Poll

Wie is de Saboteur

Lisa
2 (6.5%)
Sylvia
3 (9.7%)
Hero
3 (9.7%)
Edith
23 (74.2%)

Totaal aantal stemmen: 30

Auteur Topic: Sabotage  (gelezen 133009 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Sabotage
« Reactie #80 Gepost op: 7-03-2013, 07:27:51 »
ja maar dat zien we niet in echt in de beelden.

Ik ben wel nieuwsgierig maar ben bang voor een BB achtig niets zeggend programma.
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Online joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #81 Gepost op: 7-03-2013, 11:54:32 »
Op zich wil ik dit Sabotage wel een kans geven, maar mijn scepsis groeit echt met de minuut. Ik heb gisteren in RTL Boulevard een voorstukje van dit programma gezien en het trekt me steeds minder. Het is opvallend hoe de deelnemers de vergelijking met WIDM ontkennen en zelfs weglachen, terwijl je volgens mij niet kunt ontkennen dat het basiselement hetzelfde is (9 kandidaten en 1 saboteur / mol). De kandidaten zagen het meer als een betaalde vakantie waarbij ze ook nog een paar opdrachten moesten uitvoeren. De bevlogenheid die ik juist zo leuk vind in WIDM lijkt hier totaal te ontbreken. En dat het spel doorgaat na de opdrachten, come on zo is Anne Marie vorig jaar vanaf het begin ontdekt.

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Sabotage
« Reactie #82 Gepost op: 7-03-2013, 18:01:10 »
Als je zo hard moet roepen dat het 'niet hetzelfde als Wie is de Mol?' is, dan is het juist een aftreksel van WIDM.
Ik wil het programma best een kans geven, maar zoals jolmolletje inderdaad al zegt: het weglachen van de vergelijking met WIDM irriteert me mateloos.

 ::ohno::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Sabotage
« Reactie #83 Gepost op: 7-03-2013, 23:36:58 »
Uiteindelijk zijn de meeste SBS-programma's ordi-versies van programma's die door andere omroepen al eerder (en beter) zijn gemaakt. Qua kandidaten, format en presentatie belooft dit geen uitzondering te worden.  ;D
« Laatst bewerkt op: 7-03-2013, 23:42:11 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #84 Gepost op: 9-03-2013, 11:00:19 »
We moeten dit programma gewoon boycotten. Des te groter wordt dan de kans op een flop dus en dus een grotere kans op geen tweede seizoen.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2013, 11:01:57 door Jordyep »

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Sabotage
« Reactie #85 Gepost op: 9-03-2013, 11:02:08 »
We moeten dit programma gewoon boycotten. Des te groter wordt dan de kans op een flop dus komt er geen tweede seizoen.
huh waarom ?

misschien is het wel hartstikke leuk
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Jordyep

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #86 Gepost op: 9-03-2013, 11:16:43 »
huh waarom ?

misschien is het wel hartstikke leuk

Geloof me, dat kan me helemaal niks schelen ::rofl:: Na het lezen van de volledige beschrijving van het programma vind ik het de grootste rip-off die sbs tot nu toe heeft gemaakt.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Sabotage
« Reactie #87 Gepost op: 9-03-2013, 11:39:57 »
Geloof me, dat kan me helemaal niks schelen ::rofl:: Na het lezen van de volledige beschrijving van het programma vind ik het de grootste rip-off die sbs tot nu toe heeft gemaakt.
oké ook een mening ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #88 Gepost op: 9-03-2013, 12:02:46 »
ik ga me aansluiten bij lukie en iig een aflevering proberen.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Sabotage
« Reactie #89 Gepost op: 9-03-2013, 13:34:23 »
Ik ga het ook proberen ja....

