Poll

Wie is de Saboteur

Lisa
2 (6.5%)
Sylvia
3 (9.7%)
Hero
3 (9.7%)
Edith
23 (74.2%)

Totaal aantal stemmen: 30

Auteur Topic: Sabotage  (gelezen 133395 keer)

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Sabotage
« Reactie #380 Gepost op: 2-05-2013, 12:16:51 »
Vóór het zien van het programma dacht ik dat Manuel de saboteur was en ben daar niet van afgeweken. Wordt niet heel verdacht in beeld gebracht en word soms ook "goed" gesproken door andere mensen, maar heeft wel bepaalde "verdachte" acties op zijn naam staan. Hij wordt ook totaal niet verdacht in beeld gebracht (ten opzichte van Lisa die weer als het 'slechtje' van het duo geplaatst wordt). Ook zou hij de meest logische keuze zijn voor de makers om hem tot saboteur te benoemen: jong, knap, mannelijk.. vooral voor het tiener-meisjes doelgroep die wel van die reality shows houden, dus is het belangrijk hem er lang in te houden.. plus, hij acteert. Denk niet dat Net 5 het zich kan veroorloven om al bij het eerste seizoen een niet-acteur te nemen die direct in de groep door de mand valt.

Maar goed.. dit is allemaal een beetje speculatie en weinig echt op iets gebasseerd  ::ohno::.. de groep is zelf al heel erg slecht dus de saboteur hoeft vrij weinig te doen waardoor je niet echt bepaalde acties kan onderscheiden.

Zou het wel echt geweldig vinden als Rosalie het is!  ::bravo::
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #381 Gepost op: 2-05-2013, 18:38:04 »
Een cliffhanger die ze in de preview al verklapt hadden.  ::)

Ik weet niet wie de saboteur is. Hero in ieder geval niet.

Rosalie gaat de komende aflevering door met het versieren van een getrouwde man? Not done.  ::ohno::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #382 Gepost op: 2-05-2013, 21:38:40 »
Wie versiert ze dan?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #383 Gepost op: 2-05-2013, 22:13:55 »
Hero.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #384 Gepost op: 2-05-2013, 22:37:00 »
 ::ohno::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #385 Gepost op: 3-05-2013, 12:15:40 »
Ik ben blij dat Lisa eindelijk het spel is gaan spelen! Ze was zelfs best tof deze aflevering!
 
Ik weet zeker dat we met rosalie, sylvia of hero overblijven als verliezend kandidaten en dat Manuel,Lisa of edith de saboteur is (een van de slimme calculerende mensen dus.)

Ik vind het wel tof dat met een beetje fantasie de mensen als in een soort agatha christie worden afgeschreven.
1: opgehangen
2+3: in een onklare auto gemikt
4: Er zat iets in het eten

Ik mis alleen nog de moord in het zwembad  ::tandpastasmiley::


Offline invmat

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #386 Gepost op: 5-05-2013, 14:23:19 »
Voor vanavond blijf ik in mijn eentje op Hero zitten als saboteur.  ::nieuwsgierig:: Aan het einde zullen jullie zien dat ik gelijk had  ::super::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Sabotage
« Reactie #387 Gepost op: 5-05-2013, 14:26:43 »
Ik heb Hero nog zeker niet afgeschreven als saboteur.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #388 Gepost op: 5-05-2013, 20:56:30 »
Rosalie naakt in een zwembad is geen straf om naar te kijken. ;)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Sabotage
« Reactie #389 Gepost op: 5-05-2013, 20:57:53 »
Nee, het is Manuel. Valt het jullie niet op hoe hij helemaal niet verdacht in beeld word gebracht? Hij staat wel in de top 3 verdachten van andere maar er word bijna niks over gezegd. Alleen zijn commentaar over de andere deelnemers word in beeld gebracht.

En wat dacht je van die geldopdracht? Bij die eurovraag gaf hij helemaal geen antwoord en liet hij de groep beslissen (toen hij bij die gong stond). Zo'n moeilijke vraag was dit toch niet? Of de bonusvraag opdracht.. in het begin nee zeggen maar uiteindelijk wel ja roepen - komt bij mij over als een Keesje die op andermans antwoorden leunt.

Rosalie lijkt me niet de saboteur doordat ze thuis wou blijven..
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline tinuzzz

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #390 Gepost op: 5-05-2013, 21:07:18 »
Rosalie naakt in een zwembad is geen straf om naar te kijken. ;)

Ik zie liever Hero naakt dan Rosalie.

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Sabotage
« Reactie #391 Gepost op: 5-05-2013, 21:11:35 »
Ik vraag me af over wie dit nu het meest zegt: Rosalie, Hero of jou ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Slowdive

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveless
Re: Sabotage
« Reactie #392 Gepost op: 5-05-2013, 21:12:20 »
Trouwens...wat is er met dat zwembad gebeurd? Volgens mij heb ik iets gemist?  ::schaam::

Ik zie liever Hero naakt dan Rosalie.

 ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 5-05-2013, 21:14:14 door Slowdive »
And when it all looks brighter.. just turn around and smile..

