Auteur Topic: Het spoiler- en uitlektopic  (gelezen 168352 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #160 Gepost op: 14-01-2012, 22:09:24 »
@ Lo

Je ziet de kandidaten ná opdracht twee terug komen bij de huisjes. @ Gesprek Dio en Tim.
Lijkt me dat de nacht dan in valt?

Nee want Dio zegt letterlijk dat dit gesprek tijdens de lunch was!

Inderdaad plakken ze de maan er dan wat raar in. Maar je mag wel van Dio's commentaar uitgaan, ook stappen ze daarna de bus in voor de volgende opdracht. Weg van de huisjes waar ze in de nacht slapen.

En breder beschouwd: ze resideren nog altijd in Vuk. Dus de afstanden zijn beperkt. En die spelletjes, wat duurt het nou helemaal een trap op te lopen? Nul rekwisieten nodig voor de opbouw van het spel. En later de terreinwagens, die zijn het enige rekwisiet. En dat spel duurt 20 minuten. Gaat allemaal zo vlot dat het makkelijk in een dag past.

In afl. 4 zien we Art pas in Reykjavik. Meteen klaar om naar het vliegveld te gaan voor het 2e land dus. Dat zal dan echt wel de 20e zijn.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline ER fanaatje

  • Forumlid
  • Nog geen tunnels ontdekt!
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #161 Gepost op: 14-01-2012, 22:23:16 »
Je kunt natuurlijk ook nog altijd naar de kleding kijken.
Bij opdracht 1 heeft Art hele andere kleding aan dan bij opdracht 2 en 3.
Lijkt me dan dat opdracht 1 een dag eerder is opgenomen dan opdracht 2 en 3.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #162 Gepost op: 14-01-2012, 22:45:43 »
HD-screencap

Ik heb Joost ff gevraagd ook die foto van Reykjavik hier te zetten, dat blijkt afl. 3 al te zijn! Kunnen we opnieuw de afvaller lezen ::oink::!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #163 Gepost op: 15-01-2012, 11:20:19 »
weer deels gebaseerd op Heinz

G-root pm-t me hier nu over dus ik zal de kaarten maar even van de borst afhalen. Heinz heeft in december gemeld dat Tim optredens had in de draaiperiode. Dat noteer ik dan direct ::bravo::.

Inderdaad met een simpele google-actie zie je dat hij genoteerd stond op 19 en 20 mei in Haarlem en Eindhoven. Hij zal nu dus exit MOETEN als die optredens inderdaad door zijn gegaan. Want we leven in afl. 3 op de 19e. En dan zou het dus al krapjes zijn want men wist niet of het optreden door zou gaan, had hij groen gehad dan dus niet. Het zou dus last-minute moeten zijn geregeld.

Helaas was ik zelf niet bij zijn optreden op de 19e om te controleren  >:D. Kan dus ook nog steeds dat hij wel de mol is en dit soort info expres op het internet blijft hangen. We zullen zien.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #164 Gepost op: 15-01-2012, 11:28:45 »
G-root pm-t me hier nu over dus ik zal de kaarten maar even van de borst afhalen. Heinz heeft in december gemeld dat Tim optredens had in de draaiperiode. Dat noteer ik dan direct ::bravo::.

Haha, dank je Lo. Ik zat zenuwachtig achter m'n laptop met een kopje koffie tot je post zou verschijnen  :P .
Je bent wel de afvallerexpert dit jaar zeg  :o . Wel jammer dat het via spoilers gaat  :( .
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Kevin M

  • Winnaar WIDM-pool 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #165 Gepost op: 15-01-2012, 12:25:47 »
G-root pm-t me hier nu over dus ik zal de kaarten maar even van de borst afhalen. Heinz heeft in december gemeld dat Tim optredens had in de draaiperiode. Dat noteer ik dan direct ::bravo::.

