Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 125665 keer)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #120 Gepost op: 17-02-2012, 01:00:36 »
opvallend bij AM lijken de overige 4.. (ja moest effe goed kijken.. dacht dat hadewych miste maar zie wel blond iemand en liesbeth's truitje dus denk dat ze er toch alle 4 staan)  met elkaar druk te kletsen.. terwijl ze bij liesbeth allemaal opletten.. zou dat komen omdat het bij Am langer duurder...??





en laten dit ook net de 2 kandidaten zijn die door Tim worden genoemd... van de rest zijn geen foto's te vinden op de site..

ik zie Tim nog wel met AM en Liesbeth in de finale komen...
« Laatst bewerkt op: 17-02-2012, 01:04:42 door xaniapops »
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7
« Reactie #121 Gepost op: 17-02-2012, 01:02:20 »
Ik vind het wel opmerkelijk dat Tim voor de test zaken op zijn hand schrijft. Een mol zou dat niet doen lijkt me...
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Aflevering 7
« Reactie #122 Gepost op: 17-02-2012, 01:04:01 »
De biecht van Hadewych na de stierenopdracht zou dr zomaar 1 kunnen zijn die we in afl 10 voorbij zien komen:

Het scheelde maar 9 woorden.. anders was het 0 geweest.. en voor de vorm voegt ze er even aan toe: dus we hebben geluk gehad

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #123 Gepost op: 17-02-2012, 01:04:26 »
Ik vind het wel opmerkelijk dat Tim voor de test zaken op zijn hand schrijft. Een mol zou dat niet doen lijkt me...

Op je hand schrijven heeft sws niet veel zin als je niet weet welke vragen er gesteld gaan worden denk ik.  :P
Volgens mij is dit gewoon een telefoonnummer van een van de Spaanse schonen die hij tegenkwam.  ;D
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline xaniapops

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #124 Gepost op: 17-02-2012, 01:05:33 »
ziet eruit als een schaafwond of snee eerlijk gezegd.. misschien opgelopen toen hij die stier liet vallen..
Ik denk Finale met mijn 3 hoofdverdachte: Tim, Liesbeth & William

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Aflevering 7
« Reactie #125 Gepost op: 17-02-2012, 01:09:03 »
ziet eruit als een schaafwond of snee eerlijk gezegd.. misschien opgelopen toen hij die stier liet vallen..

Je moet de bewegende beelden maar even kijken. Volgens mij is het tekst.
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 7
« Reactie #126 Gepost op: 17-02-2012, 01:11:44 »
Ik vind het wel opmerkelijk dat Tim voor de test zaken op zijn hand schrijft. Een mol zou dat niet doen lijkt me...
ziet eruit als een schaafwond of snee eerlijk gezegd.. misschien opgelopen toen hij die stier liet vallen..
Dat wou ik ook zeggen (dat van die schaafwond). Ik ben benieuwd naar de HD.

De biecht van Hadewych na de stierenopdracht zou dr zomaar 1 kunnen zijn die we in afl 10 voorbij zien komen:

Het scheelde maar 9 woorden.. anders was het 0 geweest.. en voor de vorm voegt ze er even aan toe: dus we hebben geluk gehad
In de uitleg van Art zegt hij overigens alleen: "... maar let op, als je voor 100 woorden gaat en het zijn er minder: nul euro!" Kan zijn dat Hadewych dit er voor zichzelf bij bedacht heeft of het heeft de montage niet gehaald.
« Laatst bewerkt op: 17-02-2012, 02:04:42 door Rat »

Offline P@trick

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #127 Gepost op: 17-02-2012, 01:59:20 »
Je moet de bewegende beelden maar even kijken. Volgens mij is het tekst.

ja het is tekst ik las het toen ik op de pauze knop drukte en op de tv kan je het dan goed zien...
Er staat alleen een notitie van zijn opdracht die hij heeft gekregen van Art aan de telefoon om naar die Citroen bar te komen..Want ik las Citroen bar op zijn hand..

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #128 Gepost op: 17-02-2012, 02:03:18 »
ja het is tekst ik las het toen ik op de pauze knop drukte en op de tv kan je het dan goed zien...
Er staat alleen een notitie van zijn opdracht die hij heeft gekregen van Art aan de telefoon om naar die Citroen bar te komen..Want ik las Citroen bar op zijn hand..

En ik heb een levende citroenbar gezien in de uitzending  ::vergroot::   ::)

Offline P@trick

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #129 Gepost op: 17-02-2012, 02:11:41 »
zo heete die bar waar hij Art zou ontmoeten om zijn opdracht te horen....

