Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 33201 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #40 Gepost op: 30-01-2012, 20:54:40 »
ja ja ja goed goed, maar als je iets inzet op de mol Tim-Liesbeth-Frits, in haar geval dan, heb je toch als iets meer goed dan iemand die niks zet op die mensen? naja ze moet wel ergg slecht zijn geweest! als 1e eruit vliegen en gewoon spreiden over de goede mol en 2 anderen, ik denk iig dat de mol tussen die 3 zit

Ik zou in het stemgedrag van Marion graag een bevestiging zien dat Frits, Tim en Liesbeth de Mol niet zijn (ik denk dat Anne-Marie het is), maar ze zegt in de Roodshow dus (vandaar mijn post van vanochtend hierboven): "Weet je wat het is? Ik heb vervolgens die test weer heel anders ingevuld (..)". En dus razendsnel ook.

Iets anders: het valt op dat we nog geen één keer bij de test te horen hebben gekregen wie Marit verdenkt. Wel dat ze een tunnelvisie ontwikkelt. Ik denk dat als Marit er straks uitvliegt haar verdachte waarschijnlijk de finale gaat halen. (En niet de Mol is.)

Het zou overigens kunnen dat Anne-Marie die verdachte is, want dat Marit haar niet vertrouwt blijkt wel uit de opdracht met de tandem.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2012, 21:00:43 door Heinz »

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #41 Gepost op: 30-01-2012, 21:03:23 »
Ik gok dat Tim & Liesbeth de finale halen....Tim is de mol en Liesbeth ligt er te dik op en word neergezet als mol. En meestal zitten er in de finale 2 mensen die verdacht worden en waar men tussen moet kiezen.
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #42 Gepost op: 1-02-2012, 22:26:34 »
Conversatie na de onderhandelingen:


Frits wilde 3 x rood halen         
William zegt jullie hebben dus eigenlijk besloten dat één van ons naar huis zou gaan         
Anne-Marie zegt ik heb met Hadewych en Tim besloten dat ik groen zou stemmen         
Liesbeth vraagt en heb je ook groen gestemd?         
Anne-Marie ja ik heb groen in de bus gedaan. Weet niet of jullie willen zeggen wat jullie hebben gestemd?         
Tim Willen we dat?         
Liesbeth en Frits zeggen weet ik niet, daar moeten ze eerst over nadenken…         
Hadewych zegt dan weten we ook wie rood heeft gestemd.

         
         



HOLY SHIT

en heb jij ook groen gestemd?
Jij zou toch rood stemmen liesbeth als afgesproken met frits 8)
Conclusie: de vrouwen gaven groen en de mannen rood.
Liebeth ging tegen haar eigen plan in! Ze is het.

Edit ze zei het ter check van anne marie.
Het mocht ook niet zo makkelijk zijn ;D
« Laatst bewerkt op: 1-02-2012, 22:29:46 door Jordyep »

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #43 Gepost op: 1-02-2012, 22:40:17 »
Conversatie na de onderhandelingen

Niet helemaal compleet weergegeven. Anne-Marie voelde zich echt aangevallen door William's opmerking dus met groot omhaal zei ze met wie ze afsprak om groen te stemmen en dat zij dat had gedaan. En Hadewych maakte direct duidelijk ook groen te hebben gestemd. Tim is uit beeld maar uit de reactie van Hadewych op Liesbeth (en Frits) is wel duidelijk dat Tim niet geprotesteerd heeft en Liesbeth rood aanliep dus was Hadewych's conclusie duidelijk. En terecht lijkt mij. Wel een slimme vraag van William die de knuppel in het hoenderhok deed belanden  ::rofl::

En mooi, die uitspraken over Tim tijdens de testen met exit als gevolg, zie afvallerstopic, kan echt best een hint zijn naar Tim=mol.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rick De Molloot

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • traust enginn!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #44 Gepost op: 1-02-2012, 22:48:50 »
ja dat valt me ook op.... De ene grote hint die er per seizoen is die naar de Mol wijst....die heeft nog niemand ontdekt volgens mij.
Het is allemaal nog speculatie!
WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #45 Gepost op: 1-02-2012, 23:00:12 »
Nee hoor, AM en Hadewych geven aan groen gestemd te hebben en Tim stuurt er meteen op aan om geen uitspraak over de stemmen te doen.
Tim is degene die zijn afspraak met Frits niet nagekomen is.  Frits denkt dat hij en Tim rood hebben gestemd  en Hadewych en AM verdenken nu Frits en liesbeth rood  gestemd te hebben.En de dames hebben gelijk:

Tim is de mol

Ik vind de theorie die zegt dat tim groen heeft gestemd waardeloos.
Ze kunnen het alledrie gedaan hebben.