Ook ik vind het gejat, maar je er druk maken heeft toch geen zin. En daarbij zou ik 2 widm's per jaar geen ramp vinden  ;D
You'll never walk alone

Offline Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #90 Gepost op: 9-03-2013, 14:09:50 »
Ze gaan toch wel gewoon het huis uit om opdrachten te doen? Enige verschil is dat ze dan niet verder reizen en naar een ander hotel gaan,maar gewoon terug naar dat huis..

Offline MacGyverMagic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollen is een Olympische sport, dus ...
Re: Sabotage
« Reactie #91 Gepost op: 14-03-2013, 14:33:07 »
Tja, het is vervelend dat programmamakers nog steeds vastzitten in het idee van Bekende Nederlanders en reality shows en dat als een zender met een ijsdans-show moet komen de ander het meteen na-aapt. Ik zie echter ook een voordeel. Zo kunnen we vaker moljagen en minder afkicken.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: Sabotage
« Reactie #92 Gepost op: 15-03-2013, 15:48:50 »
Komt hier nog een speciaal forum voor? Zo niet, dan zou ik het leuk vinden als dit topic naar het WIDM-board gaat. Daar zullen de meeste speurders zitten en veel van hen zullen niet telkens bij TV-algemeen gaan checken.
...óf niet!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #93 Gepost op: 15-03-2013, 16:03:28 »
Trouwens. Kim Feenstra doet hier aan mee en aan de Pelgrimscode en ze moest ook al aan ER mee doen. Gaat het niet zo goed met haar modellenwerk ofzo? :P

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Sabotage
« Reactie #94 Gepost op: 15-03-2013, 16:06:08 »
Trouwens. Kim Feenstra doet hier aan mee en aan de Pelgrimscode en ze moest ook al aan ER mee doen. Gaat het niet zo goed met haar modellenwerk ofzo? :P
Vergeet 71 graden noord en Sterren dansen op het ijs niet
Hier kan uw boodschap komen te staan. Geïnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Sabotage
« Reactie #95 Gepost op: 15-03-2013, 16:34:44 »
Komt hier nog een speciaal forum voor? Zo niet, dan zou ik het leuk vinden als dit topic naar het WIDM-board gaat. Daar zullen de meeste speurders zitten en veel van hen zullen niet telkens bij TV-algemeen gaan checken.

Er komt voorlopig geen apart board voor Sabotage. En het topic gaat ook niet naar het WIDM board.
We hebben als crew besloten om dit programma eerst eens te gaan beoordelen. Als er een tweede seizoen komt, gaan we misschien een subboard openen.
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #96 Gepost op: 15-03-2013, 16:35:46 »
Er komt voorlopig geen apart board voor Sabotage. En het topic gaat ook niet naar het WIDM board.
We hebben als crew besloten om dit programma eerst eens te gaan beoordelen. Als er een tweede seizoen komt, gaan we misschien een subboard openen.


Ah oke, maar dan kunnen we er hier, in deze topic over beppen toch?

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: Sabotage
« Reactie #97 Gepost op: 15-03-2013, 16:45:25 »
Ja hoor, bep maar lekker raak hier (zolang het maar wel over het programma gaat, en niet over het weer, hoe lekker je gegeten hebt etc. etc. ;) )
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #98 Gepost op: 15-03-2013, 16:46:57 »
Ja hoor, bep maar lekker raak hier (zolang het maar wel over het programma gaat, en niet over het weer, hoe lekker je gegeten hebt etc. etc. ;) )

Ja maar als ik zeg dat ik gisteren heerlijk Chili Con Carne heb gegeten dan saboteer ik toch juist!  ;)

(sorry, kon ut niet laten)  ::schaam::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sabotage
« Reactie #99 Gepost op: 15-03-2013, 22:31:57 »
Trouwens. Kim Feenstra doet hier aan mee en aan de Pelgrimscode en ze moest ook al aan ER mee doen. Gaat het niet zo goed met haar modellenwerk ofzo? :P
ze heeft wel een acteerrol in Verliefd op Ibiza gescoord.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human