Offline Nerdy

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #130 Gepost op: 17-02-2012, 09:22:34 »
Ik denk nu Hadewych... Het was iedereen al opgevallen dat in alle uitzendingen de kruizen in het landschap je om de oren vliegen. Hadewych slaat daarbij te pas en te onpas kruisjes. Gisteren ook weer; 1 keer voor aanvang van haar opdracht bij de brug en een keer heel slinks toen ze al babbelend voor het schilderij van Dali stond. Haar handen ondersteunen haar gebabbel en maken daarbij op een gegeven moment echt heel duidelijk een kruis terwijl ze "een soort van" naar het schilderij wijst. De camera zoomt daar zelfs op in, dat is vast niet per ongeluk. Als laatste draagt ze op de groepsfoto's haar haar in een vlecht met een blauwe strik. De vlecht lijkt hierdoor op een............... juist ja.....! En die vlecht wordt steeds lekker zichtbaar gemaakt op de foto's. Toeval?

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #131 Gepost op: 17-02-2012, 09:28:33 »
zo heete die bar waar hij Art zou ontmoeten om zijn opdracht te horen....



 ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline FCO

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #132 Gepost op: 17-02-2012, 09:54:20 »
Wederom was het weer Liesbeth die als laatste biechtte over de afvaller..

Deze tunnel hier word steeds smaller  ;D

Offline Eddie_V

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #133 Gepost op: 17-02-2012, 10:02:47 »
Ik denk nu Hadewych... Het was iedereen al opgevallen dat in alle uitzendingen de kruizen in het landschap je om de oren vliegen. Hadewych slaat daarbij te pas en te onpas kruisjes. Gisteren ook weer; 1 keer voor aanvang van haar opdracht bij de brug en een keer heel slinks toen ze al babbelend voor het schilderij van Dali stond. Haar handen ondersteunen haar gebabbel en maken daarbij op een gegeven moment echt heel duidelijk een kruis terwijl ze "een soort van" naar het schilderij wijst. De camera zoomt daar zelfs op in, dat is vast niet per ongeluk. Als laatste draagt ze op de groepsfoto's haar haar in een vlecht met een blauwe strik. De vlecht lijkt hierdoor op een............... juist ja.....! En die vlecht wordt steeds lekker zichtbaar gemaakt op de foto's. Toeval?


leuk dat er telkens een hint gekoppeld wordt aan Hadewych, maar ik zou echte molacties toch leuker vinden. Ik vind een mol liever door acties, dan door een hint die in het programma zit. Eigenlijk nog liever allebei tegelijk :)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 7
« Reactie #134 Gepost op: 17-02-2012, 10:42:32 »
In het mol-gesprek zegt Art met nadruk tegen Liesbeth:
Ik wil een juist antwoord op de volgende vraag: Hoe vaak ben jij in Spanje geweest?
Waarom is dat zo belangrijk?
Is die vraag misschien ook bij de trapopdracht ter sprake geweest?
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #135 Gepost op: 17-02-2012, 10:46:24 »
In het mol-gesprek zegt Art met nadruk tegen Liesbeth:
Ik wil een juist antwoord op de volgende vraag: Hoe vaak ben jij in Spanje geweest?
Waarom is dat zo belangrijk?
Is die vraag misschien ook bij de trapopdracht ter sprake geweest?

Juistheid is onzin in dit geval. Kan immers toch niet gecontroleerd worden en er is geen aanwijzing dat er een verband was met die eerdere vragen. Ik ga even niet uit van datgene wat niet uitgezonden is want daar kunnen wij als kijkers toch niks mee.

Ik denk eerder aan aandacht verleggen, concentratie breken, de kandidaten diep laten nadenken zodat anderen die op die andere brug geconcentreerd ernaar staan te kijken denken dat dat misschien de Mol is die diep nadenkt over wie wel of niet gaat.   ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 7
« Reactie #136 Gepost op: 17-02-2012, 10:49:53 »
Op de vraag Welke Spaanse woordjes zegt Tim o.a Julio Iglesias.
Iglesias = kerken. 
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #137 Gepost op: 17-02-2012, 10:52:24 »
Op de vraag Welke Spaanse woordjes zegt Tim o.a Julio Iglesias.
Iglesias = kerken. 
Dat had ik gisteren al opgemerkt ja.  ;)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Pierre1830

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Leve het leven
Re: Aflevering 7
« Reactie #138 Gepost op: 17-02-2012, 10:55:19 »
Zonder verder nadenken vind Hadewych Sevilla de leukste stad.
En heel "toevallig" gaan ze daar in de volgende aflevering naar toe.
In den beginne was er niets, en dat is toen ook nog ontploft.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #139 Gepost op: 17-02-2012, 11:04:12 »
Zou toch een stunt zijn als Hadewych de mol is!! Gewoon 500 euro uit de pot voor een joker die je zelf niet nodig hebt ::rofl::
Daar zat ik ook aan te denken, een geweldige molactie.