Inderdaad met een simpele google-actie zie je dat hij genoteerd stond op 19 en 20 mei in Haarlem en Eindhoven. Hij zal nu dus exit MOETEN als die optredens inderdaad door zijn gegaan. Want we leven in afl. 3 op de 19e. En dan zou het dus al krapjes zijn want men wist niet of het optreden door zou gaan, had hij groen gehad dan dus niet. Het zou dus last-minute moeten zijn geregeld.

Helaas was ik zelf niet bij zijn optreden op de 19e om te controleren  >:D. Kan dus ook nog steeds dat hij wel de mol is en dit soort info expres op het internet blijft hangen. We zullen zien.

Het optreden van het Monica da Silva Trio van 20 mei 2011 lijkt geannuleerd te zijn, als ik de tweets van hun twitter-account goed bekijk. Ik neem aan dat dat ook zal gelden voor die van 19 mei. Het lijkt me dus niet dat je aan de hand van hun geplande optredens van 19 en 20 mei kan zeggen dat Tim er komende aflevering uit zal liggen (gelukkig maar).

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #166 Gepost op: 15-01-2012, 12:38:37 »
Het optreden van het Monica da Silva Trio van 20 mei 2011 lijkt geannuleerd te zijn, als ik de tweets van hun twitter-account goed bekijk. Ik neem aan dat dat ook zal gelden voor die van 19 mei. Het lijkt me dus niet dat je aan de hand van hun geplande optredens van 19 en 20 mei kan zeggen dat Tim er komende aflevering uit zal liggen (gelukkig maar).

Yep, heb net gebeld met het Parktheater in Eindhoven: het optreden is definitief NIET doorgegaan.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #167 Gepost op: 15-01-2012, 13:10:27 »
net gebeld met het Parktheater

Heb jij echt zitten bellen met het Parktheater haha? Wow.

Maar het klopt, ik wist niet dat het Trio ook twitter had, maar vandaaruit kwam een klacht en die luidt als volgt:

egschaafsma Evan Schaafsma
Van DH naar Eindhvn voor voorstelling Monica da Silva-trio. Blijkt al een maand geleden geannuleerd #mailtjeiseenkleinemoeite
21 May Favorite Retweet Reply
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #168 Gepost op: 15-01-2012, 13:19:18 »
Heb jij echt zitten bellen met het Parktheater haha? Wow.

Ach ja, een beetje research kan nooit kwaad :-) Er is in die zaal toentertijd geen vervangend optreden voor teruggekomen.

Offline Siebrand

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #169 Gepost op: 15-01-2012, 13:21:20 »
Het optreden op 19 mei in Haarlem is zo te zien ook afgezegd. Ik zie aankondigingen op internet over een Cabarestafette op die dag met Ter Bescherming van de Jeugd, Thijs Maas en het Monica da Silva Trio. Maar als je kijkt naar de website van de Stadsschouwburg in Haarlem zelf, dan zijn ze vervangen door Jeroen Leenders.

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #170 Gepost op: 15-01-2012, 14:43:22 »
niet te geloven dat je zoveel kan doem met informatie die niks met het programma maar met de kandidaten heeft te maken. tim staat genoteerd als afvaller
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #171 Gepost op: 15-01-2012, 16:56:47 »
klacht van E.Schaafsma had ik gezien

Ook al zo een die de kaarten op de borst houdt ::rofl:: ::joehoe::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #172 Gepost op: 15-01-2012, 17:31:37 »
De kaarten zijn nog niet geschud toch?
Ik laat me niet zo snel in de kaart kijken
Ga ook niet alles op één kaart zetten
Ik speel nog niemand in de kaart
over een paar afleveringen zal ik mijn kaarten op tafel leggen

 ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Hier zit waarschijnlijk een hint in ::pinokkio::

Waarschijnlijk de ansichtKAART van de Dakota die Marit in de envelop had ::trots::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #173 Gepost op: 15-01-2012, 17:50:54 »
Inmiddels dus allemaal alweer achterhaald he, zie spoilertopic; via het Trio account is er nu daadwerkelijke twitterkennis over Tim ::oink::