Offline tumtum

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #46 Gepost op: 1-02-2012, 23:29:38 »
Ik vind de theorie die zegt dat tim groen heeft gestemd waardeloos.
Ze kunnen het alledrie gedaan hebben.

Ik denk dat Tim de meest waarschijnlijke groenstemmer is. Ik vind het alleen waardeloos dat bijna iedereen die dat ook denkt, denkt dat dat een Molactie was :-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #47 Gepost op: 2-02-2012, 10:34:22 »
Frits denkt dat hij en Tim rood hebben gestemd

Ik ben het verder helemaal met je eens maar dit ene ??? Ben benieuwd naar de ontwikkelingen want het kan goed zijn dat Frits vanaf nu Tim doorziet en hem weldegelijk verdenkt van groen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #48 Gepost op: 2-02-2012, 16:46:21 »
Uitspraken tijdens de testen:

Marion:
Verdenkt in aflevering 1, Frits, Tim en liesbeth maakt de test erg snel en zegt w.s. fouten te hebben gemaakt. 1e afvaller

Dio:
Verdenkt in aflevering 1 Tim en Marit, zet in aflevering 2 alles op 1 (alles of niets) en is de 2e afvaller.

Maarten:
Gaat in afl. 1 middelen, in aflevering 2 ook maar vindt de rol van mol wel bij Tim passen.Zegt in aflevering 3 dat iedereen de mol nog kan zijn en blijft spreiden. 3e afvaller

Valt wel behoorlijk op dat alle afvallers Tim genoemd hebben, maar Dio en Maarten in een andere aflevering dan de aflevering waarin ze afvallen. In de aflevering waarin ze afvielen krijgen we juist weer geen duidelijkheid over wie ze als mol invullen.

Ook van Marion weten we slechts dat ze Tim (met Liesbeth en Frits) als een van de drie noemden, maar van haar weten we dat ze een blackout had tijdens het invullen, dus zelfs met de goede mol de test slecht had kunnen maken.

Wanneer we Tim door drie afvallers genoemd horen worden, maar in de aflevering dat ze er daadwerkelijk uitgaan (muv Marion) gezwegen wordt over op wie ze stemmen, doet dit mij enigszinsns vermoeden dat de regie graag wil dat wij Tim (ten onrechte) doorstrepen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #49 Gepost op: 2-02-2012, 16:57:29 »
Wanneer we Tim door drie afvallers genoemd horen worden, maar in de aflevering dat ze er daadwerkelijk uitgaan (muv Marion) gezwegen wordt over op wie ze stemmen, doet dit mij enigszinsns vermoeden dat de regie graag wil dat wij Tim (ten onrechte) doorstrepen.

Haha, het doet mij juist vermoeden dat ze ons (ten onrechte) Tim niet door willen laten strepen. ::rofl::

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #50 Gepost op: 2-02-2012, 17:08:42 »
Tim niet door willen laten strepen

Niet zeuren, Heinz!

 ::regenboog:: ::regenboog:: ::regenboog:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ;D
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #51 Gepost op: 2-02-2012, 17:12:00 »
Da's geen zeuren, maar een prachtig voorbeeld van hoe je in WIDM alles van precies de tegenovergestelde kant kunt bekijken. ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #52 Gepost op: 2-02-2012, 17:15:01 »
geen zeuren

Klopt. Maar ik wilde jouw profiel even quoten want hij is zo leuk 8) ::zwaai:: ::joehoe:: ::ok::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #53 Gepost op: 3-02-2012, 19:01:22 »
Even een opgeschoond lijstje. Marit lijkt mij in een Anne Marie-tunnel te hebben gezeten maar dat blijft gissen.

William bekijkt het nu breder en lijkt zijn ogen nu ook te gaan openen naar Tim, afgaand op zijn speldenprikken naar hem in de aflevering (opvallend dat Frits ook concludeerde: "Oh, loopt hij weer weg?!").

