Poll

Wie is de Saboteur

Lisa
2 (6.5%)
Sylvia
3 (9.7%)
Hero
3 (9.7%)
Edith
23 (74.2%)

Totaal aantal stemmen: 30

Auteur Topic: Sabotage  (gelezen 133422 keer)

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Sabotage
« Reactie #120 Gepost op: 4-04-2013, 18:42:50 »
 ::ok:: Er valt trouwens ook te lezen hoe het spel precies in zijn werking gaat: http://www.net5.nl/programmas/sabotage/overig/de-speluitleg-van-sabotage-2013

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #121 Gepost op: 4-04-2013, 18:54:42 »
::ok:: Er valt trouwens ook te lezen hoe het spel precies in zijn werking gaat: http://www.net5.nl/programmas/sabotage/overig/de-speluitleg-van-sabotage-2013

Die persoonlijke top 3 vind ik dan wel weer leuk!  ::jaja::

Offline NextGP

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Spartapoes
Re: Sabotage
« Reactie #122 Gepost op: 4-04-2013, 19:04:08 »
Is in ieder geval origineel  :P Ben benieuwd hoe dat uitpakt en wat er gebeurt bij gelijkspel, aangezien de kans op gelijkspel ontzettend groot is. Maar ben in ieder geval opgelucht/blij dat ze geen vragen over de Saboteur krijgen.  ::) Ik ben benieuwd naar aflevering 1, heb er best zin in eigenlijk.

Offline Miek37

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #123 Gepost op: 4-04-2013, 19:05:43 »
Is in ieder geval origineel  :P Ben benieuwd hoe dat uitpakt en wat er gebeurt bij gelijkspel, aangezien de kans op gelijkspel ontzettend groot is. Maar ben in ieder geval opgelucht/blij dat ze geen vragen over de Saboteur krijgen.  ::) Ik ben benieuwd naar aflevering 1, heb er best zin in eigenlijk.

Ik ook, we moeten toch wat zonder WIDM!  ::rofl::

Offline Duncton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #124 Gepost op: 4-04-2013, 19:58:29 »
::ok:: Er valt trouwens ook te lezen hoe het spel precies in zijn werking gaat: http://www.net5.nl/programmas/sabotage/overig/de-speluitleg-van-sabotage-2013

Dat klinkt nog best goed. Ze hebben er in ieder geval een eigen draai aan gegeven en er een aantal dingen ingestopt waarvan ik benieuwd ben hoe dat uit gaat pakken (de saboteur die zelf kandidaten elimineert bijvoorbeeld).

Zondag maar eens kijken. :)
If I was a haircut would you wear a hat?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #125 Gepost op: 4-04-2013, 20:28:11 »
Maar dat is ook niet leuk. De saboteur is toch helemaal niet objectief? Die gaat mensen eruit halen die hij stom vind. En als ik het goed begrijp heb je dus kans dat je eruit gehaald wordt omdat je de saboteur op het spoor bent?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Sabotage
« Reactie #126 Gepost op: 4-04-2013, 22:25:13 »
Yup, dus de serie eindigt met een stel muppets die zelf alle opdrachten verknallen en daarbij de verkeerde als saboteur verdenken ::) ;D
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Sabotage
« Reactie #127 Gepost op: 4-04-2013, 22:26:48 »
Dan maakt Lange Frans een goede kans ::ok::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Sabotage
« Reactie #128 Gepost op: 4-04-2013, 22:47:09 »
En als ik het goed begrijp heb je dus kans dat je eruit gehaald wordt omdat je de saboteur op het spoor bent?
Maar ik begrijp er wel uit dat de saboteur geen 'inside' informatie krijgt wie hem/haar op het spoor zijn, dat moet ie zelf uitzoeken.

Ik ben wel benieuwd ::jaja::.
Dan maakt Lange Frans een goede kans ::ok::
::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #129 Gepost op: 5-04-2013, 10:58:47 »
Ik ben wel benieuwd naar het programma eigenlijk. Vind het onderdeel met die top 3 wel een leuke twist eraan.

Kan helaas niet op de dag zelf kijken. Weten jullie of ik het op internet terug kan kijken?

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Sabotage
« Reactie #130 Gepost op: 5-04-2013, 11:47:18 »
Volgens mij zijn de meeste Net5 dingen terug te kijken. En nederlandse programma's hoef je vaak niet voor te betalen.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #131 Gepost op: 5-04-2013, 13:11:47 »
Leuk om de uitleg te lezen. Ik ben ook wel benieuwd hoe bepaalde dingen gaan uitpakken:
- de saboteur die mensen elimineert: is dit programma een soort variant op weerwolven ofzo?, als ik het dus goed begrijp verzorgt de saboteur de eliminaties
- degene die als saboteur wordt aangewezen terwijl hij/zij dat niet is, verdient geen geld: dat voelt niet bepaald eerlijk, want degene weet waarschijnlijk wel het beste wie de echte saboteur is
- alle kandidaten op degene die als saboteur wordt aangewezen na (of hij/zij het nu is of niet) verdienen geld: leuk, zo krijgt ook de eerste afvaller geld uit de pot

De beste strategie lijkt te zijn om net voor de finale geëlimineerd te worden. Als je op het goede spoor zit qua saboteur en dit duidelijk laat merken, deel je goed mee in de pot zonder het risico te lopen niets te krijgen (want je kunt niet als saboteur aangewezen worden).

Ik ben erg blij dat het spel toch niet echt lijkt op Wie is de mol, maar meer op weerwolven (wat ik een erg leuk spel vind). Nu ik dit heb gelezen, begin ik toch wel enthousiast te worden over het spel en ga ik het zeker een kans geven. Ik hoop zo dat er duidelijk een ander programma staat dan WIDM en dat ik niet op deze woorden hoef terug te komen.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #132 Gepost op: 5-04-2013, 16:42:53 »
Klinkt toch best wel leuk en omdat Liza Sips meedoet ga ik sowieso kijken. ::love::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #133 Gepost op: 5-04-2013, 18:07:04 »
Ik snap er niks van.  ::rofl::
Hopelijk is het in de uitzendingen duidelijker.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Jelsir

  • Forumlid
  • Hij/hem
Re: Sabotage
« Reactie #134 Gepost op: 6-04-2013, 13:15:50 »
In de Stentor staat ook een uitgebreid artikel over Sabotage. (Ik kan hem niet inscannen)
Mol NL Pool Record: 2021 (17e) & 2019 (18e)
Mol BE Pool Record: 2020 (16e) & 2021 (16e)

Offline Vanessaa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #135 Gepost op: 7-04-2013, 19:06:27 »
Vanavond!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Sabotage
« Reactie #136 Gepost op: 7-04-2013, 19:14:33 »
Ben benieuwd!  :D

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #137 Gepost op: 7-04-2013, 19:18:22 »
De nieuwsgierigheid wint het, toch maar kijken vanavond. ::jaja::

Offline kabouter

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Sabotage
« Reactie #138 Gepost op: 7-04-2013, 19:28:37 »
De nieuwsgierigheid wint het, toch maar kijken vanavond. ::jaja::

 ::jaja::

Hier hetzelfde!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Sabotage
« Reactie #139 Gepost op: 7-04-2013, 19:36:13 »
De nieuwsgierigheid wint het, toch maar kijken vanavond. ::jaja::
Hier ook... ::schaam::
🜃