zonder uitzondering op Karin, terwijl die hier allang niet of nauwelijks meer verdacht werd.  ::rofl::

Maar goed wel leuk om te zien sws, leuk item!  :)
« Laatst bewerkt op: 29-02-2012, 11:02:55 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #296 Gepost op: 29-02-2012, 11:00:13 »
Argumenten:

Roosmarijn -> AM vanwege "Jungis"
Joeri -> Liesbeth omdat AM en Hadewych teveel geld pakten. Hij nuanceerde dat door op te merken dat de pot wel historisch laag staat, dus dat de Mol mogelijk wel geld heeft gepakt.
George -> Liesbeth, maar hij zei niet waarom. Wel zei hij dat hij het verdacht vond van Hadewych dat zij direct de joker kocht voor 500 euro.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #297 Gepost op: 29-02-2012, 11:06:17 »
George -> Liesbeth, maar hij zei niet waarom. Wel zei hij dat hij het verdacht vond van Hadewych dat zij direct de joker kocht voor 500 euro.
Nou ja daar kan je twee kanten mee uit denk ik sws.
Ofwel Hadewych is de mol en hoopt dat een kandidaat die de pot krijgt er dan wel €500,- uit pakt.
Ofwel Hadewych is kandidaat die €500 overheeft voor een joker (of Mol die dat als kandidaat zou willen in de ogen van anderen).

Beide zijn plausibel imo.
In scenario 1 zal Hadewych (i.e. mol) niet direct de pot willen hebben wellicht als ze wil dat een ander erdoor verdacht raakt.
In scenario 2 zal Hadewych (i.e. kandidaat) mogelijk niet direct staan te springen om deze 'ongelukspot' te beheren (i.e. vorige 3 beheerders exit), evenmin als dat Tim dat wilde. De andere drie zouden het sws niet worden aldus biecht Frits.
« Laatst bewerkt op: 29-02-2012, 11:11:58 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #298 Gepost op: 29-02-2012, 11:19:27 »
Leuk hoor! Wel een beetje te kort. Jelsir zal het met een grijns terugkijken als ie het nog niet gezien heeft: zijn hele JUNGIS-filmpje werd getoond. Roosmarijn Reijmer dacht dat dit de hint was.

Joeri en George denken allebei dat Liesbeth het is. George vertelde een paar zinnen over hoe het is om de Mol te zijn en Joeri over zijn werk voor de vodcast. Roosmarijn en Joeri werden met een titeltje in beeld "molloot" genoemd.

Oh My Lord :o! Ik zal refreshen op RTL gemist!  ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol in de Media
« Reactie #299 Gepost op: 29-02-2012, 11:20:36 »
Eerlijk gezegd heb ik door Roosmarijn's idee dat het een hint is eerder het idee van niet dan wel want ze zit er meestal vrij flink naast.  :-X

In S10 vond ze 'San'= 3 een sterke hint naar Sanne terwijl Kim's kruisje en de herhaalde referenties eraan in de tweets imo vele malen overtuigender waren.

Helaas hebben we dit jaar niet een hint van dat kaliber lijkt het, dus of het nou Jungis/AM of 3-1=2, Min Is wordt, mja geen van beide even sterk als bijv die hint imo. Maar goed dat is een kwestie van smaak misschien?  :)
« Laatst bewerkt op: 29-02-2012, 11:22:37 door Supernova »
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)