* William had voorheen 3 verdachten, Frits werd al minder, de andere 2 waren Anne-Marie en Liesbeth maar hij staat open voor anderen.
* Hadewych lijkt nog steeds naar Anne-Marie te gaan en noemt ook Liesbeth.
* Liesbeth had altijd meerdere verdachten en noemt nu Hadewych.
* Anne-Marie verdenkt vooral Tim.
* Tim verdenkt op 1. Anne-Marie, 2. Liesbeth en 3. zichzelf
* Frits verdenkt er 3, daarbij in elk geval Liesbeth en Anne-Marie.

Anne-Marie&Liesbeth blijven de topverdachten in de groep.

De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #54 Gepost op: 3-02-2012, 22:41:12 »
William verdenkt in ieder geval niet Anne-Marie hoor! Bij de western-opdracht daagt hij juist haar uit met als argument dat hij op deze manier ofwel zichzelf verdacht kan maken, ofwel Anne-Marie nog verdachter voor al die mensen die op haar zitten. Je gaat natuurlijk niet proberen degene die jij al verdenkt als mol ook nog eens onder de aandacht van de anderen te brengen.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #55 Gepost op: 3-02-2012, 22:57:55 »
Klopt, hij is gaan schuiven in het vliegtuig, moeilijk om dit nu precies te bepalen. Ik schreef 'voorheen 3 verdachten' maar aannemelijk is daarvan Frits en Anne-Marie dus al niet meer. Zo gauw hij zich weer gaat beperken verwacht ik eerder een exit van hem, de tunnelaars gaan er rap uit. Wat ik ervan opmaak is dat Liesbeth, Tim en Frits in elk geval lang zullen blijven en ik wacht met spanning af wanneer William de naam "Tim" gaat noemen in de testbiecht want dan gaat hij niet snel exit...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Dominic023

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #56 Gepost op: 4-02-2012, 03:24:21 »
Even een opgeschoond lijstje. Marit lijkt mij in een Anne Marie-tunnel te hebben gezeten maar dat blijft gissen.

Zie je dit nu al een aantal keer zeggen op het forum, maar als het zo gissen is, hoezo denk je dan dat Marit op Am stemde?
Heb alle 4 afleveringen hier speciaal voor teruggekeken, maar ik snap niet waar jij die conclusie uit trekt..?
« Laatst bewerkt op: 4-02-2012, 03:26:07 door Dominic023 »
WIDM 2012: Afl. 1 Anne Marie, Afl. 2 Anne Marie Afl. 3 Marit, Afl. 4 Anne Marie  Afl.5 Anne Marie  Afl. 6 Tim, Afl. 7Anne Marie Afl. 8,9,10 Anne Marie

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #57 Gepost op: 4-02-2012, 09:30:17 »
aantal keer zeggen op het forum

Nou ja, meer dan wat ik er al over geschreven heb, heb ik niet dus het is een gok. Dus gebaseerd op:

Op de trappen moet een speler geloosd worden en Hadewych direct gevolgd door Marit roepen proactief AM te dumpen. Later zat Marit nog zo raar te doen op die tandem met AM achter zich. Belangrijkste is dat Marit en Hadewych slapies zijn en alle roerselen delen... liefst handje in handje ::hug::... Hadewych begreep er dan ook helemaal niets van dat Marit vertrok, zo zei ze letterlijk (want ze hadden het toch allemaal zo goed voorbereid en beredeneerd?!). Wat ook blijkt uit dat Marit de testvraag wel aan Hadewych en notabene Tim liet zien, verder niemand, en dat deze dames dus iedereen wel verdenken behalve Tim ::).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #58 Gepost op: 7-02-2012, 22:41:51 »
Grappig dat ze 2 afleveringen terug massaal Frits verdachten, maar nu helemaal niet meer :P . Het lijkt erop dat de kandidaten Frits ook doorgestreept hebben na het wild west schietspel.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline Tara01

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #59 Gepost op: 8-02-2012, 21:20:24 »
Marit zat toch in de Tim tunnel met die code 4263 (of was het een andere volgorde) waarbij ze aan zijn schoenmaat dacht, maand geboren en dat trio...? Hoewel dat natuurlijk voornamelijk naar voren kwam in de aflevering van de rooksignalen (afl.3?)... dus ik geloof eerder dat we Tim kunnen afschrijven als mol! Het oogde niet in de afgelopen afleveringen dat Marit een andere mol heeft gekozen. Sowieso was ze hier niet open in!
Verbeter me als ik het fout heb hoor...!