Wie is er eigenlijk niet gelukkig met zijn werk ?
Nu wel redelijk, maar jarenlang niet geweest.
Toen ik nl. 16 was en van de Havo kwam had ik echt geen idee wat ik wilde. Nou ja, ik wilde altijd stewardess worden, of iets in toerisme. Dus maar een secretaresse opleiding en een hostess opleiding gedaan. Een paar jaartjes bij de ANWB aan de balie gezeten en daarna jarenlang secretaresse geweest. In 1999 (geloof ik) was ik dacht echt zooooooo zat, dat ik erg heb lopen nadenken wat ik dan eigenlijk wel wilde.
Toen ben ik een basisopleiding fotografie gaan doen op zaterdag, en het jaar daarna nog een vervolgcursus ‘s-avonds. Maar m’n carriere in de fotografie ging me te langzaam en ik was het secretaresse zijn echt spuugzat, dus ben ik een avondopleiding webdesign gaan doen. Dat vond (vind) ik nl. ook wel leuk.
Een paar jaar geleden kwam ik, na een aantal jaren job-hoppen als secretaresse bij Akzo Nobel terecht, waar ze net een e-business project gingen starten. Daar ben ik toen bijgekomen als project medewerker. Binnenkort ga ik de internet en intranet taken overnemen van de huidige webmaster, dus wordt ik eigenlijk webmaster van de Business Unit.
Bovendien mag ik sinds kort 1 keer per week een foto maken voor het plaatselijke suffertje! Dus, hoewel ik nog niet helemaal tevreden ben (qua werkzaamheden en reisafstand), ga ik zeker de goede kant op!
Zo zo, wat een lang en open betoog van Tweety...