Auteur Topic: Het spoiler- en uitlektopic  (gelezen 168351 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #80 Gepost op: 7-01-2012, 17:42:27 »
Er schijnt een spoiler te zijn met Maarten als eerstvolgende afvaller?!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #81 Gepost op: 7-01-2012, 18:05:31 »
Niemand hier weet ervan? Op de molbeurs rolt iedereen al een half uur over elkaar heen om Maarten te kopen want diens naam zou bij de exit te zien zijn.

Ik heb een simpele monitor en zie helemaal niets. Wel een bange Maarten maar ja, het kan ook zijn dat er nog 2 over zijn waarvan Maarten er 1 is. ::ohno::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #82 Gepost op: 7-01-2012, 18:06:43 »
Er schijnt een spoiler te zijn met Maarten als eerstvolgende afvaller?!

Heb je een bron?
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #83 Gepost op: 7-01-2012, 18:08:35 »
Een hele reeks bronnen: alexpotjam begon ermee "uitzending gemist de vervolg spot en kijk naar hem en de uitslag"

En daarna volgden erik tks maerten giorgio jochemjwz en spikespike hem.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #84 Gepost op: 7-01-2012, 18:16:29 »
Een hele reeks bronnen: alexpotjam begon ermee "uitzending gemist de vervolg spot en kijk naar hem en de uitslag"

En daarna volgden erik tks maerten giorgio jochemjwz en spikespike hem.
Anne-Marie kijkt net zo zuur?

 ::rofl::
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #85 Gepost op: 7-01-2012, 18:18:07 »
Dat zei ik dus ook!!!

Maar iedereen springt op de trein. Incl. Erik TKS en die heeft toch wel kijk dacht ik...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #86 Gepost op: 7-01-2012, 18:21:36 »
Dat zei ik dus ook!!!

Maar iedereen springt op de trein. Incl. Erik TKS en die heeft toch wel kijk dacht ik...
Op de beurs zou ik de gok gewoon wagen. ;)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #87 Gepost op: 7-01-2012, 18:22:41 »
Eigenlijk kun je wellicht concluderen, waren het er 4. Want Dio,Hadewych en Liesbeth op de 20e en Anne-M meteen 21e. Dus als ze van nacht 20 op 21 in een vliegtuig zaten naar dat verre zonnige land en alle gelegenheid kregen dan hebben ze toen los van elkaar op verschillende momenten getwitterd.
Twitteren IN een vliegtuig? Je mag aan boord niet eens op internet, behalve bij de allernieuwste types vliegtuigen. Je GSM mag niet eens in ''Fly-modus'' staan, moet dus helemaal uit.

Bij mijn weten kan dat alleen in een 787 en een A-380. Ik weet niet of die kunnen landen/opstijgen op Reykjavik.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #88 Gepost op: 7-01-2012, 18:29:23 »
Je mag aan boord niet eens op internet

Dat is toch allemaal achterhaald?

Moet alleen bij opstijgen / landing uit.

Ik zat verleden jaar in een simpele Easyjet en iedereen zat maar te bellen en te weetnietwatten....

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #89 Gepost op: 7-01-2012, 18:45:17 »
Nee hoor, is niet achterhaald. Ik heb meerdere keren gevlogen in de afgelopen anderhalf jaar. Steeds wordt gezegd: alle elektronische apparatuur moet tijdens opstijgen en landen UITgeschakeld worden. GSM's moeten tijdens de hele vlucht UIT staan, en niet op FLY-modus, zoals veel mensen denken.

Easyjet kent kennelijk de luchvaartregels op het gebied van veiligheid niet. Dat iedereen het doet, wil nog niet zeggen dat het is toegestaan.

Het gaat om het dataverkeer dat in de war gestuurd kan worden. Het maakt mij niet uit dat je voor het verzenden van een berichtje behoorlijke kosten moet maken, maar het brengt simpelweg de veiligheid van jou, je medepassagiers en het toestel in gevaar.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #90 Gepost op: 7-01-2012, 18:48:18 »
Nee hoor, is niet achterhaald

Hmm ok ik zit er ook niet zo in hoor, in elk geval wilde ik ermee zeggen dat er enorm getwitterd is halverwege de serie, dus er was een moment dat iedereen zijn complete bagage weer had, bijv. op het vliegveld - de wachtruimte.

En wat betreft de spoiler van de dag - ik vind er verder niks over op internet. Iemand een scherp schermpje waarop ie de naam kan zien die Art heeft ingetikt?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #91 Gepost op: 7-01-2012, 19:02:30 »
Technisch blijkt het tegenwoordig geen probleem meer te zijn. Wikipedia zegt: tegenwoordig is het geen enkel probleem meer om het toestel in Fly of Flight-modus te gebruiken. Echter: tijdens alle vluchten die ik vanaf 2008 heb gemaakt, en dat waren er 10 (5 keer 2), werd expliciet het gebruik van een GSM en ook het internetten verboden. En wel tijdens de hele vlucht, en vaak werd ook aangegeven dat men wilde voorkomen dat de communicatie tussen cockpit en verkeerstorens werd verstord.

Ik vind het raar dat sommige maatschappijen hier dan halsstarrig aan vasthouden, want aan de andere kant is het peperduur om via een speciale mast (ik neem aan dat dat dezelfde ijkpunten zijn als waarop de piloten vliegen) dit soort verbindingen te kunnen maken. Vliegmaatschappijen vragen er dan ook een astronmisch bedrag voor, als het al kan.