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #393 Gepost op: 5-05-2013, 21:14:43 »
Het is Manuel inderdaad  ::jaja::
Voor mij is het duidelijk  ;)

Off topic @ HIDM: vergeet je de piramides niet?
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline hetoord

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Kleurenblind? Ik?
Re: Sabotage
« Reactie #394 Gepost op: 5-05-2013, 23:07:36 »
Pff, een beetje een anti-clmax na een countdown van 100 uur (dat was 't, toch?). De dubbele bluf die geen dubbele bluf is bij het geldtellen vond ik wel leuk gedaan. Die opdracht met de fotoroutes vind ik één van de beste tot nu toe.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Sabotage
« Reactie #395 Gepost op: 6-05-2013, 07:24:03 »
Die opdracht met de foto's was inderdaad heel erg goed. En ook nog eens in een heel mooi park.

Wie de saboteur is? Ik blijf zeggen: Manuel...
Ich bin ein Bärliner!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #396 Gepost op: 6-05-2013, 09:59:35 »
Leuke aflevering! Weer valt mij op hoe gemakkelijk alle opdrachten zijn. De vragen bij de eerste opdracht waren echt heel gemakkelijk. Ik was verbaasd dat de kandidaten de antwoorden niet wisten, de bonusvraag was wat moeilijker maar de andere vragen, tja, daar hoefde ik niet eens over na te denken. Wat mij opviel tijdens deze opdracht: Sylvia geeft stelselmatig verkeerde antwoorden, Liza en Hero doen goed hun best, Manuel bemoeit zich er niet echt mee maar geeft niet heel goede antwoorden en Edith doet dus gewoon helemaal niets (ze bemoeit zich op geen enkele manier met de opdracht en helpt dus ook niet om tot het goede antwoord te komen). Uiteindelijk speelden de kandidaten voor het geld van de saboteur, hield dat in dat ze al het geld van de saboteur kregen en hun eigen geld inleverden? Echt duidelijk werd dit niet voor mij.

En dan de tweede opdracht: echt een geweldige opdracht, mooie locatie en beelden en leuk om te zien. Weer niet heel moeilijk, de foto's en pijlen waren overduidelijk. De puzzel daarentegen was wel wat moeilijker, maar als ze wat meer tijd hadden gehad, hadden ze hem vast wel afgekregen. En daar kom ik dus meteen bij het cruciale punt, tijd. Tijd rekken is het handigste wat een saboteur kan doen, hierbij kom ik meteen bij Edith uit. Wat was ze irritant bezig; ze was overduidelijk tijd aan het rekken en de ruzie over het vertrouwen in haar vond ik ook nogal nep overkomen. Ze was deze opdracht duidelijk aan het saboteren (omdat ze was genomineerd of gewoon omdat ze de saboteur is?). Liza bleek de puzzelroute erg goed te doen en ook Hero was weer goed bezig. Het puzzelen daarentegen ging helemaal verkeerd: Sylvia en Liza zeiden de oplossing te weten, maar deden daar niets mee, Hero gooide net voor tijd de puzzel overhoop (duidelijke sabotage), Edith en Manuel deden eigenlijk niets.

En dan de eliminatie: ik had al wel verwacht dat Rosalie eruit zou gaan. Deze aflevering heeft ze ook niet bijster haar best gedaan om nog mee te doen met de opdrachten. Ze stond duidelijk buiten de groep en had het volgens mij al wel een tijdje gehad met het programma. De groep leek ook niet rouwig te zijn om haar vertrek. (Klein ander puntje: waarom ga je in een big brother huis in hemelsnaam naakt zwemmen? Ze wist toch dat alles opgenomen zou worden!)

Mijn verdachten:
- Edith: ze doet werkelijk helemaal niets, op beslissende momenten stuurt ze de groep richting de foute antwoorden
- Sylvia: overduidelijk bezig opdrachten te saboteren, slimmer dan ze zich voordoet
- Manuel: zo onverdacht dat het verdacht wordt (we zien weinig goede dan wel slechte dingen in beeld)
- Liza: vond ik eerst erg verdacht, maar begin ik steeds minder te verdenken
- Hero: is het gewoon niet, doet teveel goede dingen

Online Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: Sabotage
« Reactie #397 Gepost op: 6-05-2013, 14:11:50 »
Het kan dus nog erger, 126.000 kijkers...
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #398 Gepost op: 6-05-2013, 15:10:50 »
Het kan dus nog erger, 126.000 kijkers...

Ze hebben gewoon een verkeerde uitzenddag en -tijd gekozen. Op de zondagavond is er gewoon veel te veel concurrentie voor een programma als dit. Op een doordeweekse avond zou het gemakkelijk veel meer kijkers trekken (puur omdat er dan minder op de tv is).

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #399 Gepost op: 6-05-2013, 19:47:36 »
Edith vond dat Rosalie een slechte verliezer was, maar ik begrijp heel goed dat ze niet echt afscheid heeft genomen. Ze zaten gewoon te lachen omdat ze geëlimineerd was.  ::ohno::
Brevis esse laboro, obscurus fio.