Auteur Topic: Bar: De Olympische Vlam  (gelezen 9086 keer)

Online grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar: De Olympische Vlam
« Reactie #40 Gepost op: 6-08-2012, 11:51:35 »
...maar soms even niet :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar: De Olympische Vlam
« Reactie #41 Gepost op: 6-08-2012, 12:10:36 »
Zie je wel dat er buitenaardse prestaties worden geleverd in Londen?


Overigens lijkt het er nu een beetje op dat Edith Bosch (terecht dat ze ingreep) nu meer in de belangstelling staat vanwege de tik die ze die dronken toeschouwer heeft verkocht, dan voor haar bronzen medaille.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar: De Olympische Vlam
« Reactie #42 Gepost op: 10-08-2012, 13:02:34 »
Eric Idle, bij een wat ouder publiek bekend als een van de leden van de legendarische Monty Python, zal met een verrassend optreden komen bij de Sluitings-ceremnonie komende zondag in Londen.


Ik ben benieuwd. Rowan Atkinson, ofwel Mr. Bean in de Openings-ceremonie. Eric Idle in de Sluitings-ceremonie. Ik ben benieuwd.


Ik las dit op twitter.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar: De Olympische Vlam (huldiging Den Bosch)
« Reactie #43 Gepost op: 13-08-2012, 20:30:46 »
Waar was dat feestje? In Den Bosch was dat feestje. Ik was erbij, net als 12000 anderen. Ik had niet gezien tot hoever de mensenmassa reikte, dat zag ik pas op de journaalbeelden.

Ik stond al vroeg bij het podium, waar een stel Neanderthalers,dat voor ''veiligheidsteam'' door moest gaan, eerst een groep toeschouwers toeliet op het binnenterrein vlak voor het podium,en toen er een paar honderd mensen stonden: ''als jullie nu niet onmiddellijk achter de hekken gaan, dan wordt het hele feest stilgelegd, en volgt er geen ontvangst''.

Dus de hele meute achteruit, we stonden net een halve minuut op een verhoging (gelukkig wel beter zicht dan eerst), of de politie kwam met een team het terrein op, richting veiligheidsmensen: die kregen de opdracht de mensen weer naar voren te halen.

Voor de rest, ik zei het al: het was een geweldig feest om mee te maken, het voorprogramma kreeg de handjes goed de lucht in. Ik zou alleen niet weten wie zangeres Krystl is. Een dame met een dijk van een stem, dat wel!


Kortom: leuk om dat een keer mee te maken. De eerstvolgende keer (Sotchi) lijkt nu nog veel te ver weg.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Bar: De Olympische Vlam
« Reactie #44 Gepost op: 13-08-2012, 20:32:13 »
Leuk Jos ::ok::
Het zag er bij het journaal inderdaad wel leuk uit.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Bar: De Olympische Vlam
« Reactie #45 Gepost op: 13-08-2012, 21:40:47 »
Ik was mooi op tijd, stond aardig vooraan. Maar dan dringt zich de vraag op: als het afgelopen is, dan stormt die hele meute natuurlijk naar de perrons.

De optredens naderhand en het voorstellen heb ik vanaf de zijkant gezien, ik stond toen vlak voor de trappen naar het station. Zo had ik ook een heel rustige terugreis. Al was het wel met fikse vertraging door een stroomstoring tussen Den Bosch en Eindhoven, en later nog eens tussen Eindhoven en Weert. Maar als ik een half uur later was teruggegaan, dan had ik waarschijnlijk minimaal een uur extra moeten wachten.

Ik heb net niet kunnen profiteren van de AH-dagkaart, dan had ik nooit op tijd in Den Bosch kunnen zijn (je moet die code thuis activeren, en dat zou 1,5 uur hebben gekost), maar ik vond het de moeite waard.