Ik heb deze reactie maar even naar dit topic verplaatst. ;)

Dit maakt het nog geen persoonlijke Twitter van Tim. Hoogstwaarschijnlijk is dit een gedeeld account en weet je nog niet wie precies die tweets plaatst.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #174 Gepost op: 15-01-2012, 18:05:58 »
maakt het nog geen persoonlijke Twitter van Tim

Maakt niks uit toch? Pointe is dat het optreden werd afgelast dus geen hint voor exit Tim op twittergebied.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #175 Gepost op: 17-01-2012, 14:20:02 »
In elk geval is dit het correcte lijstje (ik wil de tweets die ik voor de zomer heb gesaved hier wel neerzetten voor wie wil hoor?!)

Dio tweette weer op 20 mei
Hadewych tweette weer op 20 mei
Liesbeth tweette weer op 20 mei
Anne-Marie tweette weer op 21 mei
William tweette weer op 24 mei
Frits 24 mei
Maarten 25 mei

Waar ik benieuwd naar ben, is of de kandidaten vanaf de datum dat ze weer tweetten, al dan niet op een luchthaven, geregeld op Twitter berichtjes plaatsten. Of zat er een pauze na? In het tweede (warmere) land konden ze vast ook niet twitteren, vandaar mijn nieuwsgierigheid.

Raar eigenlijk dat de WIDM-regie blijkbaar niet met de kandidaten afspreekt: 'Vanaf hetzelfde moment mogen jullie allemaal weer twitteren. Ben je eerder afgevallen, dan moet je s.v.p. toch even wachten.'  ???
« Laatst bewerkt op: 17-01-2012, 14:24:16 door Molzkovicz »

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #176 Gepost op: 17-01-2012, 15:31:29 »
Raar eigenlijk dat de WIDM-regie blijkbaar niet met de kandidaten afspreekt: 'Vanaf hetzelfde moment mogen jullie allemaal weer twitteren. Ben je eerder afgevallen, dan moet je s.v.p. toch even wachten.'  ???

Daarom denk ik ook dat we niks uit de tweets kunnen halen.
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #177 Gepost op: 18-01-2012, 21:46:10 »

We weten op 8 maart of Frits de mol wel of niet is, aldus Frits Huffnagel zojuist in de nationale iq test.

Geen elf afleveringen dus!

Heeft Frits dat wel goed (hij kan ook in de war zijn)? Kwam die informatie over 11 afleveringen bij mij vandaan? Ik weet het niet meer.

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #178 Gepost op: 18-01-2012, 22:19:04 »
De cliffhanger zal wel op 8 maart zijn, maar dat wordt in de media wel aangeduid als dé avond waarop de mol bekend wordt. Toen Heinz en ik bij DWDD waren voor de mol was het ook de aflevering vóór de echte ontknoping (alleen de winnaar werd toen bekend). Ik denk (en hoop) dus dat we niet direct hoeven te twijfelen aan de elf afleveringen.
« Laatst bewerkt op: 18-01-2012, 22:22:10 door Lautjuh »

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Het spoiler- en uitlektopic
« Reactie #179 Gepost op: 18-01-2012, 22:45:22 »
Ik blijf het allemaal wat vaag vinden maar na even "googelen" vond ik dit:

"Seizoen 2 van Bloedverwanten begint op 15 maart 2012 om 20.30 op Ned. 1"

Geen WIDM dus op 15 maart ned 1 20.30 uur!
Laatste aflevering (10) op 8 maart.

Bron televizier.

http://www.televizier.nl/artikel/8854/bloedverwanten-in-maart-weer-op-televisie

Boeh, dat is echt heel jammer. :-\\ Ik ben ook wel benieuwd welke datum er voor de Observant is geprikt dan.