Voorheen was het in een ziekenhuis ook niet toegestaan om een GSM te ebruiken. Medische apparatuur was hier gevoelig voor. Tegenwoordig heeft het economische redenen om het te verbieden. Telefoonaanbieders die patienten graag een peperduur abonnement aansmeren voor de duur van de opname, hebben hier de hand in.

OT: wanneer is iets een spoiler?

Ik ben van mening dat het pas een spoiler is, wanneer je iets hebt ontdekt waar een andere kijker niet echt gemakkelijk bij kan. Ofwel: alles dat je in beeld ziet bij de vooruitblik voor volgende aflevering, is in mijn ogen geen spoiler. Iedereen had het immers kunnen ontdekken.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #92 Gepost op: 7-01-2012, 19:07:13 »
dat het pas een spoiler is, wanneer je iets hebt ontdekt waar een andere kijker niet echt gemakkelijk bij kan

Dat is hier dus precies aan de hand.

Er zijn er een paar die beweren dat zij kunnen zien dat Art Maarten intypt.

Ik kan dat zelf niet controleren doordat mijn monitor slecht is. Ik zie niks.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #93 Gepost op: 7-01-2012, 19:12:27 »



Ik kan dat zelf niet controleren doordat mijn monitor slecht is. Ik zie niks.

Die is niet slecht, je moet hem eens schoonmaken met een doekje.



OT: Je zult aan de voorspellingen van de pol kunnen zien of er veel memsen afgaan op deze optie.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #94 Gepost op: 7-01-2012, 19:21:31 »
moet hem eens schoonmaken met een doekje

De TV heb ik ook geprobeerd, die is enorm in inch-grootte, maar ik zie helemaal niks....

Enne de poll... ja dat duurt nog een week, een spoiler heeft een tijdsbestek van minuten normaliter. Tenminste als het een goede is.

Deze neemt dus alweer zienderogen af aan kracht.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #95 Gepost op: 7-01-2012, 19:35:47 »
Hmm ok ik zit er ook niet zo in hoor, in elk geval wilde ik ermee zeggen dat er enorm getwitterd is halverwege de serie, dus er was een moment dat iedereen zijn complete bagage weer had, bijv. op het vliegveld - de wachtruimte.

En wat betreft de spoiler van de dag - ik vind er verder niks over op internet. Iemand een scherp schermpje waarop ie de naam kan zien die Art heeft ingetikt?

Dat er veel getwitterd is halverwege de serie bkan ermee temaken hebben gehad dat ze dan wss verkast zijn qua land. Tijdens die reis zouden ze hun spullen wss wel even terug hebben gekregen.
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #96 Gepost op: 8-01-2012, 01:28:39 »
Maar iedereen springt op de trein. Incl. Erik TKS en die heeft toch wel kijk dacht ik...

Misschien vermoedde hij gewoon dat het ging opblazen en neemt ie aandelen omdat ze gaan stijgen ... zou niet de eerste keer zijn  :P .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #97 Gepost op: 8-01-2012, 10:59:27 »
Misschien vermoedde hij gewoon dat het ging opblazen en neemt ie aandelen omdat ze gaan stijgen ... zou niet de eerste keer zijn  :P .

Wil net zeggen, Erik kennende op de molbeurs, gaat ie straks mooi incasseren wanneer de aandelen hoog staan. En is hij er als eerste bij alles van de hand te doen :P *haalt herinneringen op aan vorig jaar* Mooie tijden, waarbij je ziet dat menigeen elkaar meteen opvolgt als ook maar een beetje blijkt dat een afvaller bekend schijnt te zijn  ;D Overigens zit ik net zo goed te kijken naar het scherm van Art voordat ie rood kleurt in de sneakpreview. Een naam kan ik niet achterhalen, wel dat het wss geen Frits is, maar een lange naam ala Anne-Marie of Maarten zou ook kunnen ja.

Eens zien hoe ver Photoshop mij gaat brengen  >:D
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #98 Gepost op: 8-01-2012, 11:16:26 »
Wil net zeggen, Erik kennende op de molbeurs, gaat ie straks mooi incasseren

Heeft ie al gedaan  ;)

Maarre moest net aan jou denken... waarom doe jij dit jaar niet meer mee (yidm)  ??? Of heb je een schuilnaam?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #99 Gepost op: 8-01-2012, 11:28:15 »
Heeft ie al gedaan  ;)

Maarre moest net aan jou denken... waarom doe jij dit jaar niet meer mee (yidm)  ??? Of heb je een schuilnaam?

Doe niet meer mee idd. Heb al aardig wat jaartjes meegespeeld sinds 2007, maar dit jaar voor de verandering niet. Met vijfmaal een normale molbeurs en eenmaal een junior molbeurs vind ik het wel goed zo. :)

Verder heb ik verschillende filters over het scherm wat rood kleurt en dan specifiek de naam die ingevoerd is laten uitvoeren in photoshop. Maar ik word er weinig wijzer uit  ::) Een 720P-versie zal meer soelaas bieden allicht dan uitzendinggemist. Zo op het oog kan het geen lange naam zijn, welke Art heeft ingevoerd. Maarja, je weet ook niet welk lettertype, tekengrootte etc ze hanteren. Als je dat kunt achterhalen kun je reconstrueren en zie je meteen per naam van elke kandidaat welke het dichtste bij komt :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan