Auteur Topic: Het spoiler- en uitlektopic  (gelezen 168532 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #100 Gepost op: 8-01-2012, 11:39:31 »
Ach, je hoeft ook niet druk te handelen toch? 1x per week is genoeg, je kan nog meedoen  ::hug::


Enne die naam, volgens mij ondoenlijk. En je kunt het rode scherm ook niet pakken bij het beeld er vlak voor, waar Anne-Marie blijkbaar 'de beurt' krijgt. Dat kan zomaar knip/plakwerk zijn.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #101 Gepost op: 8-01-2012, 11:50:44 »
Ik lees net het afleveringstopic bij, waarbij Jelsir enkele HD-screencaps geplaatst heeft.


Welnu, er zijn dus 4 tekens te zien. Dat leid niet echt naar een kandidaat, want niemand heeft 4 letters in de voornaam zitten. Wel 3 letters of 5 letters. Enfin, als je dan kijkt naar de reacties op het rode scherm wat komen gaat... Dan zitten Hadewych, Maarten en Frits met spanning te kijken en de rest ontspannen. Gezien de hint uit de Roodshow, gezien het aantal tekens op het scherm, gezien Frits zijn reactie denk ik toch echt dat Frits in aflevering 2 de groep zal moeten verlaten. Zijn naam is bovendien kort, dus qua letters afhankelijk van het lettertype niet of nauwelijks te onderscheiden in 4/5 tekens.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #102 Gepost op: 8-01-2012, 11:52:39 »
Zeg jongens, staat daar niet gewoon Naam: en dat er verder nog geen naam is ingevuld..
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #103 Gepost op: 8-01-2012, 11:55:05 »
Zeg jongens, staat daar niet gewoon Naam: en dat er verder nog geen naam is ingevuld..

Zou kunnen, ware het niet dat de sneakpreview kort daarop het rode scherm toont. Dus Art heeft het scherm al ingevuld. Of ze zijn in de montagekamer zo kundig dat ze idd het beginscherm pakken met [naam], die als fragment een fractie van een seconde erin stoppen. Gevolgd door fragment 2, waarin Art op [enter] drukt en het rode scherm verschijnt. Overigens ontwaar ik eerder een W dan een N en nog eerder gewoon **** als ware het een invoerveld met beveiliging :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #104 Gepost op: 8-01-2012, 11:59:38 »
je kunt het rode scherm ook niet pakken bij het beeld er vlak voor, waar Anne-Marie blijkbaar 'de beurt' krijgt. Dat kan zomaar knip/plakwerk zijn

Nu verbindt je toch het een met het ander...

Trouwens aparte conclusies: jij ziet Hadewych, Maarten en Frits met spanning... ik juist helemaal niet. Frits zit er sowieso opgelucht bij, Hadewych lijkt te wachten op haar naam die nu nog niet aan de beurt is en Maarten zie ik nu goed op de foto, is wat afwezig dus al veilig.

Anne-Marie is de enige die reactie heeft gegeven naar Art dus die krijgt nu haar scherm. Maar nogmaals, of dat dit rode scherm is wil dat helemaal niet zeggen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #105 Gepost op: 8-01-2012, 13:02:23 »
Ik heb even bij vorig jaar gekeken, maar dat wat we zien is 'naam:' en nog niks verder ingevuld. De naam komt in dat witte vlak met een kleiner lettertype
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #106 Gepost op: 8-01-2012, 13:09:30 »
Ik heb even bij vorig jaar gekeken, maar dat wat we zien is 'naam:' en nog niks verder ingevuld. De naam komt in dat witte vlak met een kleiner lettertype

Er staat gewoon 'Naam:'. Net zoals de voorgaande jaren haalt de montage de naam weg, om het niet te verklappen ;)

EDIT: Hier een shot van afgelopen aflevering. Hier zie je dat Art de naam Hadewych heeft ingetypt. (Niet leesbaar)

EDIT2: Met enige fantasie is William leesbaar...
« Laatst bewerkt op: 8-01-2012, 13:14:51 door Jelsir »
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #107 Gepost op: 8-01-2012, 13:30:10 »
Dat zijn dus shots uit aflevering 1. Voor zover ik zag, was er bij de vooruitblik weinig onderscheid tussen het woordje NAAM en het witte vlak te zien, maar ik zou het terug moeten zien.

Ik kijk nog eens naar het korte shot op uitzending gemist.

Voor zover zit dat op 59:35 of 59:36 (Dat is makkelijker zoeken.....)

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #108 Gepost op: 8-01-2012, 13:36:55 »
Als je in de spoiler van -Joost- kijkt zie je duidelijk dat er nog niks in dat witte vlakje staat
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #109 Gepost op: 8-01-2012, 13:38:42 »
Even erop concentreren, en het is inderdaad te zien dat dat vlakje nog leeg is.

Hieruit volgt overigens wel dat degenen die zeggen dat Maarten de volgende afvaller is, omdat ie zijn handen voor de mond slaat in dit shot, geen gelijk hebben (althans niet op grond van deze beelden). Er is immers nog geen naam te zien, en ook Art hoor je geen naam noemen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #110 Gepost op: 8-01-2012, 13:41:55 »
was er bij de vooruitblik weinig onderscheid tussen het woordje NAAM en het witte vlak te zien

Hmmm nee mijn conclusie is dat het echt een korte naam was dat is ingevoerd.

Als hier Hadewych staat dan is het een stuk korter. Het grijs komt namelijk nog niet eens tot de bevestig-OK-button onder.

Dus kunnen we toch wat afvalkandidaten strepen!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #111 Gepost op: 8-01-2012, 13:53:56 »
EDIT: Hier een shot van afgelopen aflevering. Hier zie je dat Art de naam Hadewych heeft ingetypt. (Niet leesbaar)

EDIT2: Met enige fantasie is William leesbaar...

Ff vraagje, bedoel je nu dat dit 2x hetzelfde scherm is?

En dat 'Hadewych' op 'William' lijkt om te concluderen dat het niet te zien is?

Of zijn het 2 schermen?
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #112 Gepost op: 8-01-2012, 14:22:14 »
Ff vraagje, bedoel je nu dat dit 2x hetzelfde scherm is?

En dat 'Hadewych' op 'William' lijkt om te concluderen dat het niet te zien is?

Of zijn het 2 schermen?

Twee verschillende schermen, ze worden na elkaar ingetypt.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #113 Gepost op: 8-01-2012, 14:33:53 »
Natuurlijk is dat gemonteerd. Ik kan me herinneren dat in voorgaande jaren het rode en groene scherm erin waren gemonteerd, waarschijnlijk omdat het scherm teveel spiegelde. Geen enkele reden waarom ze dat tegenwoordig met de huidige technieken ineens niet zouden kunnen. En het reactieshot kan ook overal vandaan gehaald zijn, dat hoeft niet per se het rode scherm te zijn.
The British are not impressed.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #114 Gepost op: 8-01-2012, 14:37:02 »
reactieshot kan ook overal vandaan gehaald zijn, dat hoeft niet per se het rode scherm te zijn

Exactly !!!  ::bravo::

Maar wat niet liegt is het rode scherm met vlak ervoor de ingetypte naam, weggemaakt in het grijsvlak. Volgens mij is er dan maar 1 conclusie: Dio gaat eruit.

Ik heb het nog eens nagezien. Ook bij Marion, toch maar 5 letters, gaat de naam tot en met de OK-button.

Bij de vooruitblik komt hij duidelijk TOT de OK.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #115 Gepost op: 8-01-2012, 14:39:54 »
Ook bij Marion, toch maar 5 letters,


ff tellen hoor, 6 letters  ;)

Dio zou trouwens ook als Diorno ingevoerd kunnen worden.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #116 Gepost op: 8-01-2012, 14:47:24 »
Oja 6 zelfs  ::zwaai::

Maar Dio wordt overal Dio gespeld volgens mij hoor. Anders lijkt het mij ook erg moeilijk want er past niks anders in dat grijsvlak.

Vergeet niet dat ze OOK nog de cursor hebben weggemaakt... net weer gecheckt, altijd zie je hem knipperen maar in deze vooruitblik, waar hij in de tijd toch zeker 2 a 3 keer had moeten knipperen, geen krimp!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #117 Gepost op: 8-01-2012, 22:18:08 »
Op de molbeurs zijn ze altijd gauw met spoilering maar de nep-Maartenspoiler blijft leidend. Gek hoor ::). Dio is degene die past op de regel maar die krijgt geen kopers :o

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #118 Gepost op: 8-01-2012, 23:42:03 »
Oja 6 zelfs  ::zwaai::

Maar Dio wordt overal Dio gespeld volgens mij hoor. Anders lijkt het mij ook erg moeilijk want er past niks anders in dat grijsvlak.

Vergeet niet dat ze OOK nog de cursor hebben weggemaakt... net weer gecheckt, altijd zie je hem knipperen maar in deze vooruitblik, waar hij in de tijd toch zeker 2 a 3 keer had moeten knipperen, geen krimp!
Bij de anderen zie ik ook geen cursor knipperen.
Kijk nog eens goed, er staat alleen Naam: en Enter.

Plaatjes van Tim, Hadewych, William en Marion:

In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #119 Gepost op: 8-01-2012, 23:42:42 »
en de afvaller van volgende week:

En daar is echt geen lengte van een naam uit te halen.
« Laatst bewerkt op: 8-01-2012, 23:45:40 door Pierre1946 »
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.